Hoe kwam dat?quote:Op zondag 16 maart 2014 11:46 schreef Paul het volgende:
Sebasser was een jongen die wel eens op fokmeets kwam en vaak op FOK! postte. Maar is overleden op jonge leeftijd.
Hij had een vriendin gekregen via FOK!. Die heeft dit in een topic verteld.quote:
Moemoequote:Op zondag 16 maart 2014 11:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Hij had een vriendin gekregen via FOK!. Die heeft dit in een topic verteld.
GC / sebasser is overleden
Ik ben er stil vanquote:
quote:
Doe eens normaal.quote:
Hoiquote:
Waar doe ik niet normaal?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Doe eens normaal.
Maar mwoah, school is een bitch, verder wel lekker. En met jou, schatje?
heyquote:
Wadddddup?quote:
mij faggot noemenquote:
ik lees niet terug ofzoquote:Op zondag 16 maart 2014 12:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Het stond een beetje raar na onze berichten
Ja dat vooralquote:Op zondag 16 maart 2014 12:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Het stond een beetje raar na onze berichten
quote:Op zondag 16 maart 2014 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mij faggot noemen
En het viel een beetje raar binnen aangezien we het over Sebasser hadden die overleden was.
quote:
Dat werkt? brbquote:Op zondag 16 maart 2014 12:16 schreef supersof het volgende:
Ik en mijn broertje hebben gisteren heel hard gelachen om een grap van een jongen op tinader
hij zei dat hij twee vissen had. De een heet FissA en de ander B
HAHAAHAH
is toch grappig ahhahahhaaquote:
Nu?quote:
Komt moemoe nog wel eens op FOK!? Zie haar werkelijk nooit meer.quote:Op zondag 16 maart 2014 11:46 schreef Paul het volgende:
Sebasser was een jongen die wel eens op fokmeets kwam en vaak op FOK! postte. Maar is overleden op jonge leeftijd.
Ja somsquote:Op zondag 16 maart 2014 12:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Komt moemoe nog wel eens op FOK!? Zie haar werkelijk nooit meer.
Stones, nahquote:Op zondag 16 maart 2014 12:30 schreef richolio het volgende:
LB heb jij Stones kaarten? Of hou je daar niet van? Ik niet, ik vind het zo erg
Ben je echt fan of doe je nu wannabe?quote:Op zondag 16 maart 2014 12:30 schreef richolio het volgende:
LB heb jij Stones kaarten? Of hou je daar niet van? Ik niet, ik vind het zo erg
Ja ik wel ja. Veel mensen in mijn omgeving zij wel van die 'wannabees'. Dan vraag ik aan ze om 5 nummers op te noemen..quote:Op zondag 16 maart 2014 12:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben je echt fan of doe je nu wannabe?
Ja I know. Maar die eeuwige keuzequote:
Oh, dan is het wel kut voor jequote:Op zondag 16 maart 2014 12:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja ik wel ja. Veel mensen in mijn omgeving zij wel van die 'wannabees'. Dan vraag ik aan ze om 5 nummers op te noemen..Ze hebben mijn plek ingenomen.
Uhu, wel aardig boekquote:
Ja..quote:
Ik maak een boekverslag voor een vriendin erover. Heb hem een paar jaar geleden gelezen en net 40 bladzijdes. Maar ik heb geen tijd voor heel het boek, dus ik moet verder met boekverslagen van internetquote:Op zondag 16 maart 2014 12:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, wel aardig boekben je hem aan jet lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |