SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Poll: Locatie voor Turkenmeet
• West-NL (Noord-en Zuid-Holland)
• Oost-NL (Gelderland)
• Oost-NL (Overijssel)
• Zuid-NL (Noord-Brabant)
• Midden-NL (Utrecht)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb mij er niet in verdiept. Wat ik wel weet is dat moordenaars hun slag kunnen slaan in arme gebieden.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Breng bewijs dat dit de weg vrijmaakt voor maffia in de landen waar deze strafrechtsregel wordt toegepast, de praktijk wijst namelijk uit dat dit namelijk niet zo is.
Dit is precies wat ik dacht. Ik wist van deze regel, maar dacht dat het alleen gold voor de mensen die onopzettelijk iemand hadden vermoord.quote:
De dingen die ik las maakten die onderscheid vooralsnog niet. Ik ben nu meer aan het lezen.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik dacht. Ik wist van deze regel, maar dacht dat het alleen gold voor de mensen die onopzettelijk iemand hadden vermoord.
Wauw man, ik geloofde je bijna terwijl ik het antwoord al wist. TM had echt gelijk. Wel echt eng om te zien hoe jij het zomaar accepteerde.
Gelukkig is de Islam toch logischer dan ik dacht.
We zitten elkaar gewoon uit te dagen.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Komt er één user allerlei dingen zeggen over de Islam, en jullie huiveren ervan.
Niet naar hem luisteren, en ga zelf op onderzoek uit.
Nee man. Voer de laatste tijd echt weinig uit. Valt het niet te merken? Ben 24/7 op fok!quote:Op maandag 17 maart 2014 12:19 schreef Stimorol- het volgende:
Borte; heb je nog nieuwe recepten op je site?
Waarom daag je type dit staat er dus het is zo uit dan? Dit soort types zeggen later oh k las t verkeerd dus ik denk nu weer anders.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We zitten elkaar gewoon uit te dagen.
Ik dan. Levenloos. Ben op werkquote:Op maandag 17 maart 2014 12:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee man. Voer de laatste tijd echt weinig uit. Valt het niet te merken? Ben 24/7 op fok!
quote:Op maandag 17 maart 2014 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom daag je type dit staat er dus het is zo uit dan? Dit soort types zeggen later oh k las t verkeerd dus ik denk nu weer anders.
Waar had ik gelijk in?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik dacht. Ik wist van deze regel, maar dacht dat het alleen gold voor de mensen die onopzettelijk iemand hadden vermoord.
Wauw man, ik geloofde je bijna terwijl ik het antwoord al wist. TM had echt gelijk. Wel echt eng om te zien hoe jij het zomaar accepteerde.
Gelukkig is de Islam toch logischer dan ik dacht.
Blijkbaar heb jij ooit iets gepost dat door het luisteren naar moslims je ongelovig wordt of zo. Yani niet te veel laten leiden door anderen..quote:
Ze backen het niet up met versen.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:23 schreef Arcadia het volgende:
http://islam.about.com/cs/law/a/c_punishment.htm
En hier gaat het weer over Intentional Murder en zegt exact hetzelfde wat ik zei
Buh. Ik neem afstand van mijn uitspraken tot ik het zeker weet.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze backen het niet up met verzen.
ik werk 5/6 dagen per week hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 12:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil ook. Ik hast werken. Soms wil ik gewoon die uitkering...
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik werk 5/6 dagen per week hoor
Ik wil nu thuis zijn. Op bed liggen en film kijken met b en j.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik werk 5/6 dagen per week hoor
Wees een loonslaaf en daarna thuis b&jquote:Op maandag 17 maart 2014 12:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil nu thuis zijn. Op bed liggen en film kijken met b en j.
Of eieren eten die door een andergemaakt wordt.
Of mn collega slaan die weer stomme geluiden maakt.
Wat zal ik doen. Zeg t maar.
I wish. Dieet.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wees een loonslaaf en daarna thuis b&j
Marineren en oven in.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
I wish. Dieet.
Ik ga vnv kipenvleugels makenhoe maak jij ze.
Ik hou echt belachelijk veel van kippenvleugels. Zou willen trouwen met een bucket, if I could.quote:
MT, niet TM.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij ooit iets gepost dat door het luisteren naar moslims je ongelovig wordt of zo. Yani niet te veel laten leiden door anderen..
NWS / 'Intelligente mensen beter van vertrouwen'quote:Mensen met hoog IQ zijn eerder geneigd om naasten te vertrouwen. Dat beweren althans wetenschappers van de Universiteit van Oxford op basis van onderzoek.
De resultaten van het onderzoek worden deze week gepubliceerd in in PLOS ONE.
De onderzoekers noemen twee mogelijke oorzaken voor hun bevinding. Het zou kunnen zijn dat slimme mensen beter in staat zijn om betrouwbare mensen om zich heen te verzamelen, waardoor ze vanzelf beter van vertrouwen worden.
Ook kan het zijn dat mensen met een hoge intelligentie sneller doorzien wanneer een situatie tot een teleurstelling in vertrouwen leidt, waardoor ze minder snel hun basisvertrouwen verliezen.
Geluk
Volgens de Engelsen is het belangrijk om inzicht te krijgen in de parameters die het vertrouwen tussen mensen beïnvloeden. Zo functioneren samenlevingen beter als er een hoge mate van vertrouwen is tussen burgers. Bovendien is er een verband tussen iemands mate van vertrouwen en zijn geluk en gezondheid.
Voor het onderzoek gebruikten de wetenschappers gegevens uit het Amerikaanse General Social Survey, een database met vraaggesprekken met meer dan 55.000 mensen over allerhande sociologische vraagstukken.
Weleens in ovenzak gedaan? Het vlees is dan zo zacht.. omg was het maar al 5 uquote:Op maandag 17 maart 2014 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hou echt belachelijk veel van kippenvleugels. Zou willen trouwen met een bucket, if I could.
Vanavond maar eens even op mijn gemak lezen.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:40 schreef Bortecinem het volgende:
Het is officieel, ik ben dom.
[..]
NWS / 'Intelligente mensen beter van vertrouwen'
Huhquote:Op maandag 17 maart 2014 12:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
TM is de Arabische variant van MT.
Ik kan niet meer herinneren wanneer ik dat gezegd heb. Maar goed, hoezeer Arcadia jullie ook naar beste kunnen wil informeren, hij is geen expert op het gebied van islamitische jurisprudentie of recht. Voor advies over een bepaalde medische ingreep ga je ook niet langs bij een student, maar bij een expert. Ik zou het dus erg krom vinden om je geloof af te laten hangen van iemand die zelf nog student is, zonder zelf eerst een expert te raadplegen als dit werkelijk iets is waar je je geloof van af wilt laten hangen.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij ooit iets gepost dat door het luisteren naar moslims je ongelovig wordt of zo. Yani niet te veel laten leiden door anderen..
Het ging niet over jou.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan niet meer herinneren wanneer ik dat gezegd heb. Maar goed, hoezeer Arcadia jullie ook naar beste kunnen wil informeren, hij is geen expert op het gebied van islamitische jurisprudentie of recht. Voor advies over een bepaalde medische ingreep ga je ook niet langs bij een student, maar bij een expert. Ik zou het dus erg krom vinden om je geloof af te laten hangen van iemand die zelf nog student is, zonder zelf eerst een expert te raadplegen als dit werkelijk iets is waar je je geloof van af wilt laten hangen.
Sommige vragen kunnen erg verfijnd zijn waar alleen een expert voldoende inzicht in zou kunnen hebben om die te beantwoorden, zoals jouw vraag min of meer was, en kun je als amateur niet eenvoudig een antwoord op vinden door slechts wat af te zoeken op internet, want grote kans dat de informatie die je op internet zult vinden niet geheel van toepassing is op jouw vraag, maar dat doordat jij met je beperkte kennis hier niet genoeg inzicht in hebt, kun je tot verkeerde conclusies komen (zoals uitzonderingsgevallen et cetera die wellicht buiten beschouwing zijn gelaten).
Mocht je hier toch niet de behoefte voor hebben, dan kan iemand zichzelf de vraag stellen hoe serieus men het geloof neemt en of men ook oprecht gelooft.
quote:Op maandag 17 maart 2014 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hou echt belachelijk veel van kippenvleugels. Zou willen trouwen met een bucket, if I could.
Kon beter eigenlijk mijn mond houdenquote:Op maandag 17 maart 2014 12:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan niet meer herinneren wanneer ik dat gezegd heb. Maar goed, hoezeer Arcadia jullie ook naar beste kunnen wil informeren, hij is geen expert op het gebied van islamitische jurisprudentie of recht. Voor advies over een bepaalde medische ingreep ga je ook niet langs bij een student, maar bij een expert. Ik zou het dus erg krom vinden om je geloof af te laten hangen van iemand die zelf nog student is, zonder zelf eerst een expert te raadplegen als dit werkelijk iets is waar je je geloof van af wilt laten hangen.
Sommige vragen kunnen erg verfijnd zijn waar alleen een expert voldoende inzicht in zou kunnen hebben om die te beantwoorden, zoals jouw vraag min of meer was, en kun je als amateur niet eenvoudig een antwoord op vinden door slechts wat af te zoeken op internet, want grote kans dat de informatie die je op internet zult vinden niet geheel van toepassing is op jouw vraag, maar dat doordat jij met je beperkte kennis hier niet genoeg inzicht in hebt, kun je tot verkeerde conclusies komen (zoals uitzonderingsgevallen et cetera die wellicht buiten beschouwing zijn gelaten).
Mocht je hier toch niet de behoefte voor hebben, dan kan iemand zichzelf de vraag stellen hoe serieus men het geloof neemt en of men ook oprecht gelooft.
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kon beter eigenlijk mijn mond houden
als student ben je ook voorzichtiger met je uitspraken en strooi je deze niet als confetti feiten rond.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |