SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Poll: Locatie voor Turkenmeet
• West-NL (Noord-en Zuid-Holland)
• Oost-NL (Gelderland)
• Oost-NL (Overijssel)
• Zuid-NL (Noord-Brabant)
• Midden-NL (Utrecht)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb mij er niet in verdiept. Wat ik wel weet is dat moordenaars hun slag kunnen slaan in arme gebieden.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Breng bewijs dat dit de weg vrijmaakt voor maffia in de landen waar deze strafrechtsregel wordt toegepast, de praktijk wijst namelijk uit dat dit namelijk niet zo is.
Dit is precies wat ik dacht. Ik wist van deze regel, maar dacht dat het alleen gold voor de mensen die onopzettelijk iemand hadden vermoord.quote:
De dingen die ik las maakten die onderscheid vooralsnog niet. Ik ben nu meer aan het lezen.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik dacht. Ik wist van deze regel, maar dacht dat het alleen gold voor de mensen die onopzettelijk iemand hadden vermoord.
Wauw man, ik geloofde je bijna terwijl ik het antwoord al wist. TM had echt gelijk. Wel echt eng om te zien hoe jij het zomaar accepteerde.
Gelukkig is de Islam toch logischer dan ik dacht.
We zitten elkaar gewoon uit te dagen.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Komt er één user allerlei dingen zeggen over de Islam, en jullie huiveren ervan.
Niet naar hem luisteren, en ga zelf op onderzoek uit.
Nee man. Voer de laatste tijd echt weinig uit. Valt het niet te merken? Ben 24/7 op fok!quote:Op maandag 17 maart 2014 12:19 schreef Stimorol- het volgende:
Borte; heb je nog nieuwe recepten op je site?
Waarom daag je type dit staat er dus het is zo uit dan? Dit soort types zeggen later oh k las t verkeerd dus ik denk nu weer anders.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
We zitten elkaar gewoon uit te dagen.
Ik dan. Levenloos. Ben op werkquote:Op maandag 17 maart 2014 12:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee man. Voer de laatste tijd echt weinig uit. Valt het niet te merken? Ben 24/7 op fok!
quote:Op maandag 17 maart 2014 12:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom daag je type dit staat er dus het is zo uit dan? Dit soort types zeggen later oh k las t verkeerd dus ik denk nu weer anders.
Waar had ik gelijk in?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik dacht. Ik wist van deze regel, maar dacht dat het alleen gold voor de mensen die onopzettelijk iemand hadden vermoord.
Wauw man, ik geloofde je bijna terwijl ik het antwoord al wist. TM had echt gelijk. Wel echt eng om te zien hoe jij het zomaar accepteerde.
Gelukkig is de Islam toch logischer dan ik dacht.
Blijkbaar heb jij ooit iets gepost dat door het luisteren naar moslims je ongelovig wordt of zo. Yani niet te veel laten leiden door anderen..quote:
Ze backen het niet up met versen.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:23 schreef Arcadia het volgende:
http://islam.about.com/cs/law/a/c_punishment.htm
En hier gaat het weer over Intentional Murder en zegt exact hetzelfde wat ik zei
Buh. Ik neem afstand van mijn uitspraken tot ik het zeker weet.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze backen het niet up met verzen.
ik werk 5/6 dagen per week hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 12:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil ook. Ik hast werken. Soms wil ik gewoon die uitkering...
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 17 maart 2014 12:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik werk 5/6 dagen per week hoor
Ik wil nu thuis zijn. Op bed liggen en film kijken met b en j.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:28 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik werk 5/6 dagen per week hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |