is het nog gelukt??quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:11 schreef PureEvil het volgende:
maizena zuig je nooit heemaal op,net als bloem/meel en poedersuiker.
Ik heb cristel net in de hoek gezet, ze wil geen schone luier, en ze heeft gepoept... Dus ik wil haar verschonen, maar wel zonder gevecht zegmaar, ik kan maar 1 hand gebruiken natuurlijk
nee.....uiteindelijk is ze rond 12.30 in slaap gevallen in de keuken, en toen ze wakker werd deed ze dr luier uitquote:
Ja dat is hier ook zoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:03 schreef Susie het volgende:
Wij zijn in de papa fase beland. Papa moet luier doen, papa haren doen, papa aankleden, papa drinken maken etc etc.. lekker lui leven heb ik zo
Hier is mama vaak de sjaakquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:03 schreef Susie het volgende:
Wij zijn in de papa fase beland. Papa moet luier doen, papa haren doen, papa aankleden, papa drinken maken etc etc.. lekker lui leven heb ik zo
Lijkt me best lekkerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:03 schreef Susie het volgende:
We zijn nog in het ziekenhuis. Kleine broer had een lastige start maar doet het inmiddels helemaal op eigen kracht. En S. is een super trotse broer! Hij is gisteravond op bezoek geweest en zijn blik was echt onbetaalbaarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:34 schreef Susie het volgende:
Ik hoop dat papa haar zo ook naar bed moet brengen![]()
![]()
Hoe gaat het Mus? Zijn jullie al thuis? S trots op zijn broertje? En hoe is het met jou? (Geen zin om het baby topic bij te lezen hoor, sorry)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |