Ook goeiemoggel.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:21 schreef davedavy het volgende:
ZegIs dit:
http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html
Nu een rip off van dit:?
http://www.bol.com/nl/p/h(...)er/9200000010913788/
Shiitquote:Op zondag 23 maart 2014 15:24 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ook goeiemoggel.Dit is al een jaar ofzo bekend.
~ https://www.google.nl/#q=(...)shops+earson+bol.com
Ze hebben gerebrand. Customizations die ze van de fabriek wilden zien: custom logo, een mic voor handsfree/VOIP en een tripodschroefgaatje zodat ze een overpriced accessoirepakket erbij kunnen verkopen ook.
Wel de gouden V2 versie dan, h.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:28 schreef davedavy het volgende:
[..]
Edit
http://i00.i.aliimg.com/w(...)MI-MI2-MI2S-MI2A.jpg
Ook maar deze kopen want die schijnen goed te zijn
Geen handeltjes/doorverkoop in dit topic.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:23 schreef egelhond het volgende:
Heb de SJ4000 binnen. Besteld op 7 maart en gister binnen.
Zometeen uitproberen met de phantom.
Had er btw 2 besteld. 1 voor de verkoop. Dus wie interesse heeft
quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:12 schreef shiznuts het volgende:
Neuh, geloof niet dat 'ie ooit onder de 20 USD was, hoor.
Rode kermis lus, past wel aardig bij het Leica logo. Maar dan heb je figuren die het aan een prul merk hangen, Olympus ofzoquote:Op zondag 23 maart 2014 15:33 schreef shiznuts het volgende:
Wacht al tijden met smacht op m'n camera neckstrap. Die is ruim een maand onderweg al.
Fenix met ultrafire vergelijkenquote:Op zondag 23 maart 2014 15:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
In die LD22 zit maar een XP-G R5. Stelt niet zoveel voor, maar ja, is ook niet voor speciale accu's. Het lef wat ze daarvoor durven te vragen omdat het een 'Fenix' is.Is haast hetzelfde als met 'Apple' (daar heb je ook zulke fanboys van, Fenix-fanboy van het eerste uur is natuurlijk monkeybrain). De PD35 is tenminste een XM-L U2 (2x 123A of 1x 18650 accu). Maar waarom niet meteen een XM-L2 U3 en dan nog een prima goedkoop Chineesje ook (UltraFire C8)?
Als je dit formaat zoekt zal er niet veel bovenuit steken. De grote mond van hierboven denkt dat Lumen cijfers van Cree alles zeggen over een lampquote:Op zondag 23 maart 2014 11:49 schreef Woelwater het volgende:
Hoi, hier zitten ook zaklampexperts toch?
Heb een tijdje terug de Fenix LD22 besteld en ben daar best wel van onder de indruk (in vergelijking met een brakke MagLite)
Zit er nu aan te denken de PD35 te bestellen, of is er een zaklamp die daar nog ver bovenuit steekt met ongeveer dezelfde grootte en looks?
Ik zoek inderdaad iets van dat formaat, gewoon makkelijk mee te nemen in mn broekzak. Ietsje ietsje groter mag wel, maar niet gelijk het formaat D-cel.. Dacht dat zo'n 18650 batterij ook al iets dikker was.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:24 schreef monkeybrain het volgende:
Als je dit formaat zoekt zal er niet veel bovenuit steken. De grote mond van hierboven denkt dat Lumen cijfers van Cree alles zeggen over een lampFenix moet je wel met een goede prijs uit China halen om the bang for the buck optimaal te maken. Nederlandse prijzen zijn nogal overdreven hoog.
Maar als het formaat iets groter mag zijn kun je wel meer opties krijgen met betere prestaties. Lampen met kleine lens vallen een beetje tegen, tenzij je dit specifiek nodig hebt.
Wanneer je een geiser in je woning hebt zou ik sowieso een fatsoenlijke CO melder kopen. Heb je geen geiser of kachel die zijn lucht van binnen haalt is het niet eens nodig.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:52 schreef Dromer het volgende:
Beter een Chinese CO2 detector, dan geen CO2 detector denk ik maar zo. (mensen hebben 'm wel succesvol getest zo te lezen)
[ link | afbeelding ]
Mjah, bedoelde CO-detector. Sorry.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:56 schreef Rzr101 het volgende:
Sowieso is een CO2 melder twijfelachtig in gebruik. CO2 is zwaarder dan lucht, dus zal van de vloer omhoog gaan :|
Dus hang je hem op het plafond, is het eerder een melder voor wanneer echt alles en iedereen die op zuurstof werkt dood is.
en daarom hang je dit ding ook maximaal op 1 meter van de grond en niet aan het plafond.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:56 schreef Rzr101 het volgende:
Sowieso is een CO2 melder twijfelachtig in gebruik. CO2 is zwaarder dan lucht, dus zal van de vloer omhoog gaan :|
Dus hang je hem op het plafond, is het eerder een melder voor wanneer echt alles en iedereen die op zuurstof werkt dood is.
Doet me denken aan m'n moeder. Die kwam me vroeger wel eens dingen van de AH brengen waar ze zelf niks aan had, maar die ze moest kopen omdat ze in de bonus waren.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:31 schreef RobertNL het volgende:
[ link | afbeelding ]
Om 20.00 is het gelukt, helaas moet ik nu wel iets duurs kopen
.
In de app krijg je 100$ coupons, maar dat is nog niet geluktMaar morgen weer een kans.
Laatst toevallig een koolmonoxide melder opgehangen bij mijn vader (die heeft nog een open geiser namelijk en ik zat er toch wel mee in mijn maag dat hij nog geen melder had), daar stond echter 1.5 meter als maximumhoogte in de handleiding. Uiteindelijk hebben we hem op 1.20m gehangen.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:17 schreef z80 het volgende:
[..]
en daarom hang je dit ding ook maximaal op 1 meter van de grond en niet aan het plafond.
de combi melders zijn inderdaad onzin.
Omdat ik geen 350+ euro ga betalen voor een gopro (maar wel bijna 400 voor de phantomquote:Op zondag 23 maart 2014 15:33 schreef shiznuts het volgende:
Wacht al tijden met smacht op m'n camera neckstrap. Die is ruim een maand onderweg al.
[ afbeelding ]
Dus ik ga ff informeren met hoe of wat, stelt 'ie voor om m'n payment te securen door een full refund te geven en als ik het dan nog binnenkrijg, het dan alsnog over te maken.Kijk, da's een nette oplossing. Al had ik liever gewoon nu al m'n camerastrap gehad.
[..]
Wel de gouden V2 versie dan, h.
[..]
Geen handeltjes/doorverkoop in dit topic.
Phantom als in 'DJI Phantom' of wah?
If so, waarom een DJI Phantom halen, maar er dan geen echte GoPro Hero3 Black ondergooien?
Je gaat hopelijk met een spotter vliegen?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:34 schreef shiznuts het volgende:
Kinda defeats the purpose... imho.If:then gelijk full out riggen.
In de zomer misschien eens eentje halen.
Uiteraard wel met H3-2D gimbal en zo'n Fat Shark FPV bril?
GoPro Hero 3 BLK heb ik al twee van.
Eerst de V272 nano maar eens afwachten.
Binnenshuis nog wat extra trainen.
Zit nog een beetje in dubio heb wel wat duurs op het oog. Maar heb daarvoor natuurlijk liever een 100 dollar couponquote:Op zondag 23 maart 2014 21:05 schreef Dromer het volgende:
[..]
Doet me denken aan m'n moeder. Die kwam me vroeger wel eens dingen van de AH brengen waar ze zelf niks aan had, maar die ze moest kopen omdat ze in de bonus waren.
Mwha, het is meer dat als je iets nodig hebt je het met een coupon wellicht wat goedkoper kan krijgen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ok Ik ben serieus aan het kijken naar die aliexpress stuff...
Ik heb nu bijna 1k punten. Had die game gedaan met een macro, maar hij is gefixed en die boxwedstrijd kun je niet te veel winnen. Verder vraag ik me af of er echt goede deals zijn :/
store zonder feedbackquote:Op zondag 23 maart 2014 22:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)tive/1715375721.html
Als ik deze voor rond de $70 kan krijgen ben ik wel hl blij.
Ik wil een hele cheape tablet met een mooi scherm. Ik wil voor mijn keuken een redelijk kleine tabletvastmaken op mijn tegels om recepten op te zoeken en dergelijke. Zit wel iets tussen, mits ik het krijg natuurlijkquote:Op zondag 23 maart 2014 22:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zit nog een beetje in dubio heb wel wat duurs op het oog. Maar heb daarvoor natuurlijk liever een 100 dollar coupon.
[..]
Mwha, het is meer dat als je iets nodig hebt je het met een coupon wellicht wat goedkoper kan krijgen.
Echte mooie deals vallen wel mee, in de app kan je morgen om 12 en 16.00 uur weer coupons kopen voor 1 cent 2 dollar korting bij besteding van 10 dollar is wel een leuke.
Hier onder staan wel een aantal leuke (electro) deals:
http://activities.aliexpr(...)7181253.1996991313.4
[..]
store zonder feedbacken nu al de helft van het geld....
aliexpress? punten? vertelquote:Op zondag 23 maart 2014 22:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ok Ik ben serieus aan het kijken naar die aliexpress stuff...
Ik heb nu bijna 1k punten. Had die game gedaan met een macro, maar hij is gefixed en die boxwedstrijd kun je niet te veel winnen. Verder vraag ik me af of er echt goede deals zijn :/
Leuk idee, zie je tegenwoordig meerquote:Op zondag 23 maart 2014 23:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik wil een hele cheape tablet met een mooi scherm. Ik wil voor mijn keuken een redelijk kleine tabletvastmaken op mijn tegels om recepten op te zoeken en dergelijke. Zit wel iets tussen, mits ik het krijg natuurlijk
Ik wacht (mag in een spoilerquote:Op zondag 23 maart 2014 22:48 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zal maar niet aan m'n GoPro rant beginnen![]()
![]()
Ja, hoop dat er ook wat spul binnen komt.quote:Morgen nieuwe week, nieuwe kansen. Hopelijk komen deze week voor de verandering wl eens wat binnen.
Moe(s)t je spelletjes voor doen. Maar het beste kan je gewoon proberen coupons te kopen via de app/site. Elke 4 uur is er een ronde (ronde van 12.00 en 16.00 is mobiel).quote:Op maandag 24 maart 2014 00:09 schreef revpolen het volgende:
[..]
aliexpress? punten? vertelHeb daar rond de 10K gekocht.. dus verwacht dat ik wel wat punten heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |