Hoe kwam dat?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:46 schreef Paul het volgende:
Sebasser was een jongen die wel eens op fokmeets kwam en vaak op FOK! postte. Maar is overleden op jonge leeftijd.
Hij had een vriendin gekregen via FOK!. Die heeft dit in een topic verteld.quote:
Moemoequote:Op zondag 16 maart 2014 11:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij had een vriendin gekregen via FOK!. Die heeft dit in een topic verteld.
GC / sebasser is overleden
Ik ben er stil vanquote:
quote:
Doe eens normaal.quote:
Hoiquote:
Waar doe ik niet normaal?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Doe eens normaal.
Maar mwoah, school is een bitch, verder wel lekker. En met jou, schatje?
heyquote:
Wadddddup?quote:
mij faggot noemenquote:
ik lees niet terug ofzoquote:Op zondag 16 maart 2014 12:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Het stond een beetje raar na onze berichten
Ja dat vooralquote:Op zondag 16 maart 2014 12:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Het stond een beetje raar na onze berichten
quote:Op zondag 16 maart 2014 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mij faggot noemen
En het viel een beetje raar binnen aangezien we het over Sebasser hadden die overleden was.
quote:
Dat werkt? brbquote:Op zondag 16 maart 2014 12:16 schreef supersof het volgende:
Ik en mijn broertje hebben gisteren heel hard gelachen om een grap van een jongen op tinader
hij zei dat hij twee vissen had. De een heet FissA en de ander B
HAHAAHAH
is toch grappig ahhahahhaaquote:
Nu?quote:
Komt moemoe nog wel eens op FOK!? Zie haar werkelijk nooit meer.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:46 schreef Paul het volgende:
Sebasser was een jongen die wel eens op fokmeets kwam en vaak op FOK! postte. Maar is overleden op jonge leeftijd.
Ja somsquote:Op zondag 16 maart 2014 12:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Komt moemoe nog wel eens op FOK!? Zie haar werkelijk nooit meer.
Stones, nahquote:Op zondag 16 maart 2014 12:30 schreef richolio het volgende:
LB heb jij Stones kaarten? Of hou je daar niet van? Ik niet, ik vind het zo erg
Ben je echt fan of doe je nu wannabe?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:30 schreef richolio het volgende:
LB heb jij Stones kaarten? Of hou je daar niet van? Ik niet, ik vind het zo erg
Ja ik wel ja. Veel mensen in mijn omgeving zij wel van die 'wannabees'. Dan vraag ik aan ze om 5 nummers op te noemen..quote:Op zondag 16 maart 2014 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben je echt fan of doe je nu wannabe?
Ja I know. Maar die eeuwige keuzequote:
Oh, dan is het wel kut voor jequote:Op zondag 16 maart 2014 12:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja ik wel ja. Veel mensen in mijn omgeving zij wel van die 'wannabees'. Dan vraag ik aan ze om 5 nummers op te noemen..Ze hebben mijn plek ingenomen.
Uhu, wel aardig boekquote:
Ja..quote:
Ik maak een boekverslag voor een vriendin erover. Heb hem een paar jaar geleden gelezen en net 40 bladzijdes. Maar ik heb geen tijd voor heel het boek, dus ik moet verder met boekverslagen van internetquote:Op zondag 16 maart 2014 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, wel aardig boekben je hem aan jet lezen?
Ach Madonna doet het ook.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja..Wie weet wanneer er eentje dood neervalt ineens.
Ze zijn weer in Europa na 7 jaar afwezigheid, nou als ze volgende keer weer zo lang wachten voordat ze terug komen.. Ik zie ze niet als (bijna) 80-jarigen zo actief optreden
Ik heb geen idee hoe oud ze zijn en wat voor muziek ze maken dus maakt me niet veel uit eerlijk gezegdquote:Op zondag 16 maart 2014 12:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja..Wie weet wanneer er eentje dood neervalt ineens.
Ze zijn weer in Europa na 7 jaar afwezigheid, nou als ze volgende keer weer zo lang wachten voordat ze terug komen.. Ik zie ze niet als (bijna) 80-jarigen zo actief optreden
Hoezo voor je vriendin?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik maak een boekverslag voor een vriendin erover. Heb hem een paar jaar geleden gelezen en net 40 bladzijdes. Maar ik heb geen tijd voor heel het boek, dus ik moet verder met boekverslagen van internetIk vind het toentertijd echt een kut boek
Nu ik hem herlees is hij wel leuk.
Je hebt toch weleens een nummer van ze gehoord?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud ze zijn en wat voor muziek ze maken dus maakt me niet veel uit eerlijk gezegd
Nou, zij doet vwo in een jaar, dus heeft ze negen vakken ofzo. En bijna elke toetsweek tien toetsen. En ze moet elf boekverslagen maken. En ik heb aangeboden om er dan eentje te maken voor haar.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo voor je vriendin?![]()
Ja alleen aan het eind begint het een beetje te veel van hetzelfde te worden
Ben nu eindelijk Inferno aan het lezen
Geen ideequote:Op zondag 16 maart 2014 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt toch weleens een nummer van ze gehoord?
Lief van jequote:Op zondag 16 maart 2014 12:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, zij doet vwo in een jaar, dus heeft ze negen vakken ofzo. En bijna elke toetsweek tien toetsen. En ze moet elf boekverslagen maken. En ik heb aangeboden om er dan eentje te maken voor haar.
Ik vond het begin een paar jaar geleden juist saai
Ken ik nietIk ga denk ik Tommy Wieringa lezen in de vakantie. Is ook wel goed hoorde ik. En de andere Herman Koch boeken. Is wel chill, mijn ouders hebben die allemaal.
Hoe oud is die dan?quote:
Hehequote:Op zondag 16 maart 2014 12:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud ze zijn en wat voor muziek ze maken dus maakt me niet veel uit eerlijk gezegd
Oh in de 60 al toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoe oud is die dan?
[..]
HeheJe hebt inderdaad vast wel een nummer gehoord denk ik. Of mensen 'satisfaction' horen roepen ofzo.
Eerst zei ze: 'ik geef je er tien euro voor,' maar toen kwam ze erachter dat dat toch wat te veel was dus nu krijg ik een drankje van d'r. Ook liefquote:
Is toch lekkerquote:Op zondag 16 maart 2014 12:54 schreef supersof het volgende:
Ik moet nog ontbijten en door VA heb ik zin in belegen kaas
quote:
Inferno ben ik ook pas aan begonnenquote:Op zondag 16 maart 2014 12:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo voor je vriendin?![]()
Ja alleen aan het eind begint het een beetje te veel van hetzelfde te worden
Ben nu eindelijk Inferno aan het lezen
ik eet alleen maar kaas of smeerkaas op broodquote:
Goed boekquote:
Lezen is tof.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik lees eigenlijk gewoon niet. Weet ook niet waarom, kan mijn aandacht er niet bij houden denk ik.
En internet.
Andere series kijken in de tussentijdquote:Op zondag 16 maart 2014 12:57 schreef 2Happy4U het volgende:
fokkie, ik heb sherlock afgekeken
nu jaar wachten
hoe houd jij dat vol?
En goed voor jequote:
Waarom kijk jij het niet danquote:Op zondag 16 maart 2014 13:00 schreef supersof het volgende:
Jullie kijken echt dezelfde series als mijn ouders
Geen zin om een serie te volgenquote:
Sof,quote:Op zondag 16 maart 2014 13:00 schreef supersof het volgende:
Je mist zoveelquote:
Doe ik wel als ik zo oud ben als jijquote:
Nee, je ouders kijken dezelfde series als wij.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:00 schreef supersof het volgende:
Tss, heksquote:Op zondag 16 maart 2014 13:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe ik wel als ik zo oud ben als jij
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, je ouders kijken dezelfde series als wij.
heks gaat even ontbijten doeiquote:
Ik heb ook echt een hekel aan Mick Jagger, vraag me niet waarom maar ik vind het zo'n eng mannetjequote:
donequote:Op zondag 16 maart 2014 13:31 schreef xcachet het volgende:
Hallo dropjes
Jullie wonen dan wel niet in Harderwijk/omstreken maar zouden jullie toch deze enquete willen invullen? Kost maar een minuutje. http://www.thesistools.com/web/?id=398680
xcachet is huiswerk aan het maken
Done.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:31 schreef xcachet het volgende:
Hallo dropjes
Jullie wonen dan wel niet in Harderwijk/omstreken maar zouden jullie toch deze enquete willen invullen? Kost maar een minuutje. http://www.thesistools.com/web/?id=398680
xcachet is huiswerk aan het maken
Niet dat het echt serieus was aangezien ik niet weet welke winkels er zijn in harderwijkquote:
quote:
ja! met jou?quote:
Ja ach, is maar voor school. Kunnen zij niet controleren natuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2014 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet dat het echt serieus was aangezien ik niet weet welke winkels er zijn in harderwijk
Mooiquote:
Waaromquote:
jaaa pics?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:38 schreef supersof het volgende:
hahahaa cachie, ik heb mijn haar echt geknipt gisteren he
nja je ziet niet echt iets bijzonders. Zijn nu gewoon laagjesquote:
Nooit.quote:
Eerst bij een project 3 dagen niet te bereiken zijn, dan met een zielig verhaal terug komen om vervolgens mij af te schepen als iemand die niks doet en me alles op te dragen. Ik doe dat, op mijn vrijdag en zaterdagavond en wie is er nu weer niet te bereiken en heeft niks gedaan?quote:
Altijd gezeik bij groepsprojectenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit.
No offense enzo, maar niks voor mij
Tenzij chickies
[..]
Eerst bij een project 3 dagen niet te bereiken zijn, dan met een zielig verhaal terug komen om vervolgens mij af te schepen als iemand die niks doet en me alles op te dragen. Ik doe dat, op mijn vrijdag en zaterdagavond en wie is er nu weer niet te bereiken en heeft niks gedaan?
Dus.
Neee hij is juist tof! Is t zijn doen of zijn hoe hij eruit ziet?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook echt een hekel aan Mick Jagger, vraag me niet waarom maar ik vind het zo'n eng mannetje
wooowquote:Op zondag 16 maart 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
nja je ziet niet echt iets bijzonders. Zijn nu gewoon laagjesEn voor is het wel kort geworden
Zaten plukken van 9 cm bij hahaha
Ja tuurlijk krijg je chicks als je paard heb.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit.
No offense enzo, maar niks voor mij
Tenzij chickies
[..]
Eerst bij een project 3 dagen niet te bereiken zijn, dan met een zielig verhaal terug komen om vervolgens mij af te schepen als iemand die niks doet en me alles op te dragen. Ik doe dat, op mijn vrijdag en zaterdagavond en wie is er nu weer niet te bereiken en heeft niks gedaan?
Dus.
wat vind je van bastille?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Neee hij is juist tof! Is t zijn doen of zijn hoe hij eruit ziet?
Scheelt wel dat ik normaal ook altijd laagjes knip he. Dus ik had niet opeens laagjesquote:Op zondag 16 maart 2014 13:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
wooow
zou niet durven
#respect
[..]
Ja tuurlijk krijg je chicks als je paard heb.
Maar bedoel; paarden doen nooit moeilijk. Mensen wel
Beidequote:Op zondag 16 maart 2014 13:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Neee hij is juist tof! Is t zijn doen of zijn hoe hij eruit ziet?
#dehboleefquote:Op zondag 16 maart 2014 13:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
doe je dat altijd zelf?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Scheelt wel dat ik normaal ook altijd laagjes knip he. Dus ik had niet opeens laagjes
nee dat vind ik echt niksquote:
Hij dreigde dus mij er uit te zetten omdat "hij wel inzet toonde" Ja, we hebben er een keer aan gewerkt en toen heb ik niet veel nuttigs uitgevoerd. We waren allemaal stoned toen, niet eens mijn idee en mijn productiviteit lijdt er meer onder dan die van hem.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd gezeik bij groepsprojecten![]()
Kan je toch melden bij docent? Bij zulke dingen word je gewoon uit groep gezet toch
Dan heb ik liever een hond.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
wooow
zou niet durven
#respect
[..]
Ja tuurlijk krijg je chicks als je paard heb.
Maar bedoel; paarden doen nooit moeilijk. Mensen wel
ja ook leukquote:Op zondag 16 maart 2014 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een hond.
nee dit is de eerste keerquote:
Ja, maar met een hond ga ik geen seks hebbenquote:
neequote:
ik ookquote:Op zondag 16 maart 2014 13:47 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dit is de eerste keermoet beetje sparen en het was tandarts of kapper
![]()
beter dan SP.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:48 schreef supersof het volgende:
ik word echt ziek van die VVD reclameborden in bushokjes enzo
Gemiste kans wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar met een hond ga ik geen seks hebben
ja op qmusicquote:Op zondag 16 maart 2014 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter dan SP.
100% SOCIAAL.
Dat hoorde ik op nederlandse radio toen ik 90s top 500 ging luisteren
ik ging dood
Gaat wel.. Ze hebben een paar hele leuke nummers, maar die vervelen ook al best snel. Beetje een normaal bandje. Vind Pompeii, Laura Palmer en Flaws wel leukquote:
Mc Ruffianquote:Op zondag 16 maart 2014 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
paul elstak #1 je weet zelf
ROTTERDAM HOOLIGANS
bwahhhh je moet heel het album 10 keer luisteren, dan zie je hoe goed het isquote:Op zondag 16 maart 2014 13:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Gaat wel.. Ze hebben een paar hele leuke nummers, maar die vervelen ook al best snel. Beetje een normaal bandje. Vind Pompeii, Laura Palmer en Flaws wel leukWat vind jij van Imagine Dragons?
jaquote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef xcachet het volgende:
inso schatje
wil je mijn enquete ook invullen?
http://www.thesistools.com/web/?id=398680quote:
Gast dat had je toch sowieso niet gedaan ;')quote:Op zondag 16 maart 2014 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
kon gister sossa krijgen maar niet gedaan
kut leef altijd saai op deze manier
ik vul het inquote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
http://www.thesistools.com/web/?id=398680
thnx
verveelde me gister stierlijk dat ik even twijfeldequote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast dat had je toch sowieso niet gedaan ;')
Zelfde wat jij zegt danquote:Op zondag 16 maart 2014 13:50 schreef supersof het volgende:
[..]
bwahhhh je moet heel het album 10 keer luisteren, dan zie je hoe goed het is
ik ken ze niet echt, alleen radionummers
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Zelfde wat jij zegt danLuister heel het album, ze zijn écht goed. Ga ik dat ook met bastogne doen
ja raar hequote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef supersof het volgende:
je kan die enquete zo vaak invullen als je wil lol
1-1quote:
11 seconde.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe kun jij zo snel achter elkaar posten zonder abo?
11 secondenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
11 secondequote:Op zondag 16 maart 2014 13:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sorryquote:Op zondag 16 maart 2014 13:54 schreef supersof het volgende:
[..]ik ga het niet doen als je ze bastogne noemt
doe gewoonquote:Op zondag 16 maart 2014 13:57 schreef Fok-it het volgende:
Achterlijke mensen naast mehele dag hun hond laten janken, hun kinderen laten janken
Stelletje teringgeiten. Ik heb echt zin om er wat van te zeggen, maar kan ik beter niet doen
Nee, geen zin in ruziequote:
ga gewoon naar ze toe dat je nachtdiensten hebt en dat je overdag moet slapen en dat ze hun bek moeten houden omdat je anders naar de politie gaatquote:Op zondag 16 maart 2014 13:57 schreef Fok-it het volgende:
Achterlijke mensen naast mehele dag hun hond laten janken, hun kinderen laten janken
Stelletje teringgeiten. Ik heb echt zin om er wat van te zeggen, maar kan ik beter niet doen
nachtdiensten FOK!kenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ga gewoon naar ze toe dat je nachtdiensten hebt en dat je overdag moet slapen en dat ze hun bek moeten houden omdat je anders naar de politie gaat
of gewoon zeggen dat ze minder herrie moeten makenquote:Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ga gewoon naar ze toe dat je nachtdiensten hebt en dat je overdag moet slapen en dat ze hun bek moeten houden omdat je anders naar de politie gaat
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
politie doet toch niksquote:Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef Fok-it het volgende:
je kan niet zomaar naar de politie omdat die hond huilt
huh hoe bedoel jequote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
gister sociaal gedaan met collegas nu zit ik toch in een whatsapp groep
#kutleef
gewoon dubbel tab en dan enter spammen tot je kan posten #jwtquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
#kutleef
haahahahahaha lekker voor jequote:Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
#kutleef
weet ikquote:Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]je kan niet zomaar naar de politie omdat die hond huilt
En ze weten dat ik geen fuck uitvoer
Doe wel oortjes inquote:
wat bedoel je met dubbel tabquote:Op zondag 16 maart 2014 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon dubbel tab en dan enter spammen tot je kan posten #jwt
dan gaat ie op invoeren staanquote:Op zondag 16 maart 2014 14:00 schreef supersof het volgende:
[..]
wat bedoel je met dubbel tab
bij mij doet hij dan niks
dubbel tab dan gaat hij van reactievak naar invoerenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:00 schreef supersof het volgende:
[..]
wat bedoel je met dubbel tab
bij mij doet hij dan niks
oh dat doet ie bij mij nietquote:
boeien moet toch 10 seconden wachtenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die hun muis gebruiken om te posten zijn niet effectief mte hun tijd
ik zou het doen als het konquote:Op zondag 16 maart 2014 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
je hebt zelf aidsquote:
Mehquote:Op zondag 16 maart 2014 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
heb je ook macbook?quote:
na Twentequote:
eetstequote:
oooh ja kloptquote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik bedoelde die van jou
met dubbel tab
?quote:
ja veel makkelijkerquote:Op zondag 16 maart 2014 14:02 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh ja klopt
dan maar op invoeren klikken tog
mooi man, die commentatoren van Rijnmondquote:
wel beleving inderdaadquote:Op zondag 16 maart 2014 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mooi man, die commentatoren van Rijnmond
Nee in oktober pasquote:
Stadions zijn nog niet klaarquote:
quote:
een oliebol?quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze heeft een aantal zakken ingevroren
Wel lekkerquote:Op zondag 16 maart 2014 14:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze heeft een aantal zakken ingevroren
Sun 13?quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:13 schreef xcachet het volgende:
Ik moet een zorgverzekering fixen. Waar moet ik dat doen?
quote:
hebben ze wel aantal sites voor. Je moet vooral kijken wat voor jou belangrijk is.quote:
Ik heb nooit wat.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hebben ze wel aantal sites voor. Je moet vooral kijken wat voor jou belangrijk is.
Dan gewoon geen zorgverzekering toch #yoloquote:
ja we vriezen altijd zakken inquote:
doe bij agis take care nowquote:Op zondag 16 maart 2014 14:13 schreef xcachet het volgende:
Ik moet een zorgverzekering fixen. Waar moet ik dat doen?
Ik ben sinds mijn trauma bij de kaakchirurg niet meer bij de tandarts geweestquote:Op zondag 16 maart 2014 14:19 schreef xcachet het volgende:
Ik hoef maar een keer per jaar naar de tandarts zei mijn tandarts zelf. Dus dat scheelt
ik was februari 2013 voor het laatstquote:Op zondag 16 maart 2014 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben sinds mijn trauma bij de kaakchirurg niet meer bij de tandarts geweest![]()
Ben er helemaal klaar meeMoet maar weer eens afspraak maken
Tadic is wel een beest hoor. Godverquote:
even kijkenquote:Op zondag 16 maart 2014 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
doe bij agis take care now
heel goedkoop
hallo insoquote:
opdoeken het nederlands voetbalquote:Op zondag 16 maart 2014 14:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
twente heeft gewonnen
goal in 92:56
van de 93
eitje met spekquote:
godverdomme lekkere lunch godverdommequote:Op zondag 16 maart 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
eitje met spek
fruit salade
croissantje
thee
cola light
Niet teveel van drinken, is slecht voor jequote:Op zondag 16 maart 2014 14:28 schreef supersof het volgende:
ik drink laatste tijd heel veel melk
is echt lekker
ik ga bad van melkquote:Op zondag 16 maart 2014 14:28 schreef supersof het volgende:
is echt lekker
drink ik nooitquote:Op zondag 16 maart 2014 14:28 schreef supersof het volgende:
is echt lekker
wat is te veel?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet teveel van drinken, is slecht voor je
WAARDELOOS WAARDELOOS WAARDELOOSquote:Op zondag 16 maart 2014 14:30 schreef Fok-it het volgende:
Vormer voor VilhenaKoeman heeft aids in z`n hoofd.
koeman out.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:30 schreef Fok-it het volgende:
Vormer voor VilhenaKoeman heeft aids in z`n hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |