Bij ons is laatst een loopje een half uur uitgesteld omdat er onverwacht zoveel animo op de dag zelf was dat er tegen de tijd dat we eigenlijk moesten nog steeds een hoop mensen in de rij stonden.quote:
Tuurlijk, vanaf de kant is het makkelijk kritiek leveren, maar jammer is het wel.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:54 schreef pijll het volgende:
[..]
Dubbel zoveel parcourswachters nodig, meer overlast dus moeilijker vergunniingen regelen... 't Lijkt makkelijker dan 't is.
Dat klinkt echt heel fijn! Top dat je er toch 1 gescoord hebt nuquote:Op maandag 17 maart 2014 15:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]Ik stem voor videomateriaal.
Nog even een huppeltje: horloge was volledig opgeladen toen het aankwam, alles zat erbij, ik heb het garantiebewijs ook nog eens per mail gekregen en de winkel (Coolblue) zit hier ook nog eens in de buurt. Het krasje waar ze me foto's van heeft gestuurd blijkt ook amper bestaansrecht te hebben en als er nog iets is of als ik meer documentatie nodig heb, hoef ik het maar te laten weten. Dus ik ben DOL gelukkig.
Ja, al zal het ook afhangen van de dosis en het type AD/AP.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Krijg je daar ook een hoge hartslag van dan? Ik zal ns meten.
Maar een virtuele wachtrij.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Bij ons is laatst een loopje een half uur uitgesteld omdat er onverwacht zoveel animo op de dag zelf was dat er tegen de tijd dat we eigenlijk moesten nog steeds een hoop mensen in de rij stonden.
Dat is behoorlijk indrukwekkend na zo'n korte tijd. Ik zou het lekker uitmaken met Evy, want haar heb je duidelijk al niet meer nodig.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:57 schreef Pandaplint het volgende:
Wow! Vandaag voor het eerst in m'n leven 10km gelopen zonder wandelen!
Eind januari begonnen met lopen. 2 week terug voor het eerst 5km in een stuk in 28min.
Op moment ben ik bij les 21 van Evy. Maar vandaag wilde ik eens rustig lopen:
- Door heuvelachtige bossen ipv polders waar ik normaal loop
- Zonder eva
- Zonder muziek
- Zonder steeds te kijken hoe hard ik liep.
Dit alles met al doel eens te kijken hoe lang/ver ik nu kon lopen. Na een tijdje toch maar eens op m'n telefoon gekeken. En tot m'n verbazing zag ik dat ik al 7,5Km had gelopen. Door naar de 10 dacht ik toen!![]()
10km moeiteloos gelopen. Geen een keer buiten adem. Het lopen ging eigenlijk vanzelf. Het is dat ik nu weer thuis moest zijn anders had ik er denk ik moeiteloos 15km van kunnen maken
Aan het eind maar een mooi sprintje getrokken om toch een beetje uitgeput bij m'n fiets terug te komen. Heerlijk gelopen![]()
Misschien geen toptijd. Maar ik ben blij met mijn 10km in 1:06:44 (incl veterstrikken en foto)![]()
http://www.endomondo.com/workouts/user/4985471
Ohhhhhhhh.....quote:
Dankje!quote:Op maandag 17 maart 2014 16:00 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk indrukwekkend na zo'n korte tijd. Ik zou het lekker uitmaken met Evy, want haar heb je duidelijk al niet meer nodig.
je kunt ook nog evy 5-10 doen!quote:Op maandag 17 maart 2014 16:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dankje!
Maar ik vind de nieuwe woordjes van Evy zo lief![]()
"Ik ben fier op u"
"of ga naar een kinesist"
Het is op het internet niet de bedoeling dat je met waterdichte argumentatie komt. Let daar in het vervolg op ajb.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:02 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dankje!
Maar ik vind de nieuwe woordjes van Evy zo lief![]()
"Ik ben fier op u"
"of ga naar een kinesist"
Het is naar mijn idee niet zo'n heel spannend loopje, maar daar denkt de organisatie blijkbaar anders over.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:01 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh.....![]()
Nou ja, als het dan maar wel werkt! Bij een ander loopje hier ging het systeem zo stuk door de stormloop dat sommige mensen zich wel 2, 3, 4 of 5 keer hadden ingeschreven...
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:04 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het is op het internet niet de bedoeling dat je met waterdichte argumentatie komt. Let daar in het vervolg op ajb.
Ach, als het echt zo hard gaat met die nummers is het ook wel weer makkelijk. Dan loop ik gewoon een ander rondje zonder nummer.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik was nr 1366
En 10 is andere route dit jaar ipv 2x5 lopen.
Op 4 maart was je 2 weken bezig postte je en had je last van je achillespezen. Niet om het een of ander, maar met je huidige opbouw ben je een serieuze blessure 'waiting to happen'.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:57 schreef Pandaplint het volgende:
Eind januari begonnen met lopen. 2 week terug voor het eerst 5km in een stuk in 28min.
- Zonder eva
- Zonder muziek
Dit alles met al doel eens te kijken hoe lang/ver ik nu kon lopen. Na een tijdje toch maar eens op m'n telefoon gekeken. En tot m'n verbazing zag ik dat ik al 7,5Km had gelopen. Door naar de 10 dacht ik toen!![]()
10km moeiteloos gelopen. Geen een keer buiten adem. Het lopen ging eigenlijk vanzelf. Het is dat ik nu weer thuis moest zijn anders had ik er denk ik moeiteloos 15km van kunnen maken
Aan het eind maar een mooi sprintje getrokken om toch een beetje uitgeput bij m'n fiets terug te komen. Heerlijk gelopen![]()
Misschien geen toptijd. Maar ik ben blij met mijn 10km in 1:06:44 (incl veterstrikken en foto)![]()
6,05 km.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Loop gewoon rustig je 5KM en houd je aan de 10% regel. Maximaal 10% per week meer gaan lopen. Dus volgende week 5.5KM, de week erop 6KM, etc.
Ik rond af, daarom lijkt die marathon niet zo ver.quote:Op maandag 17 maart 2014 16:15 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
6,05 km.
Sorry, het is soms sterker dan ikzelf.
"Hee, daar staat het bordje van de 27 km. De hele afstand is afgerond 40 km, dus hoef ik nog maar afgerond 10 km! Dat duurt dus nog maar (afgerond) een uurtje. Ik ben er bijna!"quote:Op maandag 17 maart 2014 16:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik rond af, daarom lijkt die marathon niet zo ver.
Wow man. En zaterdag schreef je ditquote:Op maandag 17 maart 2014 15:57 schreef Pandaplint het volgende:
- Zonder eva
- Zonder muziek
quote:zaterdag 15 maart 2014 @ 08:05:10
Pandaplint
pi
Gisteravond snoeihard door m'n enkel geklapt. Ik stond even op m'n wreef ipv voetzool. Meteen ijs erop gedaan. Kan nu nauwelijks lopen
Dat wordt een tijdje geen hardlopen![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wow man. En zaterdag schreef je dit
[..]
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:20 schreef pijll het volgende:
[..]
"Hee, daar staat het bordje van de 27 km. De hele afstand is afgerond 40 km, dus hoef ik nog maar afgerond 10 km! Dat duurt dus nog maar (afgerond) een uurtje. Ik ben er bijna!"
[..]
[..]
Optimisme ten top!quote:Op maandag 17 maart 2014 16:20 schreef pijll het volgende:
[..]
"Hee, daar staat het bordje van de 27 km. De hele afstand is afgerond 40 km, dus hoef ik nog maar afgerond 10 km! Dat duurt dus nog maar (afgerond) een uurtje. Ik ben er bijna!"
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |