quote:
quote:
quote:
Wat vindt ze van jou?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:38 schreef Yiha het volgende:
Gisteren mijn droomvrouw tegengekomen, ik kende ze al langer maar nu weet ik het zeker.
Dan is ze dus dom.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:50 schreef Yiha het volgende:
[..]
Ze vond me geniaal gisteren omwille van iets heel eenvoudig wat ik deed
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:56 schreef Yiha het volgende:
Ze was samen met een vriedin. Er stonden twee kaarsjes op tafel. Eentje brandde niet. Zij probeerde dat kaarsje te laten branden met dat ander kaarsje, dit lukte niet. Er lag ook nog een aansteker maar die werkte niet. Ik had er gewoon niet beter op gevonden om met die aansteker de vlam van die ene kaars over te dragen naar die andere.
Ok we waren een beetje dronken.
voel je je lekker of zo?quote:
gwn lekker voor je houden, kutquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
wat zijn dit voor gemuteerde benen
waarom post je dit¿ aandachtshoerenen weer hmmmquote:
ja sry maar waarom zou je vaker dan 1 keer kijken in een fobo waar niks staat ???quote:Op zondag 16 maart 2014 21:00 schreef wise het volgende:
[..]
[..]
waarom post je dit¿ aandachtshoerenen weer hmmm
nooit gehoord van kikkerperspectief?quote:Op zondag 16 maart 2014 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
wat zijn dit voor gemuteerde benen
Comments lezen enzo, kk boeiend dit dat .quote:Op zondag 16 maart 2014 21:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
ja sry maar waarom zou je vaker dan 1 keer kijken in een fobo waar niks staat ???
Nou nou.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Comments lezen enzo, kk boeiend dit dat .
Je moest eens wetenquote:Op zondag 16 maart 2014 21:29 schreef Gridlok het volgende:
Heb zo het idee dat er nog een handje vol mensen elke dag hier mee leest, en nooit post.
wd.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:29 schreef Gridlok het volgende:
Heb zo het idee dat er nog een handje vol mensen elke dag hier mee leest, en nooit post.
Ik zou graag de volgende SC stats willen zien:quote:
ja, graagquote:Op zondag 16 maart 2014 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh je bedoelt dat jij de lelijke kikker bent die gekust moet worden
Waar zie je dit, of zuig je dit uit je duim?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:38 schreef Modus het volgende:
[..]
410 lurkers in dit topic. Die zullen wel volgen maar niet posten, ofzo.
FOK!toolsquote:Op zondag 16 maart 2014 21:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waar zie je dit, of zuig je dit uit je duim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |