Have fun!quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef Fera het volgende:
Stilte hier ... Komt mijn TT soms angstaanjagend dubbelzinnig over?
Zelfs voor mij nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef Fera het volgende:
Stilte hier ... Komt mijn TT soms angstaanjagend dubbelzinnig over?
Mooi. Want het was romantisch bedoeld uiteraard.quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi. Want het was romantisch bedoeld uiteraard.
Romantiek.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
Mooi. Want het was romantisch bedoeld uiteraard.
quote:
quote:
I know that feel, sis.quote:
Ik heb nog een leuk filmpje voor je.quote:
Al helemaal niet samen met Faxie.quote:
Kontneuk'n?quote:
Neuh.quote:
Oh hmzz?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk filmpje voor je.
Ja hoor.quote:
Wat dan?quote:
't Is wel aardigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook soms. Neemt niet weg dat seks verdomd lekker is
Dat vertel ik niet. Voor je het weet zit jij hier weer hardop te verkondigen dat je van je stoel afglijdt.quote:
Tsk, ik durf te wedden dat je het leuk vindt als ik het noem.quote:
Wees maar niet bang hoor, dat zal niet gebeuren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vertel ik niet. Voor je het weet zit jij hier weer hardop te verkondigen dat je van je stoel afglijdt.
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tsk, ik durf te wedden dat je het leuk vindt als ik het noem.
*knuffel*quote:
Eigenwijs.quote:
quote:
Als ik je eens irl tref, wil ik je eten voeren, mag dat?quote:
Ligt eraan wat voor eten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als ik je eens irl tref, wil ik je eten voeren, mag dat?
Banaan?quote:
Chocolaatjes. :$quote:
Lekker.quote:
Paarse merci-chocolaatjes.quote:
Welke zijn dat ook alweer?quote:
Met zo'n lekkere, redelijk harde vulling.quote:
Dat vindt ze vast wel lekker hihahoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met zo'n lekkere, redelijk harde vulling.
Blij dat ik weer op de hoogte ben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou. Ik ben voor t eerst american psycho aan t lezen. Goed verfilmd![]()
Verder heb ik lekker gegeten en de keukenkastjes allemaal (op 1 na) opgeruimd. Én ik heb n rijbroek gekocht![]()
Ik weet dat t waarschijnlijk niemand interesseert, maar mocht dat tóch het geval zijn: graag gedaan
zondagquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was zo stom om toe te zeggen over te werken morgen van 6 tot 12
Hey Janiesje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou. Ik ben voor t eerst american psycho aan t lezen. Goed verfilmd![]()
Verder heb ik lekker gegeten en de keukenkastjes allemaal (op 1 na) opgeruimd. Én ik heb n rijbroek gekocht![]()
Ik weet dat t waarschijnlijk niemand interesseert, maar mocht dat tóch het geval zijn: graag gedaan
Hmmm. Kan me even niet bedenken welke dat zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met zo'n lekkere, redelijk harde vulling.
Ja, al zijn de dingen die ik echt van jou wil weten vast niet de dingen die jij bovenaan hebt staan om te vertellen nu.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat was niet alles hoor, wil je nog iets weten?
Babyshower, echt wie heeft dat verzonnen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zondag![]()
Nou ja, ik heb n babyshowerzal ik je dienst overnemen?
vraag maar hoor, als ik geen antwoord geef, merk je dat vanzelfquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, al zijn de dingen die ik echt van jou wil weten vast niet de dingen die jij bovenaan hebt staan om te vertellen nu.
Zo werkt het niet in mijn wereld.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
vraag maar hoor, als ik geen antwoord geef, merk je dat vanzelf
geen idee, in dit geval is het iig geregeld door de aanstaande omaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Babyshower, echt wie heeft dat verzonnen?![]()
![]()
Nou veel plezier hoor
eerlijk ook nog!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo werkt het niet in mijn wereld.Als ik vraag, verwacht ik een eerlijk antwoord.
Je weet....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
eerlijk ook nog!
Veeleisend mannetje ben je
Je had ook af kunnen zeggen he?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, in dit geval is het iig geregeld door de aanstaande oma![]()
Ik hoop dat het lijdend voorwerp het zelf leuk vindtdat weet ik dus niet eens...
Ík heb er weinig zin in in elk geval
ja, dat kán, maar dat vind ik niet zo netjes.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:00 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je had ook af kunnen zeggen he?heb ik laatst ook gedaan. Stomme Amerikaanse gewoontes.
Ahh, over een tijdje kunnen we allerlei pikante bekentenissen verwachten. Nice.quote:
Hoezo 'over een tijdje'? Ik verwacht ze nu al.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
Ahh, over een tijdje kunnen we allerlei pikante bekentenissen verwachten. Nice.
nou, zo erg is t nog niet hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, over een tijdje kunnen we allerlei pikante bekentenissen verwachten. Nice.
Melk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, zo erg is t nog niet hoor![]()
Wat drink jij?
Beetje masturberen op de pikante bekentenissen van JB.quote:
Terwijl je nog een slokje alcoholhoudende drank drinkt tot diep in de nacht op je zolderkamer?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje masturberen op de pikante bekentenissen van JB.
Ja en nee. Ik zit in de woonkamer op de bank met mijn laptop.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
Terwijl je nog een slokje alcoholhoudende drank drinkt tot diep in de nacht op je zolderkamer?
ook lekker.quote:
Gewaagd, gedurfd!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik zit in de woonkamer op de bank met mijn laptop.
Ik vind t niet netjes om zowel voor de geboorte als na de geboorte cadeaus te verwachten. Babyshower EN kraamvisite.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, dat kán, maar dat vind ik niet zo netjes.
wut?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje masturberen op de pikante bekentenissen van JB.
Ik probeerde ''the silmalarion'' te lezen...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook lekker.![]()
En geen plannen. Misschien zo nog wat lezenvind het een goed boek, zij het enigszins vermoeiend, door alle merknamen en uitgebreide omschrijvingen van vanalles.
Als jij je neus weer in dat boek steekt, komt er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
wut?
Zeg! Zover is t nog lang niet hoor
Meestal zijn t niet de moeders die dat regelen he, maar is t een verrassing die door iemand anders georganiseerd wordt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vind t niet netjes om zowel voor de geboorte als na de geboorte cadeaus te verwachten. Babyshower EN kraamvisite.
Ik kom wel als t wurm er is.![]()
als jij niks durft te vragen ook nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij je neus weer in dat boek steekt, komt er helemaal niks van.
Reken maar dat de moeder beledigd is als je niet op kraamvisite komt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meestal zijn t niet de moeders die dat regelen he, maar is t een verrassing die door iemand anders georganiseerd wordt.
Lijkt mij dat zo een bevalling een hele bevalling is en dat je dan nergens zin in hebt wat aan je kop komt zeuren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meestal zijn t niet de moeders die dat regelen he, maar is t een verrassing die door iemand anders georganiseerd wordt.
Wanneer hebt je voor het laatst seks gehad met meer dan één persoon?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
als jij niks durft te vragen ook niet
Mij overkwam gister nog wat bijzonders, maar dat zal ik wel bewaren voor wanneer je tipsy bent.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wut?
Zeg! Zover is t nog lang niet hoor
o, ik lees dit wel uit hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik probeerde ''the silmalarion'' te lezen...
Gatver wat is dat lastig door te komen, ben ook maar opgehouden met lezen.
ik heb het dan ook over de babyshower, niet over de kraamvisite, maar dat wist je wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Reken maar dat de moeder beledigd is als je niet op kraamvisite komt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o, ik lees dit wel uit hoor![]()
Heb wel n misdaadroman van n Belgische schrijver weggelegd laatst.
Constant rechercheurs en/of lijkschouwers die aan elkáár gingen uitleggen waarom ze dingen deden.
'Ik doe nu handschoenen aan, want anders is er een kans dat ik vingerafdrukken vernietig die we kunnen gebruiken voor het oplossen van de misdaad' en dat zegt dan de end rechercheur tegen de andere![]()
das ook gelijk een vraag waarop ik t antwoord niet weetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer hebt je voor het laatst seks gehad met meer dan één persoon?
waarom, dat is nuchter ook leuk!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mij overkwam gister nog wat bijzonders, maar dat zal ik wel bewaren voor wanneer je tipsy bent.
Wat heb jij nou eigenlijk nog op je verlanglijstje staan als het gaat over seks?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
das ook gelijk een vraag waarop ik t antwoord niet weet![]()
Naja, niet precies, laatste helft van vorig jaar iig
heel irritantquote:
eigenlijk helemaal niks. Ik weet t, saai, maar ik ben écht heel tevredenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heb jij nou eigenlijk nog op je verlanglijstje staan als het gaat over seks?
Neuh, saai was niet het woord dat in mij opkwam.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
eigenlijk helemaal niks. Ik weet t, saai, maar ik ben écht heel tevreden
ligt er natuurlijk aan waarom ik tevreden ben, misschien is missionaris mijn idee van spannend welquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, saai was niet het woord dat in mij opkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |