Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Perfect voor de maandag.quote:
En heb je die handboeien omgehad?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:27 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Gaat die boot omvallen of niet?
Ja, dat wel.quote:
Tenzij ik ziek wordtquote:Op maandag 17 maart 2014 22:29 schreef CaptainCab het volgende:
Dit topic is altijd leuker met Marcel erbijMoet je volgende week weer sporten?
Dieper zinken dan Alex kan niet. 26 keer om een blowjob smeken, en het dan subtiel gaan aanpakkenquote:
Wel een held hoor, haar uitnodigen voor z'n verjaardag.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Dieper zinken dan Alex kan niet. 26 keer om een blowjob smeken, en het dan subtiel gaan aanpakken
Andere aflevering weerquote:Op maandag 17 maart 2014 22:33 schreef blup het volgende:
Die Jelena speelt het gewoon mee toch?
Toch..?.
heb hem een pm over facebook gestuurd dat jullie hem missenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:33 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Kom hier Alex, en verklaar je gedrag
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:34 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
heb hem een pm over facebook gestuurd dat jullie hem missen
yup, had ook al zo iets van 'kut ze is lesbies'quote:Op maandag 17 maart 2014 22:34 schreef blup het volgende:
[..]
Knap kut alsie dit vernaaid (hhuuhhuuhuh).. Best mooi meisje eik.
Zeg hem maar dat we hem meer missen dan dat hij een blowjob mistquote:Op maandag 17 maart 2014 22:34 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
heb hem een pm over facebook gestuurd dat jullie hem missen
Jelena lesbisch?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:35 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
yup, had ook al zo iets van 'kut ze is lesbies'
Dat maakt haar NOG aantrekkelijker eigenlijkquote:
Via Alex en dan daar Jelena uitvissen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
Jelena... ik krijg alleen maar Russen en Kroaten op facebookgvd
Zelfs als ik Den Haag invul als woonplaats
Ik vind haar niet zoveel aan eigenlijk. Redelijke kont, meer niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat maakt haar NOG aantrekkelijker eigenlijk
Henrieke niks voor je?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:39 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Frak, nieuwe bril nodig >.< ik bedoelde melissa
Denk dat zij mij eerst met de bijbel doodslaat dankzij mijn hobbiesquote:Op maandag 17 maart 2014 22:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Henrieke niks voor je?
Eerst bidden, maar goed, dan heb je ook wat.
BIJBEL VS. MANGA SHOWDOWNquote:Op maandag 17 maart 2014 22:42 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Denk dat zij mij eerst met de bijbel doodslaat dankzij mijn hobbies
Dan heb je matige Facebook-zoekskills SC.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
Jelena... ik krijg alleen maar Russen en Kroaten op facebookgvd
Zelfs als ik Den Haag invul als woonplaats
Kloptquote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan heb je matige Facebook-zoekskills SC.
Ik zal je wel even DM-enquote:Op maandag 17 maart 2014 22:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
KloptIk kan Alex niet eens vinden
quote:
Het is allemaal niet zo moeilijk te vinden hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 22:52 schreef De-Dwerg het volgende:
hmmm to link or not ot link alex facebook
kloptquote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo moeilijk te vinden hoor
Seriously? Het lukte me in welgeteld 2 secondenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
KloptIk kan Alex niet eens vinden
Jelena redelijke kont? Ze heeft niks Gquote:Op maandag 17 maart 2014 22:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zoveel aan eigenlijk. Redelijke kont, meer niet.
Weinig uitstraling, dommig.
Ik zou d'r anders wel doen als hij 't niet doet.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
Jelena redelijke kont? Ze heeft niks G
Ja, maar van dr ass moet ze het niet hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:59 schreef blup het volgende:
[..]
Ik zou d'r anders wel doen als hij 't niet doet.
Gwn strak, niets mis mee.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
Ja, maar van dr ass moet ze het niet hebben.
Op haar facebook pics zien haar billen er goed uit hoor, net als de rest. Aan de vele wanhopige Alex likes te zien is hij het daar wel mee eensquote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
Jelena redelijke kont? Ze heeft niks G
The google is strong in this onequote:Op maandag 17 maart 2014 23:03 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Op haar facebook pics zien haar billen er goed uit hoor, net als de rest. Aan de vele wanhopige Alex likes te zien is hij het daar wel mee eens
waarom was je date zo awkward eigenlijk? Kon je niet beter lekker over manga etc gaan lullen met d'r?quote:
Kamera's maken alles awkward, dus dat hebben wij tussen de shoots gedaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:10 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
waarom was je date zo awkward eigenlijk? Kon je niet beter lekker over manga etc gaan lullen met d'r?
Tja bikini seizoen komt er wee aan dus moet er nu echt wel aan werkenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:10 schreef Bucketlist het volgende: Zeker als je wat afvalt. Wel erg leuk dat jullie interesses delen
Alleen met een zelfverzekerde uitstraling en instelling kan je daar mee weg komenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo enorm dik een baard en sigaren roken is cool
Je kan het man. Ik weet niet wat je situatie qua gewicht nu is, maar als je er echt voor gaat kun je voor de zomer echt wel een dik resultaat behalen. Sowieso moet je de veranderingen in je eetpatroon/sport zodanig toepassen dat het een levensstijl verandering wordt, dus dan komt het ooit wel goed.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:13 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Tja bikini seizoen komt er wee aan dus moet er nu echt wel aan werken
Ik weet het, mijn leraar schopt mij iedere keer daarvoor. Moet mijzelf ook eens goed schoppen zodat ik er thuis meer aan doe.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:16 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
Je kan het man. Ik weet niet wat je situatie qua gewicht nu is, maar als je er echt voor gaat kun je voor de zomer echt wel een dik resultaat behalen. Sowieso moet je de veranderingen in je eetpatroon/sport zodanig toepassen dat het een levensstijl verandering wordt, dus dan komt het ooit wel goed.
Hoe is het met het eetpatroon, snack je thuis nog?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:17 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik weet het, mijn leraar schopt mij iedere keer daarvoor. Moet mijzelf ook eens goed schoppen zodat ik er thuis meer aan doe.
Dat komt en gaat, de ene keer wel de andere keer niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:18 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Hoe is het met het eetpatroon, snack je thuis nog?
Doe je niet meer aan krachttraining/fitness? Het helpt misschien beter om gemotiveerd te blijven als je alles bijhoud in een log oid, voornamelijk wat betreft voeding. Het hielp mij enorm om in te zien wanneer ik de motivatie verloor.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:17 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ik weet het, mijn leraar schopt mij iedere keer daarvoor. Moet mijzelf ook eens goed schoppen zodat ik er thuis meer aan doe.
Bij mij was dat omgekeert, ik voel mij heel ongemakelijk op een sportschool waardoor motivatie keldert. Dit komt door bullshit uit mijn verleden.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:20 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
Doe je niet meer aan krachttraining/fitness? Het helpt misschien beter om gemotiveerd te blijven als je alles bijhoud in een log oid, voornamelijk wat betreft voeding. Het hielp mij enorm om in te zien wanneer ik de motivatie verloor.
Is een maagband niks voor jou? Of gewoon op een minder confronterende manier gezond bezig zijn, zoals dagelijks een uur wandelen?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:21 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Bij mij was dat omgekeert, ik veel mij heel ongemakelijk op een sportschool waardoor motivatie keldert. Dit komt door bullshit uit mijn verleden.
Volgens mij is het lastigste om gewoon die dingen in de winkel te laten staan.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:19 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dat komt en gaat, de ene keer wel de andere keer niet.
Maar goed je voeding bijhouden door bijv. gebruik te maken van myfitnesspal? Afvallen is sowieso 80% fatsoenlijk leren eten.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:21 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Bij mij was dat omgekeert, ik veel mij heel ongemakelijk op een sportschool waardoor motivatie keldert. Dit komt door bullshit uit mijn verleden.
Een van de grote redenen om kung fu te doen, de mensen. Ik ken mijzelf goed genoeg om dat als ik iets leuk vind dan blijf ik het ook doen, bij fitness miste ik dat gevoel heel erg.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:25 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
Maar goed je voeding bijhouden door bijv. gebruik te maken van myfitnesspal? Afvallen is sowieso 80% fatsoenlijk leren eten.
Ik kan het me goed voorstellen dat sportscholen intimiderend kunnen zijn, maar daar zou je je eigenlijk overheen moeten zetten. Wel een goed alternatief om kung-fu te gaan doen, je leert uiteraard ook mensen kennen op zo'n manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |