Wat de fuckquote:Opmerkelijk verzoek Gözübüyük: ‘Anders denkt men aan een schwalbe’
Opmerkelijk. Jarchinio Antonia verdiende tegen PEC Zwolle een strafschop en scheidsrechter Serdar Gözübüyük vroeg Antonia na dat moment om even te blijven liggen. In gesprek met FOX Sports legt de vleugelaanvaller van Go Ahead Eagles uit waarom hij dat verzoek kreeg.
“Als je heel snel opstaat, denken de fans van Zwolle al heel snel aan een schwalbe”, vertelt Antonia. “In overleg met de scheids hadden we ervoor gekozen om even te blijven liggen. Ik had ook wel wat last, maar dat ik zo lang bleef liggen, was vanwege de communicatie met de scheids. Die vond het beter om de supporters wat rustiger te houden.”
Antonio wilde opstaan, maar de leidsman greep in. “Hij zei: ‘Nu is het beter als je even blijft liggen. Ik laat een brancard komen’”, aldus Antonia. Overigens had Go Ahead Eagles er weinig aan, want Jop van der Linden miste de toegekende strafschop.
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:42 schreef Muto het volgende:
Deze man moet je gewoon niet meerlaten fluiten. Zorgt wekelijks tenminste voor ophef.
Want die hadden anders hem en Antonia vermoord ?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Als er niet zoveel debieltjes in het stadion zaten was dit niet nodig. Ik snap de actie.
Ja, ga het gelijk over moord hebben...quote:Op zondag 16 maart 2014 20:10 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Want die hadden anders hem en Antonia vermoord ?
Wat valt er dan te snappen aan dit stukje theater ?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:11 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, ga het gelijk over moord hebben...
Zie vorige post. Stadions zitten vol met debieltjes die zich niet gedragen.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Wat valt er dan te snappen aan dit stukje theater ?
Okquote:Op zondag 16 maart 2014 20:13 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zie vorige post. Stadions zitten vol met debieltjes die zich niet gedragen.
Vroeger maakten scheidsrechters dit met 1 blik duidelijk en voelden de spelers ook dat het beter was.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:52 schreef Montelly het volgende:
In betaald voetbal gebeurt dat wel vaker, vooral bij "onrustige" wedstrijden. Communicatie wat er geweest is tussen scheidsrechter en speler is niks nieuws.
ditquote:Op zondag 16 maart 2014 20:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Als er niet zoveel debieltjes in het stadion zaten was dit niet nodig. Ik snap de actie.
Helaas geen enkele scheids. Niemand durft de wedstrijd gewoon te staken bij spreekkoren of het gooien van allerlei rommel op de velden. Er zou eens echt ingegrepen moeten worden door de scheidsrechters. Gözübüyük is op de goede weg maar gaat inderdaad nog niet ver genoeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:40 schreef Shreyas het volgende:
Gözübüyük is inderdaad niet meer capabel om eredivisiewedstrijden te fluiten.
Kuipersquote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Helaas geen enkele scheids. Niemand durft de wedstrijd gewoon te staken bij spreekkoren of het gooien van allerlei rommel op de velden. Er zou eens echt ingegrepen moeten worden door de scheidsrechters. Gözübüyük is op de goede weg maar gaat inderdaad nog niet ver genoeg.
Deze actie was begrijpelijk, maar onverstandig. Wat hij had moeten doen is gewoon staken als het publiek weer eens debiel reageert. En dan niet na 15 minuten weer verder spelen.
Zelfde verhaal. Hoezo vinden we het tegenwoordig (of eigenlijk al heel lang) normaal dat er aanstekers en andere objecten naar spelers worden gegooid en gaan we dan gewoon door met voetballen? Belachelijk.quote:
Wat is dat nou voor doms?quote:Op zondag 16 maart 2014 22:29 schreef Tja..1986 het volgende:
Deze actie was begrijpelijk, maar onverstandig. Wat hij had moeten doen is gewoon staken als het publiek weer eens debiel reageert. En dan niet na 15 minuten weer verder spelen.
Nee slim en doordacht!quote:
Theater?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:12 schreef J.Pistone het volgende:
Wat valt er dan te snappen aan dit stukje theater ?
Hij moedigt een speler aan om iets te faken omdat anders het publiek negatief zou kunnen reageren. Lijkt mij niet de zaak van een scheidsrechter. Dat Antonia het in de media meent te moeten melden is ook niet slim.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:46 schreef bianconeri het volgende:
Als die Antonia niet zo dom alles de media in helpt was er helemaal niemand geweest die van deze actie af wist. Dat met respect bandje viel op en was theater, dit zag anders niemand.
Dat is dus dweilen met de kraan open. Dat kan, maar is geen lagertermijn oplossing.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:43 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor doms?
Als je door gewoon even te zeggen: Blijf nog maar even liggen, al die ellende al kan voorkomen dan doe je dat toch? Ik vind het juist heel slim en doordacht van hem!
Beter dan onrust veroorzaken en wedstrijd moeten laten staken.
Want als er een brancard komt, maar die Autobus vervolgens gewoon doorloopt blijft het publiek gewoon rustig? Kan die denk ik beter meteen opstaanquote:Op maandag 17 maart 2014 15:42 schreef bianconeri het volgende:
Wat een gezeik van iedereen op deze actie!!
Lijkt wel of iedereen niet meer kan nadenken ofzo. Tuurlijk komt het raar over, maar als je gewoon leest dat het is om onrust te voorkomen en de sfeer goed te houden is het gewoon logisch.
al die mensen die zo anti deze actie doen
Het was pas een korte termijn oplossing geweest als hij het gewoon liet gaan. Dan was het op dat moment helemaal fair. Maar dan had je minuten laten misschien grote problemen gehad.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:49 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat is dus dweilen met de kraan open. Dat kan, maar is geen lagertermijn oplossing.
Hij vond het sowieso al een overtreding. Dus de speler hoefde verder niet een echte overtreding te faken om zijn beslissing goed te maken.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:48 schreef Pistone het volgende:
Hij moedigt een speler aan om iets te faken omdat anders het publiek negatief zou kunnen reageren. Lijkt mij niet de zaak van een scheidsrechter. Dat Antonia het in de media meent te moeten melden is ook niet slim.
Dus hoeft hij hem ook niet aan te moedigen om het erger te doen lijken. Man zonder ruggengraat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:43 schreef bianconeri het volgende:
Hij vond het sowieso al een overtreding. Dus de speler hoefde verder niet een echte overtreding te faken om zijn beslissing goed te maken.
Hij zei het om problemen te voorkomen.
Dramatische scheids is ut.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:47 schreef Pistone het volgende:
[..]
Dus hoeft hij hem ook niet aan te moedigen om het erger te doen lijken. Man zonder ruggengraat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |