Dus, een uur vandaag!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:59 schreef J83 het volgende:
16
UTOPIA
872.000
Marktaandeel: 14,8%
Herhaling: 309.000
Ja, dat heb ik ook gezienquote:Op maandag 17 maart 2014 19:32 schreef Mascleta het volgende:
Extra lang vandaag? Ik heb Anton zijn bezoek gekeken op livestream. Dat was briljant!!!!!
Yep!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:32 schreef Mascleta het volgende:
Extra lang vandaag? Ik heb Anton zijn bezoek gekeken op livestream. Dat was briljant!!!!!
Ja heel erg zelfsquote:
Ik snap niet waarom ze die verlepte snol daar toelieten.quote:
Omdat SBS 6.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze die verlepte snol daar toelieten.
Dat klopt ook nog.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:38 schreef iBenny het volgende:
Isa: "Is er iets waar Rienk wel positief van wordt?"
Emil: "Jezus, nicoline en Boedah... dan heb je het wel gehad"
Oh ja.quote:
Nouja uitnodigen, meer een soort zelf-bevlekking he.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Patty Brard uitnodigenEn die idioten daar vinden het nog allemaal een geweldig idee ook
Dat dus.quote:
Fixed that for youquote:Op maandag 17 maart 2014 19:39 schreef iBenny het volgende:
"This is the Andreashow... let's make a story to tell lie"
De bostrol is op de live stream weer bezig met zieltjes winnen en het luktquote:
SNap niet waarom ze dit een uur gaan doen, alleen omdat Anton is geweestquote:Op maandag 17 maart 2014 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We weten al wat er komt maar het is idd spannend hoe ze dit gaan brengen.
Ja, dat is wel duidelijk, maar nu ook wel logisch, toch?quote:
Omdat dit een verhaal is wat zo lang mogelijk gerekt moet wordenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap niet waarom ze dit een uur gaan doen, alleen omdat Anton is geweest
Op de streams zijn ze al weer bezig Andrea beter neer te zetten
Patty vanmiddag ook en iedereen moet haar steunen
Ben een beetje zat van die Andrea
Je kan ook iets te lang laten durenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat dit een verhaal is wat zo lang mogelijk gerekt moet worden?
SBS is natuurlijk gebaat bij een controverse. Als er maar over haar gepraat wordt en de balans sloeg misschien een beetje te negatief door. Ze willen hier koste wat het kost een trending topic van maken.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:45 schreef Dotteke het volgende:
Amen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap niet waarom ze dit een uur gaan doen, alleen omdat Anton is geweest
Ben een beetje zat van die Andrea
Ja alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 17 maart 2014 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
SBS is natuurlijk gebaat bij een controverse. Als er maar over haar gepraat wordt en de balans sloeg misschien een beetje te negatief door. Ze willen hier koste wat het kost een trending topic van maken.
Ook gezegend door Andreaquote:
Net als het verblijf van Andrea daarquote:Op maandag 17 maart 2014 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat dit een verhaal is wat zo lang mogelijk gerekt moet worden?
En dus voor de sponsors. En uiteindelijk dus voor Bassie de Mol.quote:
twitter:PaulUtopia twitterde op maandag 17-03-2014 om 19:40:13Eindelijk een aflevering waarin ik niet jankend te zien ben. #Utopia reageer retweet
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:52 schreef iBenny het volgende:
twitter:PaulUtopia twitterde op maandag 17-03-2014 om 19:40:13Eindelijk een aflevering waarin ik niet jankend te zien ben. #Utopia reageer retweet
LOLquote:Op maandag 17 maart 2014 19:52 schreef iBenny het volgende:
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:52 schreef iBenny het volgende:
denk na 20.00 uur pas Antonquote:
Mwoa. Het kabbelt een beetje.quote:
Schei toch uit over die cabanaquote:Op maandag 17 maart 2014 19:56 schreef iBenny het volgende:
Blokhut is de werkplaats van Paul? Dat is toch de cabana van Andrea?
Heb je een paar weken?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb ff iets gemist, waarom is het zo'n big deal dat Anton er is? Wat is het verhaal hier aan vooraf?
Anton heeft het via de krant zijn relatie met Andrea uitgemaakt omdat ze hem beloofd had thuis te komen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb ff iets gemist, waarom is het zo'n big deal dat Anton er is? Wat is het verhaal hier aan vooraf?
Ja, dat voegt wel iets toe.quote:
Mooi he dat nummerquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:08 schreef Cat22 het volgende:
Is dit nu Andrea's eenmalige familiebezoekje?
Ja, gezellig héquote:Op maandag 17 maart 2014 20:08 schreef Cat22 het volgende:
Ja maakt verder niet uit , de rest wil haar toch niet zienquote:Op maandag 17 maart 2014 20:08 schreef Cat22 het volgende:
Anton wil niet dat ze het hem later verwijt dat hij haar uit Utopia gehaald heeft.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:09 schreef Ebinas het volgende:
Nee dat kan niet, je blijft er in.......dat ben ik niet van plan
Het wordt nog mooierquote:Op maandag 17 maart 2014 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Van lul naar 'ik wil met je mee naar huis'.
Dat ze de volgende leugen nog doortrapter moet doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
Maar wát heeft ze dan geleerd van haar 'verkeerde beslissing'?
En de borg speelt meequote:Op maandag 17 maart 2014 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Anton wil niet dat ze het hem later verwijt dat hij haar uit Utopia gehaald heeft.
Nee hoor, ze zit daar prima. Ik hoef haar niet op vrije voeten.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:10 schreef TigerXtrm het volgende:
Andrea er uit? Yes please, labiel wijf
Een écht schuldgevoel kent ze niet neequote:Op maandag 17 maart 2014 20:09 schreef Lavenderr het volgende:
Schuldgevoel bij Andrea? Geloof er niks van.
Ze moet er gewoon uit deze maandquote:
En hoe de borg betaald is. Want Anton had geen geldquote:
Als ze er nu uit gestemd zou worden zou ze onterecht een soort martelares zijn. Ze mag van mij nog wel verder aangepakt worden.quote:
Hij moet voorlopig maar even niet doodgaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:14 schreef Mascleta het volgende:
[..]
En hoe de borg betaald is. Want Anton had geen geld
De flashbacks zijn wel grappig.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:14 schreef PrinsesVampi het volgende:
Mehhhh, wat veel reclame. En ik vond het volledige bezoek van Anton toch wel interessanter dan deze samenvatting.
Lees net in de COS vanquote:Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef Kijkertje het volgende:
Moeten ze het vanavond al door gaan geven wat ze stemmen?
Yup.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:16 schreef Kijkertje het volgende:
Moeten ze het vanavond al door gaan geven wat ze stemmen?
Andrea heeft er sowieso een aantal omgepraat , Ben ik van overtuigd. Ik hoop wel dat er een paar bij zijn die haar er uit stemmen, laat ze maar flink in de piepzak zitten.quote:
Ik kan haar gewoon niet meer zien of horen, het is mooi gewwestquote:Op maandag 17 maart 2014 20:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Als ze er nu uit gestemd zou worden zou ze onterecht een soort martelares zijn. Ze mag van mij nog wel verder aangepakt worden.
Dat is ook weer waar.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan haar gewoon niet meer zien of horen, het is mooi gewwest
Ben er ook bang vanquote:Op maandag 17 maart 2014 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Andrea heeft er sowieso een aantal omgepraat , Ben ik van overtuigd. Ik hoop wel dat er een paar bij zijn die haar er uit stemmen, laat ze maar flink in de piepzak zitten.
Borg is begrafenis geld van Antonquote:
Morgen voor de stream, vanavond al achter de schermenquote:
Allemaal de schuld van Patty Brardquote:Op maandag 17 maart 2014 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed, Andrea heeft een overvloed aan aandacht dus ze moet zich wel helemaal geweldig voelen.
Eensquote:Op maandag 17 maart 2014 20:23 schreef yvonne het volgende:
Ik vond het.live leuker. Nu is het gewoon een arrogante tiran, hij komt met alles weg. bah.
Hij wordt neergezet als een hufter terwijl hij gewoon heel veel van haar houdt.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:23 schreef yvonne het volgende:
Ik vond het.live leuker. Nu is het gewoon een arrogante tiran, hij komt met alles weg. bah.
*teleurstelling*quote:
ja onze bono wordt misbruiktquote:Op maandag 17 maart 2014 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he. En daar U2 voor misbruiken![]()
Die gaat nietquote:Op maandag 17 maart 2014 20:26 schreef Ebinas het volgende:
Dre is hier goed gespaard.
Misschien wel beter voor als ze naar buiten moet.
Ik ben er nu ruim 8 jaar af, maar in die loods met díe mensen rook ik binnen 3 dagen weer.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
Het is toch wel een grote verslaving, dat roken. Alsof het het belangrijkste is daar.
Ja, dat lijkt me wel.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:28 schreef Mascleta het volgende:
Uit die drie uur dat Anton er was waren toch wel betere gespreksfragmenten te halen?
Vlak Anton niet uit, dominant en manipuleren, neh.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eén groot toneelstuk van Andrea. Wat een farce.
Ik wil 'm ook!quote:
Hij is idd dominant en geeft geen enkele ruimte tot weerwoord.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vlak Anton niet uit, dominant en manipuleren, net.
Nep blondquote:Op maandag 17 maart 2014 20:30 schreef Cat22 het volgende:
Is die Billy trouwens echt zo blond of besteedt ze een deel van haar zakgeld aan bleekmiddel?
Ja, hij leent zijn geld uit en koopt chocola voor iedereenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
Hahaha Rienk is de big spender daar. Hoe hypocriet
Eensquote:Op maandag 17 maart 2014 20:31 schreef JonJonJip het volgende:
ben er door utopia wel achter gekomen dat de subsidies die ,dat lui volk die zich kunstenaars noemt , krijgt zo snel mogelijk stopgezet moeten worden, wat een vieze parasietsen zijn dat
Daar koopt ie chocola voor en deelt dat uitquote:Op maandag 17 maart 2014 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
Die reactie is het bewijs van hoe goed knippen en plakken werkt dus.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
Waarvan het meeste geld naar chocola gaat voor de hele groep, de rest naar bananen die hij ook deelt. Niet zo snel oordelen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
Nep. Ze heeft uitgroei ala Wildersquote:Op maandag 17 maart 2014 20:30 schreef Cat22 het volgende:
Is die Billy trouwens echt zo blond of besteedt ze een deel van haar zakgeld aan bleekmiddel?
Afschuwelijk , ga lekker werken voor je geld , dat stuk doek verkrachten doe je maar in je vrije tijd.quote:
Spullen voor Nicoline, chocolade om uit te delen. Niks voor zichzelfquote:Op maandag 17 maart 2014 20:32 schreef JonJonJip het volgende:
waar zou rienk geld aan uitgeven dan ?
Dat krijg je er nou van als je niet de hele dag kunt streamen. Dan moet je het doen met de geeditte versie van alles.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:33 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Waarvan het meeste geld naar chocola gaat voor de hele groep, de rest naar bananen die hij ook deelt. Niet zo snel oordelen.
jquote:Op maandag 17 maart 2014 20:28 schreef Mascleta het volgende:
Uit die drie uur dat Anton er was waren toch wel betere gespreksfragmenten te halen?
En een waardeloze samenvatting dus van wat er echt gebeurd is allemaal.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat krijg je er nou van als je niet de hele dag kunt streamen. Dan moet je het doen met de geeditte versie van alles.
Daar hoef je niet de hele dag voor te streamen hoor, is algemeen bekend.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat krijg je er nou van als je niet de hele dag kunt streamen. Dan moet je het doen met de geeditte versie van alles.
Ik vond het vooral vreemd hoe dit tot stand kwam en de inwoners het blind van elkaar overnamen en in centraal gegooid werd alsof het heel belangrijk was, terwijl het eigenlijk niet zo'n eerlijke statement was dus. Maarjaquote:Op maandag 17 maart 2014 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij kan je als je niet streamt ook niet stemmen als elitequote:Op maandag 17 maart 2014 20:38 schreef Kijkertje het volgende:
Weet iemand hoeveel streamers er zijn en hoeveel kijkers. Ik ben bang dat van de elite-stemmers er een heleboel tv-kijkers zijn die dus een heel ander beeld krijgen dan de streamers.
hoe hij spendeert doet er niet toe, fokking hypocriet met zijn ik ben tehen geld wel het meeste op maken maar geen hartjes willen maken, misselijk 'vent'quote:Op maandag 17 maart 2014 20:33 schreef Kimmetje2014 het volgende:
[..]
Waarvan het meeste geld naar chocola gaat voor de hele groep, de rest naar bananen die hij ook deelt. Niet zo snel oordelen.
Bedacht ik ook net. gelukkig maarquote:Op maandag 17 maart 2014 20:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij kan je als je niet streamt ook niet stemmen als elite
1,1 miljoen - 800.000 kijkers.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:38 schreef Kijkertje het volgende:
Weet iemand hoeveel streamers er zijn en hoeveel kijkers. Ik ben bang dat van de elite-stemmers er een heleboel tv-kijkers zijn die dus een heel ander beeld krijgen dan de streamers.
Is ook niet raar dat jij dat niet ziet want dat is iets wat jij niet hebt...quote:Op maandag 17 maart 2014 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klopt ook nog.
Begrijp ook echt niet wat Nico in hem ziet.
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:50 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Is ook niet raar dat jij dat niet ziet want dat is iets wat jij niet hebt...
Dat lukt niet in een uurtjequote:Op maandag 17 maart 2014 20:50 schreef anna- het volgende:
Nou. De uitzending was niet hoe het écht was.
Zóveel?quote:
Dat is iedere RLS bij iedere uitzendingquote:Op maandag 17 maart 2014 20:50 schreef anna- het volgende:
Nou. De uitzending was niet hoe het écht was.
Ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is iedere RLS bij iedere uitzending
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |