*Eigenaarquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:06 schreef Pistone het volgende:
[..]
Door zijn badboy uitstraling heeft hij gewoon nogal snel de scheidsrechter tegen.
jaquote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Herqules het volgende:
Mulder is gewoon lachwekkend met tijd rekken, hij pakt er nog net geen sigaret en kopje koffie bij
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Herqules het volgende:
Mulder is gewoon lachwekkend met tijd rekken, hij pakt er nog net geen sigaret en kopje koffie bij
Stel je krijgt rood voor tijdrekken. Mulder heel seizoen niet meer inzetbaar.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:57 schreef Caland het volgende:
Jong Feyenoord staat met 9 man. Direct rood voor Lamprou en twee keer geel voor Goossens. Lamprou voor natrappen dus nu maar hopen dat Mulder heel blijft
Dat was Van den Bergh.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef Pascalus het volgende:
Verhoek, die kan toch wel keepen?
Of was dat Ricky van den Bergh?
quote:Ziyech en Van La Parra in belangstelling Feyenoord
Feyenoord wil zich aankomende zomer graag versterken met twee spelers die afgelopen zondagmiddag nog op het veld stonden tijdens de wedstrijd tegen sc Heerenveen. De Rotterdamse club zou graag Rajiv van la Parra (22) en Hakim Ziyech (20) in de Kuip verwelkomen. Dat meldt het Algemeen Dagblad vandaag.
Het transferbudget is nog altijd minimaal bij de club en in eerste instantie richt technisch directeur Martin van Geel zich dus op transfervrije buitenkansjes. Van La Parra is in de zomer clubloos en voor hem behoeft dus geen transfersom betaald te worden. De speler uit de jeugdopleiding van Feyenoord lijkt de vervanger te moeten worden van Ruben Schaken, die graag naar het buitenland verkast.
Ziyech staat na de zomer voor nog één jaar onder contract in Friesland. Feyenoord zal dus in de buidel moeten tasten om de aanvallende middenvelder over te kunnen nemen. De vraagprijs bedraagt naar verluidt twee miljoen euro en dat kan de Stadionclub bij een verkoop van een van haar sterkhouders wel op tafel leggen.
Jong en beter dan Verhoek en Schaken? Ik volg 'm ook niet echt hoor, maar slechter dan die kneuzenkermis op rechts zal toch niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:10 schreef Sunri5e het volgende:
Wat moeten we met Van La Parra? Ik moet eerlijk zijn dat ik hem recent niet echt gevolgd heb de laatste tijd maar wat ik in het verleden van hem heb gezien is het geen meerwaarde van ons.
Ja, en dan aan zo'n kutspeler weer je halve salarisbudget uit te geven, waardoor je geen talentvolle jeugdspelers meer kan contracteren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:17 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jong en beter dan Verhoek en Schaken? Ik volg 'm ook niet echt hoor, maar slechter dan die kneuzenkermis op rechts zal toch niet?
Als Schaken weggaat kun je hem toch makkelijk van dat salaris betalen? Schaken verdient echt een debiel salaris hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, en dan aan zo'n kutspeler weer je halve salarisbudget uit te geven, waardoor je geen talentvolle jeugdspelers meer kan contracteren.
Aantal schoten zegt denk ik wat over de verdediging, % dat er ook in vliegt met name over de keeper.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef PizzaGeit het volgende:
Ach, Mulder maakt zelden meer een blunder. Hij pakt dan ook zelden een onmogelijke bal, maargoed. Zag wel laatst zon statistiek over hem dat bij hem zo'n beetje relatief de meeste schoten op doel een doelpunt opleveren uit de Eredivisie. Al kan dat ook wat over de verdediging zeggen natuurlijk. T is gewoon een redelijke keeper, niets bijzonders.
Beerens is niet transfervrij.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:49 schreef Cara het volgende:
voor van La Parra gaan als Hupperts en Beerens ook transfervrij zijn![]()
Maar goed, ADik ga er gewoon van uit dat ze weer lopen te roddelen.
Ziyech kan ook op 10.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:52 schreef H.FR het volgende:
Ziyech uiteraard prima. Van la parra weet ik niet. Dat is toch geen uitblinker daar? Zou zelf denk ik eerder een poging voor hupperts wagen. En voor welke plek zouden ze ziyech willen? Die zou ik als 1e keus op rechts zetten.
Dat lijkt me wel een buitenkans. Echt goede nieuwe jeugdkomt volgend jaar nog niet volgens mij. In ieder geval niet op die plek.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:53 schreef Tomasso het volgende:
Weet ook niet of je Ziyech wel moet halen, met het oog op je jeugdspelers.
Daar hebben we Immers.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:57 schreef PIETR het volgende:
[..]
Beerens is niet transfervrij.
[..]
Ziyech kan ook op 10.
kan halen is ook nog de vraag, goeie spelers heb je nooit genoeg lijkt mequote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:53 schreef Tomasso het volgende:
Weet ook niet of je Ziyech wel moet halen, met het oog op je jeugdspelers.
Wel een dat continu overlopen wordt, met 2 niet meeverdedigende spelers.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:05 schreef Chase_Utley het volgende:
Met Clasie-Vilhena-Ziyech zouden jullie voor Eredivisiebegrippen wel een mooi middenveld krijgen.
gewoon in balbezit blijvenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel een dat continu overlopen wordt, met 2 niet meeverdedigende spelers.
Klopt, maar je kunt hem waarschijnlijk voor weinig halen. Zeker als Roda gaat degraderen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:04 schreef Lastpost het volgende:
Hupperts is overigens ook niet transfervrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |