SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
Sylvesterrr gaat een meet organiseren. Eenieder wordt vriendelijk verzocht hieronder aan te geven waar hij/zij wil dat de meet wordt gehouden. Na het vaststellen van de locatie zal hij een datumprikker aanmaken.
Poll: Locatie voor Turkenmeet
• West-NL (Noord-en Zuid-Holland)
• Oost-NL (Gelderland)
• Oost-NL (Overijssel)
• Zuid-NL (Noord-Brabant)
• Midden-NL (Utrecht)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 18% gewijzigd door sylvesterrr op 16-03-2014 17:46:35 ]
zeg het woordquote:Op zondag 16 maart 2014 16:18 schreef Bortecinem het volgende:
Vieze bitch die je bent. Vieze smiecht. HAD IK NET EEN LEUKE TOPICTITEL VERZONNEN. Krijg de malignant neoplasia, sylvester. Echt.
Ik kan er ook niks aan doen dat ze aan 1 van de kenmerken van die ziekte voldoetquote:Op zondag 16 maart 2014 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik vind sowieso dat jullie te vaak het woord dement rondstrooien, stop daar meevreselijke ziekte.
Zeg het eens...quote:Op zondag 16 maart 2014 16:18 schreef Bortecinem het volgende:
HAD IK NET EEN LEUKE TOPICTITEL VERZONNEN..
ga wieberen man en lees je in in die kloteziektequote:Op zondag 16 maart 2014 16:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ze aan 1 van de kenmerken van die ziekte voldoet
Tweede.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met FOK!kers of met mensen uit Turkse fora?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij was zo goed als afwezig. Toeval?quote:Op zondag 16 maart 2014 16:27 schreef zarGon het volgende:
Wel opmerkelijk dat er plotseling harmonie was in deze reeks, meer dan een topic lang.
Don't jinx it.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:27 schreef zarGon het volgende:
Wel opmerkelijk dat er plotseling harmonie was in deze reeks, meer dan een topic lang.
Ik heb eerst op TurksNL gepost. Daar zat nog best intellectueel volk, moet ik zeggen.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:29 schreef expans het volgende:
Er bestaan (bestonden) ook andere kleinschalige Turkse fora hoor
Ja dat ene forum. Hoe weet je daarvanquote:Op zondag 16 maart 2014 16:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Op FOK! of op dat gaming forum?
Ik zou me juist ongemakkelijk voelen met me eigen volk, dan heb ik het gevoel dat ze me judgen.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:35 schreef expans het volgende:
Ik zou het trouwens enger vinden om af te spreken met een stel Nederlanders van fok, of een stel onbekenden via couchsurfing oid dan wat Turken van een forum. Zou me juist dan niet op m'n gemak voelen
Turken voelt toch wel wat makkelijker imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |