SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ligt niet aan jou, nee. Narsingh kan er gewoon niks van.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:20 schreef nickhguitar het volgende:
Ligt het nou aan mij of kan die Narsingh nog geen lantaarnpaal voorbij?
Klopt, maar dat komt ook omdat er geen lantaarnpalen op het veld staan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:20 schreef nickhguitar het volgende:
speelt ook aan de verkeerde kantquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:20 schreef nickhguitar het volgende:
Hebben ze je wel verteld dat het voor de konijnen is?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:21 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb sla van de buren gekregen, omdat ze er de komende week niet zijn.
Toffe buren heb ik
Met friet knoflooksaus en shoarma en kaas?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:21 schreef Mansjester het volgende:
Toffe buren heb ik
Ach, het zou minder belachelijk zijn van Blom om nu af te fluiten dan om die 2e goal van PSV goed te keuren.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, het zou minder belachelijk zijn van Blom om nu af te fluiten dan om die 2e goal van PSV goed te keuren.
Het is patat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met friet knoflooksaus en shoarma en kaas?
Nee ik denk 1-0 voor NECquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee Paul, gaat NEC morgen klop krijgen?
Is het Littlerabbit?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:21 schreef Mansjester het volgende:
Toffe buren heb ik
Gewoon voor mensen Stijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben ze je wel verteld dat het voor de konijnen is?
Nee, alleen slaquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met friet knoflooksaus en shoarma en kaas?
Ik ben niet zo'n fan van sla.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gewoon voor mensen Stijn.
Krijg jij nooit sla thuis van je ouders ofzo
[..]
Nee, alleen sla
Niemandquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:23 schreef Paul het volgende:
P.s wie zie ik morgen bij GC / Exclusieve voorpremière 3 Days to Kill - 16 maart te Utrecht
Gaan er echt nog mensen naar bioscoops?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:23 schreef Paul het volgende:
P.s wie zie ik morgen bij GC / Exclusieve voorpremière 3 Days to Kill - 16 maart te Utrecht
Aan schildpadden voeren is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oke, ik wel
Ijsbergsla vind ik het lekkerst
Satesaus op donerquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb trek in een broodje döner met satésaus, maar hier geen Turk in de buurt.
Wat te doen?
Slacht je zusjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb trek in een broodje döner met satésaus, maar hier geen Turk in de buurt.
Wat te doen?
Ik wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaan er echt nog mensen naar bioscoops?
In een kringetje uiteraard.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:24 schreef nickhguitar het volgende:
Stiekem hoop ik dat alle 11 PSV-ers straks voor Labyrat gaan staan juichen
Is gratis heequote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pics, dan geloof ik jequote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is goddelijk, geloof mij maar
Ik dacht dat jij niet veel at?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is goddelijk, geloof mij maar
Ik nietquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik kijk eigenlijk ook nooit filmsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik niet
Maar ik kijk sowieso ook nooit films
Niet bij Pathé Groningen, maar misschien is de Bios van Stadskanaal al overgenomen door de lokale hangjeugd.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als het verder leeg is misschien
Komen altijd zoveel aso's op af
Wel als je lekker eten afkraaktquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is dat wat er bij jou op komt als je het over doner hebt? Manmanman. Ga lekker logos maken
In dat geval geloof ik je niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb dus geen broodje bij de hand.
[..]
Bij de Turk bunker ik als Genero Zeefuik.
De laatste keer dat ik daar was zaten er irritante jongeren schijtlollig te doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet bij Pathé Groningen, maar misschien is de Bios van Stadskanaal al overgenomen door de lokale hangjeugd.
Tja, als zo veel mensen allemaal hetzelfde zeggen, kan er een kern van waarheid inzitten, toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij een overwinning zal ik hier wel wakker van liggen.
Kom, we zetten het 10 minuten uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:26 schreef Cavaliers het volgende:
Ik overleef dit niet. 2-2 komt eraan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |