doe je dat altijd zelf?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Scheelt wel dat ik normaal ook altijd laagjes knip he. Dus ik had niet opeens laagjes
nee dat vind ik echt niksquote:
Hij dreigde dus mij er uit te zetten omdat "hij wel inzet toonde" Ja, we hebben er een keer aan gewerkt en toen heb ik niet veel nuttigs uitgevoerd. We waren allemaal stoned toen, niet eens mijn idee en mijn productiviteit lijdt er meer onder dan die van hem.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Altijd gezeik bij groepsprojecten![]()
Kan je toch melden bij docent? Bij zulke dingen word je gewoon uit groep gezet toch
Dan heb ik liever een hond.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
wooow
zou niet durven
#respect
[..]
Ja tuurlijk krijg je chicks als je paard heb.
Maar bedoel; paarden doen nooit moeilijk. Mensen wel
ja ook leukquote:Op zondag 16 maart 2014 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een hond.
nee dit is de eerste keerquote:
Ja, maar met een hond ga ik geen seks hebbenquote:
neequote:
ik ookquote:Op zondag 16 maart 2014 13:47 schreef supersof het volgende:
[..]
nee dit is de eerste keermoet beetje sparen en het was tandarts of kapper
![]()
beter dan SP.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:48 schreef supersof het volgende:
ik word echt ziek van die VVD reclameborden in bushokjes enzo
Gemiste kans wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar met een hond ga ik geen seks hebben
ja op qmusicquote:Op zondag 16 maart 2014 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
beter dan SP.
100% SOCIAAL.
Dat hoorde ik op nederlandse radio toen ik 90s top 500 ging luisteren
ik ging dood
Gaat wel.. Ze hebben een paar hele leuke nummers, maar die vervelen ook al best snel. Beetje een normaal bandje. Vind Pompeii, Laura Palmer en Flaws wel leukquote:
Mc Ruffianquote:Op zondag 16 maart 2014 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
paul elstak #1 je weet zelf
ROTTERDAM HOOLIGANS
bwahhhh je moet heel het album 10 keer luisteren, dan zie je hoe goed het isquote:Op zondag 16 maart 2014 13:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Gaat wel.. Ze hebben een paar hele leuke nummers, maar die vervelen ook al best snel. Beetje een normaal bandje. Vind Pompeii, Laura Palmer en Flaws wel leukWat vind jij van Imagine Dragons?
jaquote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef xcachet het volgende:
inso schatje
wil je mijn enquete ook invullen?
http://www.thesistools.com/web/?id=398680quote:
Gast dat had je toch sowieso niet gedaan ;')quote:Op zondag 16 maart 2014 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
kon gister sossa krijgen maar niet gedaan
kut leef altijd saai op deze manier
ik vul het inquote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
http://www.thesistools.com/web/?id=398680
thnx
verveelde me gister stierlijk dat ik even twijfeldequote:Op zondag 16 maart 2014 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast dat had je toch sowieso niet gedaan ;')
Zelfde wat jij zegt danquote:Op zondag 16 maart 2014 13:50 schreef supersof het volgende:
[..]
bwahhhh je moet heel het album 10 keer luisteren, dan zie je hoe goed het is
ik ken ze niet echt, alleen radionummers
quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Zelfde wat jij zegt danLuister heel het album, ze zijn écht goed. Ga ik dat ook met bastogne doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |