abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137836692

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.

Poll: Locatie voor Turkenmeet
West-NL (Noord-en Zuid-Holland)
Oost-NL (Gelderland)
Oost-NL (Overijssel)
Zuid-NL (Noord-Brabant)
Midden-NL (Utrecht)
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_137836721
quote:
14s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:12 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Breng bewijs dat dit de weg vrijmaakt voor maffia in de landen waar deze strafrechtsregel wordt toegepast, de praktijk wijst namelijk uit dat dit namelijk niet zo is.
Ik heb mij er niet in verdiept. Wat ik wel weet is dat moordenaars hun slag kunnen slaan in arme gebieden.
pi_137836725
Ik typte net nog: Borte, ik zal 'm niet kapen.
pi_137836773
Komt er één user allerlei dingen zeggen over de Islam, en jullie huiveren ervan.
Niet naar hem luisteren, en ga zelf op onderzoek uit. :*
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_137836798
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:15 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Ben nu aan het twijfelen
Dit is precies wat ik dacht. Ik wist van deze regel, maar dacht dat het alleen gold voor de mensen die onopzettelijk iemand hadden vermoord.

Wauw man, ik geloofde je bijna terwijl ik het antwoord al wist. TM had echt gelijk. Wel echt eng om te zien hoe jij het zomaar accepteerde.

Gelukkig is de Islam toch logischer dan ik dacht.
pi_137836817
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:18 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik dacht. Ik wist van deze regel, maar dacht dat het alleen gold voor de mensen die onopzettelijk iemand hadden vermoord.

Wauw man, ik geloofde je bijna terwijl ik het antwoord al wist. TM had echt gelijk. Wel echt eng om te zien hoe jij het zomaar accepteerde.

De dingen die ik las maakten die onderscheid vooralsnog niet. Ik ben nu meer aan het lezen.
pi_137836821
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Komt er één user allerlei dingen zeggen over de Islam, en jullie huiveren ervan.
Niet naar hem luisteren, en ga zelf op onderzoek uit. :*
We zitten elkaar gewoon uit te dagen.
pi_137836853
Borte; heb je nog nieuwe recepten op je site?
pi_137836881
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:19 schreef Stimorol- het volgende:
Borte; heb je nog nieuwe recepten op je site?
Nee man. Voer de laatste tijd echt weinig uit. Valt het niet te merken? Ben 24/7 op fok! :')
pi_137836894
Wat een zwaar onderwerp voor de maandagmorgen.
pi_137836904
quote:

[..]

We zitten elkaar gewoon uit te dagen.
Waarom daag je type dit staat er dus het is zo uit dan? Dit soort types zeggen later oh k las t verkeerd dus ik denk nu weer anders.
pi_137836921
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:20 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee man. Voer de laatste tijd echt weinig uit. Valt het niet te merken? Ben 24/7 op fok! :')
Ik dan. Levenloos. Ben op werk :')!
pi_137836927
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:21 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Waarom daag je type dit staat er dus het is zo uit dan? Dit soort types zeggen later oh k las t verkeerd dus ik denk nu weer anders.
:D
pi_137836940
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:21 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik dan. Levenloos. Ben op werk :')!
Ik moet zo naar werk.
pi_137836952
Ik lig in bed :')
pi_137836955
quote:

[..]

Waar had ik gelijk in?
pi_137836989
http://islam.about.com/cs/law/a/c_punishment.htm

En hier gaat het weer over Intentional Murder en zegt exact hetzelfde wat ik zei :')
pi_137837006
quote:
5s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:22 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Waar had ik gelijk in?
Blijkbaar heb jij ooit iets gepost dat door het luisteren naar moslims je ongelovig wordt of zo. Yani niet te veel laten leiden door anderen..
pi_137837033
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:23 schreef Arcadia het volgende:
http://islam.about.com/cs/law/a/c_punishment.htm

En hier gaat het weer over Intentional Murder en zegt exact hetzelfde wat ik zei :')
Ze backen het niet up met versen.

"A believer should not kill another believer, unless it happens unintentionally; whoever does so unintentionally must pay diyya to the family."

Dit is de Koran vers, de ander is het woord van een random persoon op het internet die zijn woorden niet eens kan onderbouwen met verzen. Wat denk jezelf?
pi_137837066
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:24 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ze backen het niet up met verzen.
Buh. Ik neem afstand van mijn uitspraken tot ik het zeker weet.
pi_137837086
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik lig in bed :')
Ik wil ook. Ik hast werken. Soms wil ik gewoon die uitkering...
pi_137837144
Gek eigenlijk dat ik geen Turken ken die op vakantie gaan naar Azerbaijan, lijkt mij best een intressante bestemming.
pi_137837172
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik wil ook. Ik hast werken. Soms wil ik gewoon die uitkering...
ik werk 5/6 dagen per week hoor :'(
pi_137837196
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Wat voor werk doe je?
pi_137837247
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ik wil nu thuis zijn. Op bed liggen en film kijken met b en j.

Of eieren eten die door een ander :9 gemaakt wordt.

Of mn collega slaan die weer stomme geluiden maakt.

Wat zal ik doen. Zeg t maar.
pi_137837286
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik wil nu thuis zijn. Op bed liggen en film kijken met b en j.

Of eieren eten die door een ander :9 gemaakt wordt.

Of mn collega slaan die weer stomme geluiden maakt.

Wat zal ik doen. Zeg t maar.
Wees een loonslaaf en daarna thuis b&j
pi_137837387
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Wees een loonslaaf en daarna thuis b&j
I wish. Dieet.

Ik ga vnv kipenvleugels maken :9 hoe maak jij ze.
pi_137837429
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

I wish. Dieet.

Ik ga vnv kipenvleugels maken :9 hoe maak jij ze.
Marineren en oven in.
pi_137837522
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Marineren en oven in.
Hmmm. Ik hou t wel bij grillpan.
pi_137837554
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:38 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hmmm. Ik hou t wel bij grillpan.
Ik hou echt belachelijk veel van kippenvleugels. Zou willen trouwen met een bucket, if I could.
pi_137837555
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:23 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Blijkbaar heb jij ooit iets gepost dat door het luisteren naar moslims je ongelovig wordt of zo. Yani niet te veel laten leiden door anderen..
MT, niet TM.
pi_137837570
quote:
12s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:39 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

MT, niet TM.
Oh.
pi_137837584
Het is officieel, ik ben dom.

quote:
Mensen met hoog IQ zijn eerder geneigd om naasten te vertrouwen. Dat beweren althans wetenschappers van de Universiteit van Oxford op basis van onderzoek.

De resultaten van het onderzoek worden deze week gepubliceerd in in PLOS ONE.

De onderzoekers noemen twee mogelijke oorzaken voor hun bevinding. Het zou kunnen zijn dat slimme mensen beter in staat zijn om betrouwbare mensen om zich heen te verzamelen, waardoor ze vanzelf beter van vertrouwen worden.

Ook kan het zijn dat mensen met een hoge intelligentie sneller doorzien wanneer een situatie tot een teleurstelling in vertrouwen leidt, waardoor ze minder snel hun basisvertrouwen verliezen.
Geluk

Volgens de Engelsen is het belangrijk om inzicht te krijgen in de parameters die het vertrouwen tussen mensen beïnvloeden. Zo functioneren samenlevingen beter als er een hoge mate van vertrouwen is tussen burgers. Bovendien is er een verband tussen iemands mate van vertrouwen en zijn geluk en gezondheid.

Voor het onderzoek gebruikten de wetenschappers gegevens uit het Amerikaanse General Social Survey, een database met vraaggesprekken met meer dan 55.000 mensen over allerhande sociologische vraagstukken.
NWS / 'Intelligente mensen beter van vertrouwen'
pi_137837641
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ik hou echt belachelijk veel van kippenvleugels. Zou willen trouwen met een bucket, if I could.
Weleens in ovenzak gedaan? Het vlees is dan zo zacht.. omg was het maar al 5 u :9
pi_137837650
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:40 schreef Bortecinem het volgende:
Het is officieel, ik ben dom.

[..]

NWS / 'Intelligente mensen beter van vertrouwen'
Vanavond maar eens even op mijn gemak lezen. :9
pi_137837680
quote:
10s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:39 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh.
TM is de Arabische variant van MT. :P
pi_137837704
quote:
10s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:42 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

TM is de Arabische variant van MT. :P
Huh
pi_137837725
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:23 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik kan niet meer herinneren wanneer ik dat gezegd heb. Maar goed, hoezeer Arcadia jullie ook naar beste kunnen wil informeren, hij is geen expert op het gebied van islamitische jurisprudentie of recht. Voor advies over een bepaalde medische ingreep ga je ook niet langs bij een student, maar bij een expert. Ik zou het dus erg krom vinden om je geloof af te laten hangen van iemand die zelf nog student is, zonder zelf eerst een expert te raadplegen als dit werkelijk iets is waar je je geloof van af wilt laten hangen.
Sommige vragen kunnen erg verfijnd zijn waar alleen een expert voldoende inzicht in zou kunnen hebben om die te beantwoorden, zoals jouw vraag min of meer was, en kun je als amateur niet eenvoudig een antwoord op vinden door slechts wat af te zoeken op internet, want grote kans dat de informatie die je op internet zult vinden niet geheel van toepassing is op jouw vraag, maar dat doordat jij met je beperkte kennis hier niet genoeg inzicht in hebt, kun je tot verkeerde conclusies komen (zoals uitzonderingsgevallen et cetera die wellicht buiten beschouwing zijn gelaten).
Mocht je hier toch niet de behoefte voor hebben, dan kan iemand zichzelf de vraag stellen hoe serieus men het geloof neemt en of men ook oprecht gelooft.
pi_137837727
Van rechts naar links lezen.
pi_137837728
Oh zo :D

(ik snapte het zelf al, voordat aracdia het zei, maar hij was toevallig net eerder :( )
pi_137837744
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:43 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik kan niet meer herinneren wanneer ik dat gezegd heb. Maar goed, hoezeer Arcadia jullie ook naar beste kunnen wil informeren, hij is geen expert op het gebied van islamitische jurisprudentie of recht. Voor advies over een bepaalde medische ingreep ga je ook niet langs bij een student, maar bij een expert. Ik zou het dus erg krom vinden om je geloof af te laten hangen van iemand die zelf nog student is, zonder zelf eerst een expert te raadplegen als dit werkelijk iets is waar je je geloof van af wilt laten hangen.
Sommige vragen kunnen erg verfijnd zijn waar alleen een expert voldoende inzicht in zou kunnen hebben om die te beantwoorden, zoals jouw vraag min of meer was, en kun je als amateur niet eenvoudig een antwoord op vinden door slechts wat af te zoeken op internet, want grote kans dat de informatie die je op internet zult vinden niet geheel van toepassing is op jouw vraag, maar dat doordat jij met je beperkte kennis hier niet genoeg inzicht in hebt, kun je tot verkeerde conclusies komen (zoals uitzonderingsgevallen et cetera die wellicht buiten beschouwing zijn gelaten).
Mocht je hier toch niet de behoefte voor hebben, dan kan iemand zichzelf de vraag stellen hoe serieus men het geloof neemt en of men ook oprecht gelooft.
Het ging niet over jou. :P
pi_137837772
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

:9~ :Y
pi_137837787
quote:

[..]

Kon beter eigenlijk mijn mond houden :')
pi_137837827
En ik geloof Arcadia ook niet meteen. Ik wou meer zijn reactie zien. Hoe hij omgaat met deze regels. Ik was verbaasd dat hij zijn denken stopzette en het meteen overnam terwijl het naar mijn mening een zeer gevaarlijke en enge regel was.. (als het echt had geklopt dan).
pi_137837831
Neemt niet weg dat er toch een mogelijkheid is dat ik gelijk had.
pi_137837850
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:43 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het ging niet over jou. :P
Mijn commentaar gaat ook over jullie discussie van daarnet, niet over je uitspraak over mij. :P
pi_137837865
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:45 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Kon beter eigenlijk mijn mond houden :')
Dat zeg ik niet.
pi_137837898
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 12:47 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet.
Ik wel tho :P. Maar hoe het onderwerp op diyya kwam ben ik nog niet zeker over :')
pi_137837902
Ik kan 50% van de tijd dat ik kip eet het niet binnenhouden, terwijl ik het wel lekker vind. Ik ga zomaar uit het niets kokhalzen. Zelfs wanneer ik dit type draait mijn maag om. Fucking raar. :')
pi_137837926
quote:

[..]

als student ben je ook voorzichtiger met je uitspraken en strooi je deze niet als confetti feiten rond.

Maar goed. Bucket delen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')