SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
Zie DM voor mijn opdracht.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik maak dit:
http://www.win.tue.nl/~gprokert/opcoll23.pdf
Moebs ja. Geen Moobs. Moobs is slechte shit maat.quote:
Reële analysequote:Op zondag 16 maart 2014 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie DM voor mijn opdracht.
En mits je verstand van jouw huiswerk hebt, is het best tof toch?
whehe srryquote:Op zondag 16 maart 2014 01:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Moebs ja. Geen Moobs. Moobs is slechte shit maat.
Tieten
Moobs
Dat kan.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:47 schreef FL_Freak het volgende:
flips ik vroeg je wat in het vorige topci
Waarom maak je nu huiswerk man? Kan toch ook zondag.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:52 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb even geen idee hoe ik opgave 1a juist opschrijf. Heb al een tof idee om de instructeur te vervelen met een moeilijke uitwerking.
Moet zondag weer het zwembad in. Analyse moet maandag ingeleverd worden, maar analyse is typisch zo'n vak wat ik al af wil hebben voordat de deadline begint te zeuren. Het vak is gruwelijk simpel, tenzij je een opgave niet ziet. Dan kost dat uren tijd.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom maak je nu huiswerk man? Kan toch ook zondag.
Moedig dat je eraan begint. Zou niet in mij zitten al die theoriequote:Op zondag 16 maart 2014 01:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Moet zondag weer het zwembad in. Analyse moet maandag ingeleverd worden, maar analyse is typisch zo'n vak wat ik al af wil hebben voordat de deadline begint te zeuren. Het vak is gruwelijk simpel, tenzij je een opgave niet ziet. Dan kost dat uren tijd.
Haha, analyse is echt een bazenvak. Geloof mij, de kick van een bewijs volledig zelf verzinnen en doorgronden is gewoon beter dan een joint. Kijk op de vakpagina van het vak (Google 2WA40), dan zie je een treffende quote staan:quote:Op zondag 16 maart 2014 01:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moedig dat je eraan begint. Zou niet in mij zitten al die theorie
Dat had ik ook vroeger met wiskunde. Echt best nice gevoelquote:Op zondag 16 maart 2014 01:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haha, analyse is echt een bazenvak. Geloof mij, de kick van een bewijs volledig zelf verzinnen en doorgronden is gewoon beter dan een joint. Kijk op de vakpagina van het vak (Google 2WA40), dan zie je een treffende quote staan:
The Noblest Pleasure is the Joy of Understanding. Eensch.
Wat voor werk wil je eigenlijk gaan doen?quote:Op zondag 16 maart 2014 01:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haha, analyse is echt een bazenvak. Geloof mij, de kick van een bewijs volledig zelf verzinnen en doorgronden is gewoon beter dan een joint. Kijk op de vakpagina van het vak (Google 2WA40), dan zie je een treffende quote staan:
The Noblest Pleasure is the Joy of Understanding. Eensch.
Amen, zondag is calculusdag, grgr.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom maak je nu huiswerk man? Kan toch ook zondag.
Nee man, Voldemort met zijn slang. *fapfapfapquote:
Lemming van een lemming van een lemming van een kuttopic. Mapima, -supergirl-, d4v1d, Rezania.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:08 schreef FL_Freak het volgende:
oh rez je hebt weer een naamtopic
KLB / Rezania
Even 4a uitgeschreven met variabelen geschreven als cyrillische letters. Fuck mijn instructeur.quote:
Geen idee man.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat voor werk wil je eigenlijk gaan doen?
4b is kk gayquote:Op zondag 16 maart 2014 02:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geen idee man.
Ik snap echt, maar dan ook echt helemaal niks, van opgave 4b. Ik begrijp niet eens wat er staat.
doe niet kk stoer jwz jij bent ntb kk lekker lief alles. trouw met me voor ik hariki pleeg en met kore seks hebquote:
Nu nog in bed proberen te komenquote:Op zondag 16 maart 2014 02:36 schreef Monopoly het volgende:
Kom net uit de kroeg, wereldreis met de trein gemaakt van Zwolle naar Groningen, alles draait. het was een mooie avond.
zit op de bank, bed is om de hoek. 3 stappen en ik lig er in.quote:
Haha mooiZo als je hulp nodig hebt met slopen hoor ik het welquote:Op zondag 16 maart 2014 02:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
zit op de bank, bed is om de hoek. 3 stappen en ik lig er in.
laatste keer in studentenkamer hoerenzooi om lam te zijn. over minder dan 2 weken sleutels van appartementje, als een baas mooi prima de ruimte, epic jwz ditdatalles![]()
Moet kunnen.quote:Op zondag 16 maart 2014 02:36 schreef Monopoly het volgende:
Kom net uit de kroeg, wereldreis met de trein gemaakt van Zwolle naar Groningen, alles draait. het was een mooie avond.
Mogguh LBquote:
Paulquote:
Coolquote:
Mijn grootste fanquote:
Ga je hem meeten vandaag dan?quote:
Neequote:
Nep fan.quote:
NEEquote:
Duidelijk nepquote:
quote:
Maar ik kan er niet bij zijn omdat ik vandaag de wereld moet reddenquote:Op zondag 16 maart 2014 10:40 schreef Paul het volgende:
Alleen de ekte ekte zijn vandaag in Utrecht bij de FOK meet
Utregggggquote:Op zondag 16 maart 2014 10:40 schreef Paul het volgende:
Alleen de ekte ekte zijn vandaag in Utrecht bij de FOK meet
Nee, kon niet langer slapenquote:
De wereld moet tok gered worden Gquote:Op zondag 16 maart 2014 10:45 schreef Paul het volgende:
Waarom komen er zo weinig naar de fok meet?
quote:Op zondag 16 maart 2014 10:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De wereld moet tok gered worden G
WAAR HEB JE HET OVER MANquote:Op zondag 16 maart 2014 10:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
De wereld moet tok gered worden G
Ik moet de ruimtenazi's toch uit Noord Korea houden met behulp van regenboog schijtende eenhoorns ofwaquote:
mkayquote:
Zo heb ik er ook 5 vanquote:Op zondag 16 maart 2014 12:09 schreef d4v1d het volgende:
Ik had een nieuwe note, ik dacht wtf heb ik nu weer gedaan..
"User verplaatst naar groep Crew - Weblogger"
Kom je nog vanmiddagquote:Op zondag 16 maart 2014 12:09 schreef d4v1d het volgende:
Ik had een nieuwe note, ik dacht wtf heb ik nu weer gedaan..
"User verplaatst naar groep Crew - Weblogger"
Post een foto dan ik vind hem geniaalquote:Op zondag 16 maart 2014 11:58 schreef Amarantha het volgende:
Daar ga ik volgende week een tshirt van kopen
Primaquote:
Je kan gelijk interviewenquote:
Geakkie XDquote:
Jawel, epsilon is groter dan nul. Maar blijft een nerd-TT.quote:
Kapsalon > epsilonquote:Op zondag 16 maart 2014 13:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, epsilon is groter dan nul. Maar blijft een nerd-TT.
neequote:Op zondag 16 maart 2014 15:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Fopje was druk bezig, snap je toch wel.
Ik werd ook rond 15:00 wakker. Mijn telefoon bleek weer eens naar de tering te zijn en dus geen wekkerquote:
Waarom een wekker op zondag?quote:Op zondag 16 maart 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik werd ook rond 15:00 wakker. Mijn telefoon bleek weer eens naar de tering te zijn en dus geen wekker![]()
Chillendquote:
verslaafdequote:Op zondag 16 maart 2014 17:22 schreef Flippiee het volgende:
Heel de zondag lekker SOG'en, lekker curvefever spelen
Alsnog nuttiger dan Ajax kijken daarentegenquote:Op zondag 16 maart 2014 17:22 schreef Flippiee het volgende:
Heel de zondag lekker SOG'en, lekker curvefever spelen
Om 2 uur 's nachts gaan fappen op wiskunde.quote:
quote:
Ik vond AZ zien verliezen en Feyenoord zien winnen wel genoeg voetbal voor vandaag.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog nuttiger dan Ajax kijken daarentegen
Ik ga ondertussen maar proberen mijn telefoon werkend te krijgen.
ik zat om 2 uur 's nachts te chillenquote:Op zondag 16 maart 2014 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Om 2 uur 's nachts gaan fappen op wiskunde._!
Maar Amoebe niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zat om 2 uur 's nachts te chillen
Oplaadaansluitpunt is stervende. Dus de kans is erg klein dat mijn telefoon daadwerkelijk oplaadt als ik 's nachts thuiskom en al genoeg opheb. En gezien dit al de 100ste keer was wordt het steeds moeilijker dat ding weer aan te krijgenquote:Op zondag 16 maart 2014 17:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik vond AZ zien verliezen en Feyenoord zien winnen wel genoeg voetbal voor vandaag.
Wat heb je met je telefoon gedaan? Of wat heeft je telefoon gedaan?
Hij zat in deze SC.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Waarom weet jij wat hij om 2 uur 's nachts doet? stalk je hem ofzo
ik snap sowieso niet waarom mensen hun fapgewoontes willen delenquote:Op zondag 16 maart 2014 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zou de reactie's van TS eens moeten lezen haha!
Herkenbaar probleem.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oplaadaansluitpunt is stervende. Dus de kans is erg klein dat mijn telefoon daadwerkelijk oplaadt als ik 's nachts thuiskom en al genoeg opheb. En gezien dit al de 100ste keer was wordt het steeds moeilijker dat ding weer aan te krijgen
En begrijpelijk. Het is allemaal weer dramatisch slecht.
's nachts beste concentratiequote:
Iemand gedoneerd?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:42 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ineens een abonnement, what? Hoe kom ik daar aan
Dat sowieso, net even gekeken. Denk al dat ik weet wiequote:
Ik ga denk ik voor het eerst in mijn FOK! carriere een eigen abo aanschaffen. 1 ster abo bevalt mij wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat sowieso, net even gekeken. Denk al dat ik weet wieIk heb er alleen geen nieuwe notes bij sinds mijn laatste abonnement paar maand terug. Saai haha
Vrienden toevoegen doe ik niet maar al mijn FOK! vrienden zitten toch wel hier of in stonersquote:Op zondag 16 maart 2014 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga denk ik voor het eerst in mijn FOK! carriere een eigen abo aanschaffen. 1 ster abo bevalt mij wel.Vriendjes toevoegen, foes toevoegen alles.
Ja, klopt, rip ik.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En jij zat toen ook op FOK! op een zaterdag avond
Hoe lang heb je hem al?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oplaadaansluitpunt is stervende. Dus de kans is erg klein dat mijn telefoon daadwerkelijk oplaadt als ik 's nachts thuiskom en al genoeg opheb. En gezien dit al de 100ste keer was wordt het steeds moeilijker dat ding weer aan te krijgen
Klinkt als mijn laptopquote:Op zondag 16 maart 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas wel en herkenbaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem.Heb je al eens andere opladers geprobeerd?
Ik vermijd sinds kort ook wat mensen die naar doen over AZ.
[..]
's nachts beste concentratieStille omgeving, niemand die mij echt stoort.
Lang, maar ik stel de investering liever zolang mogelijk uitquote:
Begrijpelijkquote:Op zondag 16 maart 2014 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas wel en herkenbaar.
[..]
Lang, maar ik stel de investering liever zolang mogelijk uit
Na zijn grondige rijstbehandeling?quote:Op zondag 16 maart 2014 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Begrijpelijk![]()
Ik had ook pas een nieuwe telefoon gekocht toen mijn oude geen contact meer maakte met het beeldscherm
Nee, die grondige rijstbehandeling was voor die destijds nieuw aangeschafte telefoon omdat mijn oude geen contact meer maakte met het beeldschermquote:Op zondag 16 maart 2014 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na zijn grondige rijstbehandeling?
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, die grondige rijstbehandeling was voor die destijds nieuw aangeschafte telefoon omdat mijn oude geen contact meer maakte met het beeldscherm![]()
Maar na de rijstbehandeling doe thij het nog prima hoor![]()
Alleen laatst bleef hij hangen in de melding dat ik nog 15% batterij had
Ja best welquote:Op zondag 16 maart 2014 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Gelukkig maar.
Nog paar dagen, begint de spanning al te komen?
Bedankt voor de informatie. Ik zal klaarstaanquote:Op zondag 16 maart 2014 18:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja best wel![]()
Gister al met vriendinnen over gehadEn donderdag komt m'n moeder hierheen om te shoppen enzo.
Jaquote:Op zondag 16 maart 2014 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie. Ik zal klaarstaan![]()
En niet meer dan logisch toch, maar dat zei ik een maand geleden ook al. Nu begint het alleen wel heel dichtbij te komen
Terugkerende vriend na 8 maanden? met mij in de rol van professioneel stalker.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat..
quote:Op zondag 16 maart 2014 18:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat..
Zoiets inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terugkerende vriend na 8 maanden? met mij in de rol van professioneel stalker.
Beetje zoals in Dan Brown's inferno maar dan niet voortplanting tegengaan maar mensen met een laag IQ tegen gaanquote:Op zondag 16 maart 2014 18:50 schreef Rezania het volgende:
Er zijn te veel domme mensen op de wereld, we hebben een nieuwe plaag op basis van IQ nodig. grgr
Wel mooi manier om de overpopulatie van de mens op de aarde tegen te gaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
Wel een beetje jammer, als je de mensen met een laag IQ spontaan in grote getallen overleden schuift het gemiddelde naar rechts, waardoor dus op een gegeven moment niemand overblijft.
Gewoon iedereen met een vmbo verleden uitroeien.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
Wel een beetje jammer, als je de mensen met een laag IQ spontaan in grote getallen overleden schuift het gemiddelde naar rechts, waardoor dus op een gegeven moment niemand overblijft.
RIP ik.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon iedereen met een vmbo verleden uitroeien.
quote:
Donderdag WIDMquote:Op zondag 16 maart 2014 19:11 schreef Rezania het volgende:
Vanavond deel 2 van de Top Gear special in Burma.
Al een tijdje niet meer gekeken, morgen maar even doenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:13 schreef Flippiee het volgende:
Vanavond gewoon 3opreisHopelijk met Dennis Storm
Geen Chris Zegers op het beeld is bij voorbaat een gefaalde vakantietip.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:13 schreef Flippiee het volgende:
Vanavond gewoon 3opreisHopelijk met Dennis Storm
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:11 schreef Rezania het volgende:
Vanavond deel 2 van de Top Gear special in Burma.
Zeker doen, het zijn best toffe afleveringen dit seizoen.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer gekeken, morgen maar even doen
Wel op BBC2 kijken hè, niet op Veronica (quote:Op zondag 16 maart 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen Chris Zegers op het beeld is bij voorbaat een gefaalde vakantietip.
[..]Ik zit eigenlijk nu al te wachten.
Ik heb denk nu een maand ofzo niet gekeken.. nee langer denk ik. Wel een aantal afleveringen van de Amerika trip gezien van Floortjequote:Op zondag 16 maart 2014 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeker doen, het zijn best toffe afleveringen dit seizoen.
Ik lees net dat als het goed is vanavond Chris Zegers aanwezig is en als bonus Geraldine Kemperquote:Op zondag 16 maart 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen Chris Zegers op het beeld is bij voorbaat een gefaalde vakantietip.
[..]Ik zit eigenlijk nu al te wachten.
Ja he, he.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel op BBC2 kijken hè, niet op Veronica ().
Wow. Nu is er geen weg meer terug. Hoe laat begint het?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lees net dat als het goed is vanavond Chris Zegers aanwezig is en als bonus Geraldine Kemper
Chris Zegers heb ik dus niks meequote:Op zondag 16 maart 2014 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik lees net dat als het goed is vanavond Chris Zegers aanwezig is en als bonus Geraldine Kemper
Dan heb je o.a. Katja Schuurman gemist. Die zat in Zuid- Amerika.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb denk nu een maand ofzo niet gekeken.. nee langer denk ik. Wel een aantal afleveringen van de Amerika trip gezien van Floortje
Katja is leukquote:Op zondag 16 maart 2014 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan heb je o.a. Katja Schuurman gemist. Die zat in Zuid- Amerika.
Sinds haar afleveringen staat Z-A ook op de list om te bezoeken.
5 voor 8 op bnnquote:Op zondag 16 maart 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja he, he.
Waar zie je mij wel niet voor aan goffedomme. Ik zit straks keurig naast mijn moeder op de bank zodat ze het Engels voor mij kan vertalen :s
[..]
Wow. Nu is er geen weg meer terug. Hoe laat begint het?
Ik wel met Dennis Storm. Mijn mama heeft Dennis o.b.v. de afleveringen ook al goedgekeurd.quote:
Ja ik ook wel met Dennis Stormquote:Op zondag 16 maart 2014 19:19 schreef Flippiee het volgende:
Ik wel met Dennis Storm. Mijn mama heeft Dennis o.b.v. de afleveringen ook al goedgekeurd.![]()
Gaat mijn vriend leuk vinden.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:08 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mijn telefoon Donderdag 17 graden en Vrijdag alweer 12 graden en de dagen erna 10 en 9. Godver
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja he, he.
Waar zie je mij wel niet voor aan goffedomme. Ik zit straks keurig naast mijn moeder op de bank zodat ze het Engels voor mij kan vertalen :s
[..]
Wow. Nu is er geen weg meer terug. Hoe laat begint het?
Programma's met Dennis Storm erin zijn over het algemeen wel de enige die ik kijk op BNN.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
5 voor 8 op bnn
[..]
Ik wel met Dennis Storm. Mijn mama heeft Dennis o.b.v. de afleveringen ook al goedgekeurd.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik alleen Proefkonijnen keek als Dennis Storm er wat over tweette of iets.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Programma's met Dennis Storm erin zijn over het algemeen wel de enige die ik kijk op BNN.
Proefkonijnen is bijvoorbeeld leuk. Al gun ik hem toch aan jullie & Rezania.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |