Zorgen dat je gezonde en gelukkige burgers hebt.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel geld dit onderzoek gekost heeft....
[..]
En hoe kan dit in de praktijk worden ingezet? Juist... geef het geld liever weg, dan doe je nog iets zinnigs ermee.
Tuurlijk! Alle complotten, zelfs de complotten die lijnrecht tegenover elkaar staan.. het leven is niet makkelijk als laagopgeleide..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:53 schreef Globali het volgende:
[..]
Dan geloof je ook vast in complotten.
Een goochelaar die mensen oplicht, het moet toch niet gekker worden.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kan van hem zeggen wat je wilt, maar hij heeft heel veel mensen belazerd
Het gaat meer over IQ.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef Individual het volgende:
[..]
Tuurlijk! Alle complotten, zelfs de complotten die lijnrecht tegenover elkaar staan.. het leven is niet makkelijk als laagopgeleide..
Misschien wel. Ik vraag mij wel af hoe hele domme mensen zichzelf inschatten trouwens.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:05 schreef Individual het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik nog nooit laten testen dus misschien ben ik wel hoog intelligent.
Wat een politiek incorrecte term zeg!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:06 schreef Globali het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik vraag mij wel af hoe hele domme mensen zichzelf inschatten trouwens.
Ik ben niet zo van het politiek correct zijn. Zouden die nooit nadenken over hoe slim men is en dat zij tegen veel zaken oplopen die zij niet begrijpen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:10 schreef Individual het volgende:
[..]
Wat een politiek incorrecte term zeg!![]()
Denk niet dat 'hele domme mensen' zich ermee bezig houden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:12 schreef Globali het volgende:
Ik ben niet zo van het politiek correct zijn.
Dan stem je PVV en is alles goed.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:12 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het politiek correct zijn. Zouden die nooit nadenken over hoe slim men is en dat zij tegen veel zaken oplopen die zij niet begrijpen?
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:33 schreef Individual het volgende:
[..]
Dan stem je PVV en is alles goed.
de andere verklaring valt ook onder streetwise,quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:54 schreef Operc het volgende:
[..]
Als je verder leest zie je dat dat een van de verklaringen is, maar dat er ook nog andere mogelijke verklaringen zijn.
[..]
Waarom is het daarom dom onderzoek volgens jou?
Bedoel je hiermee te zeggen dat volgens jou 'it depends' meer bij 'niet vertrouwen' dan bij 'wel vertrouwen' hoort?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:02 schreef eigendeegcookie het volgende:
en 'it depends' als antwoord op de vraag of je in het ALGEMEEN , dus generalizerend, mensen kunt vertrouwen, is gelijk aan mensen niet zonder meer vertrouwen.
Dan ben je het dus eens met de onderzoekers, want zij hebben 'it depends' gescoord als 'cannot trust.'quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:08 schreef eigendeegcookie het volgende:
Ja natuurlijk!
vertrouwen is iets anders dan iemands antecedenten natrekken.
en iemand alleen vertrouwen met onbelangrijke dingen,
is vrijwel t zelfde als iemand niet vertrouwen.
Wat is street wise dan volgens jou?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:02 schreef eigendeegcookie het volgende:
[..]
de andere verklaring valt ook onder streetwise,
de alternatieve verklaring inderdaad niet, daar heb je gelijk in.
en 'it depends' als antwoord op de vraag of je in het ALGEMEEN , dus generalizerend, mensen kunt vertrouwen, is gelijk aan mensen niet zonder meer vertrouwen.
Het gaat niet over alles geloven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:15 schreef El_Matador het volgende:
Heeft Stapel er weer wat uitgepoept?
Een zekere vorm van wantrouwen is juist intelligent. Alles maar geloven is dom.
voor jou niet. vertrouw jij lekker op wat iemand zegt en voel je lekker "intelligent" joh.quote:
Daar gaat het dus niet over. Het alles en iedereen vertrouwen. Het gaat over het weloverwogen beslissingen maken en nadenken over zaken. Je baseren op feiten bijv.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
voor jou niet. vertrouw jij lekker op wat iemand zegt en voel je lekker "intelligent" joh.
ah, dat is 'vertrouwen', ja?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:28 schreef Globali het volgende:
[..]
Daar gaat het dus niet over. Het alles en iedereen vertrouwen. Het gaat over het weloverwogen beslissingen maken en nadenken over zaken. Je baseren op feiten bijv.
Zeker als het om knaken gaat, daarom snap ik ook niet dat mensen zich de meest wierde hypotheekvormen hebben laten aansmeren, zijn ze te dom om het na te rekenen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:28 schreef Globali het volgende:
[..]
Daar gaat het dus niet over. Het alles en iedereen vertrouwen. Het gaat over het weloverwogen beslissingen maken en nadenken over zaken. Je baseren op feiten bijv.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |