abonnement Unibet Coolblue
pi_137837098
Beste lezers van FOK!,

Ik ben vast niet de eerste die hier een kleine enquête neer zet voor een onderzoek voor school en ik zal ook zeker niet de laatste zijn. Het gaat om een onderzoek naar hoe het gesteld is met de Accountants na alle commotie van de laatste jaren rond dit beroep. De enquête duurt maar 2 min en het wordt zeer op prijs gesteld als jullie deze invullen:).

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=181375

Alvast heel erg bedankt!
pi_137837135
Nee.
  maandag 17 maart 2014 @ 12:30:10 #3
253766 Kaviaar
Hmm, tictac :)
pi_137837245
Ja
[X] Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
  maandag 17 maart 2014 @ 12:31:46 #4
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_137837300
Alstu. Binnen de 50 seconden.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_137837335
"De accountants van Deloitte wisten dat de cijfers bij Ahold niet helemaal klopten, waardoor de belasting gedeeltelijk ontweken kon worden. Toch maakten ze hier geen probleem van omdat Ahold in die tijd de grootste cliënt was van Deloitte en ze die dus niet wilde verliezen. Ahold maakte hier gebruik van en zette de accountants onder druk om op de foutieve manier door te kunnen gaan zonder teruggeroepen te worden."

belasting ontwijken is geen foutieve manier, maar volstrekt legaal
pi_137837342
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:31 schreef goed_volk het volgende:
Alstu. Binnen de 50 seconden.
Als we dus het gemiddelde nemen komen we uit op "misschien" Prima uitkomst zeg ikzo.
pi_137837372
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:32 schreef Waterdrinker het volgende:
"De accountants van Deloitte wisten dat de cijfers bij Ahold niet helemaal klopten, waardoor de belasting gedeeltelijk ontweken kon worden. Toch maakten ze hier geen probleem van omdat Ahold in die tijd de grootste cliënt was van Deloitte en ze die dus niet wilde verliezen. Ahold maakte hier gebruik van en zette de accountants onder druk om op de foutieve manier door te kunnen gaan zonder teruggeroepen te worden."

belasting ontwijken is geen foutieve manier, maar volstrekt legaal
Nouja, als de cijfers niet kloppen heb je andere dingen gedaan die niet mogen he.
pi_137837443
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:33 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Nouja, als de cijfers niet kloppen heb je andere dingen gedaan die niet mogen he.
Dan moet 'ontweken' door 'ontdoken' worden vervangen, anders slaat die zin nergens op.
pi_137837446
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:32 schreef Waterdrinker het volgende:
"De accountants van Deloitte wisten dat de cijfers bij Ahold niet helemaal klopten, waardoor de belasting gedeeltelijk ontweken kon worden. Toch maakten ze hier geen probleem van omdat Ahold in die tijd de grootste cliënt was van Deloitte en ze die dus niet wilde verliezen. Ahold maakte hier gebruik van en zette de accountants onder druk om op de foutieve manier door te kunnen gaan zonder teruggeroepen te worden."

belasting ontwijken is geen foutieve manier, maar volstrekt legaal
Bovendien wist Deloitte dat niet (dat men het had moeten weten is een ander verhaal), was Ahold bij lange na niet de grootste klant van Deloitte en werd de belasting niet ontweken (maar alleen ten onrechte geconsolideerd). :')
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_137837868
Een accountant maakt onderdeel uit van een over het paard getilde beroepsgroep.
Het bewijs voor deze stelling is dagelijks op de radio te beluisteren in commercials waar irritante boekhoudertjes (m/v) zich zonder enige gene durven te meten met zowel de top uit kunst&cultuur alsook wetenschap.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
  maandag 17 maart 2014 @ 13:07:10 #11
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_137838797
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:47 schreef quo_ het volgende:
Een accountant maakt onderdeel uit van een over het paard getilde beroepsgroep.
Het bewijs voor deze stelling is dagelijks op de radio te beluisteren in commercials waar irritante boekhoudertjes (m/v) zich zonder enige gene durven te meten met zowel de top uit kunst&cultuur alsook wetenschap.
Wat probeer je nu te zeggen, dat een boekhouder vrijwel hetzelfde is als een accountant?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  maandag 17 maart 2014 @ 14:27:40 #12
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_137842286
Done
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_137852685
Kunnen die josti's met die enquêtes niet gewoon optyfen?
pi_137859491
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:47 schreef quo_ het volgende:
Een accountant maakt onderdeel uit van een over het paard getilde beroepsgroep.
Het bewijs voor deze stelling is dagelijks op de radio te beluisteren in commercials waar irritante boekhoudertjes (m/v) zich zonder enige gene durven te meten met zowel de top uit kunst&cultuur alsook wetenschap.
Het feit dat je boekhouders gelijk stelt aan accountants onderstreept alleen je eigen stupiditeit :')

Verder ook niet de beste enquête, om hiervoor al genoemde redenen.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_137859951
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:00 schreef destrovel het volgende:

[..]

Het feit dat je boekhouders gelijk stelt aan accountants onderstreept alleen je eigen stupiditeit :')
Je kunt er anders zelf ook wat van met je conclusie van gelijkstelling.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_137860087
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:08 schreef quo_ het volgende:

[..]

Je kunt er anders zelf ook wat van met je conclusie van gelijkstelling.
Omdat?
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_137862099
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:35 schreef nostra het volgende:

[..]

Bovendien wist Deloitte dat niet (dat men het had moeten weten is een ander verhaal), was Ahold bij lange na niet de grootste klant van Deloitte en werd de belasting niet ontweken (maar alleen ten onrechte geconsolideerd). :')
tevens is de beste man die aftekende niet veroordeeld, terwijl je voor het minste of geringste al een berisping krijgt. Zegt genoeg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')