Het stond grotendeels ook op mijn oude chipper, dubbel werk dus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:35 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Maar het is wel eenmalig en daarna (veel) gemakkelijker dan vroeger
Echt perfecte timing dit, precies tijdens de tentamenweken aan de TU. Fuck studenten uit Den Bosch, Utrecht of Nijmegenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:31 schreef b2py het volgende:
En ohja heren en dames, vanaf volgende week donderdag 27 maart t/m woensdag 16 april geen treinen aan de zuidkant van Den Bosch. Hieronder de uitwerking:
De kans dat er iemand voor de bus springt is gering, dus feitelijk gezien kan je op dezelfde tijd wegquote:Op woensdag 19 maart 2014 19:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Echt perfecte timing dit, precies tijdens de tentamenweken aan de TU. Fuck studenten uit Den Bosch, Utrecht of Nijmegen
Studenten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Echt perfecte timing dit, precies tijdens de tentamenweken aan de TU. Fuck studenten uit Den Bosch, Utrecht of Nijmegen
Schoolvakanties. Minder reizigers, je moet een moment pakken. Op zich is het ook wel geniaal dat zo'n vakantie precies samenvalt met een tentamenweek. Waarschijnlijk is de schoolvakantie het eerste vastgesteld, daarna de buitendienststelling en daarna pas de tentamenweek...quote:
Ook zoiets.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:18 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Schoolvakanties. Minder reizigers, je moet een moment pakken. Op zich is het ook wel geniaal dat zo'n vakantie precies samenvalt met een tentamenweek. Waarschijnlijk is de schoolvakantie het eerste vastgesteld, daarna de buitendienststelling en daarna pas de tentamenweek...
Nee, ze kijken daar totaal niet naar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Weten de scholen uberhaupt dat er een grote buitendienststelling komt in pakweg juli wanneer zij hun rooster gaan maken?
Scholen zijn net als de spoorsector. Eigen navel eerst!quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ze kijken daar totaal niet naar.
tentamenweken van universiteiten liggen min of meer wel vast. Blokken van zeven of acht collegeweken met er achteraan een of meerdere tentamenweken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:18 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Schoolvakanties. Minder reizigers, je moet een moment pakken. Op zich is het ook wel geniaal dat zo'n vakantie precies samenvalt met een tentamenweek. Waarschijnlijk is de schoolvakantie het eerste vastgesteld, daarna de buitendienststelling en daarna pas de tentamenweek...
Kan jij mij de tentamenweken voor 2017/2018 vertellen? Rekening mee houdend dat HBO & Uni nog wel verschillende tentamenweken hebben? Hertentamenweken en eventuele vakantieweken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tentamenweken van universiteiten liggen min of meer wel vast. Blokken van zeven of acht collegeweken met er achteraan een of meerdere tentamenweken.
Alleen is dat niet iets waar de ProRail rekening mee hoeft te houden, omdat er relatief weinig universitaire studenten nog thuis wonen
Als Prorail die jaren al wel ingepland heeft, dan doen de scholen er dus goed aan om daar naar te kijken, want dan zijn ze dus gewoon te laatquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Kan jij mij de tentamenweken voor 2017/2018 vertellen? Rekening mee houdend dat HBO & Uni nog wel verschillende tentamenweken hebben? Hertentamenweken en eventuele vakantieweken?
Buitendienststellingen als Den Bosch zijn minstens een jaar van tevoren bekend bij ProRail.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als Prorail die jaren al wel ingepland heeft, dan doen de scholen er dus goed aan om daar naar te kijken, want dan zijn ze dus gewoon te laat
Nou zijn er voor dat schooljaar voorlopig weinig relevante projecten die ik me zo even snel kan bedenken. Maar de intraontrekkingen voor SAAL lagen in 2011 al vast t/m ver in 2016.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als Prorail die jaren al wel ingepland heeft, dan doen de scholen er dus goed aan om daar naar te kijken, want dan zijn ze dus gewoon te laat
Ik weet niet hoe lang van tevoren de tentamenperiodes vastgelegd worden. Aan de andere kant zijn dat volgens mij al sinds de oorlog steeds ongeveer dezelfde tijden in het jaar. zal het een weekje eerder of later zijn. Maar daar zou je toch wat meer afstemming kunnen plegen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Buitendienststellingen als Den Bosch zijn minstens een jaar van tevoren bekend bij ProRail.
Zijn vaste jaarpatronen, dus de tentamenweken van de afgelopen jaren zijn ook de weken van de komende jaren, enkele wijzigingen voorbehoudenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:39 schreef b2py het volgende:
[..]
Kan jij mij de tentamenweken voor 2017/2018 vertellen? Rekening mee houdend dat HBO & Uni nog wel verschillende tentamenweken hebben? Hertentamenweken en eventuele vakantieweken?
Je mag toch van studenten wel verwachten dat ze zo inventief zijn om op tijd te zijn. Het zijn nog geen vastgeroeste ambtenaren. Daarbij was het busvervoer bij de vorige grote onttrekkingen in Den Bosch volgens mij goed geregeld.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zijn vaste jaarpatronen, dus de tentamenweken van de afgelopen jaren zijn ook de weken van de komende jaren, enkele wijzigingen voorbehouden
Mijn FB is naar een nieuwe layout.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
oh mijn facebook doet trouwens compleet niks meer, iemand anders ook last van?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
oh mijn facebook doet trouwens compleet niks meer, iemand anders ook last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |