Over afgestompt gesprokenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:05 schreef AchJa het volgende:
Aanvulling, zo heb ik eens iemand zielig gemaakt toen ik HSI/ baancommandant was. Ik wist dat 1 van die snuiters zo'n 9MM ketting had:
[ afbeelding ]
Gewoon afgepakt en ingeleverd bij het munitiecorvee... (had al een afspraak met die lui gemaakt).
Nee, je gaat sowieso niet schieten bij VEVA geloof ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:18 schreef schedelpax het volgende:
Mag je in de opleiding ook met groepswapens schieten? Kan daar niks over vinden..
Ze waren nieuwsgierig naar het erf, Obama parkeert hier over een week zijn kist vlakbij.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oh jee, wat heb je gedaan?
Ik ben klaar met veva , begin 14 april aan mijn VMFO.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:19 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nee, je gaat sowieso niet schieten bij VEVA geloof ik.
Volgens mij krijg je de groepswapens tegenwoordig pas geplaatst bij de eenheid als "aanvullende opleiding".quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:22 schreef schedelpax het volgende:
[..]
Ik ben klaar met veva , begin 14 april aan mijn VMFO.![]()
Was benieuwd of je buiten de colt ook met de MAG of minime mag schieten.
Of tijdens het marsen een PGU telling houden (organiek bepakt) en dat iedereen denkt dat ze de zaken voorelkaar hebben, om vervolgens de inhoud van het herstelgarnituur te gaan tellen...quote:
idd, maar er zal in die 3 tot 4 weken amo al amper tijd zijn om met de colt te schieten.....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je de groepswapens tegenwoordig pas geplaatst bij de eenheid als "aanvullende opleiding".
Heerlijke tijden waren dat, iedereen naast elkaar en omhoog houden maar. Waren een paar bij mij die dachten slim te zijn en hun kleding vacuüm te verpakken met een vuilniszak en een stofzuiger. Scheelde veel ruimte totdat ze weer moesten inpakken in het veldquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of tijdens het marsen een PGU telling houden (organiek bepakt) en dat iedereen denkt dat ze de zaken voorelkaar hebben, om vervolgens de inhoud van het herstelgarnituur te gaan tellen...
Idd ja...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heerlijke tijden waren dat, iedereen naast elkaar en omhoog houden maar. Waren een paar bij mij die dachten slim te zijn en hun kleding vacuüm te verpakken met een vuilniszak en een stofzuiger. Scheelde veel ruimte totdat ze weer moesten inpakken in het veld
Yup, of we laten de OBOM halen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:42 schreef Erasmo het volgende:
Achja stuur jij ook wel eens mensen naar de OBOM?
Laatst een testverpakking gehaald in de supermarkt, voorlopig prefereer ik gewone Grolsch. Maar wellicht dat het op een terrasje beter smaakt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:42 schreef schedelpax het volgende:
Gratis kornuit tot 12 uur in het café , toch maar eens proberen dat nieuwe spul.![]()
Waar is die kroegquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:56 schreef schedelpax het volgende:
als 't gratis is interesseert het me niet. En overige drank (ook whisky/vodka/jenever enz enz) is 1 euro. Patat met een hamburger ook 1euro
Omdat twee van een kwart liter duurder zijn dan 1 van een halve liter...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:14 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Oja nog een klacht: WAAROM heeft Paresto in godesnaam de melkpakken voor het ontbijt gehalveerd van 0.5l naar 0.25cl. Dat is gewoon puur kut.
De klacht is dat je bij Paresto eetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:14 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Oja nog een klacht: WAAROM heeft Paresto in godesnaam de melkpakken voor het ontbijt gehalveerd van 0.5l naar 0.25cl. Dat is gewoon puur kut.
Dit. En omdat Paresto een hoerenbedrijf isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat twee van een kwart liter duurder zijn dan 1 van een halve liter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |