quote:Op zondag 16 maart 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De halve VBL SC heeft een weekje vakantie, of langer.
Heel wat VBL'ers zaten te trollen in die chat met Ancilla Tilla.quote:
Ja ik ben het even aan het teruglezenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel wat VBL'ers zaten te trollen in die chat met Ancilla Tilla.
oh.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet het niet waarom. SPT / Wereldbeker schaatsen 2013/2014 #17 De laatste loodjes
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
QFTquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
QFT
Ik hou van bier, maar Guinness, aka vloeibaar asfalt, vind ik echt smerig
In het kader van St. Patricksday en Ierlandquote:
St. Patricksdayquote:Op maandag 17 maart 2014 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In het kader van St. Patricksday en Ierland
Fixed!quote:Op zondag 16 maart 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel wat VBL'ers zaten eenzaam op zolder te masturberen in die chat met Ancilla Tilla.
Oh tof! Dan gaat het misschien nog eens een keer ergens over in VBL xDquote:Op zondag 16 maart 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Allemaal waarhedenquote:Op maandag 17 maart 2014 10:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh tof! Dan gaat het misschien nog eens een keer ergens over in VBL xD
#plopquote:
Beetje vroegquote:
Ik heb gisteren ook weer wat Jupilers en Dikke Mathile's weggetikt...quote:Op maandag 17 maart 2014 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beetje vroegBovendien is mijn hoofd nog een beetje zwaar van de Leffe Tripple's van gister
Ik zag iets voorbij komen jaquote:Op maandag 17 maart 2014 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook weer wat Jupilers en Dikke Mathile's weggetikt...
Beterschap, Sersj!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:34 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben ziek. Daar is weinig goeds aan, maar het feit dat ik nu geen 538 aan hoef te horen vergoedt veel.
Thanx. Ben morgenavond wel weer beter. Althans, dat moet.quote:
Het is goedemorgen in Portugees.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bom dia?
[ afbeelding ]
(alleen voor mensen die de film hebben gezien)
Dat snap ik ook welquote:Op maandag 17 maart 2014 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is goedemorgen in Portugees.
Film niet gezien.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat snap ik ook welmaar ik moest aan Inglorious basterds denken
Leuk hequote:
Ga je als wolf zijnde ook fietsen met je achterpoot als ik je onder je buik kroel?quote:
Je vergeet een i.... Het is Mexilhoe i ra Grande...quote:
Absoluut. Heb ooit een cliënt gehad die dat de volledige 1,5u dat ik er was op had staan. Vrolijkheidquote:
Ik denk dat hij er spontaan een extra achterpoot bij krijgtquote:Op maandag 17 maart 2014 10:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je als wolf zijnde ook fietsen met je achterpoot als ik je onder je buik kroel?
Hoi plint +Oquote:Op maandag 17 maart 2014 10:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Allemaal waarheden![]()
Vakantie heeft je goed gedaan
quote:Op maandag 17 maart 2014 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er spontaan een extra achterpoot bij krijgt
ojaquote:Op maandag 17 maart 2014 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet een i.... Het is Mexilhoe i ra Grande...
Maximaal 5 minuten.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je als wolf zijnde ook fietsen met je achterpoot als ik je onder je buik kroel?
Anders vertel ik het je nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oja
Kijken of ik het morgen nog weet
quote:
Laat Luna het maar niet lezen.quote:
ja, met die tweeling! C'est la vie en Blame it on the Weatherman. wat een blije klotedeuntjes waren datquote:Op maandag 17 maart 2014 11:09 schreef alors het volgende:
Ik wacht nog immer op de Ierse sensatie uit de jaren 90, B*Witched...
Leuk toch?quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
Sita
Zo'n klein poppetje wat je lekker kan optillen en op je piemel kan schroeven
[ afbeelding ]
Sita
[ afbeelding ]
Sita
[ afbeelding ]
Ouchquote:
Ik heb ergens in NL de cd liggenquote:Op maandag 17 maart 2014 11:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, met die tweeling! C'est la vie en Blame it on the Weatherman. wat een blije klotedeuntjes waren dat
Oláquote:
Ik kan Get Lucky écht niet meer horen. Dan liever nog Coldplay.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
LB2, want geen Coldplay
Takkeplaat ook van Coldplay, als't nou een fatsoenlijk nummer van ze was geweest had ik er wel op gestemd...
haha kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op maandag 17 maart 2014 12:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan Get Lucky écht niet meer horen. Dan liever nog Coldplay.
LB 1 om jou te plagenquote:Op maandag 17 maart 2014 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
LB2, want geen Coldplay
Takkeplaat ook van Coldplay, als't nou een fatsoenlijk nummer van ze was geweest had ik er wel op gestemd...
Jongens plagen....quote:
Kusjes vragenquote:Op maandag 17 maart 2014 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jongens plagen....
Teaser(ben ik heel gevoelig voor
)
en daar ging je credibility!quote:Op maandag 17 maart 2014 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ergens in NL de cd liggen
Geen moeilijke keuze nee.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Human - The Killers
Need U (100%) - Duke Dumont
Lunchbox 2
Money For Nothing - Dire Straits
Kids - MGMT
LB2. Duh.
Ik ben jaloers op je.quote:
Ik heb een hele pijnlijke met 2 muggenbultenquote:
Kusje op je Elbowquote:Op maandag 17 maart 2014 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een hele pijnlijke met 2 muggenbulten![]()
Lang leve mijn allergie
Ik heb er 2quote:
quote:
Ik heb nog een kaartje over...quote:
quote:
Maar Elbow....quote:Op maandag 17 maart 2014 13:34 schreef Bronson het volgende:
[..].
Dat kan ik mijn compagnon niet aan doen.
Maar jij ging toch naar Elbow in Brussel?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja I know.
Maar hij heeft ook wel eens concerten laten schieten voor mij.
Ik twijfel nog. Ziet er nou niet echt geweldig uit daar.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar jij ging toch naar Elbow in Brussel?
Ik ook niet. Maar afgaande op een YT-filmpje lijkt het meer op een hal waar dancefeesten worden gehouden dan op een 'gewone' zaal.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Ziet er nou niet echt geweldig uit daar.![]()
Ik ken dat hele concertgebouw niet. Qua sfeer enzo.
ja, das een leuk bandje. sympathieke gasten ookquote:
Maar dan wel met tongquote:
ik weet dat je een onbaatzuchtig beffer bent, maar om te gaan zoenen met een vis vind ik dan weer wat extreem....quote:
Weet Tong hier ook van?quote:
Bewust Anonieme Apen Neuker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:
Congratsquote:
Gefeliciteerd. Waar heb je een baan?quote:
Boa sortequote:Op maandag 17 maart 2014 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
YeahIk mag pagina's Portugees lezen voor mijn project.
Roel niet op Facebook volgenquote:
Wat voor crappy stage heb jij dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jawel, maar stage. Heb het ondertussen al op Twitter gezien
Tijd?quote:Op maandag 17 maart 2014 16:38 schreef Pandaplint het volgende:
Voor het eerst 10km gelopen![]()
/liefdagboek
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:38 schreef Pandaplint het volgende:
/liefdagboek
Gelopen of gerend/gejogd? Dat maakt nogal een groot verschil.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:38 schreef Pandaplint het volgende:
/liefdagboek
01:06:44quote:
Een stage waar je niet 24/7 op FOK!, Twitter en/of Facebook zit.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat voor crappy stage heb jij dan?
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een stage waar je niet 24/7 op FOK!, Twitter en/of Facebook zit.
Iets anders dan die vakantie van jou dus.
Vanavond weerquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een stage waar je niet 24/7 op FOK!, Twitter en/of Facebook zit.
Iets anders dan die vakantie van jou dus.
Klopt, ongesteld en chagrijnig zijn kunnen vrouwen goedquote:Op maandag 17 maart 2014 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben ook vrouw, kan meerdere dingen tegelijkertijd.
quote:
FOK!ken en niets doen idd.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met Portugese documenten aan het lezen en vertalen en snappen.quote:
Juist ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met Portugese documenten aan het lezen en vertalen en snappen.
Oh dat is toch netjes voor een eerste keer? Ik ben niet sneller hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 16:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
01:06:44
Niet geweldig dus. Maar ik vind het al heel wat
Ja leuk. Niet overal wordt het op prijs gesteld als je onder werktijd gaat fokken of met je mobieltje zit te spelen.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe snel loop jij?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:09 schreef alors het volgende:
[..]
Oh dat is toch netjes voor een eerste keer? Ik ben niet sneller hoor
Mijn laatste wapenfeit is 7km in 43 nogwat, 9,6 km/u. Ik heb de 10k wel eens in 1.04 gelopen, maar toen had ik steeds steken in mijn zij dus ben ik een paar keer gestopt en gaan wandelen en heb ik de tijd ook stopgezet. Ik ben nu een beetje aan het opbouwen weer.quote:
Niks mis met die tijdquote:Op maandag 17 maart 2014 16:43 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
01:06:44
Niet geweldig dus. Maar ik vind het al heel wat
Mintjequote:
Dois copos de vinho, por favor.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met Portugese documenten aan het lezen en vertalen en snappen.
Je kunt het nu al beter dan ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dois copos de vinho, por favor.
Dois copos de cerveja é muito bom.
Plintjequote:
Zuipschuit.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dois copos de vinho, por favor.
Dois copos de cerveja é muito bom.
Bebida barcoquote:
Dan komt Jacqueline Govaert vast in de plaats.quote:
quote:
Alhoewel, idee klinkt ook niet zo heel onrealistisch, ver gezocht wel, mja. Het zou wel kunnen met die code's en die verwisseltruc.quote:
Verkeerde accountquote:
Giels enthousiasme ook hequote:Op maandag 17 maart 2014 18:34 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Alhoewel, idee klinkt ook niet zo heel onrealistisch, ver gezocht wel, mja. Het zou wel kunnen met die code's en die verwisseltruc.
Zegt de persoon die vanmiddag toegaf een B*Witched cd te hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:55 schreef ieniminimuis het volgende:
S Club 7 is weer bijelkaar gekomen?
Toen was ik nog jong enzo.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zegt de persoon die vanmiddag toegaf een B*Witched cd te hebben.
quote:
Ik ben oud aan het worden inclusief de bijhorende kwaaltjes.quote:
Helemaal niet!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben oud aan het worden inclusief de bijhorende kwaaltjes.
Tofquote:Op maandag 17 maart 2014 19:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Helemaal niet!
En dankzij jou luister ik nu naar S club 7 tijdens het koken
Om de 5 seconde zijn mouwen weer omhoog stropen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zit eens op de webcam te kijken. Valt me op dat Domien echt zenuwachtig met zijn handen bezig is. Schuifjes 5x per seconden aanraken, zenuwachtig met de handen wrijven etc.
WAT EEN ZENUWACHTIGHEID!!11quote:Op maandag 17 maart 2014 19:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zit eens op de webcam te kijken. Valt me op dat Domien echt zenuwachtig met zijn handen bezig is. Schuifjes 5x per seconden aanraken, zenuwachtig met de handen wrijven etc.
wolfrolf de kraters in het wegdek van Wallonië overleefdquote:Op maandag 17 maart 2014 20:07 schreef Cee het volgende:
Roel's B.A.A.N.
Plintje's 10km
Well done you guys.
Roel word kabouter #plopquote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wolfrolf de kraters in het wegdek van Wallonië overleefd
mis ik in dat lijstje
Roel: tof man! Als bier proever?? Plopperdeplopperdeplop!!!!!
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Roel: tof man! Als bier proever?? Plopperdeplopperdeplop!!!!!
Thanks!quote:Op maandag 17 maart 2014 20:07 schreef Cee het volgende:
Roel's B.A.A.N.
Plintje's 10km
Well done you guys.
Doet u mij er ook maar eentje dan.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:18 schreef SilentChaos het volgende:
Godver wat waren m'n tortilla's goed gelukt
Spontaan trek in tequila
Mexico
Niet haten op Blaudzunquote:
opquote:Op maandag 17 maart 2014 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doet u mij er ook maar eentje dan.
ik heb geen tequila helaas, ik had wel tortilla'squote:Op maandag 17 maart 2014 22:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je alle tequila opgedronken
Die hoef ik nietquote:Op maandag 17 maart 2014 22:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik heb geen tequila helaas, ik had wel tortilla's
Wat een leuk liedje. En hállo pianost en percussionistquote:Op maandag 17 maart 2014 23:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben totaal in de ban van de nieuwe videoclip van Wouter Hamel, want er zit een Franse Basset in![]()
De gitaristquote:Op maandag 17 maart 2014 23:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat een leuk liedje. En hállo pianost en percussionist
Voor Wouter Hamel moet je denk ik bij Radio 6 zijn. Of gewoon zelf je eigen muziek opzetten.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De gitaristEn die is ook in het echt erg lekker, heb hem al meerdere malen bij een concert mogen bewonderen.
Ik hoop dat ze dit vrolijke liedje gaan draaien op de radio en dat wat vaker dan alleen bij Roos ofzo.
Ik zie het Ekdom nog wel draaien anders.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor Wouter Hamel moet je denk ik bij Radio 6 zijn. Of gewoon zelf je eigen muziek opzetten.
Op Radio 6 ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zie het Ekdom nog wel draaien anders.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn nieuwe single is helemaal niet Radio 6 vind ik, maar gewoon een leuk catchy pop liedje met een beetje jazz invloeden... Ze mogen bij 3FM best wel eens horizonverbreding toepassen overdag.
hebben ze dat in Mexilhoeia Grande niet danquote:Op maandag 17 maart 2014 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doet u mij er ook maar eentje dan.
Da's mooi balenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:44 schreef Sersjee het volgende:
![]()
Nog steeds ziek, dus nu heb ik 2 kaartjes voor Elbow te koop...
Dit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:52 schreef Sersjee het volgende:
Wat een intens sneue rakker, die Albert.
Nu ben je een r vergetenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hebben ze dat in Mexilhoeia Grande niet dan
Dat welquote:
Sid Vicious? Sid Meier?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:02 schreef Pino112 het volgende:
Hoe was het optreden van Sid trouwens vanochtend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |