Veel meer, zeg maar gerust oneindig. Gelukkig moeten de jongste en onervaren mannen als eerste de Russische kernraketten terugkoppen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:41 schreef vigen98 het volgende:
Mensen die het Russische kernarsenaal onderschattenRusland heeft veel veel meer kernwapens dan de VS
Prima, maar Stalin was ongeveer de enige niet-etnische Rus van alle Sovjet leiders, en dan heb ik het nog niet eens over het kader. Je kan ook niet zeggen dat het derde rijk een pan-Europese samenwerking van verenigde naties was omdat Hitler een Oostenrijker was en de Vichy administratie Hitler sympathieen had.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:40 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dus? Vele niet-Russen werkte ook mee.
Ja, maar geboren in Oekraïne.
Nouja, veel meer.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:41 schreef vigen98 het volgende:
Mensen die het Russische kernarsenaal onderschattenRusland heeft veel veel meer kernwapens dan de VS
Vergelijking gaat niet opquote:Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Prima, maar Stalin was ongeveer de enige niet-etnische Rus van alle Sovjet leiders, en dan heb ik het nog niet eens over het kader. Je kan ook niet zeggen dat het derde rijk een pan-Europese samenwerking van verenigde naties was omdat Hitler een Oostenrijker was en de Vichy administratie Hitler sympathieen had.
Ach.... ze hebben beide genoeg om de hele aarde 10x te vernietigen in zijn geheelquote:Op zondag 16 maart 2014 21:44 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Nouja, veel meer.
USA heeft er 7,650, Rusland heeft er 8,420
Echter met Europa erbij is het ongeveer gelijk.
Je denkt toch niet dat Rusland het precieze nummer geeft?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:44 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Nouja, veel meer.
Zijn familienaam komt uit het ossetisch of oud-georgisch, was geboren in georgië...quote:Op zondag 16 maart 2014 21:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Geboren in het Russische keizerrijk.
Ja, uit een Russische familie.
quote:
Mensen die daarmee dreigen zijn krankzinnig.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:41 schreef vigen98 het volgende:
Huh?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:47 schreef kossikvassik het volgende:
Vergelijking gaat niet opOostenrijkers waren in die tijd gewoon Duitsers.
Op basis waarvan was Chroestjov geen Rus? Hij was van Russisch-Oekraiense afkomst en geboren in Rusland. De Soviet-Unie hechtte minder belang aan bloedlijnen (tenzij je Tartaars, Roma, etc was), dus hij lijkt me vrij Russisch.quote:Georgiers zijn een totaal ander volk dan Russen. Russen hebben etnisch nog meer gemeen met Nederlanders dan met Geprgiers.
Stalin was geen Rus en Chroestjow ook niet. Bovendien hebben Russen minstens evenveel geleden onder de Sovjets als de rest
Hitler heeft ook Duitsers in concentratiekampen gestopt, maar dat is niet echt belangrijk. Het gaat erom dat de andere landen weldegelijk bezet waren en dat ook zo ervoeren.quote:Hitler heeft geen Duitsers in concentratiekampen gestopt, Stalin welmiljoenen Russen in Goelags
Zowat de helft daarvan is afgeschreven, liggen te wachten op ontmanteling.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:44 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Nouja, veel meer.
Gek genoeg heb ik het gevoel dat hoe vaker Poetin en Lavrov zeggen dat ze een diplomatieke oplossing willen, hoe minder ik ze geloof... Die opmerking van Poetin over het feit dat Ukraïne niks gedaan heeft om de Russischtalige bevolking te beschermen spreekt boekdelen.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:51 schreef NaturalScience het volgende:
21.41 uur - Poetin tegen Obama: Referendum legitiem
De Russische president Poetin heeft president Obama in een telefoongesprek vertelt dat het referendum op de Krim helemaal niet in strijd is met de internationale wetgeving, zoals de VS beweert.
De autoriteiten van Oekraïne hebben volgens Poetin laten zien dat ze niets doen om het geweld tegen de Russischtalige bevolking in te dammen.
Obama en Poetin zijn het er wel over eens dat er gezamenlijk moet worden gezocht naar een manier om de situatie in Oekraïne te stabiliseren.
21.35 uur - 95,5 procent voor aansluiting bij Rusland
Na het tellen van de helft van de stemmen zou blijken dat 95,5 procent voor aansluiting met Rusland is. De opkomst is 81,36%
Waarom spreek je een bestand af als er niet eens (volgens Poetins eigen onnavolgbare logica) Russische troepen in Ukraïne zijn, en als er nog geen schot is afgevuurd. Als ik het Ukraïnse ministerie van defensie was zou ik me doodzenuwachtig maken om dat "bestand"...quote:Op zondag 16 maart 2014 21:56 schreef UpsideDown het volgende:
Ben benieuwd hoe het 22 maart weer gaat komen.
En Russen waren niet bezet door de Sovjets?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Huh?
[..]
Op basis waarvan was Chroestjov geen Rus? Hij was van Russisch-Oekraiense afkomst en geboren in Rusland. De Soviet-Unie hechtte minder belang aan bloedlijnen (tenzij je Tartaars, Roma, etc was), dus hij lijkt me vrij Russisch.
[..]
Hitler heeft ook Duitsers in concentratiekampen gestopt, maar dat is niet echt belangrijk. Het gaat erom dat de andere landen weldegelijk bezet waren en dat ook zo ervoeren.
Natuurlijk is dat bs.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:55 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik het gevoel dat hoe vaker Poetin en Lavrov zeggen dat ze een diplomatieke oplossing willen, hoe minder ik ze geloof... Die opmerking van Poetin over het feit dat Ukraïne niks gedaan heeft om de Russischtalige bevolking te beschermen spreekt boekdelen.
Hij is in Kalinovka geboren wat in Rusland isquote:Op zondag 16 maart 2014 21:59 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
En Russen waren niet bezet door de Sovjets?
En Chroestjow was wel degelijk Oekraïens... vandaar dat die de Krik ook aan Oekraïne gaf.
Ik had ook Brezhnev al genoemd. Het Derde Rijk is heel wat anders... De SU bestond uit 15 gelijke republieken.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:43 schreef speknek het volgende:
[..]
Prima, maar Stalin was ongeveer de enige niet-etnische Rus van alle Sovjet leiders, en dan heb ik het nog niet eens over het kader. Je kan ook niet zeggen dat het derde rijk een pan-Europese samenwerking van verenigde naties was omdat Hitler een Oostenrijker was en de Vichy administratie Hitler sympathieen had.
Ik zei etnische Russen, en ah, ik wist wel dat je een fellow traveler was.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik had ook Brezhnev al genoemd. Het Derde Rijk is heel wat anders... De SU bestond uit 15 gelijke republieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |