quote:Op zondag 16 maart 2014 13:03 schreef Fok-it het volgende:
Als je 200 kilo wilt wegen met dichtgeslibde aderen is dat zeker een lekker idee ja!
In 100g reuzel zit ongeveer 900kCal.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:03 schreef Fok-it het volgende:
Als je 200 kilo wilt wegen met dichtgeslibde aderen is dat zeker een lekker idee ja!
Nou ik weet niet hoorquote:Op zondag 16 maart 2014 14:39 schreef RobinOok het volgende:
[..]
In 100g reuzel zit ongeveer 900kCal.
In 100g olijfolie of welke andere soort olie dan ook zitten ook ongeveer 900kCal.
Dus waarom nou opeens geen steigeren als er reuzel wordt gebruikt ipv olie?
Terwijl je wel lekker 100 gram reuzel weg gaat zitten duwenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoorMaar ik gebruik geen 100 gr olijfolie als ik wat bak
De dikkertjes vast welquote:Op zondag 16 maart 2014 14:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Terwijl je wel lekker 100 gram reuzel weg gaat zitten duwenMet een lepeltje
Rechtstreeks uit het potje
Je moet dan ook niet enkel naar de calorieën kijken, maar ook naar de soorten vet.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:39 schreef RobinOok het volgende:
[..]
In 100g reuzel zit ongeveer 900kCal.
In 100g olijfolie of welke andere soort olie dan ook zitten ook ongeveer 900kCal.
Dus waarom nou opeens geen steigeren als er reuzel wordt gebruikt ipv olie?
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:42 schreef RobinOok het volgende:
Logica....
Mensen die bakken in mayo....![]()
quote:
Nee, jij begint over de hoeveel olie die jij gebruikt als je BAKT in een topic over mayonaise. Dat is lekker slim. Vertel meteen ook even hoeveel olie je gebruikt als aardappelen in de oven bakt. Net zo relevant.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet?
tering wat een domme muts ben jij
quote:Op zondag 16 maart 2014 15:22 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nee, jij begint over de hoeveel olie die jij gebruikt als je BAKT in een topic over mayonaise. Dat is lekker slim. Vertel meteen ook even hoeveel olie je gebruikt als aardappelen in de oven bakt. Net zo relevant.
Ik heb het over feiten, niet meningen.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:20 schreef RobinOok het volgende:
Ik weet prima het verschil. En ik weet ook prima wat de meningen daarover zijn.
En dat die meningen verdeeld zijn, maar dat weet jij dan weer niet.
Doe's ff normaal zeg.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]___
100 gr olijfolie en 100 gr mayonaise is totaal niet te vergelijken,aangezien je veel meer gram aan mayonaise verbruikt dan de hoeveelheid olijfolie.
Maar je zal wel een dikke zeug zijn die zich probeert te verdedigen
Meteen in de stress schieten bij reuzel en beginnen te blaten over 200kg en dichtgeslibde aderen is meer iets voor mensen die met hun gewicht worstelen dan voor mensen die het onder controle hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |