Wat wil je met die shirts?quote:

Vind ik niet kunnenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:22 schreef -J-D- het volgende:
VBL / ‘Stadionverbod bij Vitesse voor oud-eigenaar Jordania’

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het voordeel is dat we ook niet populair hoeven te zijn. Maar dank je voor je aandacht.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is dit nou voor TT
EDIT: oh, hij is van 16 maart. Clubje is kennelijk niet zo populair

quote:Op zondag 30 maart 2014 21:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vind ik niet kunnen
De man heeft echt wat met de club, De Wit is een piepert...

quote:Op zondag 30 maart 2014 22:28 schreef Devv het volgende:
Jullie gaan misschien toch nog een landskampioenschap meemaken.Maak je geen zorgen jullie zjn niet de eerste die tegen ons kampioen kunnen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSV is jullie al een paar keer voor geweest.

Zal niet vaak gebeuren, maar begrijp je in deze volledigquote:

Merab snapt zelf toch ook wel dat De Wit niet veel te vertellen heeft?quote:Op maandag 31 maart 2014 10:44 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Zal niet vaak gebeuren, maar begrijp je in deze volledig
Merab is zelf degene die met behulp van Chelsea en onze huidigee eigenaar aan de touwtjes trok. Nu gaan klagen dat degene die je een kans gaven je eruit gewerkt hebben is niet slim. De Wit daarvoor gaan bedrijgen is natuurlijk helemaal niet slim..

Net als bedrijgen schrijvenquote:Op maandag 31 maart 2014 10:44 schreef Positive_Thinking het volgende:
De Wit daarvoor gaan bedrijgen is natuurlijk helemaal niet slim..

Wat deze actie overigens wel onderschrijft. Kennelijk kon hij de club toch niet loslaten.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Toch wel jammer, uit eerdere columns bleek toch wel dat Merab oprecht supporter van Vitesse was (nee, geen sarcasme). Had dat zelf nooit zo verwacht eigenlijk.

quote:'Vitesse mag geen kampioen worden van Chelsea'
Merab Jordania beweert dat Vitesse geen kampioen mag worden van Chelsea, dat veel spelers verhuurd aan de Arnhemse club en een bevriende eigenaar heeft.
Foto: ANP
"Ik wil de supporters van Vitesse het echte verhaal vertellen. Ik wilde kampioen van Nederland worden, maar Londen wilde dat uiteindelijk niet", stelt de Georgiër in De Telegraaf.
"Ambitie is prima, maar Vitesse mag niet bij Chelsea in de Champions League komen."
Jordania vertrok in december bij de Arnhemmers omdat Alexander Tsjigirinski, een vriend van Chelsea-eigenaar Roman Abramovitsj, de club overnam.
Afhakken
De Russische miljardair schaarde zich maandag achter algemeen directeur Joost de Wit, die beweert dat Jordania heeft gedreigd zijn vingers af te hakken.
De voormalig bewindsman geeft toe dat die beschuldigingen kloppen, maar geeft ook aan de dreigementen niet serieus waren.
Oorzaak was een bericht dat De Wit op de website wilde zetten over het intrekken van de kampioenswens van Vitesse. Jordania: "Ik wilde wél kampioen worden. Dat document mocht er van mij niet uit. Daar ging het allemaal om."
De oud-voorzitter beweert wel vaker op die manier om te zijn gegaan met werknemers. "Tegen ons hoofd scouting, Ted van Leeuwen, heb ik vorig jaar wel twintig keer geroepen: ’Ted, als je nou niet ophoudt over die speler, I cut off your head ’. Maar het hoofd van Ted zit er nog steeds op, hoor… En mijn relatie met Ted is ook nog steeds uitstekend."
Vitesse-eigenaar vindt stadionverbod Jordania terecht
Door: NU.nl

Van Joost de Wit had ik het niet verwacht. Wat een watje.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Toch wel jammer, uit eerdere columns bleek toch wel dat Merab oprecht supporter van Vitesse was (nee, geen sarcasme). Had dat zelf nooit zo verwacht eigenlijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |