Waar kan ik dat geheime NAVO-rapport lezen waarin staat dat 70% achter Assad staat?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef SadPanda het volgende:
Collaboreert 70% van de bevolking? http://www.worldtribune.c(...)ns-hearts-and-minds/
Kan dat zo snel niet vinden maar ook volgens Qatar staat 55% achter Assad. http://www.theguardian.co(...)d-western-propagandaquote:Op zondag 16 maart 2014 19:37 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Waar kan ik dat geheime NAVO-rapport lezen waarin staat dat 70% achter Assad staat?
70% is propaganda en dat zgn. geheime NAVO-rapport bestaat niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Kan dat zo snel niet vinden maar ook volgens Qatar staat 55% achter Assad. http://www.theguardian.co(...)d-western-propaganda
Ook de overgrote meerderheid van de Syriërs (op internet, geïnterviewde enz.) claimen dat de meerderheid Assad steunt. 55% ging naar de stembus in de parlementsverkiezingen in 2012.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:04 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
70% is propaganda en dat zgn. geheime NAVO-rapport bestaat niet.
En 55% is alweer 15% minder steun, maar ook dit geloof ik niet zo maar. Ze hebben een peiling gehouden onder 1000 mensen in de Arabische wereld, er wordt geen foutmarge genoemd, klinkt als een onbetrouwbare niet-representatieve peiling. Even een beetje moeite doen en je komt er achter dat er minder dan 100 respondenten in Syrië zijn gepeild.Kortom: niet representatief (en ook een slechte column van die man in The Guardian).
Do 55% of Syrians really want President Assad to stay?
http://www.bbc.co.uk/news/magazine-17155349
Ik geloof het meteen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef SadPanda het volgende:
Ook de overgrote meerderheid van de Syriërs (op internet, geïnterviewde enz.) claimen dat de meerderheid Assad steunt. 55% ging naar de stembus in de parlementsverkiezingen in 2012.
Ooit gehoord van "fraude" tijdens "verkiezingen".quote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ook de overgrote meerderheid van de Syriërs (op internet, geïnterviewde enz.) claimen dat de meerderheid Assad steunt. 55% ging naar de stembus in de parlementsverkiezingen in 2012.
Als ik Assad zou zijn zou ik de opkomst wel hoger frauderen dan 55%quote:Op zondag 16 maart 2014 20:13 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van "fraude" tijdens "verkiezingen".![]()
En misschien doet hij dat niet. Want als hij 70% of 80% scoort weten alle mensen dat dat fraude is.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Als ik Assad zou zijn zou ik de opkomst wel hoger frauderen dan 55%
De "FSA-helden" van firefly moesten Yabroud verdedigen maar gingen wegvluchten.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Syrian Arab Army gains full control over Yabroud city as of last night. Sweeping just finished and the city is declared liberated from terrorists.
Syrian Arab Air Force is targeting all moving targets exiting the city toward Ranqous and the Lebanese town of I`rsal al-Ward. Some of the Air strikes took place inside Lebanese territories.
We will be updating the page with pictures from inside the city soon.
Syrian Arab Army
twitter:ShamiWitness twitterde op zondag 16-03-2014 om 16:00:20#PT Basically JN says FSA factions delivered Yabroud to the regime,they were meant to defend positions which they promised,but didn't(1) reageer retweet
twitter:ShamiWitness twitterde op zondag 16-03-2014 om 16:03:19JN says they tried their best to convince FSA factions to put up a fight, but to no avail. (2) reageer retweet
"FSA"quote:Op zondag 16 maart 2014 20:20 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De "FSA-helden" van firefly moesten Yabroud verdedigen maar gingen wegvluchten.twitter:ShamiWitness twitterde op zondag 16-03-2014 om 16:00:20#PT Basically JN says FSA factions delivered Yabroud to the regime,they were meant to defend positions which they promised,but didn't(1) reageer retweet
twitter:ShamiWitness twitterde op zondag 16-03-2014 om 16:03:19JN says they tried their best to convince FSA factions to put up a fight, but to no avail. (2) reageer retweet
Die ken jij erg goed als AKP-stemmer, niet?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:13 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van "fraude" tijdens "verkiezingen".![]()
Blablabla het Syrische volk staat gewoon achter Assad, bijna niemand support die islamitische heilstaat die jij wil.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:18 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
En misschien doet hij dat niet. Want als hij 70% of 80% scoort weten alle mensen dat dat fraude is.![]()
Dictators zijn heel slim hoor panda.
Hahaha. Ik, racistisch?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:25 schreef Charismatisch het volgende:
De racistische topicstarter heeft deze foto weggehaald uit de OP. Even een moderator inlichten.
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:23 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]
----------------
@TS
Haal ook alsjeblieft die engelstalige bullshit weg, danku.
'government' 'army' 'jihadists' dat soort spul.quote:
Ja AKP en fraudequote:Op zondag 16 maart 2014 20:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Die ken jij erg goed als AKP-stemmer, niet?
App mij eens.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:27 schreef IPA35 het volgende:
[..]
'government' 'army' 'jihadists' dat soort spul.
Ja, wat Koerden uit de OP halen die toch geen rol spelen is racistisch.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:25 schreef Charismatisch het volgende:
De racistische topicstarter heeft deze foto weggehaald uit de OP. Even een moderator inlichten.
[ afbeelding ]
Waaaauw Baklava, dat is al een stap in de goede richting. Ik heb weer vertrouwen in je.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:27 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja AKP en fraude![]()
![]()
Schapen verkopen aan analfabete bergdorpsbewoners of de buidschat betalen van een huwelijk in een dorp.![]()
Ik heb de AKP en Erdogan afgezworen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |