Natuurlijk niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een foto gepost?
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Peper voor in je reet. Kan Peun wel gebruiken.
Gemberquote:
Uh bah dat vind ik ook smerig.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gemberwordt men geil van, schijnt.
Heb jij dan wel eens een foto van jezelf gepost, ben best wel benieuwd. No homo.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij bent toch best een hete Turk?
Hij is best wel lekker.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb jij dan wel eens een foto van jezelf gepost, ben best wel benieuwd. No homo.
Jaja..quote:Op maandag 17 maart 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is best wel lekker.
Nu ben je nog nieuwsgieriger he
Ik heb altijd graag een beeld bij mensen die ik vaak zie posten.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is best wel lekker.
Nu ben je nog nieuwsgieriger he
Neequote:Op maandag 17 maart 2014 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij bent toch best een hete Turk?
Dacht ik wel.quote:
Dan moet je maar eens naar een meet komen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb altijd graag een beeld bij mensen die ik vaak zie posten.
Dat is een stuk lastiger dan gezegd. Vervoer is 1 ding maar daarnaast ben ik IRL heel ingetogen en verlegen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet je maar eens naar een meet komen.
Dat laatste ben ik ook hoor. Verlegen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is een stuk lastiger dan gezegd. Vervoer is 1 ding maar daarnaast ben ik IRL heel ingetogen en verlegen.
Met dat laatste is niks mis, komt wel goed naarmate je elkaar ietsjes beter kent. Dat vervoer is ook voor mij een issue, en de tijd vinden vooralquote:Op maandag 17 maart 2014 20:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is een stuk lastiger dan gezegd. Vervoer is 1 ding maar daarnaast ben ik IRL heel ingetogen en verlegen.
Ja? Zo had ik me jou niet voorgesteld.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik ook hoor. Verlegen.
Als het een eenmalige meet is dan is dat wel lastig, om 'los' te komen. Niet om Yoki af te schrikken, maar daar heb ik problemen mee.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met dat laatste is niks mis, komt wel goed naarmate je elkaar ietsjes beter kent. Dat vervoer is ook voor mij een issue, en de tijd vinden vooral
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |