SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ligt niet aan jou, nee. Narsingh kan er gewoon niks van.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:20 schreef nickhguitar het volgende:
Ligt het nou aan mij of kan die Narsingh nog geen lantaarnpaal voorbij?
Klopt, maar dat komt ook omdat er geen lantaarnpalen op het veld staan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:20 schreef nickhguitar het volgende:
speelt ook aan de verkeerde kantquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:20 schreef nickhguitar het volgende:
Hebben ze je wel verteld dat het voor de konijnen is?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:21 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb sla van de buren gekregen, omdat ze er de komende week niet zijn.
Toffe buren heb ik
Met friet knoflooksaus en shoarma en kaas?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:21 schreef Mansjester het volgende:
Toffe buren heb ik
Ach, het zou minder belachelijk zijn van Blom om nu af te fluiten dan om die 2e goal van PSV goed te keuren.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het zou minder belachelijk zijn van Blom om nu af te fluiten dan om die 2e goal van PSV goed te keuren.
Het is patat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met friet knoflooksaus en shoarma en kaas?
Nee ik denk 1-0 voor NECquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee Paul, gaat NEC morgen klop krijgen?
Is het Littlerabbit?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:21 schreef Mansjester het volgende:
Toffe buren heb ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |