SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Proberen af te schuiven terwijl je eigen club gewoon een wanprestatie neerzetquote:Op zondag 16 maart 2014 18:21 schreef Shreyas het volgende:
Een schrale troost: PSV verloor in Breda, Feyenoord speelde ook gelijk
Wordt het pas als je Twente thuis verziekt.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Had je de afgelopen twee gewonnen, dan was je kampioen. Dit wordt nog spannend
Na de laatste wedstrijd weten we meer.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja Ajax staat nog 7 punten voor.
Over 2 weken weten we meer. Als Ajax die 3 lastige wedstrijden goed door komt is het gewoon klaar namelijk.
IPV 9, losersquote:Op zondag 16 maart 2014 18:22 schreef Shreyas het volgende:
Zeven punten voorsprong op de nummer 2 nu
In plaats van 6, zoals vorige week.quote:
Daar ben ik waarschijnlijk bij, heb een goed wedstrijdje uitgekozen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt het pas als je Twente thuis verziekt.
zonder de boer stond dit ajax 3dequote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef Cavaliers het volgende:
De Boer begint ook zin krediet te verliezen. Wat laat hij zijn ploeg slecht voetballen. Ongelooflijk. Die mag zich afmelden voor Studio Voetbal.
Zoals Waterreus wegblijft als PSV niet wint?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef Cavaliers het volgende:
De Boer begint ook zin krediet te verliezen. Wat laat hij zijn ploeg slecht voetballen. Ongelooflijk. Die mag zich afmelden voor Studio Voetbal.
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV kampioen wordt neem ik een maand lang een PSV-UI.
Dit ja, Ajaxquote:Op zondag 16 maart 2014 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Had je de afgelopen twee gewonnen, dan was je kampioen. Dit wordt nog spannend
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
De Eredivisie
Dit kampioenschap heeft echt 0 waarde.
Genoteerd.quote:
quote:Aad de Mos, oud-trainer van Ajax en PSV, is onder de indruk van PSV en denkt dat Ajax nog flink aan de bak moet voor de titel.
De kampioen wordt afgeslacht door godverdomme Salzburg over twee wedstrijden, en in de eigen competitie gaan ze zonder probleem richting het kampioenschap.quote:
Het zal me echt een ontzettende rotzorg zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht even..
Waarom moest Heracles v Feyenoord verplaatst worden om die Nucleaire top terwijl die pot voor vrijdagavond gepland stond?
Niemand snapt dit.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht even..
Waarom moest Heracles v Feyenoord verplaatst worden om die Nucleaire top terwijl die pot voor vrijdagavond gepland stond?
Niemand die die dorpsgek serieus neemtquote:Op zondag 16 maart 2014 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
Ja jongens, dit hadden jullie moeten weten. Aad had het al aangekondigd.
[..]
Huh?quote:
Oke.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:26 schreef Shreyas het volgende:
We kunnen nog maar met 77 punten kampioen worden, best triest eigenlijk.
Zonder de Boer stond ajax ook eerste. Alsof een trainer zoveel uitmaakt. En helemaal als de rest alles gewoon gratis laat liggen.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente thuis gaat Ajax verliezen.
Markeer mijn woorden.
Vandaag kon hij nog net de laatste 5 minuten in de eerste helft van TWE v AZ meepikken. Verslapen is ook zo mooi.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is drizzt. Dat is een beetje een gekkie.
Markeer mijn woorden.
Markeer mijn woorden.
Ajax staat er dan op de een of andere manier altijd weer.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Markeer mijn woorden.
We hebben dan ook te maken met een echte.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag kon hij nog net de laatste 5 minuten in de eerste helft van TWE v AZ meepikken. Verslapen is ook zo mooi.
PSV uit waren ze ook superieur. En Vitesse thuis.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax staat er dan op de een of andere manier altijd weer.
Ja want Twente speelt de afgelopen weken echt goed in uitwedstrijden:quote:Op zondag 16 maart 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Markeer mijn woorden.
Markeer mijn woorden.
Er was helemaal geen vraag.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt ze vetgedrukt gemaakt. Dat was niet helemaal de vraag.
Ik vraag slechts om mijn woorden te markeren, ik zeg nergens dat ik de wijsheid in pacht heb.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja want Twente speelt de afgelopen weken echt goed in uitwedstrijden:
PSV - FC Twente 3-2
Utrecht - FC Twente 1-1
GAE - FC Twente 1-0
Dat is van voor de winterstopquote:Op zondag 16 maart 2014 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV uit waren ze ook superieur. En Vitesse thuis.
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is drizzt. Dat is een beetje een gekkie.
Liever een gat van 7 punten dan 9, maar dat snapt natuurlijk niemandquote:
Idd, omdat het nergens op slaat.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Liever een gat van 7 punten dan 9, maar dat snapt natuurlijk niemand
Je slaat zelf nergens op.quote:
Zorg er maar eerst eens voor om de tweede plaats vast te houden, dat is al moeilijk genoegquote:Op zondag 16 maart 2014 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Over 2 weken wel even winnen he.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Martine en Schilder.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:31 schreef Caland het volgende:
Bij Twente zijn Koppers en Rosales geschorst de volgende keer. Die kunnen er allebei helemaal niks van, moet je nagaan hoe slecht de vervangers zijn.
We gaan ons best doenquote:Op zondag 16 maart 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zorg er maar eerst eens voor om de tweede plaats vast te houden, dat is al moeilijk genoeg.
Robbert Schilder en Tim Breukers als het goed is.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:31 schreef Caland het volgende:
Bij Twente zijn Koppers en Rosales geschorst de volgende keer. Die kunnen er allebei helemaal niks van, moet je nagaan hoe slecht de vervangers zijn.
quote:
Tegen Ajax dus?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:31 schreef Caland het volgende:
Geen Martina? Waarom niet?quote:
Liever een gat van 7 punten, dan een sok in je gat.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tuurlijk snappen we dat anders is het net alsof je een frikandel de gang in gooit.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Eerst volgende wedstrijd van Twente is tegen Ajax.quote:
Dat van Twente gaat het dan ook om.quote:
Da's meer een centrale verdediger.quote:
Oke.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eerst volgende wedstrijd van Twente is tegen Ajax.
NAC speelt thuis met 6 verdedigers en zijn blij met een punt.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het maakt toch niet uit. Iedere week aids tegen welke tegenstander dan ook.
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat de bal rond is.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
NAC speelt thuis met 6 verdedigers en zijn blij met een punt.
Twente speelt uit en zal moeten winnen als ze nog iets willen, dus sowieso een andere wedstrijd.
Van te voren had jij ook kunnen weten dat NAC uit de lastigste uitwedstrijd is die Ajax te wachten stond.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat de bal rond is.
Ik vind NAC een intens treurig en kwaliteitsarm team. Dat jij jezelf tevreden houdt met de wijze woorden dat NAC een 'lastige' uitwedstrijd zou worden, is jouw ding.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van te voren had jij ook kunnen weten dat NAC uit de lastigste uitwedstrijd is die Ajax te wachten stond.
RKC is makkelijker, Heracles helemaal, Vitesse zal moeten winnen en dat is altijd prettiger spelen voor Ajax.
Als je kijkt hoe andere ploegen spelen in Breda weet je dat NAC uit lastig is.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind NAC een intens treurig en kwaliteitsarm team. Dat jij jezelf tevreden houdt met de wijze woorden dat NAC een 'lastige' uitwedstrijd zou worden, is jouw ding.
Jeetje, jij bent ook echt een debiel.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je kijkt hoe andere ploegen spelen in Breda weet je dat NAC uit lastig is.
Vitesse won met pijn en moeite en wat geluk, PSV verloor, Feyenoord speelde gelijk. dus ja
Ik weet dat het je nog altijd pijn doet dat PSV verloor daar, maar dat is niet mijn schuld.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jeetje, jij bent ook echt een debiel.
Altijd maar dat vergelijken met andere ploegen, word je daar nooit moe van?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je kijkt hoe andere ploegen spelen in Breda weet je dat NAC uit lastig is.
Vitesse won met pijn en moeite en wat geluk, PSV verloor, Feyenoord speelde gelijk. dus ja
Aan de hand daarvan kun je wel degelijk zien hoe lastig een bepaalde ploeg is.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd maar dat vergelijken met andere ploegen, word je daar nooit moe van?
Ik maak me liever druk om het onvermogen van Ajax dan om wat andere tegenstanders doen in dat gehucht.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aan de hand daarvan kun je wel degelijk zien hoe lastig een bepaalde ploeg is.
RKC heeft Feyenoord, PSV en Vitas thuis klop gegevenquote:Op zondag 16 maart 2014 18:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van te voren had jij ook kunnen weten dat NAC uit de lastigste uitwedstrijd is die Ajax te wachten stond.
RKC is makkelijker, Heracles helemaal, Vitesse zal moeten winnen en dat is altijd prettiger spelen voor Ajax.
Nu je het zegt ja, Ajax gaat het daar nog moeilijk krijgen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
RKC heeft Feyenoord, PSV en Vitas thuis klop gegeven
Er is toch geen voetbal vandaag?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roda zonder Powel, Letscher, Nemeth, Janssen
Demouge komt net terug van blessure.
Hier sluit ik mij bij aan. Maar als NEC ook minimaal een puntje pakt zou ik daar geen probleem mee hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
18:45 FC Groningen v Vitesse
19:45 sc Heerenveen v NEC
20:45 PSV v Roda JC
Hopelijk wordt 't de dag van de thuisploegen.
Wat een flut wedstrijden op die 1e na.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
18:45 FC Groningen v Vitesse
19:45 sc Heerenveen v NEC
20:45 PSV v Roda JC
Hopelijk wordt 't de dag van de thuisploegen.
Ik heb wel zin in een vernedering van Roda.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een flut wedstrijden op die 1e na.
Ik ben vanavond wel voor Roda. Ook omdat de odds zo geil zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een vernedering van Roda.
niet onterecht, ze missen 5 spitsen en aanvallers die in de spits kunnen spelen. Kan echt nooit goed gaanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben vanavond wel voor Roda. Ook omdat de odds zo geil zijn.
Wat gaat PSV doen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik typte.
Nam ik jou hier mooi even in het ootje xD
Bedankt man.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gemakkelijk winnen.
Gefeliciteerd alvast.
Kistgod gezien?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Even het interview met Greet bekeken.
Ik ben er weer.
Wat heeft dat met de uitslag te maken?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:39 schreef Nico25 het volgende:
Groningen versus Vites.... naja, doe laatsgenoemde maar. Ik wil v.d. Looi niet elke week met z'n hoofd op tv zien
Meh, ik hoop dat Ajax gewoon goed gaat spelen en kampioen wordt ondanks de verrichtingen van Vitesse, Twente en PSV.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt man.
Hoop je ook dat Vitesse punten laat liggen?
Ajax wordt sowieso kampioen..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ik hoop dat Ajax gewoon goed gaat spelen en kampioen wordt ondanks de verrichtingen van Vitesse, Twente en PSV.
Naïef, ik weet het.
Oh.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax wordt sowieso kampioen..
Maar ik doelde meer op de 2de plaats.
Sorry man maar eten liep uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voortaan iets eerder man. We zijn al 5 minuten bezig zonder jou.
neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zagen jullie net ook die reclame over vroegtijdige zaadlozing op de bording?
Dat is voor Johannes indien Nick van der Velden invalt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zagen jullie net ook die reclame over vroegtijdige zaadlozing op de bording?
Van der Velden staat in de basis.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is voor Johannes indien Nick van der Velden invalt.
Waar ben jij mod van Kleinkonijn?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat doet Vitesse allemaal achterin
Kashia gaat wel slagen bij Chelsea denk ik
Hij modereert dit gesticht.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar ben jij mod van Kleinkonijn?
Ik ga het een keer proberen met Mussoliniquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk overigens niet, ik ben aan het proberen om als Napoleon wereldheerser te worden.
Wat heeft Kashia met Chelsea te maken danquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat doet Vitesse allemaal achterin
Kashia gaat wel slagen bij Chelsea denk ik
Helaas bestaat er geen Italian Civilization. En de Duitse heeft geen Adolf helaas.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ga het een keer proberen met Mussolini
Hij speelt bij de dochteronderneming van Chelsea.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat heeft Kashia met Chelsea te maken dan
Ik heb nog nooit "curner" gehoord, maar ok.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:01 schreef Cavaliers het volgende:
In Limburg is het niet corner, maar curner, dit is geen grap. Tot zover deze berichtgeving.
Wachtte toch het voordeel af.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Commentator ziet het weer niet.Zijn broek werd bijna uitgetrokken.
Waar in Limburg woont gij?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit "curner" gehoord, maar ok.
Hier is het gewoon hoekschop.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:01 schreef Cavaliers het volgende:
In Limburg is het niet corner, maar curner, dit is geen grap. Tot zover deze berichtgeving.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het zou wel leuk zijn als PSV na het weekend 2de staat
Als je het niet erg vindt, ga ik mijzelf niet pijnigen door wedstrijden van Heracles te kijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Speelde die bij Heracles ook zo vaak.
iddquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Speelde die bij Heracles ook zo vaak.
had nog 2 man tegenover zichquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Fail 3 van ZivkovicGroningen mocht wel dik voorstaan hoor.
Nietszeggend backje van Willem 2quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Een van de slechtste spelers van de Eredivisie gaat eraf.
*Vitessequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nietszeggend backje van Willem 2
madquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Zo goed is die Zivkovic ook weer niet. Kashia loopt gewoon koalo hard te falen
Fysiek kan die wel mee met alles , technisch is het niet veelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Zo goed is die Zivkovic ook weer niet. Kashia loopt gewoon koalo hard te falen
Net Locadiaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fysiek kan die wel mee met alles , technisch is het niet veel
Gaat geweldig worden met Nederlands elftal als van Persie en Huntelaar stoppenquote:
sowwwwwwwwwtwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 19:09:12Aanwezig! nostradamus is er ook. #psvrod 5-1 http://t.co/bQv09kADSa reageer retweet
waar zeg ik datquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
"3 100% kansen"
Maar volgen Tyron kan hij er weinig aan doen
roda wint dusquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
sowwwwwwwwwtwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 19:09:12Aanwezig! nostradamus is er ook. #psvrod 5-1 http://t.co/bQv09kADSa reageer retweet
quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
had nog 2 man tegenover zich
niet echt een fail te noemen
75%quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat moment was ook geen 100 procent kans
Ik vond het meer een 67.56% kans.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:24 schreef Shreyas het volgende:
Wat lopen al die PSV-gasten hier stoer te doen over Zivkovic? PSV zat ook achter hem aan
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou overigens ditmaal wel terecht zijn ook. Door hem had het serieus al 3-0 moeten staan
Net Bulthuis.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:25 schreef ejfaar het volgende:
Lekker verdedigd![]()
Kon hem gewoon buitenspel zetten
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2012/11/18/3538246/ajax-en-psv-grijpen-naast-zivkovicquote:
Dat PSV ook achter hem aan zatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |