SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Proberen af te schuiven terwijl je eigen club gewoon een wanprestatie neerzetquote:Op zondag 16 maart 2014 18:21 schreef Shreyas het volgende:
Een schrale troost: PSV verloor in Breda, Feyenoord speelde ook gelijk
Wordt het pas als je Twente thuis verziekt.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Had je de afgelopen twee gewonnen, dan was je kampioen. Dit wordt nog spannend
Na de laatste wedstrijd weten we meer.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja Ajax staat nog 7 punten voor.
Over 2 weken weten we meer. Als Ajax die 3 lastige wedstrijden goed door komt is het gewoon klaar namelijk.
IPV 9, losersquote:Op zondag 16 maart 2014 18:22 schreef Shreyas het volgende:
Zeven punten voorsprong op de nummer 2 nu
In plaats van 6, zoals vorige week.quote:
Daar ben ik waarschijnlijk bij, heb een goed wedstrijdje uitgekozen.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt het pas als je Twente thuis verziekt.
zonder de boer stond dit ajax 3dequote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef Cavaliers het volgende:
De Boer begint ook zin krediet te verliezen. Wat laat hij zijn ploeg slecht voetballen. Ongelooflijk. Die mag zich afmelden voor Studio Voetbal.
Zoals Waterreus wegblijft als PSV niet wint?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef Cavaliers het volgende:
De Boer begint ook zin krediet te verliezen. Wat laat hij zijn ploeg slecht voetballen. Ongelooflijk. Die mag zich afmelden voor Studio Voetbal.
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV kampioen wordt neem ik een maand lang een PSV-UI.
Dit ja, Ajaxquote:Op zondag 16 maart 2014 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Had je de afgelopen twee gewonnen, dan was je kampioen. Dit wordt nog spannend
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
De Eredivisie
Dit kampioenschap heeft echt 0 waarde.
Genoteerd.quote:
quote:Aad de Mos, oud-trainer van Ajax en PSV, is onder de indruk van PSV en denkt dat Ajax nog flink aan de bak moet voor de titel.
De kampioen wordt afgeslacht door godverdomme Salzburg over twee wedstrijden, en in de eigen competitie gaan ze zonder probleem richting het kampioenschap.quote:
Het zal me echt een ontzettende rotzorg zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht even..
Waarom moest Heracles v Feyenoord verplaatst worden om die Nucleaire top terwijl die pot voor vrijdagavond gepland stond?
Niemand snapt dit.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht even..
Waarom moest Heracles v Feyenoord verplaatst worden om die Nucleaire top terwijl die pot voor vrijdagavond gepland stond?
Niemand die die dorpsgek serieus neemtquote:Op zondag 16 maart 2014 18:25 schreef Cavaliers het volgende:
Ja jongens, dit hadden jullie moeten weten. Aad had het al aangekondigd.
[..]
Huh?quote:
Oke.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:26 schreef Shreyas het volgende:
We kunnen nog maar met 77 punten kampioen worden, best triest eigenlijk.
Zonder de Boer stond ajax ook eerste. Alsof een trainer zoveel uitmaakt. En helemaal als de rest alles gewoon gratis laat liggen.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente thuis gaat Ajax verliezen.
Markeer mijn woorden.
Vandaag kon hij nog net de laatste 5 minuten in de eerste helft van TWE v AZ meepikken. Verslapen is ook zo mooi.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is drizzt. Dat is een beetje een gekkie.
Markeer mijn woorden.
Markeer mijn woorden.
Ajax staat er dan op de een of andere manier altijd weer.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Markeer mijn woorden.
We hebben dan ook te maken met een echte.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag kon hij nog net de laatste 5 minuten in de eerste helft van TWE v AZ meepikken. Verslapen is ook zo mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |