7 toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 08:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wie? Bianchi? 6 ronden achter Rosberg.
LT zegt 6 ronden achter tov Rosberg.quote:
LoLquote:
Olav zegt 8quote:Op zondag 16 maart 2014 08:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
LT zegt 6 ronden achter tov Rosberg.
Olav zegt ook dat Magnussen een Fin isquote:
Weer een mof...quote:Op zondag 16 maart 2014 08:41 schreef Googolplexian het volgende:
Rosberg zou wel eens voor de titel kunnen gaan dit jaar.
quote:Op zondag 16 maart 2014 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gave top 3. Lang geleden dat ik dat heb gezegd..
Geloof ik ook!quote:Op zondag 16 maart 2014 08:42 schreef Geralt het volgende:
Mooie race
Zonder die beuk in de muur was Bottas gewoon keihard 2de geworden op ruime voorsprong voor Ricardo.
Puike wagen die Williams![]()
Dacht dat ie zat te jankenquote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gave top 3. Lang geleden dat ik dat heb gezegd..
In ieder geval te veel.quote:
15 als je Bianchi meetelt. In elk geval meer dan ik had gedachtquote:Op zondag 16 maart 2014 08:44 schreef Wombcat het volgende:
14 wagens aan de finish, valt precies in de range die ik gezegd had
Makkelijk zat, op 47 achter Rosberg en Ricardo 20 nogwat. Met een pitstop van net over de 20 en meetellen dat hij rustig naar dde pits gereden is na die touche was ie ruim voor die Red Bull genifished.quote:
Dat in elk geval niet want het stond in ronde 4 ofzo al in beeldquote:Op zondag 16 maart 2014 08:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Massa en Koba moeten zich melden bij de stewards, what else is new
Als je hem meetelt, is het wel net meer dan ik dacht. Ik had 12-14 verwacht.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:45 schreef Karstman het volgende:
[..]
15 als je Bianchi meetelt. In elk geval meer dan ik had gedacht
Idd.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Makkelijk zat, op 47 achter Rosberg en Ricardo 20 nogwat. Met een pitstop van net over de 20 en meetellen dat hij rustig naar dde pits gereden is na die touche was ie ruim voor die Red Bull genifished.
Ow, dan heb ik dat gemist tijdens de racequote:Op zondag 16 maart 2014 08:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat in elk geval niet want het stond in ronde 4 ofzo al in beeld
Zal wel een gridstraf voor Koba worden de volgende race.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Massa en Koba moeten zich melden bij de stewards, what else is new
Veel verschil zal dat niet makenquote:Op zondag 16 maart 2014 08:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zal wel een gridstraf voor Koba worden de volgende race.
Je vergeet even dat het rustige terugrijden niet meetelt, omdat de SC dat goedmaakte.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Makkelijk zat, op 47 achter Rosberg en Ricardo 20 nogwat. Met een pitstop van net over de 20 en meetellen dat hij rustig naar dde pits gereden is na die touche was ie ruim voor die Red Bull genifished.
Zou ie voor Ajax zijn?quote:Op zondag 16 maart 2014 08:48 schreef Karstman het volgende:
Die Ricciardo heeft een grotere neus dan z'n auto!
Toen die SC naar buiten kwam was hij ook alweer zo goed als buiten hoor. Die kwam niet meteen buiten.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je vergeet even dat het rustige terugrijden niet meetelt, omdat de SC dat goedmaakte.
Maar dan hadden er weer minder auto's tussen hem en Ricciardo gezeten bij de SC, dus maakt wel uit.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je vergeet even dat het rustige terugrijden niet meetelt, omdat de SC dat goedmaakte.
Bottas voor mijquote:Op zondag 16 maart 2014 08:49 schreef Nober het volgende:
Zeg het maar.
Poll: Man van de wedstrijd?
• Rosberg
• Ricciardo
• Magnussen
• Button
• Bottas
• Iemand anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Als er een Duitse winnaar is, dan deze maarquote:Op zondag 16 maart 2014 08:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat Duitse volkslied komt me langzamerhand echt de neus uit
Meeste actie was van hem, alleen dat foutje toen hij achter Alonso zatquote:
Ja maar hij kon daardoor wel dat gat dichtrijden.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toen die SC naar buiten kwam was hij ook alweer zo goed als buiten hoor. Die kwam niet meteen buiten.
Geweldig toch ook, voor eigen publiek!quote:Op zondag 16 maart 2014 08:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wel mooi iom te zien hoe oprecht blij Ricciardo is
Wel of niet, hij had in elk geval bij Ricardo in de buurt gezeten want hij finished er iets van 23 seconden achter en dat is ongeveer ook een pitstopquote:Op zondag 16 maart 2014 08:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar hij kon daardoor wel dat gat dichtrijden.
Die hij sowieso had moeten doen?quote:Op zondag 16 maart 2014 08:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wel of niet, hij had in elk geval bij Ricardo in de buurt gezeten want hij finished er iets van 23 seconden achter en dat is ongeveer ook een pitstop
Same here!quote:Op zondag 16 maart 2014 08:57 schreef Zorro het volgende:
Bottas heeft een goede race gereden, maar Magnussen is de man van de wedstrijd voor mij. Geen fouten en als rookie op het podium
En toch minimaliseert Alonso weer de schade.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:58 schreef Peterselieman het volgende:
Tegenvaller voor mij: Ferrari. Ze konden geen vuist maken tegen de rest van het veld en konden ook geen moment in de buurt van een inhaalactie komen. Dat is wel zorgelijk. Verder lijkt de invloed van DRS een stuk minder te zijn dan in de afgelopen jaren.
Het is maar een halve Duitser, he.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weer een mof...
maar Rosberg is ok
quote:Op zondag 16 maart 2014 08:58 schreef Ferry_76 het volgende:
Volgens Olav Mol hebben de betere rijders 'ruimte over op hun harde schijf', volgens mij heeft Kobayashi dan alleen maar RAM geheugen....
Leuke race!
Volgens Olav Mol hebben de betere rijders 'ruimte over op hun harde schijf', volgens mij heeft Kobayashi dan alleen maar RAM geheugen....
Leuke race!
Leuke race!
Leuke race!
Zeker, al had hij zijn tweede stop drie ronden eerder moeten maken. Wellicht was hij dan wel voor Button geëindigd en vierde geworden.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
En toch minimaliseert Alonso weer de schade.
Beide Ferrari's hadden elektrische problemen volgens Sky, waardoor ze niet voluit konden gaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 08:58 schreef Peterselieman het volgende:
Tegenvaller voor mij: Ferrari. Ze konden geen vuist maken tegen de rest van het veld en konden ook geen moment in de buurt van een inhaalactie komen. Dat is wel zorgelijk. Verder lijkt de invloed van DRS een stuk minder te zijn dan in de afgelopen jaren.
Dat zou wel wat verklaren iigquote:Op zondag 16 maart 2014 09:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Beide Ferrari's hadden elektrische problemen volgens Sky, waardoor ze niet voluit konden gaan.
Alsof ik nooit fouten maakquote:
Mee eensquote:Op zondag 16 maart 2014 08:57 schreef Zorro het volgende:
Bottas heeft een goede race gereden, maar Magnussen is de man van de wedstrijd voor mij. Geen fouten en als rookie op het podium
Het is een Deen, maar hij keek daarnet als een Finquote:Op zondag 16 maart 2014 09:02 schreef Uccie het volgende:
Ik denk, wat heeft die Magnussen een vreemd accenthad niet door dar dit in eigen taal was
quote:Hamilton confirmed his retirement after losing a cylinder, and said: "I think I was down to five cylinders. It's a bit unfortunate, but that's racing."
Trying to draw on the positives, Hamilton added: "We've got pace and we will recover from this. It's only a hiccup and there's a long way to go. At the moment I'm not concerned about anything."
As for Vettel and his early exit, he said: "Already after the second formation lap there was a loss of power and we didn't know why.
"Then at the start of the race we had no power, cars kept on passing me, and although I was down we tried to recover.
"At some stage I thought there was an improvement, but then we realised we had lost power from the engine."
Although it was a miserable start to the defence of his championship, Vettel added: "We are working hard, and although we have started on the back foot we have learned an awful lot.
"When the package comes together we will be competitive."
Om het te vieren, zo maar een knackebrod smerenquote:Op zondag 16 maart 2014 09:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is een Deen, maar hij keek daarnet als een Fin
Hoeven we niet meer te kijkenquote:Op zondag 16 maart 2014 09:03 schreef Geralt het volgende:
Ferrari's inderdaad tegenvallend.
Volgend podium:
Rosberg, Hamilton, Massa
Olav gaf schitterend commentaar, dan zegt hij één ding wat niet klopt en dan blijft men daar maar op focussen. Wat is de mens toch kleinzerig.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is een Deen, maar hij keek daarnet als een Fin
Mee eens.quote:Op zondag 16 maart 2014 09:03 schreef Geralt het volgende:
Ferrari's inderdaad tegenvallend.
Volgend podium:
Rosberg, Hamilton, Bottas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |