Via Alex en dan daar Jelena uitvissen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
Jelena... ik krijg alleen maar Russen en Kroaten op facebookgvd
Zelfs als ik Den Haag invul als woonplaats
Ik vind haar niet zoveel aan eigenlijk. Redelijke kont, meer niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat maakt haar NOG aantrekkelijker eigenlijk
Henrieke niks voor je?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:39 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Frak, nieuwe bril nodig >.< ik bedoelde melissa
Denk dat zij mij eerst met de bijbel doodslaat dankzij mijn hobbiesquote:Op maandag 17 maart 2014 22:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Henrieke niks voor je?
Eerst bidden, maar goed, dan heb je ook wat.
BIJBEL VS. MANGA SHOWDOWNquote:Op maandag 17 maart 2014 22:42 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Denk dat zij mij eerst met de bijbel doodslaat dankzij mijn hobbies
Dan heb je matige Facebook-zoekskills SC.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
Jelena... ik krijg alleen maar Russen en Kroaten op facebookgvd
Zelfs als ik Den Haag invul als woonplaats
Kloptquote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan heb je matige Facebook-zoekskills SC.
Ik zal je wel even DM-enquote:Op maandag 17 maart 2014 22:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
KloptIk kan Alex niet eens vinden
quote:
Het is allemaal niet zo moeilijk te vinden hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 22:52 schreef De-Dwerg het volgende:
hmmm to link or not ot link alex facebook
kloptquote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is allemaal niet zo moeilijk te vinden hoor
Seriously? Het lukte me in welgeteld 2 secondenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
KloptIk kan Alex niet eens vinden
Jelena redelijke kont? Ze heeft niks Gquote:Op maandag 17 maart 2014 22:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind haar niet zoveel aan eigenlijk. Redelijke kont, meer niet.
Weinig uitstraling, dommig.
Ik zou d'r anders wel doen als hij 't niet doet.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
Jelena redelijke kont? Ze heeft niks G
Ja, maar van dr ass moet ze het niet hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:59 schreef blup het volgende:
[..]
Ik zou d'r anders wel doen als hij 't niet doet.
Gwn strak, niets mis mee.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
Ja, maar van dr ass moet ze het niet hebben.
Op haar facebook pics zien haar billen er goed uit hoor, net als de rest. Aan de vele wanhopige Alex likes te zien is hij het daar wel mee eensquote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
Jelena redelijke kont? Ze heeft niks G
The google is strong in this onequote:Op maandag 17 maart 2014 23:03 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Op haar facebook pics zien haar billen er goed uit hoor, net als de rest. Aan de vele wanhopige Alex likes te zien is hij het daar wel mee eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |