Ik heb van die kleintjes. Gewassen en geschild, lekker makkelijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Knap. Ik krijg er nooit meer dan 1 weg
En nu is je plas oranje?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Fera het volgende:
Ik heb vanmiddag wortels zitten knabbelen. Geloof het of niet, ik heb er teveel gegeten. Voelde me achteraf een beetje vol.
Vroeg m'n moeder ook al, maar nee. Misschien dat ik straks wel WK kleuren schijt.quote:
Deze gozer, zo'n autist, he. Erger me er dood aan.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
zo dan. Gister een match via tinder, waarna ik het nummer van haar heb gekregen.
kreeg vanochtend een '' goedemorgen'' via whatsapp, nadat ze gister het gesprek afsloot met ''welterusten!'' vandaag ook hele dag gepraat over alles en nog wat.
nadeel; ze woont met OV 3 uur verder.
Groen-geel?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeg m'n moeder ook al, maar nee. Misschien dat ik straks wel WK kleuren schijt.
Ik zat net in dat topic te gluren.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze gozer, zo'n autist, he. Erger me er dood aan.
Wat zegt dat over jou eigenlijk?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
Deze gozer, zo'n autist, he. Erger me er dood aan.
Welk topic?quote:
Dat ik zelf ook een autist ben wrs.quote:
Reflectie bespaart het halve werk.quote:
Er doen 32 landen mee en ze hebben allemaal een vlag.quote:
Tinder topic.quote:
Zo ben ik. Nooit te beroerd om iemand te confronteren met zijn/haar minder schappelijke kanten.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo ben ik. Nooit te beroerd om iemand te confronteren met zijn/haar minder schappelijke kanten.
Nou ja, positief daaraan is dat je op andere vlakken weer extreem uitblinkt; met het schrijven van erotische verhalen bijvoorbeeld.quote:
Uiteraard of anders een borderline bitchquote:Op maandag 17 maart 2014 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat ik zelf ook een autist ben wrs.
Ook met een bruine vlag?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Er doen 32 landen mee en ze hebben allemaal een vlag.
Iedereen heeft tegenwoordig borderline als ik FOK! moet geloven. Er wordt overal lukraak met die term gesmeten.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiteraard of anders een borderline bitch
Alleen de vrouwen danquote:Op maandag 17 maart 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Iedereen heeft tegenwoordig borderline als ik FOK! moet geloven. Er wordt overal lukraak met die term gesmeten.
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
Alleen de vrouwen danmannen zijn autisten. Dat houdt het wel zo overzichtelijk. Voor mij dan hè als echte autist
Mannen hebben geen gevoel en zijn meteen autist, vrouwen hebben teveel gevoel en zijn meteen borderliner. That pretty much sums it up.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen de vrouwen danmannen zijn autisten. Dat houdt het wel zo overzichtelijk. Voor mij dan hè als echte autist
Ik ga morgen wel naar de sportschool.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen hebben geen gevoel en zijn meteen autist, vrouwen hebben teveel gevoel en zijn meteen borderliner. That pretty much sums it up.
En mensen die zich niet kunnen concentreren hebben ADHDquote:Op maandag 17 maart 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen hebben geen gevoel en zijn meteen autist, vrouwen hebben teveel gevoel en zijn meteen borderliner. That pretty much sums it up.
Kinderen die druk zijn ookquote:Op maandag 17 maart 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En mensen die zich niet kunnen concentreren hebben ADHD
AD(H)D he, hyperactiviteit is optioneel.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
Zwangere vrouwen mogen toch niet softballen? Of hebben we het hier over heel iets anders?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef Fascination het volgende:
Maar Tamashi, onlangs nog een beetje gesoftbald?
Hell, als je op de basisschool al denkt aan alle andere dingen die je liever doet dan een teringsaaie rekenles meemaken heb je al ADD.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Whut?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen mogen toch niet softballen? Of hebben we het hier over heel iets anders?
Oh ja dat is waarquote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
AD(H)D he, hyperactiviteit is optioneel.
Gekkie. Ze is helemaal niet zwanger.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Zwangere vrouwen mogen toch niet softballen? Of hebben we het hier over heel iets anders?
Tja er moeten pillen verkocht worden hequote:Op maandag 17 maart 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hell, als je op de basisschool al denkt aan alle andere dingen die je liever doet dan een teringsaaie rekenles meemaken heb je al ADD.
Ja, stiekem is dat slang voor iets anders. :$quote:Op maandag 17 maart 2014 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Pillen, waar?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja er moeten pillen verkocht worden he
Dat ging ergens anders overquote:Op maandag 17 maart 2014 21:51 schreef twi het volgende:
[..]
Ik las laatst dat ze in verwachting was.
Dat heet snowballenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, stiekem is dat slang voor iets anders. :$
Daar was toch zo'n mooie Southpark-aflevering van.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hell, als je op de basisschool al denkt aan alle andere dingen die je liever doet dan een teringsaaie rekenles meemaken heb je al ADD.
Dat inderdaad. Ik geloof heus dat er mensen zijn met echt ADD, maar therapie en neurofeedback zijn op de langere termijn veel effectiever dan medicijnen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja er moeten pillen verkocht worden he
Kan wel ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar was toch zo'n mooie Southpark-aflevering van.
Nee nee, niet mijn vraag negeren.quote:
Softbal? Ik doe niet aan sport, behalve in bed uiteraard. En yoga, zoals een eckte vrouw betaamt lenig en sensueel.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee nee, niet mijn vraag negeren.
Dan zal het dus niets bijzonders zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet ze proeven om erachter te komen
De vraag is, hoe weet Fas hoe soft de ballen van Billy zijn. Of Berry. Of Bobby. Wat is het ook alweer?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Softbal? Ik doe niet aan sport, behalve in bed uiteraard. En yoga, zoals een eckte vrouw betaamt lenig en sensueel.
Ja roddels roddels.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:55 schreef twi het volgende:
[..]
De vraag is, hoe weet Fas hoe soft de ballen van Billy zijn. Of Berry. Of Bobby. Wat is het ook alweer?
Inderdaad, sowieso niet beginnen met medicijnen maar eerst andere opties uitproberen, pas daarna medicijnen overwegenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik geloof heus dat er mensen zijn met echt ADD, maar therapie en neurofeedback zijn op de langere termijn veel effectiever dan medicijnen.
Softbal is slang voor lesbian activity.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Softbal? Ik doe niet aan sport, behalve in bed uiteraard. En yoga, zoals een eckte vrouw betaamt lenig en sensueel.
Je bent nooit te oud om te leren.quote:
Ik snap hem niet helemaal. Wat zit er in je kont?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Softbal is slang voor lesbian activity.![]()
Zoals Nicky in Orange Is The New Black zei: “And by softball I mean two in her front, and then one in the butt,and then just eating her pussy a lot cause you like it so much. And playing with her titties…”!
Ga godverdomme kijken dan!!1quote:Op maandag 17 maart 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap hem niet helemaal. Wat zit er in je kont?
Two in the pink, one in the stink; wat is daar nou niet aan te begrijpen?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
Ik snap hem niet helemaal. Wat zit er in je kont?
Ik weet niet of ik blij of verdrietig werd van dat nieuws.quote:
Wat vingers? Dildo's?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Two in the pink, one in the stink; wat is daar nou niet aan te begrijpen?
OK SORRY HOOR.quote:
Nu snap ik 'm wel.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Och ja natuurlijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik blij of verdrietig werd van dat nieuws.
Maar dan alsnog; ik ben niet lesbisch en een vrouw moet heel mooi en leuk zijn wil ik met haar wat doen.
Je hebt amaretto en koffie. Dat zou al een hoop blijheid moeten geven dacht ik zo.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef Tamashii het volgende:
Ik weet niet of ik blij of verdrietig werd van dat nieuws.
Maar dan alsnog; ik ben niet lesbisch en een vrouw moet heel mooi en leuk zijn wil ik met haar wat doen.
Graag gedaan.quote:
tijn nog niet.quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt amaretto en koffie. Dat zou al een hoop blijheid moeten geven dacht ik zo.
Gebrek aan referentiekader he, hij heeft geen 'pink'.quote:
Van die uitspraak krijg ik spontaan een slappequote:Op maandag 17 maart 2014 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wil het vast niet voor doen?quote:
Ter compensatie dan...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef Faxie het volgende:
Van die uitspraak krijg ik spontaan een slappe
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ter compensatie dan...
[ afbeelding ]
Wat?quote:
Jajaquote:
Echt?quote:
Niet overdrijven Fax. Ik heb nu voor het eerst in 1,5 jaar wat meer succes op dat vlak. Daarvoor 0 dates gehad dus mag het ook weleens anders lopen.quote:Je hebt 5 dates per week onderhand
Dat sowieso! Daten is leuk en gezellig, maar dat betekent niet dat ik die vrouwen zomaar mijn bed in praat.quote:Dat zegt toch verder niks over zijn seksleven
Van een ben ik vrij zeker dat dat had gekund inderdaad, stom toevallig zie ik die dinsdag weer, dus wie weet hoe het loopt.quote:Wel over z'n versierskills. En als ik het goed begreep had hij er al meerdere kunnen palen.
Precies! Ik wil wel graag een soort klik voordat ik met iemand het bed in duik.quote:Ze moeten wel leuk genoeg zijn om te palen.
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Niet overdrijven Fax. Ik heb nu voor het eerst in 1,5 jaar wat meer succes op dat vlak. Daarvoor 0 dates gehad dus mag het ook weleens anders lopen.
[..]
Dat sowieso! Daten is leuk en gezellig, maar dat betekent niet dat ik die vrouwen zomaar mijn bed in praat.
[..]
Van een ben ik vrij zeker dat dat had gekund inderdaad, stom toevallig zie ik die dinsdag weer, dus wie weet hoe het loopt.
[..]
Precies! Ik wil wel graag een soort klik voordat ik met iemand het bed in duik.
Jaja, iedereen heeft hier hoge standaarden, hoor.quote:
28, hoezo?quote:
Okequote:
Evilquote:
Burp zei ikquote:
Tijnquote:
Keihoogquote:Op maandag 17 maart 2014 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaja, iedereen heeft hier hoge standaarden, hoor.
Ik zag datquote:
Altijd mooi als je dan de partners van die mensen ziet.quote:
En die van mij zijn kei laagquote:
Mijn standaarden zijn laag. Maar ik heb niet veel te eisen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd mooi als je dan de partners van die mensen ziet.![]()
Ik geef gewoon toe dat ik niet zulke hoge standaarden heb.Net alsof ik zelf zo geweldig ben.
Ik vat dit maar op als een beledigingquote:Op maandag 17 maart 2014 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd mooi als je dan de partners van die mensen ziet.![]()
Ik geef gewoon toe dat ik niet zulke hoge standaarden heb.Net alsof ik zelf zo geweldig ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |