In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Dat is shorttrack.quote:
Jaquote:
Zie TTquote:
Gespeeld chagrijnig ja, Frank de Boer weet ook dat er nog niets aan de hand isquote:Op zondag 16 maart 2014 22:23 schreef Moody het volgende:
Hij was een beetje chagrijnig zei hij vanmiddag. Dat kun je in ieder geval niet aflezen aan zijn hoofd.
Ajax is gewoon kampioen, how obvious. Beetje interessant doen allemaal.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gespeeld chagrijnig ja, Frank de Boer weet ook dat er nog niets aan de hand is
Moeten ze dan analyseren als er niks aan de hand is?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan ze die zaadpot zitten analyseren............
Hoezo?quote:
Topic?quote:
Ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Dan zullen er nog wel meet geband zijn als ik dat topic zo las
Hoe erg dan?quote:
Joh, hoe gaat het anders tussen clubs die onderaan bungelen en om het kampioenschap spelen?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:27 schreef Shreyas het volgende:
Frank de Boer heeft wel een punt. NAC speelt niet om te winnen, die willen alleen maar tegenhouden en Ajax ontregelen.
Omdat het spel van Ajax niet om aan te gluren is.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:28 schreef FRseezu het volgende:
Wat zeuren ze nou nog steeds 7 punten voorsprong
Ajax mist een type Lex Immersquote:Op zondag 16 maart 2014 22:28 schreef Caland het volgende:
Wil Sjek nu zeggen dat Ajax geen plan B heeft?
In de Nederlandse competitie is het verschil in kwaliteit tussen de nummer 1 en nummer 11 niet zo groot als in Spanje, Engeland, Italië of Duitsland.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Joh, hoe gaat het anders tussen clubs die onderaan bungelen en om het kampioenschap spelen?
Uh ok, vanwaar studio jood dan?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het verboden om over Ajax te praten.
Wat?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Uh ok, vanwaar studio jood dan?
Logisch, Ajax heeft voornamelijk kabouters op het middenveld.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef Scorpie het volgende:
Waarom vragen ze niet aan frank dat ook de lange bal opgevangen wordt? Barca speelt ook zo namelijk, ook tegen ploegen met de lange bal.
In verhouding net zo groot.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de Nederlandse competitie is het verschil in kwaliteit tussen de nummer 1 en nummer 11 niet zo groot als in Spanje, Engeland, Italië of Duitsland.
Barca ook. Je punt?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Logisch, Ajax heeft voornamelijk kabouters op het middenveld.
Ik had het over kwaliteit, niet over de begroting, wel goed lezenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:30 schreef Moody het volgende:
[..]
In verhouding net zo groot.
Ajax 68 miljoen, NAC 12 miljoen. Dat is factor 5,5.
Barcelona vangt de lange bal ook zelden op, alleen zijn ze voetballend wel superieur.quote:
helaas niet nee..quote:
Juist wel. Barca kan juist heel goed omgaan met de lange bal.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Barcelona vangt de lange bal ook zelden op, alleen zijn ze voetballend wel superieur.
Denk het welquote:Op zondag 16 maart 2014 22:26 schreef alors het volgende:
[..]
Dan zullen er nog wel meer geband zijn als ik dat topic zo las
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
Beste Ancilla,
Je tetten zijn tering geil.
Ow wacht dat is geen vraag.
Beste Ancilla,
Wist je dat je tetten tering geil zijn?
Dit. Busquets en Pique vangen zo enorm veel op.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Juist wel. Barca kan juist heel goed omgaan met de lange bal.
Jeetje wat sneu ditquote:
Net als Cocu?quote:
De komende Ajax-Twente is interessanter.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien nog een boeiende terugblik op Ajax v FC Twente 2011/2012?
Dat zekerquote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef Moody het volgende:
[..]
De komende Ajax-Twente is interessanter.
Dat komt nog welquote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Genoeg over Ajax. Laten we het hebben over Marco.
Neu, nog lang niet genoeg over ajaxquote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Genoeg over Ajax. Laten we het hebben over Marco.
De wedstrijd is pas 4 uur afgelopenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef IMVHI het volgende:
Frank komt erg geïrriteerd over. Heeft niet de rust die ie normaal wel heeft.
Ik ook niet want die zat gewoon in de Kuipquote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef mega-worstje het volgende:
Wat zij Pieke nou? Ik heb de wedstrijd gezien? Geloof er niks van![]()
hij praat ook altijd als een halve tammequote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef FRseezu het volgende:
Heeft frank net een lijntje gesnoven? Die oogjes
Hij is nog steeds pisnijdig over dat gefaal.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef IMVHI het volgende:
Frank komt erg geïrriteerd over. Heeft niet de rust die ie normaal wel heeft.
Die is al gespeeld. 3-0.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:34 schreef Moody het volgende:
[..]
De komende Ajax-Twente is interessanter.
Ik had ook een beetje dat ideequote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef FRseezu het volgende:
Heeft frank net een lijntje gesnoven? Die oogjes
Ook in de Kuip zijn er televisies.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik ook niet want die zat gewoon in de Kuip
nee.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Onnoman het volgende:
die mulder begint ook echt irritant te worden
fixedquote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is al gespeeld. 3-0.
Wat leren we van die wedstrijd?
A) Twente is kwetsbaar bij druk
B) Ajax kan het wel degelijk
C) Hoe belangrijk Sigthorsson is.
D) De analyse van de rode kaart van Guttierrez.
'begint'quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Onnoman het volgende:
Dat geloof ik niet zo. Twente speelt tegen betere tegenstanders beter voetbal.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is al gespeeld. 3-0.
Wat leren we van die wedstrijd?
A) Twente is kwetsbaar bij druk
B) Ajax kan het wel degelijk
C) Hoe belangrijk Sigthorsson is.
D) De analyse van de rode kaart van Guttierrez.
Na het falen tegen Salzburg bleef hij in een interview direct na de wedstrijd ook verbazingwekkend rustig.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij is nog steeds pisnijdig over dat gefaal.
quote:Poeh hey wat een pubers hier zeg
Ancillia, denk je dat je modellenwerk een politieke carriere in de weg staat?
Wat maak je Waar maak je je hard voor?
Zijn er specifieke punten.....
Waar zet je je echt voor in?
Menig FoK!ker download met liefde jouw filmpjes en foto's, en menig FoK!ker fapt er ook lustig op los.
Ikzelf inclusief
Wat zijn jouw ideeen over downloaden? gezien je 'slachtoffer' bent volgens de 'waakhonden'.
En, mag ik het bed een keer met je delen
Sja sorry... kan het niet helpen.. mooie vrouw, ik vrijgezel, moet het gewoon vragen
Op z'n minst op de Fotoom mijn mede FoK!kers te kunnen plagen ^_^
Ik ben bang dat jullie niet van Feyenoord winnenquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Cavaliers het volgende:
Tijd om over de zeer terechte zege van PSV op Vitesse te praten.
Mooi, we winnen dus van Feyenoord. Die hebben immers een uitcomplex, volgens jou.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jullie niet van Feyenoord winnen
Ajax ook, je punt?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet zo. Twente speelt tegen betere tegenstanders beter voetbal.
hij komt alleen omdat jack op zn knietjes gingquote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Sloggi het volgende:
De Boer valt me tegen, er komt niet veel zinnigs uit.
Ik verwacht niet dat het 3-0 wordt. Het wordt denk ik echt een 1-0 of 0-1.quote:
Dat was een bewuste jinx inderdaad, ik hoop sowieso dat PSV (en FC Twente) boven Feyenoord eindigen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mooi, we winnen dus van Feyenoord. Die hebben immers een uitcomplex, volgens jou.
Voor het spel dat Ajax speelt wel ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:38 schreef opperkleurder het volgende:
Salzburg is een verschrikkelijk lastige tegenstander. Frank de Boer 2014
Kloptquote:Op zondag 16 maart 2014 22:37 schreef Moody het volgende:
[..]
PSV mag blij zijn dat ze 2e worden, dat weet jij ook
Zou zomaar kunnen gebeuren.
Neequote:
dat zei ik net ook al hom* gezichtquote:
Niet één persoon op FOK! die jou serieus neemt. Je weet jezelf iedere dag weer belachelijk te maken.quote:
Dan gaat het over de terugblik op het WK.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaat het de laatste 5 minuten zeker over alle andere wedstrijden
Daar lig ik totaal niet wakker van en ik zal mijn postgedrag geenszins aanpassenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niet één persoon op FOK! die jou serieus neemt. Je weet jezelf iedere dag weer belachelijk te maken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gierig aankoopbeleid met een zeer matige scoutingquote:Op zondag 16 maart 2014 22:42 schreef Mansjester het volgende:
Conclusie: Ajax heeft een matig tot slecht aankoopbeleid(in ieder geval qua aanvallers)
Dat is ook gewoon zo ja, ook verdedigend. Mike.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:42 schreef Mansjester het volgende:
Conclusie: Ajax heeft een matig tot slecht aankoopbeleid(in ieder geval qua aanvallers)
Sightorsson jaquote:Op zondag 16 maart 2014 22:42 schreef Mansjester het volgende:
Enorm vreemd met Frank de Boer als gast.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goddomme, het gaat nu al een half uur over Ajax
die ongegronde duartebash van jequote:Op zondag 16 maart 2014 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sightorsson ja
Duarte ja
Van der Hoorn ja
Bojan ja (weliswaar huur)
Goede conclusie.
Mike "eigen doelpunt" van der Hoorn?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo ja, ook verdedigend. Mike.
Was Duarte niet transfervrij?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sightorsson ja
Duarte ja
Van der Hoorn ja
Bojan ja (weliswaar huur)
Goede conclusie.
die gaat naar PSV of Feyenoord..quote:
Ajax is dan ook geen koopclub, en moet dat ook niet willen. Kijk naar het zoals altijd falende PSV dat ook dit jaar weer geen kampioen gaat worden, ondanks alle aankopen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:42 schreef Mansjester het volgende:
Tribunequote:Op zondag 16 maart 2014 22:44 schreef Cavaliers het volgende:
Wat, niet voor de basis gehaald? Vier miljoen voor een bankspeler?
Nogmaals: hij voegt niets toe, past niet bij Ajax, heeft niet meer kwaliteiten dan een Meleg, Andersen of Sana.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Mart werd gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shryeas, hij heeft nog geen moment op zijn natuurlijke positie kunnen spelen en wordt misbruikt op allerlei andere vage plaatsenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nogmaals: hij voegt niets toe, past niet bij Ajax, heeft niet meer kwaliteiten dan een Meleg, Andersen of Sana.
Neu, die hoop heb ik opgegevenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kunnen we nu over de Eredivisie gaan praten?
Dat kan Frank de Boer niet hardop zeggen natuurlijkquote:
die jack denkt nu... "hou je bek, je bent geen jood"quote:Op zondag 16 maart 2014 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Denk niet dat 'ie veel van Ajax heeft gezien vandaag.
Ja maar in Nederland telt alleen Ajax natuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er nog meer clubs op aarde dan Ajax?
Nog geen half uur, maar goed.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:47 schreef Onnoman het volgende:
gvd 3 kwartier verder.. en nog steeds lullen over ajax...
Nee en het is ook niet dat het een slechte aankoop was alleen is hij zo tegengevallen dat het nu wel een miskoop te noemen is.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat kan Frank de Boer niet hardop zeggen natuurlijk
Half uur* maar inderdaad, wordt wel eens tijd voor andere teams...quote:Op zondag 16 maart 2014 22:47 schreef Onnoman het volgende:
gvd 3 kwartier verder.. en nog steeds lullen over ajax...
Als Cocu er zat, ging het over PSV.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik vind 1 kwartier al te langquote:
Is toch wel logisch dat het over Ajax gaat als Frank er zitquote:Op zondag 16 maart 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over het spandoek over die Feyenoord supporter?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar gaan we het nu nog over hebben met Frank? Hoe Ajax de was draait? Hoe er belasting wordt ontdoken?
Komt allemaal door de KNJB en de Ajax faces bij FOX!!!quote:
Dan word je dus kampioen en degradeer je tegelijkquote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef starla het volgende:
Pffff, misschien maar een competitie overwegen met 1 club: Ajax.
In Duitsland gaat het toch ook hard die kant op, het is vooral Bayern München dat de klok slaat.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef starla het volgende:
Samen met Dinamo Zagreb, Rosenborg, Kopenhagen , Celtic enzquote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef starla het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan word je dus kampioen en degradeer je tegelijk
Dat zal wel een Edje-verweer worden.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Over het spandoek over die Feyenoord supporter?
30 minuten is wat lang.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is toch wel logisch dat het over Ajax gaat als Frank er zit
En gewoon geen goal tegen krijgenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef starla het volgende:
Altijd de beste zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 22:48 schreef starla het volgende:
Je hebt zelf down.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef mega-worstje het volgende:
Storen jullie je niet aan de button down van de Boer? Ziet er echt niet uit
Stel je voor dat je nu iemand die er heel veel maakt . Was je nu al kampioenquote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Suarez prikte er gewoon 35 in maar toen werden we niet kampioen.
homoquote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef mega-worstje het volgende:
Storen jullie je niet aan de button down van de Boer? Ziet er echt niet uit
Denemarken gaat voor zover ik denk nog wel goed gelijk op. Nordsjaelland speelde vorig jaar nog in de CL volgens mij en dan heb je ook nog Brondby enzoquote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Samen met Dinamo Zagreb, Rosenborg, Kopenhagen , Celtic enz
In 2003 had Ajax 83 punten en tweede, in 2010 had Ajax 85 punten beide keren geen kampioen.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Er was toen ook een seizoen met meer dan 100 doelpunten in totaalquote:Op zondag 16 maart 2014 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |