Nog een geluk voor Poetin dat de roebel 28% minder waard is geworden (en dat hij nu de "hoge" uitkeringen op de Krim kan verlagen).quote:Op maandag 17 maart 2014 16:25 schreef Woestijnvos het volgende:
volgende week voeren ze al de roebel in op de krim. zo simpel gaat het daar aan toe.
Ik gaf slechts de mening weer van een ervaren diplomaat. Hij dacht kennelijk dat de Russen wel een steuntje in de rug verwachtten van China.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:22 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Want China en Rusland hebben al eerder samen hun veto gesteld wanneer het Europese aangelegenheden betrof? Nee dus. 5 vetos: drie door Rusland, twee door China.
Laatste keer dat de VS niet alleen stonden met hun veto: 1989
http://www.un.org/depts/dhl/resguide/scact_veto_en.shtml
aluhoedjes beginnen nu al over hun afkomst te liegen. Wordt steeds ergerquote:Op maandag 17 maart 2014 15:57 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ga aub niet hier over beginnen want ik zat er midden in.
De leugens en propaganda van de EU/USA maken mij nog woedend als ik er al over nadenk.
En weet je wie nu President is in Kosovo door de USA geinstalleerd? Hashim Thaci, een drugsmokkelaar, vrouwenhandelaar en oorlogsmisdadiger.
En Bosnie veranderd langzamerhand in een extremistisch Islamitisch bolwerk, dankzij "onze" akties.
Wees er maar trots op!
De russische propaganda molen.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:06 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie de fuck heeft fascisten BTR's gegeven?
Landen hebben wel vaker een militaire basis ergens anders. Waar kom je vandaan, pluto?quote:
Venus.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Landen hebben wel vaker een militaire basis ergens anders. Waar kom je vandaan, pluto?
Apart, want een paar weken geleden zei ie nog het tegenovergestelde: Former Soviet leader Mikhail Gorbachev calls for Ukraine unityquote:Op maandag 17 maart 2014 16:45 schreef Idisrom het volgende:
Quote van Michail Gorbatsjov in de Telegraaf
Met de aansluiting van de Krim bij Rusland is „een historische fout hersteld”. Dat zei de laatste president van de Sovjet-Unie, Michail Gorbatsjov, maandag tegen het Russische persbureau Interfax.
„De Krim werd deel van Oekraïne volgens de sovjet-wetten, dat wil zeggen, volgens de wetten van de Communistische Partij, zonder de bevolking te raadplegen. Het volk heeft die fout nu hersteld”, zei Gorbatsjov (83). „Dat moet je toejuichen, niet bestraffen met sancties.”
In 1954 ging de Krim over van Rusland naar Oekraïne. Volgens een hardnekkig gerucht deed premier Nikita Chroetsjov het schiereiland van de hand toen hij dronken was.
→ Ik vind Gorbatsjov het meest in de steek gelaten door het Westen in de jaren 1989-1991.
De VS neemt geen gebied over en voegt het toe aan de Verenigde Staten.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Venus.Natuurlijk maar de VS zijn zelf geen haar beter natuurlijk. 't Blijft wat hypocriet.
Toen was die dronken.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Apart, want een paar weken geleden zei ie nog het tegenovergestelde: Former Soviet leader Mikhail Gorbachev calls for Ukraine unity
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:45 schreef Idisrom het volgende:
Quote van Michail Gorbatsjov in de Telegraaf
Met de aansluiting van de Krim bij Rusland is „een historische fout hersteld”. Dat zei de laatste president van de Sovjet-Unie, Michail Gorbatsjov, maandag tegen het Russische persbureau Interfax.
„De Krim werd deel van Oekraïne volgens de sovjet-wetten, dat wil zeggen, volgens de wetten van de Communistische Partij, zonder de bevolking te raadplegen. Het volk heeft die fout nu hersteld”, zei Gorbatsjov (83). „Dat moet je toejuichen, niet bestraffen met sancties.”
In 1954 ging de Krim over van Rusland naar Oekraïne. Volgens een hardnekkig gerucht deed premier Nikita Chroetsjov het schiereiland van de hand toen hij dronken was.
→ Ik vind Gorbatsjov het meest in de steek gelaten door het Westen in de jaren 1989-1991.
Ach, hoe vaak heeft Interfax er wel niet naast gezeten, de afgelopen weken? Kwamen die niet ook met de verhalen over bombardementen?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:47 schreef meth1745 het volgende:
[..]Hopen dat men Merkel en co. om een reactie vraagt.
Jij veronderstelt dat hij de Krim als een deel van Oekraine beschouwde.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Apart, want een paar weken geleden zei ie nog het tegenovergestelde: Former Soviet leader Mikhail Gorbachev calls for Ukraine unity
Gewapend ingrijpen wel dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:53 schreef vigen98 het volgende:
alsof sancties iets maar doen tegen Rusland
AAP meldt het ookquote:Op maandag 17 maart 2014 17:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ach, hoe vaak heeft Interfax er wel niet naast gezeten, de afgelopen weken? Kwamen die niet ook met de verhalen over bombardementen?
Het punt is dat heel veel mensen op de Krim dat helemaal niet willen. Rusland is een walgelijk land die in dit conflict gebruik maakt van de meest schaamteloze propaganda.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:32 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Een vrouw die het snapt...maar als die Russen in de Krim bij Poetinstan willen gun ik ze dat zeker. Wens ze veel geluk en voorspoed toe in de Russische Federatie onder leiding van de Poetin-clan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |