In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Brondby ontsnapte aan degradatie en was bijna faillietquote:Op zondag 16 maart 2014 22:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Denemarken gaat voor zover ik denk nog wel goed gelijk op. Nordsjaelland speelde vorig jaar nog in de CL volgens mij en dan heb je ook nog Brondby enzo
Nu kan je gewoon met matig voetbal kampioen wordenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Er was toen ook een seizoen met meer dan 100 doelpunten in totaal
En nog geen kampioen
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:51 schreef Pino112 het volgende:
Topics kapenZegt wel weer wat over je niveau.
superniger....quote:Op zondag 16 maart 2014 22:51 schreef Pino112 het volgende:
Gastquote:Op zondag 16 maart 2014 22:51 schreef Pino112 het volgende:
Jouw mening is niet rullevant.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga eens even over belangrijkere zaken praten!
Scoort heel makkelijk in de A1, zegt natuurlijk niet heel veel maar is wel een groot talent.quote:
Jij stopt jouw haat tegen die gast ook niet onder stoelen of banken héquote:Op zondag 16 maart 2014 22:51 schreef Pino112 het volgende:
Valt wel meequote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Scoort heel makkelijk in de A1, zegt natuurlijk niet heel veel maar is wel een groot talent.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
Quincy Menig speelde weer lekker laatst hoor. Mooie omhaal.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Scoort heel makkelijk in de A1, zegt natuurlijk niet heel veel maar is wel een groot talent.
Frank is een liefhebber van Marokkanen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Met zo'n achternaam moet je het wel redden bij Ajax.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Met zo'n achternaam moet je het wel redden bij Ajax.
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij stopt jouw haat tegen die gast ook niet onder stoelen of banken hé
Denk eerder van Nurmela.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rens had vroeger posters boven zijn bed van Brutil Hose
ff dimmen Rens, ff dimmen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
SINGING MARCO VAN BASTEN! MARCO VAN BASTEN IS GREAT!
Gramulanion is voor Ajax. Next.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:58 schreef S0nic het volgende:
PSV'ers vinden het een strafschop, verrassend.
Die willen ook wel eens belangrijk zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:58 schreef Caland het volgende:
Oh de vierde official mag opeens wel meedoen.
Hij kan z'n arm er niet afzagen. Natuurlijke beweging om jezelf in evenwicht te houden toch?quote:
Ja, maar hij haalt 'm wel onderuit.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij kan z'n arm er niet afzagen. Natuurlijke beweging om jezelf in evenwicht te houden toch?
Is dat niet Victor Reinier?quote:
Ik adviseer dan ook geen scheidsrechterquote:
Ga jij naar goedkope hotels in Hamburg? Valt me toch wel tegen van je.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:00 schreef Caland het volgende:
Ik kwam Blom ooit eens tegen in een heel goedkoop hotel in Hamburg.
Voor meer leuke anekdotes kunnen jullie GGMM DM'en.
Hij springt alleen al op voor het contact. De genomen beslissing is wel meer dan begrijpelijk verder.quote:
Een wedstrijd van Oranje bezoeken voor de eerste en laatste keer in mijn leven.quote:
Ik ben het niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:01 schreef Paxcon het volgende:
Een anonieme Groningensupporter wil even via mij doorgeven dat Wiedemeijer een halve gare is
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:01 schreef Paxcon het volgende:
Een anonieme Groningensupporter wil even via mij doorgeven dat Wiedemeijer een halve gare is
jaquote:Op zondag 16 maart 2014 23:05 schreef S0nic het volgende:
Alsof Strootman ons wereldkampioen zou makenecht die overschatting.
#HuntelaarInOranjequote:Op zondag 16 maart 2014 23:05 schreef RensAjacied het volgende:
Van Persie speelt ook in lekker team. Die zal wel heel erg in vorm zijn.
Gewoon de ster van Romequote:Op zondag 16 maart 2014 23:05 schreef Mansjester het volgende:
Het feit dat Strootman regelmatig wordt gezien als leider van het Nederlands Elftal zegt wel genoeg over de rest van de spelers
Die moest zich echt inhouden om niet sjek uit te lachen.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:07 schreef Shreyas het volgende:
Jack: "Hetzelfde geldt voor Clasie"
Frank de Boer houdt wijselijk zin mond
leek marsman wel vanmiddagquote:Op zondag 16 maart 2014 23:09 schreef Caland het volgende:
Zo'n vrije trap mag er nooit in. Maarja, zwarte keepers.
Nee niet grappig.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:11 schreef Caland het volgende:
De afsluiting van de paralympics is op 3.
Het loopt op rolletjes.
Snap je hem
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:11 schreef Caland het volgende:
De afsluiting van de paralympics is op 3.
Het loopt op rolletjes.
Snap je hem
Inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Nederland - Argentinië en daarna tegen Portugal was het toch?
Die wedstrijd tegen Portugalquote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Net zoals deze post zowel Caland als mij niet boeit.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens, jouw mening boeit hem totaal niet.
Argentinië won toen 6-0 van de Serven dacht ik.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Het ging 90% over ajax, en frankie werdt boosquote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb het gemist. Vond De Boer dat Ajax al hun wedstrijden domineerde maar de kansen gewoonweg niet goed afmaakte op belangrijke momenten?
Ajax, Ajax, Ajax, en nog een beetje Ajax.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik bedoel: Wat is er besproken vandaag? WTF?
Nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb het gemist. Vond De Boer dat Ajax al hun wedstrijden domineerde maar de kansen gewoonweg niet goed afmaakte op belangrijke momenten?
Kuijt inplaats van Van Nistelrooy in de spits.quote:
werdtquote:Op zondag 16 maart 2014 23:13 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Het ging 90% over ajax, en frankie werdt boos
werdt? de teringquote:Op zondag 16 maart 2014 23:13 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Het ging 90% over ajax, en frankie werdt boos
met die goal van Cambiassoquote:Op zondag 16 maart 2014 23:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Argentinië won toen 6-0 van de Serven dacht ik.
Ingesproken door Hansie Hansie?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:17 schreef Caland het volgende:
Haha terugblik op de paralympics is net alsof je naar een blooperfilmpje aan het kijken bent.
Was dat niet tegen spanje?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
Van Bommel trapte na nog maar 1 minuut gespeeld te hebben al iemand gigantisch onderuit tegen Portugal?
Boulah met zijn mooie overtreding
Nee was tegen Portugalquote:
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 16-03-2014 om 23:17:49Met Frank de Boer aan tafel gaat het inderdaad vooral over Ajax. Met Peter Bosz en Ronald Koeman ging het over Vitesse en Feyenoord. reageer retweet
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 16-03-2014 om 23:18:04Cocu is van harte welkom !!! reageer retweet
Laat Sjek fulltime musicalster worden ofzo.quote:Op maandag 17 maart 2014 06:09 schreef Pino112 het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 16-03-2014 om 23:17:49Met Frank de Boer aan tafel gaat het inderdaad vooral over Ajax. Met Peter Bosz en Ronald Koeman ging het over Vitesse en Feyenoord. reageer retweet
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 16-03-2014 om 23:18:04Cocu is van harte welkom !!! reageer retweet
Met bastaardsuiker uiteraard!quote:
Om vervolgens met een truukje elke keer een mogelijke gele kaart te ontlopen door plotseling de scheids met een compleet overbodige vraag te overvallen zoals "waar koop jij je aardappelen."o.i.d.quote:
hij komt volgende week langs bij Life en Cooking om er over te praten met Carlo en Irenequote:Op maandag 17 maart 2014 09:48 schreef Jivis het volgende:
Wat jammer dat Jack het niet even over zijn rol in The Passion mocht hebben.
twitter:vkwillemvissers twitterde op zondag 23-03-2014 om 20:11:25Op naar #studiovoetbal, met een blije @jackvangelder (AFC), Co Adriaanse, Ronald Waterreus en Jan Mulder. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |