Jij had het over uw leven beëindigen, terwijl we hier allemaal ons best doen om u te helpen. Maar nogmaals zulke onderwerpen worden hier op Fok! niet besproken. Zoals ik al eerder zei, als je het zo moeilijk hebt zoek beter prof. hulp want niemand ga u hier kunnen redden als je niet meer om uw eigen leven geeft. Zoek hulp en begin geen onderwerpen buiten kader.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:48 schreef Sicstus het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet wat ik je gedaan heb, dat je zo heftig meent te moeten reageren![]()
Dit is harde waarheid.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Don't. Een kat eist de aandacht van eventueel vrouwelijk gezelschap op!Serieus..
Kennelijk wel ja. Heel irritant.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Sicstus, het tegengeluid van een pessimist is gewoon "ruis" voor optimisten.
Welk licht? Heb je een bijna-dood ervaring gehad?quote:Geloof me, ik (drievoudig olympisch kampioen pessimist) begrijp je volkomen. Nu ik het "licht" heb gezien is het leven véél leuker.!
I can see clearly now, the rain is gone,quote:Op woensdag 2 april 2014 18:59 schreef sylvesterrr het volgende:
Sicstus, het tegengeluid van een pessimist is gewoon "ruis" voor optimisten.
Geloof me, ik (drievoudig olympisch kampioen pessimist) begrijp je volkomen. Nu ik het "licht" heb gezien is het leven véél leuker.!
Ik wil helemaal niet 'geholpen' worden door jullie, anders begrijp je dat ff een keer.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Jij had het over uw leven beëindigen, terwijl we hier allemaal ons best doen om u te helpen. Maar nogmaals zulke onderwerpen worden hier op Fok! niet besproken. Zoals ik al eerder zei, als je het zo moeilijk hebt zoek beter prof. hulp want niemand ga u hier kunnen redden als je niet meer om uw eigen leven geeft. Zoek hulp en begin geen onderwerpen buiten kader.
Misschien naar deze dame eens luisteren :quote:Op woensdag 2 april 2014 19:02 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet 'geholpen' worden door jullie, anders begrijp je dat ff een keer.
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef Cassandra87 het volgende:
@TS je bent zeker niet de enige. Ik ken een paar mensen die de hoop al opgaven, en juist op het moment dat ze de hoop écht opgaven kwamen ze iemand tegen. Zonder op zoek te zijn. En die leeftijden varieren van begin 20 tot midden 30, zo heb je altijd wel mensen met wat meer pech.
Het overlijden van mijn ex als gevolg van een tragisch verkeersongeval*. Een ex die ik al 2,5 jaar niet kon loslaten. Dat heeft mij doen inzien dat het leven te kort is: iedereen gaat uiteindelijk dood, maar wanneer...quote:Op woensdag 2 april 2014 19:01 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Kennelijk wel ja. Heel irritant.
[..]
Welk licht? Heb je een bijna-dood ervaring gehad?
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wens je alle geluk toequote:Op woensdag 2 april 2014 19:02 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet 'geholpen' worden door jullie, anders begrijp je dat ff een keer.
quote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Absoluut nietDie van mij zijn gek op mannen
Dan heb je mijn kat nog niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dan heb je mijn kat nog niet gezien.Mijn katten zijn gek op mannen, daar kan ik niets aan doen, hoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze ook zijn.
En ik mag geen derdeIk wil ook een vrouwenkat
quote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het overlijden van mijn ex als gevolg van een tragisch verkeersongeval*. Een ex die ik al 2,5 jaar niet kon loslaten. Dat heeft mij doen inzien dat het leven te kort is: iedereen gaat uiteindelijk dood, maar wanneer...SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het leven soms hard.
Gecondoleerd.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Ik heb helemaal geen vrede met mijn situatie, ik word alleen kwaad op lui die mij helemaal niet kennen en gemakzuchtig aannemen dat ik 'niet genoeg' geprobeerd heb om dingen te veranderen. Ze weten niets van mij. Ik heb twintig jaar achter de rug van hulpverleners, therapeuten, psychofarmaca, therapieen, mezelf dwingen nieuwe uitdagingen aan te gaan, levensstijlveranderingen, ingrijpende en abrupte veranderingen in sociale omgevingen, clubs, verenigingslidmaatschappen, studies, grenzen opzoekend en mezelf dwingen erdoorheen te breken...ondertussen ben ik suicidaal, catatonisch depressief en alcoholist geweest (waarvoor ik ook weer in therapie ben geweest). Ondanks alles heb ik wel een vaste baan (weliswaar op laag niveau) en een koophuisje weten te krijgen, zonder enige hulp van buitenaf, en terwijl ik tegelijkertijd de enige mantelzorger ben voor een ernstig zieke ouder.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wens je alle geluk toe
Wij kunnen je toch niet 'helpen', de aanhalingstekens staan er terecht. Het is makkelijk praten en meedenken vanaf een beeldscherm
Ik heb even snel t topic door gescand, niet alles gelezen. Betekent dit dat je 'vrede' hebt met je situatie?
Trek je het niet aan wat een paar anonieme personen op dit forum verkondigden, wees gewoon jezelf en als men het heeft over ''helpen'' zijn het vaak de personen welke zelf hun leven totaal niet op orde hebben.quote:Op woensdag 2 april 2014 19:20 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vrede met mijn situatie, ik word alleen kwaad op lui die mij helemaal niet kennen en gemakzuchtig aannemen dat ik 'niet genoeg' geprobeerd heb om dingen te veranderen. Ze weten niets van mij. Ik heb twintig jaar achter de rug van hulpverleners, therapeuten, psychofarmaca, therapieen, mezelf dwingen nieuwe uitdagingen aan te gaan, levensstijlveranderingen, ingrijpende en abrupte veranderingen in sociale omgevingen, clubs, verenigingslidmaatschappen, studies, grenzen opzoekend en mezelf dwingen erdoorheen te breken...ondertussen ben ik suicidaal, catatonisch depressief en alcoholist geweest (waarvoor ik ook weer in therapie ben geweest). Ondanks alles heb ik wel een vaste baan (weliswaar op laag niveau) en een koophuisje weten te krijgen, zonder enige hulp van buitenaf, en terwijl ik tegelijkertijd de enige mantelzorger ben voor een ernstig zieke ouder.
En als ik dan de gemakzuchtige oordelen en schimpscheuten lees, die soms grenzen aan woede, dan kan ik me alleen maar verwonderen en proberen terug te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |