Ik heb van die kleintjes. Gewassen en geschild, lekker makkelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap. Ik krijg er nooit meer dan 1 weg
En nu is je plas oranje?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Fera het volgende:
Ik heb vanmiddag wortels zitten knabbelen. Geloof het of niet, ik heb er teveel gegeten. Voelde me achteraf een beetje vol.
Vroeg m'n moeder ook al, maar nee. Misschien dat ik straks wel WK kleuren schijt.quote:
Deze gozer, zo'n autist, he. Erger me er dood aan.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
zo dan. Gister een match via tinder, waarna ik het nummer van haar heb gekregen.
kreeg vanochtend een '' goedemorgen'' via whatsapp, nadat ze gister het gesprek afsloot met ''welterusten!'' vandaag ook hele dag gepraat over alles en nog wat.
nadeel; ze woont met OV 3 uur verder.
Groen-geel?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeg m'n moeder ook al, maar nee. Misschien dat ik straks wel WK kleuren schijt.
Ik zat net in dat topic te gluren.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze gozer, zo'n autist, he. Erger me er dood aan.
Wat zegt dat over jou eigenlijk?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
Deze gozer, zo'n autist, he. Erger me er dood aan.
Welk topic?quote:
Dat ik zelf ook een autist ben wrs.quote:
Reflectie bespaart het halve werk.quote:
Er doen 32 landen mee en ze hebben allemaal een vlag.quote:
Tinder topic.quote:
Zo ben ik. Nooit te beroerd om iemand te confronteren met zijn/haar minder schappelijke kanten.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo ben ik. Nooit te beroerd om iemand te confronteren met zijn/haar minder schappelijke kanten.
Nou ja, positief daaraan is dat je op andere vlakken weer extreem uitblinkt; met het schrijven van erotische verhalen bijvoorbeeld.quote:
Uiteraard of anders een borderline bitchquote:Op maandag 17 maart 2014 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ik zelf ook een autist ben wrs.
Ook met een bruine vlag?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Er doen 32 landen mee en ze hebben allemaal een vlag.
Iedereen heeft tegenwoordig borderline als ik FOK! moet geloven. Er wordt overal lukraak met die term gesmeten.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard of anders een borderline bitch
Alleen de vrouwen danquote:Op maandag 17 maart 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Iedereen heeft tegenwoordig borderline als ik FOK! moet geloven. Er wordt overal lukraak met die term gesmeten.
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
Alleen de vrouwen danmannen zijn autisten. Dat houdt het wel zo overzichtelijk. Voor mij dan hè als echte autist
Mannen hebben geen gevoel en zijn meteen autist, vrouwen hebben teveel gevoel en zijn meteen borderliner. That pretty much sums it up.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen de vrouwen danmannen zijn autisten. Dat houdt het wel zo overzichtelijk. Voor mij dan hè als echte autist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |