quote:Op zondag 16 maart 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De halve VBL SC heeft een weekje vakantie, of langer.
Heel wat VBL'ers zaten te trollen in die chat met Ancilla Tilla.quote:
Ja ik ben het even aan het teruglezenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel wat VBL'ers zaten te trollen in die chat met Ancilla Tilla.
oh.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet het niet waarom. SPT / Wereldbeker schaatsen 2013/2014 #17 De laatste loodjes
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
QFTquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
QFT
Ik hou van bier, maar Guinness, aka vloeibaar asfalt, vind ik echt smerig
In het kader van St. Patricksday en Ierlandquote:
St. Patricksdayquote:Op maandag 17 maart 2014 10:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In het kader van St. Patricksday en Ierland
Fixed!quote:Op zondag 16 maart 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel wat VBL'ers zaten eenzaam op zolder te masturberen in die chat met Ancilla Tilla.
Oh tof! Dan gaat het misschien nog eens een keer ergens over in VBL xDquote:Op zondag 16 maart 2014 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Allemaal waarhedenquote:Op maandag 17 maart 2014 10:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh tof! Dan gaat het misschien nog eens een keer ergens over in VBL xD
#plopquote:
Beetje vroegquote:
Ik heb gisteren ook weer wat Jupilers en Dikke Mathile's weggetikt...quote:Op maandag 17 maart 2014 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beetje vroegBovendien is mijn hoofd nog een beetje zwaar van de Leffe Tripple's van gister
Ik zag iets voorbij komen jaquote:Op maandag 17 maart 2014 10:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook weer wat Jupilers en Dikke Mathile's weggetikt...
Beterschap, Sersj!quote:Op maandag 17 maart 2014 10:34 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben ziek. Daar is weinig goeds aan, maar het feit dat ik nu geen 538 aan hoef te horen vergoedt veel.
Thanx. Ben morgenavond wel weer beter. Althans, dat moet.quote:
Het is goedemorgen in Portugees.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bom dia?
[ afbeelding ]
(alleen voor mensen die de film hebben gezien)
Dat snap ik ook welquote:Op maandag 17 maart 2014 10:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is goedemorgen in Portugees.
Film niet gezien.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat snap ik ook welmaar ik moest aan Inglorious basterds denken
Leuk hequote:
Ga je als wolf zijnde ook fietsen met je achterpoot als ik je onder je buik kroel?quote:
Je vergeet een i.... Het is Mexilhoe i ra Grande...quote:
Absoluut. Heb ooit een cliënt gehad die dat de volledige 1,5u dat ik er was op had staan. Vrolijkheidquote:
Ik denk dat hij er spontaan een extra achterpoot bij krijgtquote:Op maandag 17 maart 2014 10:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je als wolf zijnde ook fietsen met je achterpoot als ik je onder je buik kroel?
Hoi plint +Oquote:Op maandag 17 maart 2014 10:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
Allemaal waarheden![]()
Vakantie heeft je goed gedaan
quote:Op maandag 17 maart 2014 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er spontaan een extra achterpoot bij krijgt
ojaquote:Op maandag 17 maart 2014 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet een i.... Het is Mexilhoe i ra Grande...
Maximaal 5 minuten.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga je als wolf zijnde ook fietsen met je achterpoot als ik je onder je buik kroel?
Anders vertel ik het je nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oja
Kijken of ik het morgen nog weet
quote:
Laat Luna het maar niet lezen.quote:
ja, met die tweeling! C'est la vie en Blame it on the Weatherman. wat een blije klotedeuntjes waren datquote:Op maandag 17 maart 2014 11:09 schreef alors het volgende:
Ik wacht nog immer op de Ierse sensatie uit de jaren 90, B*Witched...
Leuk toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |