het mooiste was nog toen ze de halve coupe wouden bekeuren omdat een of ander poortje in Hengelo kapot was en dat mensen dus niet incheckte en de conducteur ze terugfloot.quote:
Hoezo dat?quote:Ze hebben nog 5 dagen de tijd.
Richtlijnen en dat soort geneuzel, hele menselijkheid verdwenen helaas.quote:het mooiste was nog toen ze de halve coupe wouden bekeuren omdat een of ander poortje in Hengelo kapot was en dat mensen dus niet incheckte en de conducteur ze terugfloot.
quote:Vannacht herstelwerkzaamheden Schiphol-Leiden
Woensdag 19 Maart 18:31
Oorzaak
Bij Leiden is vandaag een wissel defect gegaan. Dit wissel wordt vannacht hersteld. In Leiden wordt vannacht ook op andere plaatsen aan het spoor gewerkt.
Verwachting
De combinatie van herstel- en geplande werkzaamheden zorgt ervoor dat er vannacht geen nachttreinen kunnen rijden tussen Schiphol en Leiden Centraal. We zetten bussen in. Het is op dit moment nog niet duidelijk tussen welke tijdstippen het herstelwerk precies zal plaatsvinden. Zodra dit bekend is melden we dat hier en passen we de reisplanner aan.
Reisadvies
Reist u vannacht tussen Leiden en Schiphol, raadpleeg regelmatig deze site voor updates. Voor een actueel reisadvies; plan uw reis kort voor vertrek. Houd ook rekening met een langere reistijd.
Ik twijfel nog steeds of ik hem lelijker vind dan de Voith Maxima.quote:
Ik heb net geleerd dat in dat geval de kast lokaal wel werkt, maar de centrale interlocking is uitgevallen. Daardoor gaan de kasten automatisch na een bepaalde tijd in een degraded mode. Ik vraag me overigens wel af of jullie die richtingseinen wel gebruiken als je een rijweg gekregen hebt. Helemaal die lampen aan de achterkant van een wissel lijken een beetje overdreven.quote:
Ik kijk altijd naar de stand van de wissels, je rijdt daar toch maar 20... De lampen zijn onoverzichtelijk, iets met bomen en bosquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:51 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik hem lelijker vind dan de Voith Maxima.
[..]
Ik heb net geleerd dat in dat geval de kast lokaal wel werkt, maar de centrale interlocking is uitgevallen. Daardoor gaan de kasten automatisch na een bepaalde tijd in een degraded mode. Ik vraag me overigens wel af of jullie die richtingseinen wel gebruiken als je een rijweg gekregen hebt. Helemaal die lampen aan de achterkant van een wissel lijken een beetje overdreven.
Zoiets dachten ze van Bombardier ook al. Verder wel een mooi systeem, hele verbetering volgens mij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:01 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Ik kijk altijd naar de stand van de wissels, je rijdt daar toch maar 20... De lampen zijn onoverzichtelijk, iets met bomen en bos
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:08 schreef Maegrim het volgende:
Ik zal vanavond een overzichtsfoto maken![]()
Net een alarmoproep voor een suīcidaal meisje op den haag HS, 2 sporen verderop... Net afgevoerd
Achja, als ze zelfmoord had gepleegd was het erger geweest.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:08 schreef Maegrim het volgende:
Ik zal vanavond een overzichtsfoto maken![]()
Net een alarmoproep voor een suīcidaal meisje op den haag HS, 2 sporen verderop... Net afgevoerd
Ach, wat is erger. Voor haar waarschijnlijk beter.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Achja, als ze zelfmoord had gepleegd was het erger geweest.
Ik vind dit inmiddels een behoorlijk struktureel karakter krijgen. Wat is er mis mee om gewoon te ZEGGEN "Joh de rest van het jaar gooien we er drie avonden in de week treinen uit voor spoedreparaties"? Hoe is dat slechter dan nu iedere week als een amateuristisch klungelgezelschap jezelf in je hemd te zetten?quote:
Dat is een bazenlocquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:51 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds of ik hem lelijker vind dan de Voith Maxima.
Nein mensch, gewoon. Dat ie van de buitenkant, he. Dat snap je bestquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:26 schreef Maegrim het volgende:
Dan wordt ie te lang... Zeeën van ruimte daarbinnen
dat doen ze toch al? Of is dat alleen Schiphol - Amsterdam?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind dit inmiddels een behoorlijk struktureel karakter krijgen. Wat is er mis mee om gewoon te ZEGGEN "Joh de rest van het jaar gooien we er drie avonden in de week treinen uit voor spoedreparaties"? Hoe is dat slechter dan nu iedere week als een amateuristisch klungelgezelschap jezelf in je hemd te zetten?
www.rijdentijdensohr2014.nl vertelt je er alles over.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat doen ze toch al? Of is dat alleen Schiphol - Amsterdam?
Maar het is wel eenmalig en daarna (veel) gemakkelijker dan vroegerquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:15 schreef b2py het volgende:
Wat een hoop geregel is dat trouwens.
- Weekendvrij aanvragen
- Automatisch opladen
- OV-Fiets
- MijnNS
- Verzinhetzogeknognietenjekanhetaanvragen
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat toch heerlijk he, dat serviceforumDat zit helemaal vol met allesweters die je haarfijn uit kunnen leggen welke voorzieningen er vroeger OOK nog bestonden. Maar nu niet meer. NS is er trots op
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |