Gaat niet om het gratis maken van dat parkeren, maar om de opportunity costs. Wat je daarin pompt, kun je niet aan iets anders uitgeven.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:40 schreef MaJo het volgende:
Hoe kun je in vredesnaam tegen het gratis parkeren van fietsen zijn?![]()
Ik ben ook heel erg links geworden op het gebied van verkeer in de binnenstad sinds ik geen auto meer hebquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:56 schreef Nielsch het volgende:
Als straks de hele historische binnenstad weer is omgeven door singels mogen ze wat mij betreft alle ingangen afsluiten voor auto's (behalve bestemmingsverkeer / bewoners).
Het gaat je dus, net zoals mij, om de inhoud van je eigen portemonnee. Niks mis mee verder hoor maar just sayin'.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Gaat niet om het gratis maken van dat parkeren, maar om de opportunity costs. Wat je daarin pompt, kun je niet aan iets anders uitgeven.
Persoonlijk betaal ik meer aan parkeergeld dan aan mijn stallingsabo, dus puur voor mezelf zijn lagere parkeertarieven belangrijker dan gratis stalling.
Eens.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:56 schreef Nielsch het volgende:
Als straks de hele historische binnenstad weer is omgeven door singels mogen ze wat mij betreft alle ingangen afsluiten voor auto's (behalve bestemmingsverkeer / bewoners).
Ok bij deze mag je de komende 4 jaar niet zeuren. Stil maar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ben vanochtend gvd mijn stempas vergeten. Voordat ik thuis ben zijn de stemlokalen al dicht.
Hangt van je stemgedrag af of dat erg is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:01 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ben vanochtend gvd mijn stempas vergeten. Voordat ik thuis ben zijn de stemlokalen al dicht.
Als D66 maar wint.quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ok bij deze mag je de komende 4 jaar niet zeuren. Stil maar.
Student & Starter wil ook de fietsenstalling gratis houden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:24 schreef speknek het volgende:
Ik ga waarschijnlijk CDA stemmen *ril*. Het is de enige partij die de fietsenstalling gratis wil houden en een lombokplein creëren.
Het is wel stemmen voor de oppositie. Maar ja, dat is misschien maar goed ook, want het blijft het CDA hehe.
Wat is die streep linksonder bij jou nu?quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:23 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Student & Starter wil ook de fietsenstalling gratis houden.
Welke streep??quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wat is die streep linksonder bij jou nu?
Die schuine streep die daar pontificaal in jouw post staat, tussen 'Welke streep??' en 'meh'.quote:
Nee haalbaar lijkt het niet echt. Toen de fietsenstalling onder de UB net open was werd er wel flink op gecontroleerd en 'gewaarschuwd' dat je fiets anders aan het slot werd gelegd en/of verwijdert als je hem voor bleef zetten. Heeft 2 weken geduurd denk ik. Maar op de Drift neemt het nu wel vreemde vormen aan want ik zit regelmatig achter een auto die er niet doorkan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:11 schreef Lemans24 het volgende:
Je hebt gelijk, van die UB-fietsenstalling had ik nog nooit gehoord.
Een oplossing zou zijn als fietsen buiten klemmen en vakken parkeren, verboden wordt. Dan met grote borden de richting aangeven naar één van de vele megastallingen.
Praktisch haalbaar, met zoveel fietsen? Ik denk het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |