Dus, een uur vandaag!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:59 schreef J83 het volgende:
16
UTOPIA
872.000
Marktaandeel: 14,8%
Herhaling: 309.000
Ja, dat heb ik ook gezienquote:Op maandag 17 maart 2014 19:32 schreef Mascleta het volgende:
Extra lang vandaag? Ik heb Anton zijn bezoek gekeken op livestream. Dat was briljant!!!!!
Yep!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:32 schreef Mascleta het volgende:
Extra lang vandaag? Ik heb Anton zijn bezoek gekeken op livestream. Dat was briljant!!!!!
Ja heel erg zelfsquote:
Ik snap niet waarom ze die verlepte snol daar toelieten.quote:
Omdat SBS 6.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze die verlepte snol daar toelieten.
Dat klopt ook nog.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:38 schreef iBenny het volgende:
Isa: "Is er iets waar Rienk wel positief van wordt?"
Emil: "Jezus, nicoline en Boedah... dan heb je het wel gehad"
Oh ja.quote:
Nouja uitnodigen, meer een soort zelf-bevlekking he.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Patty Brard uitnodigenEn die idioten daar vinden het nog allemaal een geweldig idee ook
Dat dus.quote:
Fixed that for youquote:Op maandag 17 maart 2014 19:39 schreef iBenny het volgende:
"This is the Andreashow... let's make a story to tell lie"
De bostrol is op de live stream weer bezig met zieltjes winnen en het luktquote:
SNap niet waarom ze dit een uur gaan doen, alleen omdat Anton is geweestquote:Op maandag 17 maart 2014 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We weten al wat er komt maar het is idd spannend hoe ze dit gaan brengen.
Ja, dat is wel duidelijk, maar nu ook wel logisch, toch?quote:
Omdat dit een verhaal is wat zo lang mogelijk gerekt moet wordenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap niet waarom ze dit een uur gaan doen, alleen omdat Anton is geweest
Op de streams zijn ze al weer bezig Andrea beter neer te zetten
Patty vanmiddag ook en iedereen moet haar steunen
Ben een beetje zat van die Andrea
Je kan ook iets te lang laten durenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat dit een verhaal is wat zo lang mogelijk gerekt moet worden?
SBS is natuurlijk gebaat bij een controverse. Als er maar over haar gepraat wordt en de balans sloeg misschien een beetje te negatief door. Ze willen hier koste wat het kost een trending topic van maken.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:45 schreef Dotteke het volgende:
Amen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap niet waarom ze dit een uur gaan doen, alleen omdat Anton is geweest
Ben een beetje zat van die Andrea
Ja alles voor de kijkcijfersquote:Op maandag 17 maart 2014 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
SBS is natuurlijk gebaat bij een controverse. Als er maar over haar gepraat wordt en de balans sloeg misschien een beetje te negatief door. Ze willen hier koste wat het kost een trending topic van maken.
Ook gezegend door Andreaquote:
Net als het verblijf van Andrea daarquote:Op maandag 17 maart 2014 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat dit een verhaal is wat zo lang mogelijk gerekt moet worden?
En dus voor de sponsors. En uiteindelijk dus voor Bassie de Mol.quote:
twitter:PaulUtopia twitterde op maandag 17-03-2014 om 19:40:13Eindelijk een aflevering waarin ik niet jankend te zien ben. #Utopia reageer retweet
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:52 schreef iBenny het volgende:
twitter:PaulUtopia twitterde op maandag 17-03-2014 om 19:40:13Eindelijk een aflevering waarin ik niet jankend te zien ben. #Utopia reageer retweet
LOLquote:Op maandag 17 maart 2014 19:52 schreef iBenny het volgende:
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:52 schreef iBenny het volgende:
denk na 20.00 uur pas Antonquote:
Mwoa. Het kabbelt een beetje.quote:
Schei toch uit over die cabanaquote:Op maandag 17 maart 2014 19:56 schreef iBenny het volgende:
Blokhut is de werkplaats van Paul? Dat is toch de cabana van Andrea?
Heb je een paar weken?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb ff iets gemist, waarom is het zo'n big deal dat Anton er is? Wat is het verhaal hier aan vooraf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |