SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kan iemand nog ff de titel aanpassen. Denk dat fucked in da brain wel toepasselijk is.quote:Begon me al te irriteren aan de slome aflevering, maar toen kwam de hardste moker denk ik van alle afleveringen. Mijn hooft tolt nog steeds.
Maar goed, wel denk ik de ware definitie van waar The Walking Dead over gaat. Mensen die veranderen om te overleven.
.
Weet jij wat zo'n traumatische ervaring als een apocalyps doet met een kinderbrein?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:33 schreef AmaninFull het volgende:
Die lizzie was gewoon zwaar autistisch en had geen flauw benul van de waarde van een mensenleven
Bovenste ziet er wel uit als een hoofdje. Lijkt idd niet heel erg op een baby verder, maar ik denk wel dat het Judith is.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:49 schreef Rodawa het volgende:
Serieus wtf-momentje wel toen Carol en Tyreese terug naar het huis liepen. Later ook weer met Carol en Lizzie, al had ze natuurlijk niet veel keus.
Waar was Judith trouwens toen ze het huis verlieten in de laatste scène? Ik dacht op de rug van Tyreese, maar dat leek meer op zak met spullen ofzo.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het goede nieuws is nu dat Daryl en Beth samen op weg zijn. In de echte wereld was dat keiharde sex geworen.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beth lekker wijf, jong, bang net der vader verloren. in de war.
Daryl een brok mannelijkheid, gefrustreerd,
Nu samen op weg.. dat moet moet moet toch neuken worden ?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo hopen dat Darly en Beth keihard gaan neuken dit seizoen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Beth vol verdriet en angst niet als troost op Daryl zijn pik kruipt is de serie heel zijn realisme kwijt.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou tijd worden dat Daryl en Beth gaan neuken.
Tot zover de bijdrage van Dr.Mikey.quote:
Hahahahahaquote:Op maandag 17 maart 2014 14:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tot zover de bijdrage van Dr.Mikey.
Youtube wel. zoek maar op 4x15 promoquote:Op maandag 17 maart 2014 14:14 schreef d1ce het volgende:
Iemand een preview van de volgende episode? Zat er bij mij niet in
Ja, dat is al bevestigd door de schrijversquote:Op maandag 17 maart 2014 15:14 schreef Justinn het volgende:
Zou dat brandende gebouw hetzelfde huis zijn geweest als dat Beth en Daryl in de brand hebben gestoken?
Dat vond ik ook vet! Deed me even denken aan een nieuwe soort enemy tegenkomen in een spelquote:Op maandag 17 maart 2014 15:07 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vond die smeulende walkers trouwens echt tof gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:12 schreef JackHerrer het volgende:
Herkenbare scene voor de striplezers.Ja duidelijke inspiratie :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:12 schreef JackHerrer het volgende:
Herkenbare scene voor de striplezers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:38 schreef d1ce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja, ze is dood.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Dan dacht je dat Carl irritant was in de eerste seizoenen. Dit kind is helemaal erg
Carol zelf begint anders ook wel een aardig gevaarlijk mens te wordenquote:Op maandag 17 maart 2014 18:14 schreef karton2 het volgende:
Wat een aflevering![]()
Dat kind was echt compleet de weg kwijt. Eventjes van tevoren zat ik te denken dat ik dat kind 'gewoon' vermoord had als ik in die situatie zat. Zo'n instabiele naait je hele groep eraan.
Schiet die Carol later dat kind écht gewoon door d'r hoofd heen
Ik vind het wel meevallen; ze realiseert zich niet alleen dat niet alleen zombies gevaarlijk kunnen zijn, maar dat ook mensen die niet willen accepteren dat zombies niet 'gewoon' mensen zijn gevaarlijk zijn. Zoals bijvoorbeeld die halvegare Hershel die niet kon accepteren dat zombies niet meer leven.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Carol zelf begint anders ook wel een aardig gevaarlijk mens te worden
Het vermoorden van mensen gaat haar steeds makkelijker af zonder dat ze er alteveel moeite mee lijkt te hebben. Ook wat ze tegen die kinderen zegt enzo. Nu geloof ik wel in haar goede bedoelingen maar de lijn die ze bewandeld is erg dun.
Ja, maar hoever gaat ze daarin door, dat is de vraag.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen; ze realiseert zich niet alleen dat niet alleen zombies gevaarlijk kunnen zijn, maar dat ook mensen die niet willen accepteren dat zombies niet 'gewoon' mensen zijn gevaarlijk zijn. Zoals bijvoorbeeld die halvegare Hershel die niet kon accepteren dat zombies niet meer leven.
Ze heeft tot nu toe nooit iemand gedood die geen accuut gevaar voor het overleven van de groep was.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, maar hoever gaat ze daarin door, dat is de vraag.
Dan verschil ik met jou van meningquote:Op maandag 17 maart 2014 18:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ze heeft tot nu toe nooit iemand gedood die geen accuut gevaar voor het overleven van de groep was.
Zoals ze al aangaf aan Tyreese beschouwde ze die 2 in de gevangenis als gevaar tijdens die hele griep epidemie. En zoals tijdens Talking Dead door haar (nou ja, de actrice dan), heb je niet echt heel veel tijd in de zombie apocalypse. You're damned if you do, you're damned if you don't. Had ze die 2 laten leven, wie weet wat er dan was gebeurd.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dan verschil ik met jou van mening
Ze heeft juist 3 mensen gedood die op dat moment zelf geen acuut gevaar vormde. En zich op dat moment ook niet konden verdedigen. Ze bepaald zelf als het ware de wet, en is meteen ook het executie peloton.
mee, eens, Maar gaat ze straks te ver een keer, dat vraag ik me afquote:Op maandag 17 maart 2014 18:53 schreef OMG het volgende:
[..]
Zoals ze al aangaf aan Tyreese beschouwde ze die 2 in de gevangenis als gevaar tijdens die hele griep epidemie. En zoals tijdens Talking Dead door haar (nou ja, de actrice dan), heb je niet echt heel veel tijd in de zombie apocalypse. You're damned if you do, you're damned if you don't. Had ze die 2 laten leven, wie weet wat er dan was gebeurd.
En Lizzie geen acuut gevaar? Die griezel stond op het punt om Judith te doden, en had tijdens die laatste scene nog steeds niet door dat Carol niet kwaad op haar was omdat ze een pistool op haar richtte.
Nee, wat mij betreft is Carol iemand die de moeilijke beslissingen maakt, en doet wat er gedaan moet worden.
Hershel draaide uiteindelijk wel bij hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen; ze realiseert zich niet alleen dat niet alleen zombies gevaarlijk kunnen zijn, maar dat ook mensen die niet willen accepteren dat zombies niet 'gewoon' mensen zijn gevaarlijk zijn. Zoals bijvoorbeeld die halvegare Hershel die niet kon accepteren dat zombies niet meer leven.
Uiteindelijk ja, maar zijn zombie kolonie had ook een totale catastrofe kunnen veroorzaken.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:02 schreef Merkie het volgende:
Beetje geforceerde verhaallijn.
[..]
Hershel draaide uiteindelijk wel bij hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat 3e graf met kinderschoentjes van judith isquote:Op maandag 17 maart 2014 13:49 schreef Rodawa het volgende:
Serieus wtf-momentje wel toen Carol en Tyreese terug naar het huis liepen. Later ook weer met Carol en Lizzie, al had ze natuurlijk niet veel keus.
Waar was Judith trouwens toen ze het huis verlieten in de laatste scène? Ik dacht op de rug van Tyreese, maar dat leek meer op zak met spullen ofzo.
Dat graf lag er al toen ze aankwamenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:46 schreef Katoenzaadje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat 3e graf met kinderschoentjes van judith isik vind het ook niet helemaal duidelijk :S
EDIT: ff gauw terug gekeken, lijken me grote schoenen voor een baby
Dat dacht ik ook ja, al voordat ze er door heen liepen dacht ik dat het wel zo lief zou zijn om het het weer dicht te doen. Gewoon door simpel het hek dicht te doen kan je andere mensen al een veilig huis geven.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:51 schreef Vlindur het volgende:
Alleen een beetje jammer dat Carol het hek niet achter haar weer dicht deed. Het was zo'n mooie veilige plek.
En omg! Ik vond het ook zo'n saaie aflevering, maar waauw!
Wopsquote:Op maandag 17 maart 2014 21:01 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat graf lag er al toen ze aankwamen
Ik weet niet of ik het 'verdiende loon' zou noemen, maar ze was zonder meer onmogelijk te handhaven.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:58 schreef Moody22 het volgende:
Wat een fucked up episode. Dit zag ik niet aankomen. Dat kind is helemaal de weg kwijt. Mooi dat ze haar verdiende loon krijgt.
klopt inderdaad. Wel jammer dat we de andere survivors niet gezien hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het 'verdiende loon' zou noemen, maar ze was zonder meer onmogelijk te handhaven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Living is easy with eyes closed, misunderstanding all you see''
Ik denk toch dat het eerder kwam door inherente eigenschappen in haarzelf dan de omgeving.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:45 schreef Fer het volgende:
[..]
Weet jij wat zo'n traumatische ervaring als een apocalyps doet met een kinderbrein?
Geen idee, weet jij het?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:45 schreef Fer het volgende:
[..]
Weet jij wat zo'n traumatische ervaring als een apocalyps doet met een kinderbrein?
Het laatste, dat is ook bevestigd door de schrijvers.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:47 schreef Rodawa het volgende:
Oja, nog een vraagje, ben wel benieuwd wat jullie ervan denken. Was dat vuur bedoeld als 'random' vuur van een groepje mensen waar de groep niks mee te maken heeft, of zou het de brand geweest zijn die veroorzaakt is door het huis wat Daryl en Beth in brand hebben gestoken? Persoonlijk dacht ik meteen aan het laatste, al is dat natuurlijk in de nacht aangestoken - als het bos eromheen vlam vat blijft het wel even branden.
Ah nice, ik heb er verder niks over opgezocht op internet. Bedankt.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het laatste, dat is ook bevestigd door de schrijvers.
Het was ook wel redelijk onverwacht, zeker omdat je dit soort brute dingen niet echt verwacht in een Amerikaanse TV show. Een kind in koelen bloede omleggen is meestal voorbehouden aan de stereotype slechteriken.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:20 schreef Piger het volgende:
Ik heb die kinderen geen enkel moment irritant gevonden, vooral die kleine niet.
Kwam wel behoorlijk verrassend, ook het feit dat Carol echt schoot. Hoewel dat kind compleet gestoord is, was ze verder niet per definitie een gevaar zolang je haar maar in de gaten hield.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:10 schreef Euroteller het volgende:
Nee, die hangt op de rug van Tyreese. Je ziet haar alleen niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 14:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tot zover de bijdrage van Dr.Mikey.
De acteur die Daryll speelt scheen zich ook nogal te ergeren aan het 'Wanneer neukt Daryll Beth?' gehalte op internet.quote:
Dat had je niet hoeven te vermelden, want je hebt blijkbaar niet eens in dit topic gekeken (nog geen 2 pagina's vol), dus laat staan de rest van het internetquote:Op maandag 17 maart 2014 22:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah nice, ik heb er verder niks over opgezocht op internet. Bedankt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:10 schreef Euroteller het volgende:
En dat geldt ook voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Bedankt voor je post, Nobody, maar CTRL+F gaf in dit topic geen resultaten op 'brand', 'rook' of 'vuur'.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:31 schreef NoBody122 het volgende:
Wát een bazenaflevering, dit!
[..]
Dat had je niet hoeven te vermelden, want je hebt blijkbaar niet eens in dit topic gekeken (nog geen 2 pagina's vol), dus laat staan de rest van het internet
[..]
En dat geldt ook voor jou.
Misschien geen typo's maken?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedankt voor je post, Nobody, maar CTRL+F gaf in dit topic geen resultaten op 'brand', 'rook' of 'vuur'.
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:14 schreef Justinn het volgende:
Zou dat brandende gebouw hetzelfde huis zijn geweest als dat Beth en Daryl in de brand hebben gestoken?
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, dat is al bevestigd door de schrijvers
Het was allesbehalve in koelen bloede.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 01:59 schreef chroestjov het volgende:
Weer eens een mooie episode.
Mijn eerste gedachte na die scene was dat Lizzy uitgeschakeld zou moeten worden aangezien ze een continu gevaar voor Judith en andere personen zou gaan vormen maar dat de schrijvers dat vast niet aan zouden durven, mooi om te zien dat het taboe om psychopate kinderen in koelen bloede uit te schakelen nu ook is doorbroken.
Terechte executie.
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:36 schreef lipjes het volgende:
Nog niemand die iets negatiefs heeft gezegd over de aflevering?
Nee?
Oke dan, komt die heMietje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
dude, really ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 03:31 schreef fespo het volgende:
wat had ze nou precies met dat kleinere meisje gedaan?
Ze heeft een mes in haar kutje gestoken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 03:31 schreef fespo het volgende:
Maar goed dat het geen jongetje was, want dan zat ze vol in de brain des mannen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:14 schreef Skwish het volgende:
[..]
Ze heeft een mes in haar kutje gestoken.
Ik ga even serieus hier op in:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 03:31 schreef fespo het volgende:
Haar acteerwerk was goed genoeg om al lang door te hebben dat ze psycho was, ook wanneer ze geen rare dingen zei. Ik zou niet weten wat er mis mee was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:07 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Die twist was het enige positieve aan alweer een matige aflevering. Wat een acteerwerk, met name die Lizzy.
Good riddance.
Jawel, had eigenlijk al verwacht dat het daar fout zou gaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:32 schreef BaasBanaan het volgende:
Is er verder niemand die dit al zag aankomen toen ze Judith bijna had gestikt?
Ik vond haar ook prima acteren, niks op aan te merken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Haar acteerwerk was goed genoeg om al lang door te hebben dat ze psycho was, ook wanneer ze geen rare dingen zei. Ik zou niet weten wat er mis mee was.
Het is ook nooit goed hèquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:07 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Die twist was het enige positieve aan alweer een matige aflevering. Wat een acteerwerk, met name die Lizzy.
Good riddance.
Inderdaad zeg, dat was zo niet duidelijk gewoon.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 03:31 schreef fespo het volgende:
Iemand die je constant in de gaten moet houden, is per definitie een gevaar.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:20 schreef Piger het volgende:
Ik heb die kinderen geen enkel moment irritant gevonden, vooral die kleine niet.
Kwam wel behoorlijk verrassend, ook het feit dat Carol echt schoot. Hoewel dat kind compleet gestoord is, was ze verder niet per definitie een gevaar zolang je haar maar in de gaten hield.
Jaquote:Op maandag 17 maart 2014 09:15 schreef Discombobulate het volgende:
Ho-ly shit.
Deze aflevering was echt super vet, de 2e helft van dit seizoen is zo in niveau gestegen.
Ik vond dit ook zo creepy aan het begin.
Iemand die je constant in de gaten moet houden is een gevaar. Zeker als diegene het gevaar van de zombies niet lijkt te snappen. Die sluit je zo op in een kamer met een zombie omdat jullie dan vriendjes kunnen worden.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:20 schreef Piger het volgende:
Hoewel dat kind compleet gestoord is, was ze verder niet per definitie een gevaar zolang je haar maar in de gaten hield.
en haar achterlaten zou kunnen betekenen dat een andere groep haar oppikt en dat ze daar hetzelfde flikt. Ik zou iig niet rustig kunnen slapen met zo iemand naast mequote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:44 schreef Trommeldaris het volgende:
Goeie EP
[..]
JaWas mooie ode aan de fallout intro
Goeie aflevering. Ik vroeg me al af of ze het aan zouden durven.
[..]
Iemand die je constant in de gaten moet houden is een gevaar. Zeker als diegene het gevaar van de zombies niet lijkt te snappen. Die sluit je zo op in een kamer met een zombie omdat jullie dan vriendjes kunnen worden.
Het was dit, of haar achterlaten.
Dat Lizzie een acuut gevaar was en dood moest, ben ik met je eens. Het doden van Karen en David was echter een vergissing, ze zaten al in quarantaine. Hen doden had geen enkel voordeel meer. Dat was gewoon irrationele angst.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:53 schreef OMG het volgende:
[..]
Zoals ze al aangaf aan Tyreese beschouwde ze die 2 in de gevangenis als gevaar tijdens die hele griep epidemie. En zoals tijdens Talking Dead door haar (nou ja, de actrice dan), heb je niet echt heel veel tijd in de zombie apocalypse. You're damned if you do, you're damned if you don't. Had ze die 2 laten leven, wie weet wat er dan was gebeurd.
En Lizzie geen acuut gevaar? Die griezel stond op het punt om Judith te doden, en had tijdens die laatste scene nog steeds niet door dat Carol niet kwaad op haar was omdat ze een pistool op haar richtte.
Nee, wat mij betreft is Carol iemand die de moeilijke beslissingen maakt, en doet wat er gedaan moet worden.
Heeft ze wat mij betreft dus al gedaan.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
mee, eens, Maar gaat ze straks te ver een keer, dat vraag ik me afZe kan vrij makkelijk een fout maken. We zullen het zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |