SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* 29 maart Rotterdam-Maastricht 170km en 30 maart Ivo's 200km.
MarcoD
Kanoboy
Kaasplank
* za 26 april Ivo's 300km Mariembourg (nieuwe route)
* Iets in limburg ofzo - 29 mei t/m 1 juni
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zoooo middagje knutselen, maar de fiets is weer klaar voor het nieuwe siezoen.. Nieuwe ketting, cassette, stuurlintje, biba, buba.. ready to go
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Ik heb net hele doos binnen gekregen. Hoelang zijn binnenbanden houdbaar? Heb er geloof ik 24 ofzo gekocht. Of 30. Iig grootverpakking.En m'n pedaaltjes zijn binnen, Look Keo Max. En 4 4000S buba's.
![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
thanks. Diegene met dat fluoricerende jack bleef bij ons. Die andere was een wielrenner/hardloper/baanrenner/mtb'er maar die kon het niet bijbenen. Terwijl hij sterker dan ons 2 was
Hij liet het twee keer lopen. Tsja, helaas pindakaas dan.
Was trouwens een kerel die koek at en het plasticje zo wegsmeet. Dus ik en die afvaller zeggen tegelijkertijd iets als "Doe niet zo aso en stop het in je zak". Komen we hem na een stop weer tegen, dus die afvaller zegt iets als "Ja, we zullen er geen grappen meer over maken maar echt netjes was het niet"
Excuse me? I only speak English unfortunately
Vet grappig hoorOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ha, ik heb al tripel tripels op. tijd voor nummer 4!
Ik heb de documenten die nodig waren voor de verzekering van je lading van de week nog bezorgd bij de rederij.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef Oksel het volgende:
Overigens is m'n alibabaoopsiewoopsie frame verstuurd. The seller has shipped your order.![]()
Dan komt alles goed!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb de documenten die nodig waren voor de verzekering van je lading van de week nog bezorgd bij de rederij.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ha, ik heb al tripel tripels op. tijd voor nummer 4!![]()
![]()
Kan ik er nog 6 drinken voordat ik meer aankom dan afvalquote:
Ken die tocht ja, collega van me heeft aantal jaar geleden meegereden.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:43 schreef kanovinnie het volgende:
DDX? http://www.ijsselmeerronde-assendelft.nl/
Is echt tocht voor gezelligheid volgens mij, want echt tempo zit er niet in met 18 uur fietsen.
Geen idee ook of ik zo'n starttijd van 0:00 zou overleven, kan niet op commando vantevoren slapen nml.![]()
Dat zijn inderdaad twee punten de het voor mij moeilijk maken. Start dan om 6 uur 's ochtends of om 8 uur 's avonds ofzo. En ik zou het ook irritant vinden om supertraag te fietsen de hele tijd. Dan doe ik het liever met een groepje mensen die ik ken of waar ik het tempo van weet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:19 schreef ddx het volgende:
[..]
Ken die tocht ja, collega van me heeft aantal jaar geleden meegereden.
Is echt tocht voor gezelligheid volgens mij, want echt tempo zit er niet in met 18 uur fietsen.
Geen idee ook of ik zo'n starttijd van 0:00 zou overleven, kan niet op commando vantevoren slapen nml.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Precies de 2 punten waarom ik dus niet ga meerijden.
KOM a8 guisweg is alweer ingepikt trouwens, nu flink sneller gezet.![]()
Zo. Lekker gefietst. Met fraumuzas lekker in een haerlemsch café uit eten t.g.v. ons 10 jarig jubileum, en daarna lekker aan de toog nog ff een afzakkertje. Imperial Black IPA gaat er goed in na een rondje fietsen en een biefstuk.
Oh en we hebben een puppy (noem het maar oefenen)..![]()
![]()
Lekker hoor! Zit al een stuk minder vinnie op die fiets dan de vorige keer dat ik naast je mocht fietsen!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:17 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
die zijn met z'n tweeen gegaan. Kunnen wij ook wel doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:24 schreef ddx het volgende:
Precies de 2 punten waarom ik dus niet ga meerijden.
KOM a8 guisweg is alweer ingepikt trouwens, nu flink sneller gezet.
PICS van de puppyquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:13 schreef muzas het volgende:
Zo. Lekker gefietst. Met fraumuzas lekker in een haerlemsch café uit eten t.g.v. ons 10 jarig jubileum, en daarna lekker aan de toog nog ff een afzakkertje. Imperial Black IPA gaat er goed in na een rondje fietsen en een biefstuk.
Oh en we hebben een puppy (noem het maar oefenen)..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |