Hij is gerust wel beter dan Ruben Schakenquote:Op maandag 17 maart 2014 17:17 schreef Pistone het volgende:
Trouwens uiteindelijk toch maar goed geweest dat we 'de strijd' om Bojan hebben verloren.
Die had ook niet veel toegevoegd en was waarschijnlijk flink duur (misschien zelfs wel onhaalbaar duur).
Een zoutpilaar is nog beter dan Schaken.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:21 schreef satecl het volgende:
Hij is gerust wel beter dan Ruben Schaken
Blessquote:Op maandag 17 maart 2014 18:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Jongens, volgens het wedstrijdverslag op voetbalzone speelde Schaken een sterke wedstrijd.
De laatste keer dat Feyenoord een strijd om een speler won was met Vormer (die kon meer verdienen bij Vitesse) en daarvoor met Cissé. Twente wilde hem ook hebben, en toen dat niet doorging hebben ze tweede keus Bryan Ruiz maar gehaald.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:17 schreef Pistone het volgende:
Trouwens uiteindelijk toch maar goed geweest dat we 'de strijd' om Bojan hebben verloren.
Die had ook niet veel toegevoegd en was waarschijnlijk flink duur (misschien zelfs wel onhaalbaar duur).
Wat was die slecht zeg gister. Ik heb heel veel dramatische potten van hem gezien (en ook best goede hoor, 1/2 jaar geleden) maar dit sloeg écht alles. Heb hem echt serieus maar één ding goed zien doen, toen hij naar binnen trok en die bal aan Te Vrede gaf, die er vervolgens niks mee konquote:Op maandag 17 maart 2014 18:47 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat spelers als Armenteros en Verhoek zelfmoordneigingen hebben door Schaken. Als zelfs Schaken hen uit de basis houdt..
Uiteraard, maar ook geen miljoen+ aan salaris waard.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij is gerust wel beter dan Ruben Schaken
Alleen vanwege de naam "Superkuip" zou je dit idee al naar de prullenbak moeten verwijzen.quote:
Filmpje is een beetje jammer, maar zo slecht is dat ontwerp niet hoor. Alleen dat belachelijke TV-ding dat bovenin hangt, wat Schalke ook heeft en wat tyfusirritant is met Fifa, mogen ze van mij weg laten. En aan de buitenkant is ie niet echt super.quote:
Jullie noemen jezelf toch ook Superjoden?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen vanwege de naam "Superkuip" zou je dit idee al naar de prullenbak moeten verwijzen.
Om over die debiele effecten telkens als er tekst in beeld komt nog maar te zwijgen.
Echt een heel slecht filmpje.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jullie noemen jezelf toch ook Superjoden?
Ik noem mezelf geen superjood, nee.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jullie noemen jezelf toch ook Superjoden?
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen vanwege de naam "Superkuip" zou je dit idee al naar de prullenbak moeten verwijzen.
Om over die debiele effecten telkens als er tekst in beeld komt nog maar te zwijgen.
Als je investeerders en fans wil overtuigen is het best belangrijk dat het er niet uit ziet alsof het met Super Paint Shop Pro gedaan is, ja. Al moet ik zeggen dat het stadion er van binnen best aardig uitziet.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lekker belangrijk inderdaad hoe zo'n promotiefilmpje er uit ziet, wanneer er een miljoeneninvestering gedaan wordt.
Ik vind het nog wel meevallen, ga nu eerst even die site van ze doorlezen. Ben wel benieuwd naar het idee, al hangt er toch een naar smaakje aan VolkerWessels in de hele stadionsoap.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:05 schreef Pistone het volgende:
Nee die 'superkuip' staat bij mij op de laatste plaats van de 3.
Walgelijk ding vind ik dat. Deze is veul mooierquote:Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Filmpje is een beetje jammer, maar zo slecht is dat ontwerp niet hoor. Alleen dat belachelijke TV-ding dat bovenin hangt, wat Schalke ook heeft en wat tyfusirritant is met Fifa, mogen ze van mij weg laten. En aan de buitenkant is ie niet echt super.
quote:Op maandag 17 maart 2014 19:07 schreef BObNL het volgende:
[..]
Walgelijk ding vind ik dat. Deze is veul mooier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenste ziet er niet uit, die onderste vind ik wel heel mooi.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:07 schreef BObNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat het verder een matig plan is. Dat ontwerp van VW trouwens, die buitenkantquote:Op maandag 17 maart 2014 19:07 schreef BObNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Investeerders laten zich inderdaad wel overtuigen door een nietszeggend filmpje van anderhalve minuut.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je investeerders en fans wil overtuigen is het best belangrijk dat het er niet uit ziet alsof het met Super Paint Shop Pro gedaan is, ja. Al moet ik zeggen dat het stadion er van binnen best aardig uitziet.
Ongetwijfeld, had het puur over dit filmpje wat ik nogal amateuristisch vind.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Investeerders laten zich inderdaad wel overtuigen door een nietszeggend filmpje van anderhalve minuut.
Verder ziet de site er op het eerste oog wel erg goed en compleet uit, wat naar mijn mening toch iets belangrijker is.
Daar hoort deze geloof ik bijquote:Op maandag 17 maart 2014 19:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[ afbeelding ]
Die zoomfunctie op die tablet rechts![]()
Jammer dat op de X-vakken (?) een aantal openingen zitten. Lijken nu vier losstaande tribunesquote:Op maandag 17 maart 2014 19:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[ afbeelding ]
Die zoomfunctie op die tablet rechts![]()
En ook bij hun zijn die hoeken leeg/open, erg lelijk heeft RDK ook.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Jammer dat op de X-vakken (?) een aantal openingen zitten. Lijken nu vier losstaande tribunes
Gracht is ook weer niet zo erg. Als er een gracht gelijk aan de huidige komt valt het niet eens op joh.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:19 schreef PIETR het volgende:
Die 'Superkuip' ziet er best aardig uit. Sowieso wel vet zonder grachten. Al zal dat bij ons sowieso een paar keer fout gaan tegen Ajax.
Heeft ook te maken met de manier van tekenen. Ze houden geen rekening met mensen die in de hoek gaan staan, of op de trap.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:20 schreef Pistone het volgende:
[..]
En ook bij hun zijn die hoeken leeg/open, erg lelijk heeft RDK ook.
Ik zie bij die ontwerpen nog niet eens een tribune in de hoeken maar gewoon leegte.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met de manier van tekenen. Ze houden geen rekening met mensen die in de hoek gaan staan, of op de trap.
De tering.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:22 schreef heiden6 het volgende:
Beetje off topic maar hebben jullie deze aanslag op El Ahmadi afgelopen weekend gezien?
Jezus.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:22 schreef heiden6 het volgende:
Beetje off topic maar hebben jullie deze aanslag op El Ahmadi afgelopen weekend gezien?
Ja daar kun je zomaar geel voor krijgen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:22 schreef heiden6 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zal het dus VW worden, al dan niet door de eerdere connecties.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:17 schreef Muto het volgende:
Die van VW mag het nooit worden. BAM en RDK zijn stukken mooier.
Dat ja. Al meerdere keren gehoord van mensen die alleen voetbal op TV zien dat het zo mooi is dat er in de Kuip geen gracht isquote:Op maandag 17 maart 2014 19:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gracht is ook weer niet zo erg. Als er een gracht gelijk aan de huidige komt valt het niet eens op joh.
Ajacieden?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ja. Al meerdere keren gehoord van mensen die alleen voetbal op TV zien dat het zo mooi is dat er in de Kuip geen gracht is
Miljoentje toch? Dat zullen wij ook wel hebben moeten aftikken voor Bakkal en Armenteros.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:17 schreef Pistone het volgende:
Over het algemeen mensen die nooit in voetbalstadions komen. Ajacieden dus ja.quote:
Verhalen lopen wat uiteen, de een zegt dat Ajax 1 miljoen+ moet aftikken en de ander zegt volledig (2,5 miljoen) maar dat lijkt me héél sterk.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Miljoentje toch? Dat zullen wij ook wel hebben moeten aftikken voor Bakkal en Armenteros.
Buitenkant VW, binnenkant BAM wat mij betreft. Bij VW zijn die statribune en dat ene hoekje thv vak PP als tweede ring drie keer niks.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Die 'statribune' is best wel kut. Valt nogal uit de toon bij de rest van het stadion. Verder vind ik het toch geen onaardig ontwerp van VW.
En geen 5e gele kaart pakt, omdat hij zo traag is.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:57 schreef Caland het volgende:
Jong Feyenoord staat met 9 man. Direct rood voor Lamprou en twee keer geel voor Goossens. Lamprou voor natrappen dus nu maar hopen dat Mulder heel blijft
Die kaart zal hij wel pakken voor PSV uit ofzoquote:Op maandag 17 maart 2014 19:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En geen 5e gele kaart pakt, omdat hij zo traag is.
Hier ben ik het volledig mee eens. Vind die buitenkant van VW juist wel wat hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Buitenkant VW, binnenkant BAM wat mij betreft. Bij VW zijn die statribune en dat ene hoekje thv vak PP als tweede ring drie keer niks.
Door meerdere gele kaarten te krijgen over het seizoen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso als keeper zijnde op scherp staan, hoe de fuck krijg je dat voor elkaar?
Godverquote:Op maandag 17 maart 2014 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Door meerdere gele kaarten te krijgen over het seizoen.
Door zijn badboy uitstraling heeft hij gewoon nogal snel de scheidsrechter tegen.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso als keeper zijnde op scherp staan, hoe de fuck krijg je dat voor elkaar?
Graaflandquote:Op maandag 17 maart 2014 19:57 schreef Caland het volgende:
Jong Feyenoord staat met 9 man. Direct rood voor Lamprou en twee keer geel voor Goossens. Lamprou voor natrappen dus nu maar hopen dat Mulder heel blijft
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:06 schreef Pistone het volgende:
[..]
Door zijn badboy uitstraling heeft hij gewoon nogal snel de scheidsrechter tegen.
*Eigenaarquote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:06 schreef Pistone het volgende:
[..]
Door zijn badboy uitstraling heeft hij gewoon nogal snel de scheidsrechter tegen.
jaquote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Herqules het volgende:
Mulder is gewoon lachwekkend met tijd rekken, hij pakt er nog net geen sigaret en kopje koffie bij
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:34 schreef Herqules het volgende:
Mulder is gewoon lachwekkend met tijd rekken, hij pakt er nog net geen sigaret en kopje koffie bij
Stel je krijgt rood voor tijdrekken. Mulder heel seizoen niet meer inzetbaar.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:57 schreef Caland het volgende:
Dat was Van den Bergh.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef Pascalus het volgende:
Verhoek, die kan toch wel keepen?
Of was dat Ricky van den Bergh?
quote:Ziyech en Van La Parra in belangstelling Feyenoord
Feyenoord wil zich aankomende zomer graag versterken met twee spelers die afgelopen zondagmiddag nog op het veld stonden tijdens de wedstrijd tegen sc Heerenveen. De Rotterdamse club zou graag Rajiv van la Parra (22) en Hakim Ziyech (20) in de Kuip verwelkomen. Dat meldt het Algemeen Dagblad vandaag.
Het transferbudget is nog altijd minimaal bij de club en in eerste instantie richt technisch directeur Martin van Geel zich dus op transfervrije buitenkansjes. Van La Parra is in de zomer clubloos en voor hem behoeft dus geen transfersom betaald te worden. De speler uit de jeugdopleiding van Feyenoord lijkt de vervanger te moeten worden van Ruben Schaken, die graag naar het buitenland verkast.
Ziyech staat na de zomer voor nog één jaar onder contract in Friesland. Feyenoord zal dus in de buidel moeten tasten om de aanvallende middenvelder over te kunnen nemen. De vraagprijs bedraagt naar verluidt twee miljoen euro en dat kan de Stadionclub bij een verkoop van een van haar sterkhouders wel op tafel leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |