Have fun!quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef Fera het volgende:
Stilte hier ... Komt mijn TT soms angstaanjagend dubbelzinnig over?
Zelfs voor mij nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef Fera het volgende:
Stilte hier ... Komt mijn TT soms angstaanjagend dubbelzinnig over?
Mooi. Want het was romantisch bedoeld uiteraard.quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi. Want het was romantisch bedoeld uiteraard.
Romantiek.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
Mooi. Want het was romantisch bedoeld uiteraard.
quote:
quote:
I know that feel, sis.quote:
Ik heb nog een leuk filmpje voor je.quote:
Al helemaal niet samen met Faxie.quote:
Kontneuk'n?quote:
Neuh.quote:
Oh hmzz?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk filmpje voor je.
Ja hoor.quote:
Wat dan?quote:
't Is wel aardigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook soms. Neemt niet weg dat seks verdomd lekker is
Dat vertel ik niet. Voor je het weet zit jij hier weer hardop te verkondigen dat je van je stoel afglijdt.quote:
Tsk, ik durf te wedden dat je het leuk vindt als ik het noem.quote:
Wees maar niet bang hoor, dat zal niet gebeuren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vertel ik niet. Voor je het weet zit jij hier weer hardop te verkondigen dat je van je stoel afglijdt.
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tsk, ik durf te wedden dat je het leuk vindt als ik het noem.
*knuffel*quote:
Eigenwijs.quote:
quote:
Als ik je eens irl tref, wil ik je eten voeren, mag dat?quote:
Ligt eraan wat voor eten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik je eens irl tref, wil ik je eten voeren, mag dat?
Banaan?quote:
Chocolaatjes. :$quote:
Lekker.quote:
Paarse merci-chocolaatjes.quote:
Welke zijn dat ook alweer?quote:
Met zo'n lekkere, redelijk harde vulling.quote:
Dat vindt ze vast wel lekker hihahoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met zo'n lekkere, redelijk harde vulling.
Blij dat ik weer op de hoogte ben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou. Ik ben voor t eerst american psycho aan t lezen. Goed verfilmd![]()
Verder heb ik lekker gegeten en de keukenkastjes allemaal (op 1 na) opgeruimd. Én ik heb n rijbroek gekocht![]()
Ik weet dat t waarschijnlijk niemand interesseert, maar mocht dat tóch het geval zijn: graag gedaan
zondagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was zo stom om toe te zeggen over te werken morgen van 6 tot 12
Hey Janiesje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou. Ik ben voor t eerst american psycho aan t lezen. Goed verfilmd![]()
Verder heb ik lekker gegeten en de keukenkastjes allemaal (op 1 na) opgeruimd. Én ik heb n rijbroek gekocht![]()
Ik weet dat t waarschijnlijk niemand interesseert, maar mocht dat tóch het geval zijn: graag gedaan
Hmmm. Kan me even niet bedenken welke dat zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met zo'n lekkere, redelijk harde vulling.
Ja, al zijn de dingen die ik echt van jou wil weten vast niet de dingen die jij bovenaan hebt staan om te vertellen nu.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat was niet alles hoor, wil je nog iets weten?
Babyshower, echt wie heeft dat verzonnen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zondag![]()
Nou ja, ik heb n babyshowerzal ik je dienst overnemen?
vraag maar hoor, als ik geen antwoord geef, merk je dat vanzelfquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, al zijn de dingen die ik echt van jou wil weten vast niet de dingen die jij bovenaan hebt staan om te vertellen nu.
Zo werkt het niet in mijn wereld.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
vraag maar hoor, als ik geen antwoord geef, merk je dat vanzelf
geen idee, in dit geval is het iig geregeld door de aanstaande omaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Babyshower, echt wie heeft dat verzonnen?![]()
![]()
Nou veel plezier hoor
eerlijk ook nog!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo werkt het niet in mijn wereld.Als ik vraag, verwacht ik een eerlijk antwoord.
Je weet....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
eerlijk ook nog!
Veeleisend mannetje ben je
Je had ook af kunnen zeggen he?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, in dit geval is het iig geregeld door de aanstaande oma![]()
Ik hoop dat het lijdend voorwerp het zelf leuk vindtdat weet ik dus niet eens...
Ík heb er weinig zin in in elk geval
ja, dat kán, maar dat vind ik niet zo netjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je had ook af kunnen zeggen he?heb ik laatst ook gedaan. Stomme Amerikaanse gewoontes.
Ahh, over een tijdje kunnen we allerlei pikante bekentenissen verwachten. Nice.quote:
Hoezo 'over een tijdje'? Ik verwacht ze nu al.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
Ahh, over een tijdje kunnen we allerlei pikante bekentenissen verwachten. Nice.
nou, zo erg is t nog niet hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, over een tijdje kunnen we allerlei pikante bekentenissen verwachten. Nice.
Melk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, zo erg is t nog niet hoor![]()
Wat drink jij?
Beetje masturberen op de pikante bekentenissen van JB.quote:
Terwijl je nog een slokje alcoholhoudende drank drinkt tot diep in de nacht op je zolderkamer?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje masturberen op de pikante bekentenissen van JB.
Ja en nee. Ik zit in de woonkamer op de bank met mijn laptop.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
Terwijl je nog een slokje alcoholhoudende drank drinkt tot diep in de nacht op je zolderkamer?
ook lekker.quote:
Gewaagd, gedurfd!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik zit in de woonkamer op de bank met mijn laptop.
Ik vind t niet netjes om zowel voor de geboorte als na de geboorte cadeaus te verwachten. Babyshower EN kraamvisite.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat kán, maar dat vind ik niet zo netjes.
wut?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje masturberen op de pikante bekentenissen van JB.
Ik probeerde ''the silmalarion'' te lezen...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook lekker.![]()
En geen plannen. Misschien zo nog wat lezenvind het een goed boek, zij het enigszins vermoeiend, door alle merknamen en uitgebreide omschrijvingen van vanalles.
Als jij je neus weer in dat boek steekt, komt er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
wut?
Zeg! Zover is t nog lang niet hoor
Meestal zijn t niet de moeders die dat regelen he, maar is t een verrassing die door iemand anders georganiseerd wordt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind t niet netjes om zowel voor de geboorte als na de geboorte cadeaus te verwachten. Babyshower EN kraamvisite.
Ik kom wel als t wurm er is.![]()
als jij niks durft te vragen ook nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij je neus weer in dat boek steekt, komt er helemaal niks van.
Reken maar dat de moeder beledigd is als je niet op kraamvisite komt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meestal zijn t niet de moeders die dat regelen he, maar is t een verrassing die door iemand anders georganiseerd wordt.
Lijkt mij dat zo een bevalling een hele bevalling is en dat je dan nergens zin in hebt wat aan je kop komt zeuren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meestal zijn t niet de moeders die dat regelen he, maar is t een verrassing die door iemand anders georganiseerd wordt.
Wanneer hebt je voor het laatst seks gehad met meer dan één persoon?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
als jij niks durft te vragen ook niet
Mij overkwam gister nog wat bijzonders, maar dat zal ik wel bewaren voor wanneer je tipsy bent.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wut?
Zeg! Zover is t nog lang niet hoor
o, ik lees dit wel uit hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik probeerde ''the silmalarion'' te lezen...
Gatver wat is dat lastig door te komen, ben ook maar opgehouden met lezen.
ik heb het dan ook over de babyshower, niet over de kraamvisite, maar dat wist je wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Reken maar dat de moeder beledigd is als je niet op kraamvisite komt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, ik lees dit wel uit hoor![]()
Heb wel n misdaadroman van n Belgische schrijver weggelegd laatst.
Constant rechercheurs en/of lijkschouwers die aan elkáár gingen uitleggen waarom ze dingen deden.
'Ik doe nu handschoenen aan, want anders is er een kans dat ik vingerafdrukken vernietig die we kunnen gebruiken voor het oplossen van de misdaad' en dat zegt dan de end rechercheur tegen de andere![]()
das ook gelijk een vraag waarop ik t antwoord niet weetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer hebt je voor het laatst seks gehad met meer dan één persoon?
waarom, dat is nuchter ook leuk!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mij overkwam gister nog wat bijzonders, maar dat zal ik wel bewaren voor wanneer je tipsy bent.
Wat heb jij nou eigenlijk nog op je verlanglijstje staan als het gaat over seks?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
das ook gelijk een vraag waarop ik t antwoord niet weet![]()
Naja, niet precies, laatste helft van vorig jaar iig
heel irritantquote:
eigenlijk helemaal niks. Ik weet t, saai, maar ik ben écht heel tevredenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb jij nou eigenlijk nog op je verlanglijstje staan als het gaat over seks?
Neuh, saai was niet het woord dat in mij opkwam.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
eigenlijk helemaal niks. Ik weet t, saai, maar ik ben écht heel tevreden
ligt er natuurlijk aan waarom ik tevreden ben, misschien is missionaris mijn idee van spannend welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, saai was niet het woord dat in mij opkwam.
Ik heb genoeg gesprekken gehad met jou over seks om te weten wat jouw ideeën zijn over spannend. Dat sluit missionaris overigens niet uit, er komt enkel wat meer bij kijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
ligt er natuurlijk aan waarom ik tevreden ben, misschien is missionaris mijn idee van spannend wel
Voor de rest heb ik eigenlijk geen vragen meer, enkel opdrachten.quote:
Pics pics picsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik eigenlijk geen vragen meer, enkel opdrachten.
JB haar tieten.quote:
De rest van JB...quote:
Je weet duidelijk niet wie je tegenover je hebt als je denkt dat JB door zoiets wordt weggejaagd.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
Zeg fijne avond... ik ga mijn tieten ff lekker afsoppen onder de douche![]()
Sop-ze!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
ohwquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben wel wakker.quote:
Zegt het feit dat ik nu al thuis ben niet genoeg?quote:
Maar je had er toch eerder deze dag ook één?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
Zegt het feit dat ik nu al thuis ben niet genoeg?
Nee, het was niet mijn type. Wel gezellig gekletst en me als een heer gedragen door haar thuis te brengen, maar voor mij hoeft een tweede date niet echt.
Jep, een blind date. Maar die belde kort daarvoor met een vaag excuus af. Dus ben ik maar bij een vriend van me thuis gaan chillen totdat het tijd was voor de tweede date.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je had er toch eerder deze dag ook één?
Balen.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:06 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, een blind date. Maar die belde kort daarvoor met een vaag excuus af. Dus ben ik maar bij een vriend van me thuis gaan chillen totdat het tijd was voor de tweede date.
Hey Roy.quote:
Tja, jammer maar helaas. Haar verlies, niet het mijnequote:
Precies!quote:Op zondag 16 maart 2014 00:11 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, jammer maar helaas. Haar verlies, niet het mijne
Ja joh, allang. Ik was gisteravond al terug.quote:
Oh ik dacht dat je daar vandaag was, my badquote:Op zondag 16 maart 2014 00:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies!
[..]
Ja joh, allang. Ik was gisteravond al terug.
Liever had ik natuurlijk een 'succesvolle' date gehad, maar ik ga niet omdat ik al enige tijd droog sta gewoon overal maar overheen.quote:
No problem.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daar vandaag was, my bad
Nee, dat is geen stijl.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:16 schreef yats het volgende:
[..]
Liever had ik natuurlijk een 'succesvolle' date gehad, maar ik ga niet omdat ik al enige tijd droog sta gewoon overal maar overheen.
Niets voor mij (helaas).quote:
Zou het ook een minpunt vinden aan iemand als hij overal overheen ging 'omdat het kan'.quote:
Geloof me, ik ken genoeg mensen die dat wel doen. Soms zou ik willen dat ik ook zo in elkaar zou zitten (het word toch eens tijd voor 'succes'quote:Op zondag 16 maart 2014 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou het ook een minpunt vinden aan iemand als hij overal overheen ging 'omdat het kan'.
Ik ontken het bestaan van die mensen ook niet, ik zou het alleen een minpunt vinden aan iemand.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:24 schreef yats het volgende:
[..]
Geloof me, ik ken genoeg mensen die dat wel doen. Soms zou ik willen dat ik ook zo in elkaar zou zitten (het word toch eens tijd voor 'succes') maar dan moet je je eigen principes overboord gooien en dat doe ik niet.
En toch vraag ik me af hoeveel vrouwen in de praatjes van dat soort gasten trappen.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ontken het bestaan van die mensen ook niet, ik zou het alleen een minpunt vinden aan iemand.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
En toch vraag ik me af hoeveel vrouwen in de praatjes van dat soort gasten trappen.
Ik zie t toch geregeld om me heen gebeuren. Dan vraag ik me af, wat denkt een vrouw op zo'n moment?quote:
Ach, er zullen ook wel vrouwen zijn die gewoon willen neuken. Praatjes of niet, niet elke vrouw is op zoek naar een relatie als ze date.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie t toch geregeld om me heen gebeuren. Dan vraag ik me af, wat denkt een vrouw op zo'n moment?
Hm, misschien moet ik maar eens met zo'n vrouw daten.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, er zullen ook wel vrouwen zijn die gewoon willen neuken. Praatjes of niet, niet elke vrouw is op zoek naar een relatie als ze date.
Ligt eraan waar je naar op zoek bent. Als je ook echt een relatie wilt, zou ik het niet doen. Maar als je gewoon eens lekker wilt neuken is daar vast wel iemand voor te vinden. Dan heb je ook niet per se gladde praatjes nodig.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:36 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, misschien moet ik maar eens met zo'n vrouw daten.
Uiteindelijk wil ik natuurlijk wel weer een relatie, maar misschien moet ik daar inderdaad minder naar zoeken en gewoon voor een avontuurtje gaan.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je naar op zoek bent. Als je ook echt een relatie wilt, zou ik het niet doen. Maar als je gewoon eens lekker wilt neuken is daar vast wel iemand voor te vinden. Dan heb je ook niet per se gladde praatjes nodig.
Gewoon doen wat jij wilt. Als je die twee dingen maar niet mixt ... Dus dat je iemand die een relatie zoekt voor de gek houdt, of juist verder denkt te willen gaan met een neukertje (plat gezegd). Dan kom je bedrogen uit.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:40 schreef yats het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil ik natuurlijk wel weer een relatie, maar misschien moet ik daar inderdaad minder naar zoeken en gewoon voor een avontuurtje gaan.
Sterkte op je werk.quote:Op zondag 16 maart 2014 05:20 schreef Faxie het volgende:
Meh, en dan lig je lekker en mag je weer wakker worden
Aan, zie je wel.quote:
Hoe was het?quote:
Ik heb het zwaarquote:Op zondag 16 maart 2014 09:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sterkte op je werk.je bent nu (negen uur) al halverwege.
Het was wel leuk, maar geen live muziekquote:
Jammer van de muziek. Maar wel gezellige lui verder?quote:Op zondag 16 maart 2014 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was wel leuk, maar geen live muziek
En ipv 3 extra mensen kwamen er 7
Een paar wel, een paar niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 10:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer van de muziek. Maar wel gezellige lui verder?
Meh, dat zul je altijd wel hebben. Toch niet heel vervelend hoop ik?quote:
0, noppes, nada. Maar daar ging ik ook niet voor, dus het stoorde me niet.quote:
Nee hoor, sommige mensen liggen elkaar nou eenmaal niet. Heb het met de overige mensen wel enorm gezellig gehad.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Meh, dat zul je altijd wel hebben. Toch niet heel vervelend hoop ik?
Niet echt, hoezo?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg. Heb jij ineens een leven ofzo?
Jesus Christ, hipsterquote:Op zondag 16 maart 2014 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
En nu lekker folk muziek luisteren met een kopje thee
Ik wilde zeggen: dat doe ik al jaren. Maar dat is alleen maar meer hipster.quote:
Daaaaaaaaaaamnquote:Op zondag 16 maart 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: dat doe ik al jaren. Maar dat is alleen maar meer hipster.
Je was hipster voordat het hipster werdquote:Op zondag 16 maart 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: dat doe ik al jaren. Maar dat is alleen maar meer hipster.
Ik ben te erg, ik stop al.quote:
Treurig dit.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je was hipster voordat het hipster werd
Rapalje.quote:
De protohipster. Met zijn baard. Alles wat hij nu doet is over 2 jaar hipster en over 4 jaar mainstreamquote:Op zondag 16 maart 2014 13:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je was hipster voordat het hipster werd
Neuken?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
En nu lekker folk muziek luisteren met een kopje thee
* Fera springt de trein inquote:
Verstandig. Slaap lekker.quote:
Pls, I'm not your type.quote:
Niet blond en niet slank.quote:
Slank ben je toch wel?quote:
Nee. Dit is niet om complimentjes uit te lokken overigens.quote:
Bij mij vaak wel.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen waar ik op val is slank en blond.
O? Wat ik zag op die foto was wel redelijk slank, dacht ik. Maar je bent dus een beetje chubby?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee. Dit is niet om complimentjes uit te lokken overigens.
Toch wel altijd slank, toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen waar ik op val is slank en blond.
Weet niet hoe ik het moet noemen. Bovenlijf ben ik wel redelijk normaal, heb alleen een beetje stalpootjes.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
O? Wat ik zag op die foto was wel redelijk slank, dacht ik. Maar je bent dus een beetje chubby?
Wat ziin stalpootjes? Ik ken die uitdrukking niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik het moet noemen. Bovenlijf ben ik wel redelijk normaal, heb alleen een beetje stalpootjes.
Daar is niks mis mee.quote:
Nouja, mijn definitie van slank zal vast verschillen van anderen. Maar L. bijvoorbeeld, was/is niet bepaald slank. Verre van dik, maar wel rondig.quote:
Vreemd dat ik hierom moet lachen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet niet hoe ik het moet noemen. Bovenlijf ben ik wel redelijk normaal, heb alleen een beetje stalpootjes.
Dikke bovenbenen.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ziin stalpootjes? Ik ken die uitdrukking niet.
Is dat niet een beetje te alternatief voor hipsters?quote:Op zondag 16 maart 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben te erg, ik stop al.
[..]
Treurig dit.
[..]
Rapalje.
Ik had het idee dat ze juist wel heel slank was. Maar ik heb ook bijna alleen haar gezicht gezien, dat zal het zijn.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee.
[..]
Nouja, mijn definitie van slank zal vast verschillen van anderen. Maar L. bijvoorbeeld, was/is niet bepaald slank. Verre van dik, maar wel rondig.
[..]
Vreemd dat ik hierom moet lachen.
O, dat heb ik ook. Nu ben ik ook wel dikkig, maar toen ik slanker was had ik dat nog steeds. Wel vrij slanke onderbenen en enkels. Maar het heup/bovenbeen gebied is bij mij sowieso wat breder. Zo vervelend met broeken kopen.quote:
Geen idee, ben geen hipster.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje te alternatief voor hipsters?
Nee, ze is redelijk zacht.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze juist wel heel slank was. Maar ik heb ook bijna alleen haar gezicht gezien, dat zal het zijn.
Zacht. Dat klinkt meteen knuffelbaar.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, ben geen hipster.
[..]
Nee, ze is redelijk zacht.Of althans, was. Heb haar ook al een tijd niet meer fysiek gezien.
Van die ronde armen ookEn redelijke forse benen.
Ja, echt, he! Bij de knoop altijd zoveel ruimte over dat er nog iemand in kan.quote:Op zondag 16 maart 2014 13:58 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat heb ik ook. Nu ben ik ook wel dikkig, maar toen ik slanker was had ik dat nog steeds. Wel vrij slanke onderbenen en enkels. Maar het heup/bovenbeen gebied is bij mij sowieso wat breder. Zo vervelend met broeken kopen.
Hipsters zitten toch met hun Iphone bij Starbucks te twitteren en status updates op facebook te liken, terwijl ze naar van die crappy sing a song writers luisterenquote:
Jezusquote:Op zondag 16 maart 2014 14:04 schreef Fascination het volgende:
Zou wel met Feers dijen willen knuffelen wanneer ik tussen haar benen lig.
Heel erg slecht.![]()
Faxie?quote:Op zondag 16 maart 2014 14:04 schreef Fascination het volgende:
Heel erg slecht.![]()
Schattig.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was toen ook mijn eerste indruk
Ik lachte hardop.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:04 schreef Fascination het volgende:
Heel erg slecht.![]()
En als Faxie het had getypt?quote:
Fas heeft haar eigen stijl, is niet te vergelijken.quote:
Maar in grootmoederstijd ging dat ook zo.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:22 schreef Fera het volgende:
M'n oma denkt nu dat ik achter m'n beste vriend aanzit omdat ik met hem naar Amsterdam ben geweest.
Weet ik, maar m'n oma is wel wat moderner dan dat. Daarom vind ik dit ook wel raar.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:30 schreef DW457 het volgende:
[..]
Maar in grootmoederstijd ging dat ook zo.
quote:Op zondag 16 maart 2014 14:22 schreef Fera het volgende:
M'n oma denkt nu dat ik achter m'n beste vriend aanzit omdat ik met hem naar Amsterdam ben geweest.
Dit herken ik wel hoor, trouwens. Ik heb vrij veel vriendschappelijke vriendinnen en soms denken mensen idd dat ik van alles met ze doe terwijl we gewoon vrienden zijn. Soms levert dat nog wel eens gênante of lastige situaties op.quote:Op zondag 16 maart 2014 14:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik, maar m'n oma is wel wat moderner dan dat. Daarom vind ik dit ook wel raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zondag 16 maart 2014 15:15 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]Ik moet altijd wel lachen om dit soort dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel slechter dan dat we de laatste jaren sturen zal het niet zijnquote:Op zondag 16 maart 2014 17:21 schreef Fascination het volgende:
Jan Smit wil naar het Songfestival, en dan stoppen
Ze zitten in Europa echt te wachten op die lompe palingsound.
Is die gast al 40, ja?quote:Op zondag 16 maart 2014 17:21 schreef Fascination het volgende:
Jan Smit wil naar het Songfestival, en dan stoppen
Ze zitten in Europa echt te wachten op die lompe palingsound.
Nee 29quote:
Mweh, Anouk was gewoon goed. Wel een uitzondering, ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel slechter dan dat we de laatste jaren sturen zal het niet zijn
Jammer dat hij zich niet onsterfelijk had gemaakt door lid te worden van de club van 27quote:
Na zo veel slechts is al gauw iets goedquote:Op zondag 16 maart 2014 17:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mweh, Anouk was gewoon goed. Wel een uitzondering, ja.
en op zijn 15e al meer verdiend dan wij waarschijnlijk in de rest van ons leven bij elkaar harken.quote:
Verdommequote:Op zondag 16 maart 2014 17:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat hij zich niet onsterfelijk had gemaakt door lid te worden van de club van 27
Laten we hopen dat je date veel verschrikkelijke dates heeft gehad.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:40 schreef tijnbrein het volgende:
Na zo veel slechts is al gauw iets goed
En op zijn 50ste voor 5 miljoen een come back maakt.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en op zijn 15e al meer verdiend dan wij waarschijnlijk in de rest van ons leven bij elkaar harken.
Laat jantje maar schuiven
Ik vind het meer raar dat ie nu al over z'n 40ste spreektquote:Op zondag 16 maart 2014 17:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en op zijn 15e al meer verdiend dan wij waarschijnlijk in de rest van ons leven bij elkaar harken.
Laat jantje maar schuiven
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je date veel verschrikkelijke dates heeft gehad.
Het is gewoon een constatering. Zo goed was dat nummer nu ook weer niet. De andere nummer waren nog veel slechter. Het nummer van Anouk steekt tussen de rest er met kop en schouders boven uit. Dat feit maakt het nog geen goed nummer.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je date veel verschrikkelijke dates heeft gehad.
Zeefjequote:
Tja, vind jij, hè.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is gewoon een constatering. Zo goed was dat nummer nu ook weer niet. De andere nummer waren nog veel slechter. Het nummer van Anouk steekt tussen de rest er met kop en schouders boven uit. Dat feit maakt het nog geen goed nummer.
Beter een verschrikkelijke date dan geen date
Ach, op dat eerste lijk ik soms toch al.quote:
Ik denk niet dat ik daar alleen in sta. Birds is geen slecht nummer maar verre van dat. Maar echt goed is het nu ook weer niet. Vergelijk het nu met de rest van de nummers van Anoukquote:
Dat sowieso, ondanks dat mijn wekker vanmorgen al om 8 uur af ging. Maar een erg gezellige dag gehad verder, dus ik had het er voor over.quote:
Ik heb geen ingredienten in huis, en als ik dan toch naar de supermarkt moet kan ik net zo goed kant en klare kopenquote:Op zondag 16 maart 2014 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maak het zelf....
Je hebt nog een springvorm
Ik vond het een prima liedje. Iedere artiest maakt wel eens een wat rustiger nummer.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar alleen in sta. Birds is geen slecht nummer maar verre van dat. Maar echt goed is het nu ook weer niet. Vergelijk het nu met de rest van de nummers van Anouk
Dat klopt, en daar hou ik niet zo vanquote:Op zondag 16 maart 2014 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond het een prima liedje. Iedere artiest maakt wel eens een wat rustiger nummer.
Hmmm ... Ik vraag me soms af waarom jij zo vaak honger hebt.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net een bak nasi gegeten, wat eitjes er bij, wat atjar, wat komkommer.
Sterf nog steeds van de honger
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm ... Ik vraag me soms af waarom jij zo vaak honger hebt.
Zelf junkfood dag. Friet oorlog en twee kroketten.
Lekkerquote:Op zondag 16 maart 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Het is wel vervelendquote:Op zondag 16 maart 2014 19:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik weiger dat woord uit te spreken.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Friet oorlog klinkt wel echt raar overigens. Gewoon patatje oorlog.
Heel goed!quote:Op zondag 16 maart 2014 19:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ik weiger dat woord uit te spreken.
Ben ook naar de sportschool geweest om te informeren over een gratis weekpas die ze hadden, maar ze werken op afspraak dus er werd me gevraagd m'n naam en telefoonnummer te noteren en dan bellen ze me waarschijnlijk morgen al op. Dan krijg ik een uitgebreide rondleiding en uitleg. Ben benieuwd.Eerste stap is in ieder geval gezet.
Ik zou dan toch denken dat je niet genoeg eet, of misschien niet de juiste dingen. Dingen die vullen, zeg maar. Er zijn natuurlijk ook voedingsmiddelen die juist weer honger opwekken.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Het is wel vervelendjeetje, toe maar. Geen broodje mexicano met pindasaus?
Ik heb ook al een eigen schema gemaakt voor KT, voor het geval zij met zo'n flutschema komen.quote:
Wat is KT?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ook al een eigen schema gemaakt voor KT, voor het geval zij met zo'n flutschema komen.
Krachttraining.quote:
kingtoppiequote:
Echt schattig ja.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die had ik laatst ook opgeslagenzo lief!
[..]
Photoshop doet wonderenquote:Op zondag 16 maart 2014 19:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt schattig ja.Ook knap van de fotograaf, lijkt me niet makkelijk zoiets vast te leggen.
Dan zijn het strakke photoshop skills.quote:
Of combinatie van beide.quote:
We'll never know.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Is daar een woord voor?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
"What's the name of the word for the precise moment when you realize that you've actually forgotten how it felt to make love to somebody you really liked a long time ago?"
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Zo herkenbaar.LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nee, maar las deze quote vandaag in Sandman. Het bleef hangen.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Zo herkenbaar.Whehe, typische hondenstreek inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
Heb een erotisch verhaal geschreven voor een site, ben benieuwd of 'ie een hoog cijfer krijgt. :$
Linkje?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
Heb een erotisch verhaal geschreven voor een site, ben benieuwd of 'ie een hoog cijfer krijgt. :$
Wel een mooi stukje. Zo'n moment had ik laatst nog, over mijn ex van twee jaar geleden. Maar al snel daaropvolgend dacht ik: "Hmm ... Eikel".quote:Op zondag 16 maart 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar las deze quote vandaag in Sandman. Het bleef hangen.
Mag ik 'm lezen?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
quote:
Ik vind dat het sowieso veel mooie stukken in staan.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een mooi stukje. Zo'n moment had ik laatst nog, over mijn ex van twee jaar geleden. Maar al snel daaropvolgend dacht ik: "Hmm ... Eikel".
Waar staan die teksten van hem? Heb je een link?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat het sowieso veel mooie stukken in staan.Ik vind het prachtig hoe Gaiman met zo weinig pagina's zoveel emotionele binding met karakters teweeg kan brengen.
Denk dat de meeste mensen wel zo'n gevoel kennen.
Ik zie zelfs dat er een enorme wikiquote site aan gewijd is.
DM?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
Nee, ga ik niet posten hier, sorry sweeties.
Geen idee hoe mooi ze zijn als je de karakters niet kent, maar goed.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:34 schreef zeefje het volgende:
[..]
Waar staan die teksten van hem? Heb je een link?
Klinkt goed. Misschien toch eens opzoeken.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat het sowieso veel mooie stukken in staan.Ik vind het prachtig hoe Gaiman met zo weinig pagina's zoveel emotionele binding met karakters teweeg kan brengen.
Denk dat de meeste mensen wel zo'n gevoel kennen.
Ik zie zelfs dat er een enorme wikiquote site aan gewijd is.
Ik geloof dat je niet erg van het abstracte en surrealisme was toch?quote:Op zondag 16 maart 2014 19:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt goed. Misschien toch eens opzoeken.
O, comics. Ik dacht dat het een boek was.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee hoe mooi ze zijn als je de karakters niet kent, maar goed.
http://en.wikiquote.org/wiki/The_Sandman
Surrealisme kan wel mooi zijn, maar vaak vind ik het eng.quote:Op zondag 16 maart 2014 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof dat je niet erg van het abstracte en surrealisme was toch?
Maar de covers zijn ook zo mooi
[ afbeelding ]
zat al te soppen hier... Jammerquote:Op zondag 16 maart 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
Nee, ga ik niet posten hier, sorry sweeties.
Jammer hequote:
quote:Op zondag 16 maart 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
O, comics. Ik dacht dat het een boek was.
Owquote:Op zondag 16 maart 2014 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Surrealisme kan wel mooi zijn, maar vaak vind ik het eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |