Ondertussen 200x hetzelfde schreeuwen terwijl ik daar al antwoord op heb gegeven, dat je voor het gemak maar overslaat om het makkelijker te maken voor jezelf.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat komt omdat je je argumenten totaal niet onderbouwt of de meest debiele dingen schreeuwt.
"DOOR PELLE VOETBALLEN WE NIET WANT HIJ KRIJGT ALLEEN LANGE BALLEN". Dat soort werk..
Ondertussen weigeren te erkennen dat Pellè daarvan zelf heeft gezegd dat hij baalt dat dat gebeurt.:').
Ik ben extreem Mathijsenfan, maar die vent is zo gek als een deur. Stond voor spelers recht in hun bek te schreeuwen met zijn gezicht 10cm van het hunne terwijl het speeksel hun smoel in vloog. Dat zie ik Pellè nog niet doen zegmaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, want ik heb Mulder dan ook niet op whatsapp, weet dan ook niet of het wel waar is natuurlijk, was er zelf niet bij. Verder ga jij jezelf nu ook tegenspreken, aangezien je het van Pelle wilde goedpraten want mentaliteit en leiderschap, maar Mathijsen is een betweter?
HAHAHAHAHA, lees je post nog eens joh gek:quote:Leg me wederom geen woorden in de mond
Je zegt het gewoon letterlijk gek.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:53 schreef Kerftminister het volgende:
Om beter voetbal te krijgen moet je eerst de mondjessnoerder eruithalen voor een Elvis Manu volgend jaar.
Heerlijk man, zonnetje, tieten, klein meisje in heerenveenshirt in skybox uitmaken voor hoer en een mooie vrije trap. Wat wil je nog meer?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede samenvatting wel ja. Kapot lopen ergeren vandaag.
Als Immers de minst slechte is zegt dat genoeg helaas. Misschien maar goed dat we even 2 weken rust hebben want hier doe je echt niemand een plezier mee.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede samenvatting wel ja. Kapot lopen ergeren vandaag.
Immers-Pannaquote:Op zondag 16 maart 2014 18:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als Immers de minst slechte is zegt dat genoeg helaas. Misschien maar goed dat we even 2 weken rust hebben want hier doe je echt niemand een plezier mee.
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
klein meisje in heerenveenshirt in skybox uitmaken voor hoer en een mooie vrije trap.
Hahahha, keihard gelachenquote:Op zondag 16 maart 2014 17:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)-rode-kaart-kum.html
Dus je legt me woorden in mijn mond? Geef je nu toe. Beter =/ goed.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben extreem Mathijsenfan, maar die vent is zo gek als een deur. Stond voor spelers recht in hun bek te schreeuwen met zijn gezicht 10cm van het hunne terwijl het speeksel hun smoel in vloog. Dat zie ik Pellè nog niet doen zegmaar.
[..]
HAHAHAHAHA, lees je post nog eens joh gek:
[..]
Je zegt het gewoon letterlijk gek.
Voetbal dat enigzins boven het niveau van een zaterdag 4 team uitsteekt.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heerlijk man, zonnetje, tieten, klein meisje in heerenveenshirt in skybox uitmaken voor hoer en een mooie vrije trap. Wat wil je nog meer?
Ik kom eigenlijk allang niet meer voor het voetbal naar de kuip manquote:Op zondag 16 maart 2014 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetbal dat enigzins boven het niveau van een zaterdag 4 team uitsteekt.
Leer eens lezen gek:quote:Op zondag 16 maart 2014 18:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dus je legt me woorden in mijn mond? Geef je nu toe. Beter =/ goed.
Ik gebruik exact hetzelfde woord als jou.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man, Elvis Manu, dat is dé relevatie naar "beter voetbal".!!!!
Jij houdt van tietloze manfiguren, ok dan.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:52 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja dat is leuk, alleen kan er niemand voetballen.
Ik kan ook wel naar een Angelina Jolie oplossing zoeken voor mijn vrijgezel-zijn.
Wegens gebrek aan kwaliteit wordt de competitie een week gesloten. Alle spelers, trainers en beleidsbepalers krijgen een week de tijd om zich af te vragen waar ze in godsnaam mee bezig zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:06 schreef Kerftminister het volgende:
Waarom is er volgend weekend trouwens niets? Was dat die milieutop?
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wegens gebrek aan kwaliteit wordt de competitie een week gesloten. Alle spelers, trainers en beleidsbepalers krijgen een week de tijd om zich af te vragen waar ze in godsnaam mee bezig zijn.
[..]
Wegens gebrek aan kwaliteit wordt de competitie een week gesloten. Alle spelers, trainers en beleidsbepalers krijgen een week de tijd om zich af te vragen waar ze in godsnaam mee bezig zijn.
Milieutop?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:06 schreef Kerftminister het volgende:
Waarom is er volgend weekend trouwens niets? Was dat die milieutop?
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:53 schreef Kerftminister het volgende:
Om beter voetbal te krijgen moet je eerst de mondjessnoerder eruithalen voor een Elvis Manu volgend jaar.
Het is een nucleaire top.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man, Elvis Manu, dat is dé relevatie naar "beter voetbal".!!!!
Mwah ik dacht dat je wel het verstand had dat Manu nooit slechter dan Schaken kan zijn, daarom vulde ik dit al alvast in, scheelde weer een stap.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leer eens lezen gek:
[..]
Ik gebruik exact hetzelfde woord als jou.
Je maakt jezelf vol-sla-gen belachelijk.
[..]
Doet gewoon pijn aan je ogen hoe slecht die man is.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:10 schreef Maastoren het volgende:
En die Schaken. Wat is die man slecht. Niet te geloven.
Allemaal een pot nat.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Milieutop?.
Jij hebt blijkbaar wel moeite met lezen hé. Ook al beweren dat ik niet exact dezelfde woorden gebruikte als jij:
[..]
[..]
Het is een nucleaire top..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |