Ik heb van die kleintjes. Gewassen en geschild, lekker makkelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap. Ik krijg er nooit meer dan 1 weg
En nu is je plas oranje?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Fera het volgende:
Ik heb vanmiddag wortels zitten knabbelen. Geloof het of niet, ik heb er teveel gegeten. Voelde me achteraf een beetje vol.
Vroeg m'n moeder ook al, maar nee. Misschien dat ik straks wel WK kleuren schijt.quote:
Deze gozer, zo'n autist, he. Erger me er dood aan.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
zo dan. Gister een match via tinder, waarna ik het nummer van haar heb gekregen.
kreeg vanochtend een '' goedemorgen'' via whatsapp, nadat ze gister het gesprek afsloot met ''welterusten!'' vandaag ook hele dag gepraat over alles en nog wat.
nadeel; ze woont met OV 3 uur verder.
Groen-geel?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeg m'n moeder ook al, maar nee. Misschien dat ik straks wel WK kleuren schijt.
Ik zat net in dat topic te gluren.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze gozer, zo'n autist, he. Erger me er dood aan.
Wat zegt dat over jou eigenlijk?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
Deze gozer, zo'n autist, he. Erger me er dood aan.
Welk topic?quote:
Dat ik zelf ook een autist ben wrs.quote:
Reflectie bespaart het halve werk.quote:
Er doen 32 landen mee en ze hebben allemaal een vlag.quote:
Tinder topic.quote:
Zo ben ik. Nooit te beroerd om iemand te confronteren met zijn/haar minder schappelijke kanten.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo ben ik. Nooit te beroerd om iemand te confronteren met zijn/haar minder schappelijke kanten.
Nou ja, positief daaraan is dat je op andere vlakken weer extreem uitblinkt; met het schrijven van erotische verhalen bijvoorbeeld.quote:
Uiteraard of anders een borderline bitchquote:Op maandag 17 maart 2014 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ik zelf ook een autist ben wrs.
Ook met een bruine vlag?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Er doen 32 landen mee en ze hebben allemaal een vlag.
Iedereen heeft tegenwoordig borderline als ik FOK! moet geloven. Er wordt overal lukraak met die term gesmeten.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard of anders een borderline bitch
Alleen de vrouwen danquote:Op maandag 17 maart 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Iedereen heeft tegenwoordig borderline als ik FOK! moet geloven. Er wordt overal lukraak met die term gesmeten.
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
Alleen de vrouwen danmannen zijn autisten. Dat houdt het wel zo overzichtelijk. Voor mij dan hè als echte autist
Mannen hebben geen gevoel en zijn meteen autist, vrouwen hebben teveel gevoel en zijn meteen borderliner. That pretty much sums it up.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen de vrouwen danmannen zijn autisten. Dat houdt het wel zo overzichtelijk. Voor mij dan hè als echte autist
Ik ga morgen wel naar de sportschool.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen hebben geen gevoel en zijn meteen autist, vrouwen hebben teveel gevoel en zijn meteen borderliner. That pretty much sums it up.
En mensen die zich niet kunnen concentreren hebben ADHDquote:Op maandag 17 maart 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen hebben geen gevoel en zijn meteen autist, vrouwen hebben teveel gevoel en zijn meteen borderliner. That pretty much sums it up.
Kinderen die druk zijn ookquote:Op maandag 17 maart 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En mensen die zich niet kunnen concentreren hebben ADHD
AD(H)D he, hyperactiviteit is optioneel.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
Zwangere vrouwen mogen toch niet softballen? Of hebben we het hier over heel iets anders?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef Fascination het volgende:
Maar Tamashi, onlangs nog een beetje gesoftbald?
Hell, als je op de basisschool al denkt aan alle andere dingen die je liever doet dan een teringsaaie rekenles meemaken heb je al ADD.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Whut?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen mogen toch niet softballen? Of hebben we het hier over heel iets anders?
Oh ja dat is waarquote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
AD(H)D he, hyperactiviteit is optioneel.
Gekkie. Ze is helemaal niet zwanger.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen mogen toch niet softballen? Of hebben we het hier over heel iets anders?
Tja er moeten pillen verkocht worden hequote:Op maandag 17 maart 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hell, als je op de basisschool al denkt aan alle andere dingen die je liever doet dan een teringsaaie rekenles meemaken heb je al ADD.
Ja, stiekem is dat slang voor iets anders. :$quote:Op maandag 17 maart 2014 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Pillen, waar?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja er moeten pillen verkocht worden he
Dat ging ergens anders overquote:Op maandag 17 maart 2014 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik las laatst dat ze in verwachting was.
Dat heet snowballenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, stiekem is dat slang voor iets anders. :$
Daar was toch zo'n mooie Southpark-aflevering van.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hell, als je op de basisschool al denkt aan alle andere dingen die je liever doet dan een teringsaaie rekenles meemaken heb je al ADD.
Dat inderdaad. Ik geloof heus dat er mensen zijn met echt ADD, maar therapie en neurofeedback zijn op de langere termijn veel effectiever dan medicijnen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja er moeten pillen verkocht worden he
Kan wel ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar was toch zo'n mooie Southpark-aflevering van.
Nee nee, niet mijn vraag negeren.quote:
Softbal? Ik doe niet aan sport, behalve in bed uiteraard. En yoga, zoals een eckte vrouw betaamt lenig en sensueel.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee nee, niet mijn vraag negeren.
Dan zal het dus niets bijzonders zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet ze proeven om erachter te komen
De vraag is, hoe weet Fas hoe soft de ballen van Billy zijn. Of Berry. Of Bobby. Wat is het ook alweer?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Softbal? Ik doe niet aan sport, behalve in bed uiteraard. En yoga, zoals een eckte vrouw betaamt lenig en sensueel.
Ja roddels roddels.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:55 schreef twi het volgende:
[..]
De vraag is, hoe weet Fas hoe soft de ballen van Billy zijn. Of Berry. Of Bobby. Wat is het ook alweer?
Inderdaad, sowieso niet beginnen met medicijnen maar eerst andere opties uitproberen, pas daarna medicijnen overwegenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik geloof heus dat er mensen zijn met echt ADD, maar therapie en neurofeedback zijn op de langere termijn veel effectiever dan medicijnen.
Softbal is slang voor lesbian activity.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Softbal? Ik doe niet aan sport, behalve in bed uiteraard. En yoga, zoals een eckte vrouw betaamt lenig en sensueel.
Je bent nooit te oud om te leren.quote:
Ik snap hem niet helemaal. Wat zit er in je kont?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Softbal is slang voor lesbian activity.![]()
Zoals Nicky in Orange Is The New Black zei: “And by softball I mean two in her front, and then one in the butt,and then just eating her pussy a lot cause you like it so much. And playing with her titties…”!
Ga godverdomme kijken dan!!1quote:Op maandag 17 maart 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap hem niet helemaal. Wat zit er in je kont?
Two in the pink, one in the stink; wat is daar nou niet aan te begrijpen?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
Ik snap hem niet helemaal. Wat zit er in je kont?
Ik weet niet of ik blij of verdrietig werd van dat nieuws.quote:
Wat vingers? Dildo's?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Two in the pink, one in the stink; wat is daar nou niet aan te begrijpen?
OK SORRY HOOR.quote:
Nu snap ik 'm wel.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Och ja natuurlijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik blij of verdrietig werd van dat nieuws.
Maar dan alsnog; ik ben niet lesbisch en een vrouw moet heel mooi en leuk zijn wil ik met haar wat doen.
Je hebt amaretto en koffie. Dat zou al een hoop blijheid moeten geven dacht ik zo.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef Tamashii het volgende:
Ik weet niet of ik blij of verdrietig werd van dat nieuws.
Maar dan alsnog; ik ben niet lesbisch en een vrouw moet heel mooi en leuk zijn wil ik met haar wat doen.
Graag gedaan.quote:
tijn nog niet.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt amaretto en koffie. Dat zou al een hoop blijheid moeten geven dacht ik zo.
Gebrek aan referentiekader he, hij heeft geen 'pink'.quote:
Van die uitspraak krijg ik spontaan een slappequote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wil het vast niet voor doen?quote:
Ter compensatie dan...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef Faxie het volgende:
Van die uitspraak krijg ik spontaan een slappe
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ter compensatie dan...
[ afbeelding ]
Wat?quote:
Jajaquote:
Echt?quote:
Niet overdrijven Fax. Ik heb nu voor het eerst in 1,5 jaar wat meer succes op dat vlak. Daarvoor 0 dates gehad dus mag het ook weleens anders lopen.quote:Je hebt 5 dates per week onderhand
Dat sowieso! Daten is leuk en gezellig, maar dat betekent niet dat ik die vrouwen zomaar mijn bed in praat.quote:Dat zegt toch verder niks over zijn seksleven
Van een ben ik vrij zeker dat dat had gekund inderdaad, stom toevallig zie ik die dinsdag weer, dus wie weet hoe het loopt.quote:Wel over z'n versierskills. En als ik het goed begreep had hij er al meerdere kunnen palen.
Precies! Ik wil wel graag een soort klik voordat ik met iemand het bed in duik.quote:Ze moeten wel leuk genoeg zijn om te palen.
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Niet overdrijven Fax. Ik heb nu voor het eerst in 1,5 jaar wat meer succes op dat vlak. Daarvoor 0 dates gehad dus mag het ook weleens anders lopen.
[..]
Dat sowieso! Daten is leuk en gezellig, maar dat betekent niet dat ik die vrouwen zomaar mijn bed in praat.
[..]
Van een ben ik vrij zeker dat dat had gekund inderdaad, stom toevallig zie ik die dinsdag weer, dus wie weet hoe het loopt.
[..]
Precies! Ik wil wel graag een soort klik voordat ik met iemand het bed in duik.
Jaja, iedereen heeft hier hoge standaarden, hoor.quote:
28, hoezo?quote:
Okequote:
Evilquote:
Burp zei ikquote:
Tijnquote:
Keihoogquote:Op maandag 17 maart 2014 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaja, iedereen heeft hier hoge standaarden, hoor.
Ik zag datquote:
Altijd mooi als je dan de partners van die mensen ziet.quote:
En die van mij zijn kei laagquote:
Mijn standaarden zijn laag. Maar ik heb niet veel te eisen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd mooi als je dan de partners van die mensen ziet.![]()
Ik geef gewoon toe dat ik niet zulke hoge standaarden heb.Net alsof ik zelf zo geweldig ben.
Ik vat dit maar op als een beledigingquote:Op maandag 17 maart 2014 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik geef gewoon toe dat ik niet zulke hoge standaarden heb.Net alsof ik zelf zo geweldig ben.
Hoe hoger, hoe beter.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik heb vrij hoge standaarden, daarom ben ik ook single
Mijn standaard valt ook best mee. Ik ben niet zo kritisch.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb maar een eis eigenlijk. Ze moet mij leuk vindenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn standaarden zijn laag. Maar ik heb niet veel te eisen.
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb maar een eis eigenlijk. Ze moet mij leuk vinden
Voelt er iemand zich aangesproken, hoor. Nice.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe hoger, hoe beter.![]()
Overigens vind ik het altijd grappig om dan over partners te beginnen. Net alsof je niet mag fappen op modellenen bij partners gaat het hopelijk altijd om meer dan een plaatje van internet.
Maar dat is voor intellectuele mensen uiteraard
Bij een partner gaat het er bij mij om dat ik ermee kan lachen en dat ik het erop kan doen. En dat ze niet bij hun pappie of mammie wonen. Dat is zo'n afknapper....quote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe hoger, hoe beter.![]()
Overigens vind ik het altijd grappig om dan over partners te beginnen. Net alsof je niet mag fappen op modellenen bij partners gaat het hopelijk altijd om meer dan een plaatje van internet.
Maar dat is voor intellectuele mensen uiteraard
Dat is wel verstandig, ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij een partner gaat het er bij mij om dat ik ermee kan lachen en dat ik het erop kan doen. En dat ze niet bij hun pappie of mammie wonen. Dat is zo'n afknapper....![]()
Ohja, en de nieuwste eis: te vertrouwen zijn, maar dat is echt een hele hoge.
En daarom zit ik nu met mn kat op schoot te fok!ken... Geen enkele vent is te vertrouwenquote:
Dat heb ik ook een tijdje gehad. Maar gek genoeg kijk ik nu toch iets kritischer om me heen, al zijn er weinig dingen waar ik een vrouw op af zou wijzen. Enkel zware obesitas (iets overgewicht mag) of een totaal gebrek aan humor zouden voor mij echte afknappers zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb maar een eis eigenlijk. Ze moet mij leuk vinden
Gewoon Tijn daten. Die is wel te vertrouwen. Of Faxie.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En daarom zit ik nu met mn kat op schoot te fok!ken... Geen enkele vent is te vertrouwen![]()
ik heb een stuk meer afknappers, maar als ik die op zou moeten sommen zot het topic al volquote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje gehad. Maar gek genoeg kijk ik nu toch iets kritischer om me heen, al zijn er weinig dingen waar ik een vrouw op af zou wijzen. Enkel zware obesitas (iets overgewicht mag) of een totaal gebrek aan humor zouden voor mij echte afknappers zijn.
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon Tijn daten. Die is wel te vertrouwen. Of Faxie.
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En daarom zit ik nu met mn kat op schoot te fok!ken... Geen enkele vent is te vertrouwen![]()
Daar kan ik het dus weer niet op, komen we met dat probleem.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt toch een meisje?quote:
Zo kieskeurigquote:Op maandag 17 maart 2014 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar kan ik het dus weer niet op, komen we met dat probleem.
Leugensquote:Op maandag 17 maart 2014 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij ook van het mannelijk geslacht wasquote:Op maandag 17 maart 2014 22:38 schreef yats het volgende:
[..]Ik vroeg me al af waarom ik alleen in de huiskamer met mijn kater op schoot op fok zat. Maar nu weet ik het, de andere sekse is gewoon onbetrouwbaar.
Waar kan jij het op?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hm moet je bij Dr.Frankenstein aankloppen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoiquote:Op maandag 17 maart 2014 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, sorryquote:Op maandag 17 maart 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt toch een meisje?
[..]
Zo kieskeurig
Bewijs het.quote:
Ben ik ook, al heb ik ook niet zulke positieve ervaringen qua trouw bij de vrouwen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij ook van het mannelijk geslacht was
Op lekkere kerelsquote:
wederom een kerel he?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm moet je bij Dr.Frankenstein aankloppen.
Vrouwen wel jaquote:Op maandag 17 maart 2014 22:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Is Tijn zo lelijk dan? Dat zal toch best meevallen?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op lekkere kerels![]()
Op de iets minder lekkere ook nog wel...
Op lelijk gewoon niet.
dag poepjequote:
Of kaneelquote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, het is wederzijdsquote:Op maandag 17 maart 2014 22:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook niet bij de herenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:40 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik ook, al heb ik ook niet zulke positieve ervaringen qua trouw bij de vrouwen.
ga er eens een aan?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu bewijzen dat ik in een relatie te vertrouwen ben.
tijn staat niet in mijn top 50 knappe mannen, zullen we het daarop houden?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Is Tijn zo lelijk dan? Dat zal toch best meevallen?
Altijd fijn die mensen die het vertrouwen van anderen schaden en het daarmee voor de rest verneuken.quote:
Ja en neequote:Op maandag 17 maart 2014 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Is Tijn zo lelijk dan? Dat zal toch best meevallen?
Dat lukt niemandquote:
Channingquote:Op maandag 17 maart 2014 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tijn staat niet in mijn top 50 knappe mannen, zullen we het daarop houden?
En Faxie?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fuck yeahquote:Op maandag 17 maart 2014 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, het is wederzijds
Sommige FOK!kers zijn fucking lekker.quote:
Die staat er ook niet inquote:
Lekker hatelijk weer.quote:
je zou je verbazen over de knapheid van sommige fokkersquote:
Zoals bijvoorbeeld Faxie.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je zou je verbazen over de knapheid van sommige fokkers
Channing niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Channing
Statham
Zomaar een gokje, zo kom je er nooit.
Feer, ga eens voor die spiegel weg!quote:
tuurlijk niet, nu zijn fax en ik het erover eens dat we elkaar niet zouden doen, duidelijkheid is een mooi ietsquote:
Ik zei FOK!kers, niet FOK!sters.quote:
Precies, zelfs ik als mannenhater vind Faxie er goed uitzien.quote:
Eigenlijk zou het best mooi zijn als jullie op een meet bij elkaar in bed belandenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk niet, nu zijn fax en ik het erover eens dat we elkaar niet zouden doen, duidelijkheid is een mooi iets
Ik skip die meet.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het best mooi zijn als jullie op een meet bij elkaar in bed belanden
Onzin? De eerste die mij koppelt krijgt van mij een tv...quote:
Dat overleefd Faxie nooitquote:Op maandag 17 maart 2014 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou het best mooi zijn als jullie op een meet bij elkaar in bed belanden
Ik kijk nooit naar de mannen. Ik heb wel wat leuke dames gezien ja, dus ik geloof je zo.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je zou je verbazen over de knapheid van sommige fokkers
Ik ook hoor /nohomoquote:Op maandag 17 maart 2014 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, zelfs ik als mannenhater vind Faxie er goed uitzien.
Zo mooi dat ik niet op meets kom omdat ik geen zin heb ik die orgies.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je de laatste vrouw op Aarde was zou ik het wel overwegen hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk niet, nu zijn fax en ik het erover eens dat we elkaar niet zouden doen, duidelijkheid is een mooi iets
Zijn liefde is alleen voor mijquote:Op maandag 17 maart 2014 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hater. Wat is er gebeurd met Kaneel is liefde?
maar zo werkt het welquote:Op maandag 17 maart 2014 22:43 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd fijn die mensen die het vertrouwen van anderen schaden en het daarmee voor de rest verneuken.
Er is de laatste tijd een beetje een overflow haat negatieve energie die mijn kant op is gericht.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hater. Wat is er gebeurd met Kaneel is liefde?
inb4 oh ik jou niet, hoor, in het omgekeerde geval!!111quote:Op maandag 17 maart 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je de laatste vrouw op Aarde was zou ik het wel overwegen hoor
Fax is enkelvoud toch?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zo mooi dat ik niet op meets kom omdat ik geen zin heb ik die orgies.!
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zou wel heel voorspelbaar zijn jaquote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
inb4 oh ik jou niet, hoor, in het omgekeerde geval!!111
Om de soort in stand te houdenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie moet ik in de grond stoppen voor je?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is de laatste tijd een beetje een overflow haat negatieve energie die mijn kant op is gericht.
ik zou een dildo van hout maken en die gebruiken.. En dat wil best wat zeggen, want ik haat ongelakt hout en splinters in mn kut lijkt me ook minder prettig.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij komt die toch echt vanuit jezelf.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is de laatste tijd een beetje een overflow haat negatieve energie die mijn kant op is gericht.
Enkelequote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn liefde is alleen voor mij
En enkele anderen die boven mij staan
Iedereen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie moet ik in de grond stoppen voor je?
Zie die splinters als een soort barriere. Win-winquote:Op maandag 17 maart 2014 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou een dildo van hout maken en die gebruiken.. En dat wil best wat zeggen, want ik haat ongelakt hout en splinters in mn kut lijkt me ook minder prettig.
Waarom niet op hem?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou een dildo van hout maken en die gebruiken.. En dat wil best wat zeggen, want ik haat ongelakt hout en splinters in mn kut lijkt me ook minder prettig.
Fax, zo erg is ze toch niet?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
je weet het niet hequote:
Dat is slechts de reactie.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij komt die toch echt vanuit jezelf.
I know (helaas)quote:
Als iemand alleen negatieve energie naar je uitstraalt moet je die persoon uit je leven verwijderen.quote:
Hoe is het met jou?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:52 schreef Royco1 het volgende:
Eigenlijk willen jullie elkaar gewoon, maar voor de vorm doen jullie hatelijk. Best schattig
Heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Als iemand alleen negatieve energie naar je uitstraalt moet je die persoon uit je leven verwijderen.
Omdat de wanhopigheid ervanaf druipt.quote:
Zelfmoord denk ik dan.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zie die splinters als een soort barriere. Win-win
Goed zo.quote:
Dat is acteerwerk, irl valt dat eigenlijk wel tegen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Omdat de wanhopigheid ervanaf druipt.
Looks heb ik nog niet eens naar gekeken.
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij me beter kon dan dat... Want de laatste keer dat ik checkte, lag jij ook alleen te huilen op je bank na een avond met mij (en hups)quote:Op maandag 17 maart 2014 22:52 schreef Royco1 het volgende:
Eigenlijk willen jullie elkaar gewoon, maar voor de vorm doen jullie hatelijk. Best schattig
Zichzelf.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat leven als de laatste mens voor GvE erg vervelend is. Dan kan ze niemand meer haten.
Tuurlijk wel. Dat ding waar ik mn teen tegenaan stoot, dat paaltje dat ik met mn knie weet te ramen, enz enz...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denk dat leven als de laatste mens voor GvE erg vervelend is. Dan kan ze niemand meer haten.
Dat is niet leuk, doet pijn enzo.quote:
Ik zal jou eens laten druipenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kon.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij me beter kon dan dat... Want de laatste keer dat ik checkte, lag jij ook alleen te huilen op je bank na een avond met mij (en hups)
Buiten dat komt ie ook gewoon niet over als iemand die ik zou doen. Ik hou van mannen met zelfvertrouwen. En zo komt ie zeker niet op me over.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is acteerwerk, irl valt dat eigenlijk wel tegen.
Maar goed, snap je oordeel wel.
Lag lekker rustigquote:Op maandag 17 maart 2014 22:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij me beter kon dan dat... Want de laatste keer dat ik checkte, lag jij ook alleen te huilen op je bank na een avond met mij (en hups)
Hoeft niet, douchen kan ik prima zelfquote:
Hate yourself with stylequote:
Nijmeegs, roy snapt dat.quote:
Tuurlijk popjequote:
Het is wel verstandig om daarna even te douchen jaquote:Op maandag 17 maart 2014 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoeft niet, douchen kan ik prima zelf
Nee, dat ontbreekt wel enigzins. Als dat er wel zou zijn is hij dan wel doable?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Buiten dat komt ie ook gewoon niet over als iemand die ik zou doen. Ik hou van mannen met zelfvertrouwen. En zo komt ie zeker niet op me over.
Ow jeej, ook al uit Nimma?quote:
Daar heb je ook een punt. Maar van jou kan ik het nog wel begrijpen. En dat bedoel ik niet als compliment naar fax of als belediging naar jou... Maar eerlijk is eerlijk, fax heeft iets meer poesjes geaaid dan jij.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt ja.
Ik doe niet voor hem onder somsqua wanhopigheid
nee, ik kom niet uit Nimmaquote:
mijn verjaardagquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik kom niet uit Nimma
Wij noemen dat NIJMEGEN
VOlgens mij kan jij wel goed dirty talken.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar heb je ook een punt. Maar van jou kan ik het nog wel begrijpen. En dat bedoel ik niet als compliment naar fax of als belediging naar jou... Maar eerlijk is eerlijk, fax heeft iets meer poesjes geaaid dan jij.
Dat denk ik ook nietquote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat ontbreekt wel enigzins. Als dat er wel zou zijn is hij dan wel doable?
Wow dat is ook zo moeilijkquote:Op maandag 17 maart 2014 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar heb je ook een punt. Maar van jou kan ik het nog wel begrijpen. En dat bedoel ik niet als compliment naar fax of als belediging naar jou... Maar eerlijk is eerlijk, fax heeft iets meer poesjes geaaid dan jij.
Dit.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik kom niet uit Nimma
Wij noemen dat NIJMEGEN
Scholiertjes die gangsta willen doen zeker.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef yats het volgende:
[..]Alle echte Nijmegenaren die ik ken noemen het gek genoeg wel zo...
Onzin, dat zijn alleen degenen die veel in 'Roffa' enzo komen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef yats het volgende:
[..]Alle echte Nijmegenaren die ik ken noemen het gek genoeg wel zo...
Studentenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Scholiertjes die gangsta willen doen zeker.
Net zoals Roffaquote:Op maandag 17 maart 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Scholiertjes die gangsta willen doen zeker.
Same shit ...quote:
Je zou denken dat fax daardoor toch juist zelfvertrouwen zou moeten hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik begrijp dus wel dat je soms wanhopig over kan komen omdat je op zoek bent naar iemand die je wel die kans geeftquote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wow dat is ook zo moeilijkalsof het een wedstrijd is. Who cares
quote:
In september word ik een student.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]Ik ben geen student meer, dus vind het prima zo.
en dat moeten de echte nijmegenaren zijnquote:
Ik heb bij hen echt geen flauw idee, om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké, we zijn er uit dat Faxie en GvE niet bij elkaar passen.
Maar bij wie passen ze wel?
Volgens mij nietquote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
VOlgens mij kan jij wel goed dirty talken.
Zijn toeristen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat moeten de echte nijmegenaren zijn
Kloptquote:Op maandag 17 maart 2014 23:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik begrijp dus wel dat je soms wanhopig over kan komen omdat je op zoek bent naar iemand die je wel die kans geeft
Vergeet vooral niet te genieten van die tijd! Dat ben ik helaas 'vergeten' omdat ik liever met mijn ex op de bank zat dan achter de vrouwen aan te gaan en me elke avond klem te drinkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Saai.quote:
Als ze daar geboren en getogen zijn wel lijkt me.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat moeten de echte nijmegenaren zijn
Ja, dat ben ik wel in bed..quote:
Ik zie GvE wel met Benzin eindigen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb bij hen echt geen flauw idee, om eerlijk te zijn.
Jij wel?
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet te genieten van die tijd! Dat ben ik helaas 'vergeten' omdat ik liever met mijn ex op de bank zat dan achter de vrouwen aan te gaan en me elke avond klem te drinkenWat versta je onder genieten? Want mezelf elke donderdagavond naar de kroeg sjouwen om mezelf klem te zuipen vind ik geen genieten. Ik ben student om te studeren, hoe afgezaagd dat ook mag klinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie GvE wel met Benzin eindigen.
Faxie weet ik niet.
Op het moment dat je nimma gaat zeggen ben je geen echte nijmegenaar. Zo simpel is hetquote:Op maandag 17 maart 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]
Als ze daar geboren en getogen zijn wel lijkt me.
Saai hoorquote:
Met wat?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie weet ik niet.
Benzin heb ik al lang niet meer gespot.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie weet ik niet.
Elke donderdag met een andere corpsbal mee naar huisquote:Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat versta je onder genieten? Want mezelf elke donderdagavond naar de kroeg sjouwen om mezelf klem te zuipen vind ik geen genieten. Ik ben student om te studeren, hoe afgezaagd dat ook mag klinken.
wahahahahahahaquote:Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie weet ik niet.
Het hebben van een leuke tijd, en wat jij daar onder verstaat is aan jezelfquote:Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat versta je onder genieten? Want mezelf elke donderdagavond naar de kroeg sjouwen om mezelf klem te zuipen vind ik geen genieten. Ik ben student om te studeren, hoe afgezaagd dat ook mag klinken.
Ik heb getracht ze te koppelen, faxie wilde niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Benzin heb ik al lang niet meer gespot.
Fax misschien met complicate?Die lijken elkaar wel aardig te vinden.
Dan moet ie wel gaan dansenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Op het moment dat je nimma gaat zeggen ben je geen echte nijmegenaar. Zo simpel is het
De corpsbal en de boerentrien? Not gonna happen ...quote:Op maandag 17 maart 2014 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Elke donderdag met een andere corpsbal mee naar huis
Echt hequote:
Hij was er laatst even, om te melden dat hij een vriendin had.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, complicate flirt met iedereen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Boeruh!!quote:Op maandag 17 maart 2014 23:08 schreef Fera het volgende:
[..]
De corpsbal en de boerentrien? Not gonna happen ...
prima... En als je dat dan toch doet he? Wil je dan nog iets voor me doen?quote:
Ben ik benieuwd wie je bij mij bedacht hebt.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Zal ik zeker doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Het hebben van een leuke tijd, en wat jij daar onder verstaat is aan jezelf
Waarom niet?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb getracht ze te koppelen, faxie wilde niet.
Dat hangt er vanaf wat...Scheelt dat ik vrij open minded benquote:Op maandag 17 maart 2014 23:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
prima... En als je dat dan toch doet he? Wil je dan nog iets voor me doen?
Verkapte PSV'er.quote:
Ik ben er nooit zeker van of jij nou een vrouw of een man bent.quote:
Als ze die onzin in hun mond nemen... Schop dat er dan uit?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:10 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat...Scheelt dat ik vrij open minded ben![]()
Euh, tot dusver niemand. Ik ken je eigenlijk niet zo goed.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:09 schreef yats het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd wie je bij mij bedacht hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben er nooit zeker van of jij nou een vrouw of een man bent.
Wat Benzin aan de vrouwquote:Op maandag 17 maart 2014 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was er laatst even, om te melden dat hij een vriendin had.
Nee, niet haar.Ik gun faxie een leuke meid.
C'mere babyquote:
Ik zal vast gaan trainen daarvoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ze die onzin in hun mond nemen... Schop dat er dan uit?
Whehehehe.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, tot dusver niemand. Ik ken je eigenlijk niet zo goed.
Sorry?quote:
Goed bezig danquote:Op maandag 17 maart 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep. Zelfs op facebook officieel en alles.
Fijn voor hemquote:Op maandag 17 maart 2014 23:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jep. Zelfs op facebook officieel en alles.
Is dat erg? Je hebt nog niet zoveel over jezelf verteld.quote:
Als het heren zijn, dan kan je het beste met het topje van je schoen precies op dat stukje tussen balzak en anus mikken.quote:
Hihihihihi.quote:
Gaat niet gebeuren denk ik zomaar.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |