Maar die coupon werkt toch pas vanaf 200 usd ?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
En toenm had ik een $25 dollar coupon... Maar geen creditcard voor 0.01 cent... fml
Maar die coupon blijft wel vaststaan opdat je de betaling rond krijgt of? Ik had wel interesse in een 25 dollar coupon, zodat ik een Mi2s met korting kan binnen hengelen die wel werkt namelijkquote:Op maandag 24 maart 2014 12:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel met paypal kon betalen...
Hier ookquote:
je krijgt gewoon 24 uur om te betalen dus dat is niet nodigquote:Op maandag 24 maart 2014 11:40 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ik denk dat de trik is vooraf tegoed op je Alipay zetten zodat je véél sneller kan afrekenen; nadeel is dat je bij Alipay alleen geld kunt storten via WU, WebMoney of bank.
In dat geval probeer ik toch een van die cheap ass dingen te bemachtigenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:08 schreef RobertNL het volgende:
je krijgt gewoon 24 uur om te betalen dus dat is niet nodig.
En das legit?quote:Op maandag 24 maart 2014 13:10 schreef davedavy het volgende:
[..]
In dat geval probeer ik toch een van die cheap ass dingen te bemachtigen![]()
Vooral deze![]()
Value Minimum Orderquote:Op maandag 24 maart 2014 12:37 schreef davedavy het volgende:
[..]
Maar die coupon werkt toch pas vanaf 200 usd ?
Houden jullie daar wel rekening mee?quote:Each type of coupons you purchased at a discount can only be used on March 25, 2014 from 00:000:00 PST to 23:59:59 PST on the following transactions on AliExpress.com:
kansloze missie. Volgens mij gewoon een lokkertje. Vorige keer was die ook al binnen 0.0001 seconden uitverkocht:(quote:Op maandag 24 maart 2014 13:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En das legit?Ga ik anders ook proberen
klopt, je kan je beter richten op 50% off deals.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:54 schreef wootahH het volgende:
[..]
kansloze missie. Volgens mij gewoon een lokkertje. Vorige keer was die ook al binnen 0.0001 seconden uitverkocht:(
En die 99% deals danquote:Op maandag 24 maart 2014 16:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
klopt, je kan je beter richten op 50% off deals.
Deel pls?quote:Op maandag 24 maart 2014 16:18 schreef davedavy het volgende:
[..]
En die 99% deals dan? Ik heb alles wat ik zou willen al in me winkelmandje voor morgenvroeg
Vorige pagina staat een linkje van Robertquote:
Ja dacht het wel. Maar probeer er eerst maar eens doorheen te komenquote:Op maandag 24 maart 2014 13:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
@RobertNL ook met de Gagadeals? Zo ja dan haal ik morgen nadat ik iets heb gewoon een prepaid credit card!
Nee, nog nooit een SMS gehad. Aliexpress zitten vaak ook iets kleinere bedrijven en dus krijg je meer aandachtquote:Op maandag 24 maart 2014 16:21 schreef Yiha het volgende:
Vinden jullie de verkopers niet opdringerig bij AliExpress? Ik kreeg zelfs een sms van hun.
Hier stond eerst een telefoon of niet? Waterdicht met MTK6572? Wel een beetje aan de prijsquote:Op maandag 24 maart 2014 16:29 schreef Yiha het volgende:
Nog een link voor de OP
http://finddealsfor.me/
quote:* 4.0" IPS Gorilla glass 800X480 Resolution
* MTK6572 Dual Core 1.2GHz (Better than MTK6577)
* Dual Sim Dual Standby
* 3000mAh Large Capactive Long Standby
* GPS (Built-in GPS Navigation)
* IP 68 (submersible up to 1 meter under water 30 Minutes)
Waterproof,Dustproof and Shockproof
* 2G: GSM 850/900/1800/1900 MHZ ( Quad band)
3G: WCDMA 900/2100MHz
Vraag me af dan hoe, want je moet tegoed op je account zetten en betaald niet rechtstreeks voor een order.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:30 schreef Goddelijker het volgende:
CSSBuy heeft ook ineens een bericht op de site staan: Declaration! We don't buy the clone, fake items and anything that are against PAYPAL rule.
Denk dat ze op de vingers getikt zijn
Vraag ik me dan ook wel af.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:47 schreef davedavy het volgende:
[..]
Vraag me af dan hoe, want je moet tegoed op je account zetten en betaald niet rechtstreeks voor een order.
Ja, zo is zijn meerdere van dit soort bedrijven er mee gestopt (MisterTao had in het begin ook paypal dacht ik).quote:Op maandag 24 maart 2014 18:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vraag ik me dan ook wel af.
Maar misschien omdat ze het dan soort van 'toelaten' dat mensen met dat geld namaak kopen?
Inderdaad, ken het nog wel uit de Jack-tijd dat hij zo vaak even niet met Paypal kon werken. En dan de naam veranderde, of naar ander Paypal-account moest betalen.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:08 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, zo is zijn meerdere van dit soort bedrijven er mee gestopt (MisterTao had in het begin ook paypal dacht ik).
Uiteindelijk gaan CC maatschapijen er ook moeilijk over doen getuigd het beleid op MisterTao zo af en toe. (maar quick order werkt prima
)
Ja maar andere agents hebben die ristrictie dan weer nietquote:Op maandag 24 maart 2014 18:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Vraag ik me dan ook wel af.
Maar misschien omdat ze het dan soort van 'toelaten' dat mensen met dat geld namaak kopen?
Weer?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:36 schreef l0lownkill het volgende:
Goh, die deals zijn wel aantrekkelijk, maar voor die paar dingen die ze voor geen geld weggeven zijn er honderden mensen opgescheept met tegoed op hun 3v site of op aliexpress zelf..
Btw, bij de kruidvatfolder zat een quadcore 10" 1gbram tablet voor 99 euro, wss weer troep
Tenzij je 2 usd korting wel via de mobiele app maakt het niets uitquote:Op maandag 24 maart 2014 19:37 schreef Xu het volgende:
Hoi,
Ik heb een klein vraagje, sinds kort heb ik ook een CC en ben ik wezen kijken op Aliexpress. Nou is mijn oog gevallen op deze jas
http://www.aliexpress.com(...)7132366.1996734146.7
De seller is betrouwbaar lijkt mij, maar nou is er volgens mij morgen een shopping festival ofso met coupons en allesKan iemand mij vertellen of ik de jas nou beter morgen kan bestellen of maakt dat niet uit? En waar kan je die coupons vinden.
Bij voorbaat dank
2$ via de app:quote:Op maandag 24 maart 2014 19:37 schreef Xu het volgende:
Hoi,
Ik heb een klein vraagje, sinds kort heb ik ook een CC en ben ik wezen kijken op Aliexpress. Nou is mijn oog gevallen op deze jas
http://www.aliexpress.com(...)7132366.1996734146.7
De seller is betrouwbaar lijkt mij, maar nou is er volgens mij morgen een shopping festival ofso met coupons en allesKan iemand mij vertellen of ik de jas nou beter morgen kan bestellen of maakt dat niet uit? En waar kan je die coupons vinden.
Bij voorbaat dank
Mwha, weet niet. Hangt van de chipset af. Waarschijnlijk een A31(s) (quadcore A7) voor die prijs met garantie gewoon redelijkquote:Op maandag 24 maart 2014 19:36 schreef l0lownkill het volgende:
Goh, die deals zijn wel aantrekkelijk, maar voor die paar dingen die ze voor geen geld weggeven zijn er honderden mensen opgescheept met tegoed op hun 3v site of op aliexpress zelf..
Btw, bij de kruidvatfolder zat een quadcore 10" 1gbram tablet voor 99 euro, wss weer troep
Tja succes. Dit soort dingen zijn, net als de beroemde iboodbox, niet aan mij besteed. Heb toch nog teveel een leven denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:37 schreef dud0r het volgende:
http://gaga.aliexpress.com/251729020-1583660305-detail.html
Want want want!![]()
Met 10 stuks zal het wel niet lukken. Plus dat ik m'n wekker midden in de nacht moet zetten. Gewoon proberen.
Singapore post hier ook al, ondertussen al 20 dagen na depature nog niets.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:13 schreef Goddelijker het volgende:
En jeetje wat is Sweden Post langzaaaaam.
Dus... henk is zoals verwacht een sjonnie die aan illegale praktijken doet.quote:
Illigale meuk is hier niet toegestaan zoals je kan lezen.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:23 schreef henk3412 het volgende:
ik krijg vandaag al bij de tweede een melding
Deze keer was het toevallig wat voor iemand anders. Dan vind ik het toch altijd wat vervelender.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Singapore post hier ook al, ondertussen al 20 dagen na depature nog niets.
Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.
Heb hier 2x een 25 dollar coupon binnen geharkt, die was wel goed te doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:21 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb met die 100/25 dollar coupons het idee dat je nog beter je klokje op je tablet/smartphone vooruit kan zettenWant op mijn Nexus 7 en ZTE Blade was het allebei mosterd na de maaltijd > alles meteen uitverkocht, terwijl ik om 12:00 uur nog de kans had om een $25 coupon af te proberen te rekenen (terwijl ik bezig was als nog sold out) Zou toch grappig zijn hé.. heb nu $1 coupon met krassen weten te krijgen, wie weet morgen een smartphone voor $1 scoren en die betalen met zo'n gratis coupon
Er zijn dingen only in USA, maar ook only in China
Nog geen mensen gezien die daar wat besteld hebben. Denk dat je er maar op 1 manier achter kan komen. Als je met Paypal betaald kan er in principe niet heel veel fout gaan natuurlijkquote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef stefannda het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met gearbest.com??
Ze hebben er goedkope tablets zoals de Pipo M8HD die ik wil gaan kopen maar vind bijna geen info over deze webshop behalve hier http://buitenlandsewebsho(...)review-gearbest-com/ ze zijn aardig positief maar heb liever wat meer info en ervaring van anderen.
Sinterklaas hebben ze ook wel eens gehadquote:Op maandag 24 maart 2014 22:35 schreef N22 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een cultureel inzicht bij DX![]()
Had ik ookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 08:10 schreef davedavy het volgende:
Had bijna alles voor die paar cent bij die 99% deals, bleef één ding op 20 usd staan. Dus ik die verwijderen uit me winkel mandje, zijn alle bijna deals uitverkocht
![]()
![]()
Had vergeten dat ik gewoon direct op buy moest klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |