SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Alsof jij zonder Knut kan. Heb je hem wel een hart onder de riem gestoken na zijn ban?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Godver dacht ik lompemevrouw te kunnen hosselen heb ik dit. Kut etsu.
Je hebt zelf een schattig prethoofdquote:Op maandag 17 maart 2014 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij van alle mensen zou moeten weten dat het belangrijk is om eerst de feiten te horen (zien)
Alles kan kapotquote:Op maandag 17 maart 2014 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb Snow al ook al hebben we atm relatie problemen
Eens.quote:
Ja hoor, ik heb via DM een zelfmoordpoging verijdelt.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof jij zonder Knut kan. Heb je hem wel een hart onder de riem gestoken na zijn ban?
[..]
Je hebt zelf een schattig prethoofd
Hihiquote:
verijdeldquote:Op maandag 17 maart 2014 19:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb via DM een zelfmoordpoging verijdelt.
Als de andere partijen het niet betwisten, is het ook aannemelijk dat het zo is. Dat staat ergens in het Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij van alle mensen zou moeten weten dat het belangrijk is om eerst de feiten te horen (zien)
Ja ik heb er nog de bibbers van.quote:
Ohquote:
Nee godverdomme dan zat ik wel in R&Pquote:
Godverdomme ik moest lachenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee godverdomme dan zat ik wel in R&P
Gister teveel cocktails op?quote:
Ik heb zojuist season 2 BSG afgerond. Wat buitengewoon aangenaam je hier te zien posten overigens. Met een beetje geluk word je hier geeneens uitgekotstquote:
het is godverdomme geen grap godverdommequote:
Sorryquote:Op maandag 17 maart 2014 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het is godverdomme geen grap godverdomme
Heb er geen opquote:
hihaho wat garpigquote:Op maandag 17 maart 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, je zei cock.
Ik pas me direct aan aan het ONZ-niveau.
Ahw koetsjie koetsjie. Iemand kan een compliment over zijn eigen prethoofd niet waarderen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof jij zonder Knut kan. Heb je hem wel een hart onder de riem gestoken na zijn ban?
[..]
Je hebt zelf een schattig prethoofd
Dat blijkt.quote:
Nare Nederlandse wetgeving ook.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als de andere partijen het niet betwisten, is het ook aannemelijk dat het zo is. Dat staat ergens in het Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering.
Ik geloof dat je als VBL-mod niet heel veel recht van spreken hebtquote:Op maandag 17 maart 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, je zei cock.
Ik pas me direct aan aan het ONZ-niveau.
Brave borst! Geen wonder dat ik je 15 jaar schatte.quote:
Ziekquote:
Past ie zeker goed bij je?quote:
Fantastisch.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik moest 450 seconde lachen, dat was echt geweldig.
Toevallig nietquote:
Het is zo lollig ik sta op het punt om een garper te posten.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt, ik moest 450 seconde lachen, dat was echt geweldig.
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Brave borst! Geen wonder dat ik je 15 jaar schatte.
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat je als VBL-mod niet heel veel recht van spreken hebt
Thanksquote:
Neem eens een UI joh. Deze vorm van aandachttrekkerij is enorm sneu.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat je als VBL-mod niet heel veel recht van spreken hebt
Geen honger, hele dag al misselijkquote:Op maandag 17 maart 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
omgomgomg zal ik je maplebroodjes komen brengen?
maar mijn maplebroodjes werken genezendquote:Op maandag 17 maart 2014 19:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen honger, hele dag al misselijk
Beterschap LBquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ahw koetsjie koetsjie. Iemand kan een compliment over zijn eigen prethoofd niet waarderen.
Moest er wat verwijderen en klikte de verkeerde aan. Doe even normaal man :squote:Op maandag 17 maart 2014 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neem eens een UI joh. Deze vorm van aandachttrekkerij is enorm sneu.
Westsidequote:
Sorry, ik oordeelde iets te snel.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Moest er wat verwijderen en klikte de verkeerde aan. Doe even normaal man :s
Dat ik nog altijd niet blauw ben, verbazingwekkend ik zeg het je.quote:
Oh in dat geval heb ik niets gezegd.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wel hoor, en ik kaats het compliment met de beste bedoeling terug.
[..]
Moest er wat verwijderen en klikte de verkeerde aan. Doe even normaal man :s
Lees nog af en toe mee hoorquote:
We maken hier wat gekke dingen mee he met z'n allequote:Op maandag 17 maart 2014 19:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik postte vrijwel altijd door slotjes
Ja wat een levenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
We maken hier wat gekke dingen mee he met z'n alle
allen*quote:Op maandag 17 maart 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
We maken hier wat gekke dingen mee he met z'n alle
Enkel als ik er post, geef maar toe.quote:
Als jij er bent weet ik dat alles onder controle is. Dan hoef ik niet meer mee te lezen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
allen*
[..]
Enkel als ik er post, geef maar toe.
Alsof de users hier niet door mijn act heen prikken. Het kostte enkel jou 5 jaar om mijn onzekerheid op te merken.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:30 schreef GGMM het volgende:
Het slaat hier wel dood opeens.
Ik zeg niet dat het door Littlerabbit z'n sfeer verpestende verbeter post en "ik ben beter dan de rest" post komt, maar het is wel verdacht.
Iedereen is aan het kijken hoe ze met LR zijn opbouwende kritiek om moeten gaan. Kost wat tijd hier.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:30 schreef GGMM het volgende:
Het slaat hier wel dood opeens.
Ik zeg niet dat het door Littlerabbit z'n sfeer verpestende verbeter post en "ik ben beter dan de rest" post komt, maar het is wel verdacht.
Wat moet ik hier mee? o.óquote:Op maandag 17 maart 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / LIVETOPIC Japan - Nederland
Dan niet vergeten zulke sterke topics te maken als ik.
Uuuhhh.quote:
#AlwaysSupportSurgequote:Op maandag 17 maart 2014 19:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Uuuhhh.
Japan? Waarom? Maar ik vind het prima
http://www.portablegear.n(...)Japan_op_WK_2014.htmquote:Op maandag 17 maart 2014 19:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Uuuhhh.
Japan? Waarom? Maar ik vind het prima
Zouden we die Trending Topic kunnen krijgen?quote:
Sowiesoquote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zouden we die Trending Topic kunnen krijgen?
Waarom pikachu en geen venusaurofzoquote:Op maandag 17 maart 2014 19:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
http://www.portablegear.n(...)Japan_op_WK_2014.htm
![]()
![]()
x infinite.
quote:
Of hoe heet die dikke groene?quote:
Naast Pikachu zullen de volgende Pokémon als mascotte te werk gaan: Meowth, Bulbasaur, Charmander, Squirtle, Chespin, Fennekin, Froakie, Helloptile, Litleo en Pancham. We weten dat de Pokémon zichtbaar zullen zijn op het shirt van de spelers, maar hoe de mascottes verder gebruikt gaan worden is nog niet bekend gemaakt.quote:
En dit.quote:
En Hork.quote:
Hoi Klojoquote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef Klojo120 het volgende:
Moet in dit deel gepost hebben omdat konten likken van mods andere mods die hun konten gelikt willen hebben ik bied me hierbij aan
quote:
Snorlaxquote:
Gvdquote:Op maandag 17 maart 2014 20:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoi Klojo
Lief zijn voor d'r he?
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoi Klojo
Lief zijn voor d'r he?
[..]
[ afbeelding ]
Jammer dat ze niet echt mee voetballenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:03 schreef Fopje het volgende:
Haha pokemon op hun shirts. Dat is dan wel weer baas
Nee ik bedoel de grote versie van ivysaur ofzo.quote:
blasphemyquote:Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef LompeHork het volgende:
Tevens heb ik een takkehekel aan Pokémon.
Alleen de eerste 151 zijn leuk. Of tenminste. Waren 10 jaar geleden leukquote:Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef LompeHork het volgende:
Ja, toen was ik 19quote:Op maandag 17 maart 2014 20:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Alleen de eerste 151 zijn leuk. Of tenminste. Waren 10 jaar geleden leuk
Oud.quote:
Venusaurquote:Op maandag 17 maart 2014 20:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de grote versie van ivysaur ofzo.
Ook dat.quote:
Ohquote:
Nohquote:Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
OhIk 14. Dus toen moest ik ze ook gottacatchemallen.
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef LompeHork het volgende:
Net doen of je dit niet weetquote:Op maandag 17 maart 2014 20:05 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel de grote versie van ivysaur ofzo.
Das dan begrijpelijk jaquote:Op maandag 17 maart 2014 20:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
OhIk 14. Dus toen moest ik ze ook gottacatchemallen.
quote:
Ja. Ze kan je kinderarmpje niet handelen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:07 schreef LompeHork het volgende:
LB houdt niet meer van mij. Weten jullie waarom?
Waarom willen ze nou nooit wit zijn?quote:
*KUCH*quote:Op maandag 17 maart 2014 20:08 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja. Ze kan je kinderarmpje niet handelen.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 11:42 schreef LompeHork het volgende:
Mijn penis begon vrij normaal, zoals bij elk net geboren kind, 3 uur na de geboorte begon hij echter exponentieel te groeien. Na ~6 uur was hij zo groot dat een aantal takelwagens hem hebben verplaatst en in het IJsselmeer hebben gesmeten.
Tot heden noemen wij hem "de Afsluitdijk"
Ben jij die ene? DIE? Met wie ik in WA gesprek zit?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:08 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Bedoelde u Pokéhekel
JA HAHAHAHAHHAHAquote:Op maandag 17 maart 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben jij die ene? DIE? Met wie ik in WA gesprek zit?
Nee, wel Christine Le Duc spul.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Hork, kun jij wat Chanel spul voor me regelen, als Designer?
quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:11 schreef Lt.Surge het volgende:
Hork, kun jij wat Chanel spul voor me regelen, als Designer?
Kan gf ook vast waarderen. Tis geen Chanel maar ag.quote:
Een hele trauma inderdaad. Ik had liever jou of Fopje, maar uiteraard krijg ik ene Klojo120 die neukt met het vriendinnetje van m'n date.quote:
ZET JE DAT ZOMAAR OP FOK!?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een hele trauma inderdaad. Ik had liever jou of Fopje, maar uiteraard krijg ik ene Klojo120 die neukt met het vriendinnetje van m'n date.
Weet niet, ben je Nederlands?quote:
Huhu, je had liever mij, ja, dat hoor ik vaker.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een hele trauma inderdaad. Ik had liever jou of Fopje, maar uiteraard krijg ik ene Klojo120 die neukt met het vriendinnetje van m'n date.
Dat is waaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr.quote:
Wait what?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik spreek alleen Nederlands, sorry.
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is waaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr.
Stelling TWEE-TWEE-TWEE.
Nu ben ik in de warquote:
tl;drquote:
quote:
Hoe komt iedereen aan de WA/FB van elkaar?quote:
Ik was aan het lurkenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen aan de WA/FB van elkaar?
/sociaalafgeslotengvd
www.hierstaandegegevensvaniedereen.nl oid?quote:
Nee, ik zag hem staan bij een andere FOK!kerquote:Op maandag 17 maart 2014 20:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
www.hierstaandegegevensvaniedereen.nl oid?
Waardeer ik Flips.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een konijntje voor je moeite.
[ afbeelding ]
quote:
Ik woon niet eens meer in helmond, maar in een aangrenzend dorp in een andere gemeentequote:Op maandag 17 maart 2014 20:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kwam net nog door dat Helmond van je. Was blij toen ik met 130 over de A270 weer weg kon.
Ehm, is dat Mierlo?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik woon niet eens meer in helmond, maar in een aangrenzend dorp in een andere gemeente
En jij lijkt een beetje op pinocchioquote:Op maandag 17 maart 2014 20:41 schreef Amoeba het volgende:
Waarom zou je nou in Helmond willen wonen zeg. Altijd zitten die stoplichten tegen, het is zo jammer dat de A67 vanaf Deurne zo'n grafeind om is, anders was het standaard Deurne -> A67 -> Eindhoven, en dan kom ik nog eens in Zuid-Eindhoven binnen terwijl ik op de ring moet zijn aan de noordzijde.
Nee, Aarle-Rixtel. Waar de fatsoenlijke posh woont. Dus houd je bek nu maar, want ik kan in 30 minuten voor je deur staan met een doos chocola voor in je gezicht. ALLEEN IS HET GEEN CHOCOLA MAAR EEN VUIST.quote:
Maar serieus, ik heb echt laaaaang voor die lichten gestaan daarnet. En dan moet één auto afslaan ofzo. Echt om te huilen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
En jij lijkt een beetje op pinocchio
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:43 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee, Aarle-Rixtel. Waar de fatsoenlijke posh woont. Dus houd je bek nu maar, want ik kan in 30 minuten voor je deur staan met een doos chocola voor in je gezicht. ALLEEN IS HET GEEN CHOCOLA MAAR EEN VUIST.
Ik ga te paardquote:Op maandag 17 maart 2014 20:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik rijd je plat als je weer wegfietst.
Janken is ook een vak. Ontzettende pussy.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar serieus, ik heb echt laaaaang voor die lichten gestaan daarnet. En dan moet één auto afslaan ofzo. Echt om te huilen.
Ooit door Helmond gereden?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Janken is ook een vak. Ontzettende pussy.
Je weet toch dat deze lucifer niet van McDonalds houdt.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
Niet vanuit Deurne naar Helmond fietsen voor een hamburger van de McDonalds.
Daar waren ze een week te laat?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je weet toch dat deze lucifer niet van McDonalds houdt.
Alleen dat ijs is lekker. Tevens zit de McDonalds hier op 5 minuten fietsen op het 18 Septemberplein.
wel sportief tegen de hamburger calorieënquote:Op maandag 17 maart 2014 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
Niet vanuit Deurne naar Helmond fietsen voor een hamburger van de McDonalds.
McFlurry is fapsel van die clown.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je weet toch dat deze lucifer niet van McDonalds houdt.
Alleen dat ijs is lekker. Tevens zit de McDonalds hier op 5 minuten fietsen op het 18 Septemberplein.
Heh?quote:
Dat wil jij graag geloven he.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
McFlurry is fapsel van die clown.
Hey RockNijntje. Ken je mij?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
McFlurry is fapsel van die clown.
Ik, Etsu, meest beruchte user in het crewforum, meest bekende en vriendelijkste user in GRTD-SC, wens dat je normaal en lief doet tegen RockNijntje, het beste vriendinnetje van mijn beste gay-vriend. Je bent gewaarschuwd, Littlerabbit.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede festivals bezocht in 2013
Ik zie zelfs raakpunten qua games en type festivals en zou niet durven om iets slechts over haar te zeggen. Mijn excuses als je een negatieve ondertoon in mijn eerdere post wist te ontdekken.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik, Etsu, meest beruchte user in het crewforum, meest bekende en vriendelijkste user in GRTD-SC, wens dat je normaal en lief doet tegen RockNijntje, het beste vriendinnetje van mijn beste gay-vriend. Je bent gewaarschuwd, Littlerabbit.
Littlerabbit. Ik vind het zeer spijtig dat je zo negatief over me denkt. Ik ga nimmer vreemd. Dit zou ik ook niet durven. Mijn hart is volledig en liefdevol aan Rezania toegewijd. Waar haal je je lef vandaan om mij daarvan te beschuldigen? Dit kwetst me.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie zelfs raakpunten qua games en type festivals en zou niet durven om iets slechts over haar te zeggen. Mijn excuses als je een negatieve ondertoon in mijn eerdere post wist te ontdekken.
Maar over wie hebben we het. Ga je nu al vreemd?
Enkel ingaan op mijn wedervraag wetende dat je te snel en vooral foutief over mij oordeeldequote:Op maandag 17 maart 2014 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Littlerabbit. Ik vind het zeer spijtig dat je zo negatief over me denkt. Ik ga nimmer vreemd. Dit zou ik ook niet durven. Mijn hart is volledig en liefdevol aan Rezania toegewijd. Waar haal je je lef vandaan om mij daarvan te beschuldigen? Dit kwetst me.
Het is uit tussen onsquote:Op maandag 17 maart 2014 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel ingaan op mijn wedervraag wetende dat je te snel en vooral foutief over mij oordeelde
stilquote:Op maandag 17 maart 2014 21:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Gayfriendzone'd ? Moet ik lokquoten?
Nijnquote:
Ripquote:Op maandag 17 maart 2014 21:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hallo! Ik heb wel tijd om hier te posten hoor en totaal geen deadlines of zo
Wij zeggen thuis 'het gras is groener aan de overkant', maar de wortel/peen-vergelijking mag er inderdaad ook best zijn.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
De wortel die als groente gekweekt wordt is botanisch dezelfde soort als wilde peen
Gelezen.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef Flippiee het volgende:
Leestip: KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt. ondanks tldr zou opnieuw lezen.
Afgelopen jaar was écht bagger jaquote:Op maandag 17 maart 2014 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van de week ook al een kwaliteitstopic in klb. Het niveau kan zowaar omhoog.
Dat eindequote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef Flippiee het volgende:
Leestip: KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt. ondanks tldr zou opnieuw lezen.
Ik leef met je mee. Ik overweeg ook die kant op te gaan, dan haal ik mijn wekker van 7:30 in ieder geval zeker niet.quote:
Ik heb weekend, mijn wekker gaat pas om 11 uur morgenochtendquote:Op dinsdag 18 maart 2014 03:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Ik overweeg ook die kant op te gaan, dan haal ik mijn wekker van 7:30 in ieder geval zeker niet.![]()
Betwijfel het. Onderbewust ben ik kennelijk gestrest.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 03:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb weekend, mijn wekker gaat pas om 11 uur morgenochtendVet chill
![]()
7.30 is wel heel snel. Zou maar gewoon op bed gaan liggen met een sudoku ofzo als ik jou was. Dan ben je zo vertrokken.
Haha, ik had gisteren al zoiets vanquote:Op maandag 17 maart 2014 23:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies, ik kijk uit naar nog meer van dit soort topics.
krul lurkster
Wat doe jij in de eerste klas, verwend krengquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:53 schreef Rezania het volgende:
Bontkraagjes die in de eerste klas gaan zitten terwijl de conducteur daar ook zit.
breng maar langs.quote:
Ik zat in de tweede klas, dwaas. In een sprinter kan je zo de eerste klas in kijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat doe jij in de eerste klas, verwend kreng
dit jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:19 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
En dat vind jij leuk?, ik heb liever mijn dingen in 1x goed.
vond ik vroeger ookquote:
Wanneer je het snaptquote:
wiskunde, scheikunde en natuurkunde waren de makkelijkste vakkenquote:
het gevoel dat ik wiskunde snapte vloog de deur uit op de eerste dag universiteitquote:
Ik viel met statistiek op het HBO ook van mijn troon af.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het gevoel dat ik wiskunde snapte vloog de deur uit op de eerste dag universiteit
op hbo ging het wel goed. maar hogere wiskunde en mechanica op de uni ging me echt te verquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik viel met statistiek op het HBO ook van mijn troon af.
wat is lst?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:50 schreef Rezania het volgende:
Wiskunde
Natuurkunde
Scheikunde
Biologie
LST![]()
grgr
welk niveau?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:53 schreef Goedzooi het volgende:
Ik vond het nog een wonder dat ik een 9,8 op het examen wiskunde (TL) haalde, in mijn ogen had ik het total verknalt. Ik had tot het einde van het examen nodig.
dat is vmbo dan?quote:
hoe jong ben jij?quote:
Ik had maar een 8,5 of zo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:53 schreef Goedzooi het volgende:
Ik vond het nog een wonder dat ik een 9,8 op het examen wiskunde (TL) haalde, in mijn ogen had ik het total verknalt. Ik had tot het einde van het examen nodig.
Life Science & Technology, brede bètastudie die op biotechnologie is gericht.quote:
ah oke, die ken ik nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Life Science & Technology, brede bètastudie die op biotechnologie is gericht.
jonkiequote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:04 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
18 jaar, de 9,6 haalde ik in 2012 ofzo.
Ik ben het allebei net nietquote:
wat ben jij dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ben jij dan?Gamma?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Not safe 4 workquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlands is mijn goedste vak
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Not safe 4 workSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:18 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Not safe 4 workfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
Oke sorryquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zat in de tweede klas, dwaas. In een sprinter kan je zo de eerste klas in kijken.
management en organisatie ofzoietsquote:
Ok.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:20 schreef Monopoly het volgende:
Zo, huurbaas langs geweest voor 1e inspectie.
Huis is aan het sterven, maar niet mijn schuld en hij kon dat beamen![]()
Blij dat ik hier weg ga
#crackrokendebuurmanindekeuken #doenormaalkutpauper
gezellig zo'n burenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:20 schreef Monopoly het volgende:
Zo, huurbaas langs geweest voor 1e inspectie.
Huis is aan het sterven, maar niet mijn schuld en hij kon dat beamen![]()
Blij dat ik hier weg ga
#crackrokendebuurmanindekeuken #doenormaalkutpauper
Ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |